Dat was best respectloos van je.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hehe
had paar jaar terug ruzie met zo'n gozertje komt zijn zus naar me toe en zegt dat ik hem moet respecteren
zei letterlijk dat ze moet opkankeren en dat respect niet zo werkte
vond ze niet zo tof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat was best respectloos van je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Walgelijk inderdaad. Ik had meer van jr-style verwacht maar hij laat me gewoon stikken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je verwacht juist meer respect van de jeugd naarmate je ouder wordt JanCees maar ze worden slechts brutaler![]()
De jeugd van tegenwoordig
neequote:Op zondag 17 augustus 2014 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft het te maken met kroketten?
Zo pak je mensen aan. Goed gedaan.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hehe
had paar jaar terug ruzie met zo'n gozertje komt zijn zus naar me toe en zegt dat ik hem moet respecteren
zei letterlijk dat ze moet opkankeren en dat respect niet zo werkte
vond ze niet zo tof
dankjequote:Op zondag 17 augustus 2014 22:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zo pak je mensen aan. Goed gedaan.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zo pak je mensen aan. Goed gedaan.
Pics van je kamer.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:37 schreef Spaghettivreter het volgende:
Sinds vandaag eindelijk fatsoenlijk internet op mijn nieuwe kamer
Was eerst retetraag, maar een huisgenoot heeft een nieuwe router gehaald die stukken sneller internet levert
Morgen als je het goed vindtquote:
Is goed hoor.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Morgen als je het goed vindtdan komt mijn vader langs en dan zetten we samen de laatste dingen in elkaar en dan is mijn kamer zo goed als af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |