En jij? Liever DD?quote:
Doe dan ook eens niet zo gek, ben je te oud voorquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bijna salto mortale in de badkamer gedaan.
#4ebelife
Ik kan niet normaal doenquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe dan ook eens niet zo gek, ben je te oud voor
en je bent vergeten om de auto op slot te doen in je haast en nu is straks je airbag gejatquote:Op maandag 18 augustus 2014 07:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Net het laatste parkeerplaatsje dichtbij het station ingepikt en de tram kwam er gelijk aan.
Wat een geluk.
#forenzenlife
#stuurslotquote:Op maandag 18 augustus 2014 07:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en je bent vergeten om de auto op slot te doen in je haast en nu is straks je airbag gejat
ik kom je wel ophalen met de treinquote:Op maandag 18 augustus 2014 07:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ben ik dat ding weer de hele dag kwijt.
Nice, zelfde plek zelfde tijdquote:Op maandag 18 augustus 2014 07:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik kom je wel ophalen met de trein![]()
![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:41 schreef Salatrel het volgende:
ivm het instappen van 4ebe gaat deze intercity vandaag niet naar den helder maar naar agga
best knapquote:Op maandag 18 augustus 2014 07:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oeps.. mijn havermout heeft een vaste consistentie aangenomen.
Er was te weinig melkquote:
iemand van normale lengte stuurt met de knieënquote:Op maandag 18 augustus 2014 08:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er was te weinig melkEn ik kan onderweg niet rijden en eten tegelijk.
Althans.. dat kan wel, maar geen zin om met mijn voeten te sturen.
Altijd?quote:Op maandag 18 augustus 2014 08:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
iemand van normale lengte stuurt met de knieën
quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
mn ouders hebben 2 Katten. 1 was 5 wrken vermist. Nu was ze gevonden door iemand uit de buurt. Een enorm gezwel op haar rug maar verder ok doorvoedt enzo. Bijna traantje moeten plengen dat ik haar terughad
4ebe heeft verlengde pendalen en zit op 4 telefoonboeken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 08:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
iemand van normale lengte stuurt met de knieën
Mind= blownquote:
Correctie: 5, want ik heb geen kontquote:Op maandag 18 augustus 2014 09:33 schreef wise het volgende:
[..]
4ebe heeft verlengde pendalen en zit op 4 telefoonboeken.
Was het niet gewoon die kat zelf?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
getsie die mag zijn haar niet wassen ook nogquote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was het niet gewoon die kat zelf?![]()
BadamtssjjjSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe is het met neuf?* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Neuf maakt het goed en shovelt nog steeds de anderen omver als er eten in het spel isquote:
Dus nog wel eetlust, dat is belangrijk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neuf maakt het goed en shovelt nog steeds de anderen omver als er eten in het spel is![]()
Ik weet nog niet voor hoe lang en ik weet nog steeds niet of ik haar laat opereren..
Hm hm.. keuzes...
Knietje tegen het stuur, koffie in de ene, sigaret in de andere hand en kilometers vreters.quote:
Heb jij nog andere dieren dan je aquarium eigenlijk? :Squote:Op maandag 18 augustus 2014 10:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus nog wel eetlust, dat is belangrijk.
Ja lastig
Spinn0n :squote:Op maandag 18 augustus 2014 10:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij nog andere dieren dan je aquarium eigenlijk? :S
En je dan maar afvragen waar al die files vandaan komenquote:Op maandag 18 augustus 2014 10:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Knietje tegen het stuur, koffie in de ene, sigaret in de andere hand en kilometers vreters.
Hooiwagenspinnen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Spinn0n :s
Ik heb van alles gehad maar nu even niks verder idd. Toch makkelijker met dagjes weg enzo
Ja nee idd van die dikke huisspinnen met behaarde poten. Die vind ik erger dan hooiwagens eigenlijk..quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hooiwagenspinnen?![]()
Ik vind die zo walgelijk..
Dan nog liever vogelspinnen over je hand heen laten lopen.
Die zijn tenminste nog pluizig en langzaam.
HOU OPquote:Op maandag 18 augustus 2014 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja nee idd van die dikke huisspinnen met behaarde poten. Die vind ik erger dan hooiwagens eigenlijk..
Hahahaquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HOU OP
Ik had die allang verdrongen.
Nooit zo verstijfd geweest als toen er in het ouderlijk huis een huisspin al tapdansend voorbij gleed..
Die zijn overigens altijd met z'n twee![]()
Die beesten zijn behoorlijk snel en flexibel voor 3 kgquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaja ik heb ze hier ook regelmatig voorbij rennen... vet snel.
Ergste was in mijn slaapkamer een keer.. een exemplaar van 3kg die aan de binnenkant van mijn klamboe zat op ooghoogte
Vies snel zijn zequote:Op maandag 18 augustus 2014 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die beesten zijn behoorlijk snel en flexibel voor 3 kg![]()
![]()
Ik denk dat als je ze opzuigt de stofzuiger dan explodeert, ofzo.
Ewww.. dan waan je je helemaal in Zuid-Amerika, waar alles 39x zo groot is
Hoe heb je dat opgelost?
Dat past?quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vies snel zijn ze
Zuig ze altijd op met mijn kruimeldief en dan leeg ik die in de tuinkrijg wel regelmatig kippenvel tho bij het legen
![]()
Ben niet bang voor spinnen verder.
Ja best een grotequote:Op maandag 18 augustus 2014 11:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat past?![]()
Komen ze er dan niet helemaal opgevouwen uit ?
of heb jij gewoon een grote kruimeldief?
Hard gewordenquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja best een grotealleen hoor je wel altijd zo'n "floep" geluid als ie naar binnen wordt gezogen
Ik zelf ook nu ik het terug lees door jouw quotequote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja best een grotealleen hoor je wel altijd zo'n "floep" geluid als ie naar binnen wordt gezogen
zo ben jij wel hequote:Op maandag 18 augustus 2014 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Collega heeft dr computer open staan.
Zal ik een mailtje met scheldwoorden rond laten gaan 'to all?'_
Als een katquote:Op maandag 18 augustus 2014 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Goede MI nu
Eurrghhh per ongeluk drie bakken koffie op en nu misselijk als een kat_
huichelaarquote:Op maandag 18 augustus 2014 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Doen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als of 4ebe het schaapje dat durftquote:
Echt he, en hierb eetje stoer komen doen. Internetheldin .quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als of 4ebe het schaapje dat durftdie durft nog niet eens te zeggen als ze naar de wc moet
Hahahahaquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt he, en hierb eetje stoer komen doen. Internetheldin .
Hehequote:Op maandag 18 augustus 2014 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahahaja man keffertje is het. beetje chihauhau achtig
Net als jij he hahahahquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt he, en hierb eetje stoer komen doen. Internetheldin .
Ja verdorven geest, allesquote:
Katten zijn toch misselijke dieren?quote:
Ha-haquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja verdorven geest, alles
Gewoon tegen de directie![]()
kunnen we lachen.
Brabo.quote:
Sommige wel ja (alle)quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Katten zijn toch misselijke dieren?![]()
![]()
![]()
Ja maar dat ging per ongeluk!
Oke.quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sommige wel ja (alle)
Per ongeluk zegt ze
gratiesss? idd je zou eens nee zeggen hequote:Op maandag 18 augustus 2014 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ja kreeg er twee gratis, dus ja
Ken dat woord niet :Squote:Op maandag 18 augustus 2014 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
gratiesss? idd je zou eens nee zeggen he
Je kent "Nee" niet?quote:
UHM.. Sommige soorten nee wel ineens !quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
UHM.. Sommige soorten nee wel ineens !
voor jou is alles grootquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Brabo.
Wat is nou het grootste scheldwoord ?
quote:
Uiteraard. Maar ben vooral blij voor je dat er weer hoop is in je leven en je geen dimasyndroom ontwikkelt.quote:
Ik ben vanochtend een half uur achter een meisje aan gefietst zodat ik de geur van haar parfum kon ruiken. Als ik dichtbij kwam was de shampoo (lavendel) ook te ontwaren.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar ben vooral blij voor je dat er weer hoop is in je leven en je geen dimasyndroom ontwikkelt.
Ok het is te laat.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben vanochtend een half uur achter een meisje aan gefietst zodat ik de geur van haar parfum kon ruiken. Als ik dichtbij kwam was de shampoo (lavendel) ook te ontwaren.
Heb je bij het stoplicht nog even extra aan haar gesnuffeld?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:33 schreef Mortaxx het volgende:
Vergeten te vermelden dat ze veertien was en hotpants + te wijd shirtje droeg waardoor je haar bh kon zien.
Gekomt :squote:Op maandag 18 augustus 2014 14:33 schreef Mortaxx het volgende:
Vergeten te vermelden dat ze veertien was en hotpants + te wijd shirtje droeg waardoor je haar bh kon zien.
Doe normaalquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je bij het stoplicht nog even extra aan haar gesnuffeld?
Is dat een nee? :squote:
Dank je.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die van jou zijn boeiend. Zou niet achter je aan fietsen
Waarom bedanken voor iets wat duidelijk bedoeld is als sneer?quote:
Aan iemand snuffelenquote:
Nooit achter vrouwen in het openbaar gaan staan en aan hun haar ruikenquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Aan iemand snuffelenals ik toevallig de geuren die de wind mij brengt op snuif Is daar niets mis mee maar dit
idioot
Tast hun persoonlijke ruimte niet aan mongool.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nooit achter vrouwen in het openbaar gaan staan en aan hun haar ruikenkneus
Des te debieler de sneer.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom bedanken voor iets wat duidelijk bedoeld is als sneer?
Of anders...?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tast hun persoonlijke ruimte niet aan mongool.
Ja, na de 1e 3 regels gestoptquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Des te debieler de sneer.
Deze al gezien?
R&P / Gekke shit wat je huidige vriendin/vriend wel eens doet
Is het nog vakantie ofzo?
quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:45 schreef Mortaxx het volgende:
Met het haar van meisjes die voor je zitten spelen in de bus is echt rustgevend
quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tast hun persoonlijke ruimte niet aan mongool.
I can'tquote:
Nou nou, niet meteen zo gepikeerd.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Aan iemand snuffelenals ik toevallig de geuren die de wind mij brengt op snuif Is daar niets mis mee maar dit
idioot
Er zijn genoeg creeps die zo denken, jaquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het hangt toch over de stoel. Ik film het ook wel eens. Hier met haar van veer
quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
Dat je er voor de grap kauwgum in smeert snap ik maar dit...
Een lok afknippen :$quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er zijn genoeg creeps die zo denken, jadie filmpjes zijn wel echt kansloos man.
Dat je er voor de grap kauwgum in smeert snap ik maar dit...
Ja. En die van jou om dit steeds duidelijk te maken.quote:
Terrible form @ dumbbell rows.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:08 schreef Zosk het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)pro_heeft_vastgelegd
Dit iddquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nooit achter vrouwen in het openbaar gaan staan en aan hun haar ruikenkneus
Vertel meerquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
En een gozer die koekjes van de broodafdeling wou jatten, bleek 'ie briefjes van ¤100 op zak te hebben.
Het Ontariomeer (Eng. Lake Ontario) is één van de Grote Meren (Great Lakes) op de grens van Canada en de Verenigde Statenquote:
6,735/10quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het Ontariomeer (Eng. Lake Ontario) is één van de Grote Meren (Great Lakes) op de grens van Canada en de Verenigde Staten
Het meer heeft een oppervlakte van 19.009 km˛, en heeft een maximale diepte van 244 m. In het noorden wordt het begrensd door Ontario (Canada) en in het zuiden door het Niagara schiereiland (Canada) en door de staat New York (VS). Van de Grote Meren is het Ontariomeer het kleinste in oppervlakte, het op één na kleinste in volume, en het laagst gelegen. (75 m boven zeeniveau).
quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
Gister had een collega die ook bezorgt een bestelling voor ene "My-hoe"![]()
. Pic gezien, dus 100% srs. Achternaam was Aziatisch, dus lijkt me nog 1800% legit ook.
Werkgevers die je niet gewoon gratis koekjes laten pakkenquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
En een gozer die koekjes van de broodafdeling had gejat, bleek 'ie briefjes van ¤100 op zak te hebben.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het Ontariomeer (Eng. Lake Ontario) is één van de Grote Meren (Great Lakes) op de grens van Canada en de Verenigde Staten
Het meer heeft een oppervlakte van 19.009 km˛, en heeft een maximale diepte van 244 m. In het noorden wordt het begrensd door Ontario (Canada) en in het zuiden door het Niagara schiereiland (Canada) en door de staat New York (VS). Van de Grote Meren is het Ontariomeer het kleinste in oppervlakte, het op één na kleinste in volume, en het laagst gelegen. (75 m boven zeeniveau).
picsżquote:Op maandag 18 augustus 2014 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Correctie: 5, want ik heb geen kont
Was een klant.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Werkgevers die je niet gewoon gratis koekjes laten pakken.
Hoi ik ben vier ee en ik ga mijn spreekbeurt doen over cavia's !quote:
Jij eerst.quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
#4ebelife
Ja, maar dan in de badkamerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ik deed dat net uit schrik van de wekkerquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
#4ebelife
Ik ben dat allang gewend, tegenwoordig word ik 10 minuten eerder wakker voor de wekker.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 05:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik deed dat net uit schrik van de wekker
i ain't even madquote:
quote:
Kan je beter Rotterdammetjes hebben.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 08:35 schreef Salatrel het volgende:
Waarom zijn Amsterdammers altijd zo vervelend betweterig en dan ook nog eens met dat verschrikkelijke accent
Ik heb dus weer per ongeluk koffie gehad.quote:
per ongeluk?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dus weer per ongeluk koffie gehad.
een xxl bak
Ja, het wordt ineens aangeboden enzo.quote:
miserie alomquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, het wordt ineens aangeboden enzo.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik eet twee kilo kiwi's of druiven op een dag.
..?quote:
Hij hint even naar zijn zoete zaadquote:
Krijg je toch van ananas?quote:
..quote:
quote:
quote:
Door veel fruit (ananas) krijg je zoeter zaad ofzoquote:
Ja.quote:
Niet alles opeten pls. En pics. En samplequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:39 schreef Chloroform het volgende:
Ik ga straks m'n browniecheesecake maken.![]()
Oke leuk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Door veel fruit (ananas) krijg je zoeter zaad ofzo
[..]
Ja.
[..]
Niet alles opeten pls. En pics. En sample
Nee Chai, dat doe ik niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:44 schreef Masala het volgende:
[..]
Test je dagelijks de smaak van je eigen zaad of zo? Viespeuk.
Geen idee. Nooit getest.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke leuk.
Ik heb twee ananassen gekregen, waarvan ik er al een op heb.
Ananas-banaanshake met kokos.
Zo veeleisend.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet alles opeten pls. En pics. En sample
Gewoon fruit in het algemeen, I guess. Als ik een man zou zijn, zou ik echt superzoet zaad hebben. Denk ik.quote:
High quality high maintenance, honquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo veeleisend.Ik wil iemand paaien ermee, moet wel lukken toch?
Schijnt bij vrouwen ook zo te werken dus eet nog maar een appeltje.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon fruit in het algemeen, I guess. Als ik een man zou zijn, zou ik echt superzoet zaad hebben. Denk ik.
Groene thee/citroengras met gember en een beetje limoen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:46 schreef 2NutZ het volgende:
Had van het weekend groene thee met kokos gehad.. tegen alle verwachtingen in heel lekker
Goed plan, alleen zonder gember want gember is beetje gaar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Groene thee/citroengras met gember en een beetje limoen.
Is wel lekker door de thee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Goed plan, alleen zonder gember want gember is beetje gaar.
Don't give me attitude, sweet balls.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
High quality high maintenance, hon
Dat kan ik pas aangeven na een sample. Wie? je vriendje heb je al lang gepaaid toch?
Appeltje voor de dorst.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Schijnt bij vrouwen ook zo te werken dus eet nog maar een appeltje.
Evengoed wel gelachen uit beleefdheid.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Appeltje voor de dorst.
Hahahah snap je![]()
Nee ik ook niet.
niet? Ohhh gaat een wereld voor me open hier...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Don't give me attitude, sweet balls.![]()
Nou ja, zo werkt dat natuurlijk niet. Je lover moet je elke keer weer opnieuw zien te paaien. Het is niet alsof je na de eerste keer maar achterover kunt leunen.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Don't give me attitude, sweet balls.![]()
Nou ja, zo werkt dat natuurlijk niet. Je lover moet je elke keer weer opnieuw zien te paaien. Het is niet alsof je na de eerste keer maar achterover kunt leunen.
Uiteraard want als je thee of rosé drinkt ben je kk gayquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is wel lekker door de thee.
Hoewel ik als echte man natuurlijk enkel koffiedrink.
Jij had toch een vriendin?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:53 schreef 2NutZ het volgende:
Uiteraard want als je thee of rosé drinkt ben je kk gay
Heb.quote:
Ben je nou al saladekkmachini of nog steeds condoekoe?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
niet? Ohhh gaat een wereld voor me open hier...
Nee, ben bi omdat ik thee drink.quote:
Connecties met de groente en fruit -wereldquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen idee. Nooit getest.
Van wie krijg je 2 ananassen?apart cadeau.
Al klinkt dat wel lekker![]()
Had van het weekend groene thee met kokos gehad.. tegen alle verwachtingen in heel lekker
Ahw.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet? oh lopen daarom al mijn relaties spaak? ;o
Maar je hebt gelijk. En zo te zien ben jij een goede partner
Wow noem je dWc nou gay?quote:[..]
Uiteraard want als je thee of rosé drinkt ben je kk gay
Je vriendje is fruitstalmeester?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Connecties met de groente en fruit -wereld![]()
![]()
Huh dat klinkt wel heel zomers.. kan je dat in de supermarkt kopen?
En wat vind je van kokos-spinazie soep?
Zag het een keer op de kaart staan.
Moest binnensmonds kotsen.
Ik weet het ook allemaal niet meer...quote:
quote:
Zou nooit...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw.
[..]
Wow noem je dWc nou gay?
Nee, was het maar zo'n feest.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je vriendje is fruitstalmeester?
Maar idd, was zelfs gewoon van pickwick dacht iksorry
Kan best lekker zijn. Vind spinazie en kokos lekker.
Al heb ik het idee dat het er uit ziet als een kom water met veel algen.
[..]
Ik weet het ook allemaal niet meer...
En kinderkoffie.quote:
Van die spinazie in crčme is toch ook spinazie in iets relatief zoets. Ik zie het probleem niet. Behalven dan dat kokos niet te narsen is.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind spinazi en kokos ook lekker..
Spareribs en sushi ook.. maar toch .. zou niet combineren.. :S
Heb ik nog niet ;squote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, was het maar zo'n feest.
De jouwe wel? Vriendje.. hue hue hue
Pickwick is wel gewoon algemeen... zal er eens naar uit kijken..
Ik vind spinazi en kokos ook lekker..
Spareribs en sushi ook.. maar toch .. zou niet combineren.. :S
*Behalvequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Van die spinazie in crčme is toch ook spinazie in iets relatief zoets. Ik zie het probleem niet. Behalven dan dat kokos niet te narsen is.
Als je spreekt over kokosmelk dan zou het eventueel nog wel kunnen, maar gedroogde kokos lijkt me qua smaak en consistentie niet echt passend.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Van die spinazie in crčme is toch ook spinazie in iets relatief zoets. Ik zie het probleem niet. Behalven dan dat kokos niet te narsen is.
http://www.pickwick.nl/ni(...)oene-thee-met-kokos/quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb ik nog niet ;s
Ja, nou ik heb die nog nooit in de winkel gezien. Dus ben benieuwd of die overal te koop is
Ja nee ja, nee niet echt een geweldige mix van eten idd
quote:
Probeer het eens..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb ik nog niet ;s
Ja, nou ik heb die nog nooit in de winkel gezien. Dus ben benieuwd of die overal te koop is
Ja nee ja, nee niet echt een geweldige mix van eten idd
In welk deel van het land ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Behalve heb je gelijk in.
Narsen is gewoon prima dialect.
Noordwestelijk in het centrale oosten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In welk deel van het land ?
Ken alleen nassen.
Als dessertquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:05 schreef Chloroform het volgende:
Hebben jullie wel eens mangosoep gegeten? Zo lekker.
Wel met een klein beetje vanille-ijs.
Nooit gehad. Klinkt ook raar, soep van fruitquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:05 schreef Chloroform het volgende:
Hebben jullie wel eens mangosoep gegeten? Zo lekker.
Wel met een klein beetje vanille-ijs.
Nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Behalve heb je gelijk in.
Narsen is gewoon prima dialect.
Nee, i love vrouwunquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Probeer het eens..
Zou nooit vrouwen tho
Ja, diequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
http://www.pickwick.nl/ni(...)oene-thee-met-kokos/
Ja.quote:
sinds gisteren overquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben je nou al saladekkmachini of nog steeds condoekoe?
Nee, wel aardbeiencoulis.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Eet je ook wel eens aardbeiensoep?
Wow, speciaal moment dit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
sinds gisteren overoverigens sluit het 1 het ander niet uit.
Volgens mij heb ik dit laatst ook gegeten met sinaasappelsap, een hele mik kruiden en het werd als saus gepresenteerd.quote:
Aardbeiencoulis ja?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dit laatst ook gegeten met sinaasappelsap, een hele mik kruiden en het werd als saus gepresenteerd.
Ah, duidelijk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Noordwestelijk in het centrale oosten.
quote:
Nee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Da's toch gewoon geprakte aardbei met van alles er doorheen?
Coulis maak je door bijvoorbeeld aardbeien (of frambozen) met beetje water en suiker langzaam te laten koken en dan alles door een zeef flikkeren, vocht opvangen en laten afkoelen. Dat vocht is de coulis. Die tattie die je in je zeef hebt, flikker je weg, want ranzig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dit is het moment om uit te leggen wat het dan wel is.
Hnnnngggg stahp.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:27 schreef Chloroform het volgende:
Frambozencoulis is bijvoorbeeld heel lekker bij een browniecheesecake.
Met vertraging.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
sinds gisteren overoverigens sluit het 1 het ander niet uit.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:29 schreef 2NutZ het volgende:
Moest weglopen vanwege lach in houden om tattie door de zeef![]()
Heb jij dat ook al? heb al mailtje gestuurd naar de beheerder van kaffialyphe.com of dat wat langer kan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Websites die zichzelf na een x - aantal minuten uitloggen.
Wat een uitvinding.
quote:
Ja, ken deze al. Lief eh. :$$quote:
Vind serieus mooi om te zien dat een dier dan gewoon zo'n kindje beschermtquote:
Ze heeft ook wel een wat groter voorhoofd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vind serieus mooi om te zien dat een dier dan gewoon zo'n kindje beschermt
btw in dat foto topic die eisoep plaatst een foto... en dan die opmerking
conehead gespotmoest lachen..
wel een wat, idd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ze heeft ook wel een wat groter voorhoofd.
Ik denk, ik hou het subtiel.quote:
Even de curryresten van het aanrecht enzo he? hahahaquote:
Netjes. Niet verwacht van jou.quote:
Sorry dat ik nog niet alles op het internet heb gezienquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kneiters dit is wel echt spuit 100000000
Komt ie weer bijdehand doen hoor. Dit filmpje nog niet gezien hebben is hetzelfde als het afgelopen half jaar onder een steen te hebben geleefd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sorry dat ik nog niet alles op het internet heb gezien
Mijn excuses, Veer. Zal het niet weer doen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Komt ie weer bijdehand doen hoor. Dit filmpje nog niet gezien hebben is hetzelfde als het afgelopen half jaar onder een steen te hebben geleefd.
Maar het is je vergeven hoor.
Tevens;
Dit lijkt me kki lekker![]()
http://www.nsmbl.nl/yummy(...)en-eitje-uit-de-oven
Neen toevallig niet neenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn excuses, Veer. Zal het niet weer doen.
Huh.. heb je dat niet al een paar keer eerder hier gepost?
Zou helemaal tof zijn als je hem in je broekzak hebt. 50 eu gewoon zien liggen is beetje meh.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:44 schreef Murdera het volgende:
In de baas zn tijd bellen voor een computerbestelling, rondlopen door het pand, naar buiten kijken en door het raam 50 euro zien liggen. Good times
Hahahaah shiiquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:44 schreef Murdera het volgende:
In de baas zn tijd bellen voor een computerbestelling, rondlopen door het pand, naar buiten kijken en door het raam 50 euro zien liggen. Good times
En dan is het 2NutZ die in zijn pauze met een briefje van 50 aan een touwtje rondlooptquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahaah shiiging je niet sprinten naar buiten?
eerst even naar boven om ordernummer op te zoeken. Gesprekje afhandelen, peuk opsteken en naar buiten lopem om het op te pakkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahaah shiiging je niet sprinten naar buiten?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En dan is het 2NutZ die in zijn pauze met een briefje van 50 aan een touwtje rondloopt
rotmeidquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow, speciaal moment dit.Overigens hou je bek.
crustenvanger van hamelenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En dan is het 2NutZ die in zijn pauze met een briefje van 50 aan een touwtje rondloopt
Nee, ben meer van de buzzer in mijn handpalm.quote:
Hahahah no wayquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
eerst even naar boven om ordernummer op te zoeken. Gesprekje afhandelen, peuk opsteken en naar buiten lopem om het op te pakken
(rustige weg dus geen risico dat een ander het meeneemt)
Ergens verwachtte ik iemand met een touwtje in de bosjes
Jij doet gekke dingen voor briefje van 50 he ;D ;D ;Dquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahah no wayIk was echt naar buiten gerend als een mongol
Ja, naar buiten rennen is echt kk maf XDquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jij doet gekke dingen voor briefje van 50 he ;D ;D ;D
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, naar buiten rennen is echt kk maf XD
Echt he xDDDddddquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, naar buiten rennen is echt kk maf XD
wat moet je broederquote:
ik ben lui je weettochquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahah no wayIk was echt naar buiten gerend als een mongol
hummusquote:
quote:
geil hoor, vooral dat luie oogquote:
Lui? Luie kop met loensende ogen.quote:
loensend, lui en lellukquote:
De 3 L'squote:
Dat het niet meer is zoals het is, ligt aan jullie zelf.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:38 schreef Chocolatebear het volgende:
ik mis die goede ouwe klbsc tijd
OK IK START EEN CAMPAGNEquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat het niet meer is zoals het is, ligt aan jullie zelf.
Als je er wat uit wilt halen moet je er ook wat in steken.
Beetje lui klagen is wel heel makkelijk.
OK MAN STEUN VAN MIJN HEB JEquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
OK IK START EEN CAMPAGNE
RESURRECT KLBSC
maak spandoekenquote:
ja ho ho je start hem net en nu zet je mij al aan het werk? allochtonenquote:
WAT VOOR STEUN IS DIT NOU WEERquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja ho ho je start hem net en nu zet je mij al aan het werk? allochtonen
morele steun nigguhquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
WAT VOOR STEUN IS DIT NOU WEER
Kan ik niet zienquote:
iets grootsquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan ik niet zien
Mis ik wat?
Je neus?quote:
Wat wil jij voor TT?quote:
Hey ja best welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |