En jij? Liever DD?quote:
Doe dan ook eens niet zo gek, ben je te oud voorquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bijna salto mortale in de badkamer gedaan.
#4ebelife
Ik kan niet normaal doenquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe dan ook eens niet zo gek, ben je te oud voor
en je bent vergeten om de auto op slot te doen in je haast en nu is straks je airbag gejatquote:Op maandag 18 augustus 2014 07:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Net het laatste parkeerplaatsje dichtbij het station ingepikt en de tram kwam er gelijk aan.
Wat een geluk.
#forenzenlife
#stuurslotquote:Op maandag 18 augustus 2014 07:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en je bent vergeten om de auto op slot te doen in je haast en nu is straks je airbag gejat
ik kom je wel ophalen met de treinquote:Op maandag 18 augustus 2014 07:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ben ik dat ding weer de hele dag kwijt.
Nice, zelfde plek zelfde tijdquote:Op maandag 18 augustus 2014 07:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik kom je wel ophalen met de trein![]()
![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:41 schreef Salatrel het volgende:
ivm het instappen van 4ebe gaat deze intercity vandaag niet naar den helder maar naar agga
best knapquote:Op maandag 18 augustus 2014 07:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oeps.. mijn havermout heeft een vaste consistentie aangenomen.
Er was te weinig melkquote:
iemand van normale lengte stuurt met de knieënquote:Op maandag 18 augustus 2014 08:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er was te weinig melkEn ik kan onderweg niet rijden en eten tegelijk.
Althans.. dat kan wel, maar geen zin om met mijn voeten te sturen.
Altijd?quote:Op maandag 18 augustus 2014 08:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
iemand van normale lengte stuurt met de knieën
quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
mn ouders hebben 2 Katten. 1 was 5 wrken vermist. Nu was ze gevonden door iemand uit de buurt. Een enorm gezwel op haar rug maar verder ok doorvoedt enzo. Bijna traantje moeten plengen dat ik haar terughad
4ebe heeft verlengde pendalen en zit op 4 telefoonboeken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 08:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
iemand van normale lengte stuurt met de knieën
Mind= blownquote:
Correctie: 5, want ik heb geen kontquote:Op maandag 18 augustus 2014 09:33 schreef wise het volgende:
[..]
4ebe heeft verlengde pendalen en zit op 4 telefoonboeken.
Was het niet gewoon die kat zelf?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
getsie die mag zijn haar niet wassen ook nogquote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was het niet gewoon die kat zelf?![]()
BadamtssjjjSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe is het met neuf?* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Neuf maakt het goed en shovelt nog steeds de anderen omver als er eten in het spel isquote:
Dus nog wel eetlust, dat is belangrijk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neuf maakt het goed en shovelt nog steeds de anderen omver als er eten in het spel is![]()
Ik weet nog niet voor hoe lang en ik weet nog steeds niet of ik haar laat opereren..
Hm hm.. keuzes...
Knietje tegen het stuur, koffie in de ene, sigaret in de andere hand en kilometers vreters.quote:
Heb jij nog andere dieren dan je aquarium eigenlijk? :Squote:Op maandag 18 augustus 2014 10:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus nog wel eetlust, dat is belangrijk.
Ja lastig
Spinn0n :squote:Op maandag 18 augustus 2014 10:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij nog andere dieren dan je aquarium eigenlijk? :S
En je dan maar afvragen waar al die files vandaan komenquote:Op maandag 18 augustus 2014 10:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Knietje tegen het stuur, koffie in de ene, sigaret in de andere hand en kilometers vreters.
Hooiwagenspinnen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Spinn0n :s
Ik heb van alles gehad maar nu even niks verder idd. Toch makkelijker met dagjes weg enzo
Ja nee idd van die dikke huisspinnen met behaarde poten. Die vind ik erger dan hooiwagens eigenlijk..quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hooiwagenspinnen?![]()
Ik vind die zo walgelijk..
Dan nog liever vogelspinnen over je hand heen laten lopen.
Die zijn tenminste nog pluizig en langzaam.
HOU OPquote:Op maandag 18 augustus 2014 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja nee idd van die dikke huisspinnen met behaarde poten. Die vind ik erger dan hooiwagens eigenlijk..
Hahahaquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HOU OP
Ik had die allang verdrongen.
Nooit zo verstijfd geweest als toen er in het ouderlijk huis een huisspin al tapdansend voorbij gleed..
Die zijn overigens altijd met z'n twee![]()
Die beesten zijn behoorlijk snel en flexibel voor 3 kgquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaja ik heb ze hier ook regelmatig voorbij rennen... vet snel.
Ergste was in mijn slaapkamer een keer.. een exemplaar van 3kg die aan de binnenkant van mijn klamboe zat op ooghoogte
Vies snel zijn zequote:Op maandag 18 augustus 2014 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die beesten zijn behoorlijk snel en flexibel voor 3 kg![]()
![]()
Ik denk dat als je ze opzuigt de stofzuiger dan explodeert, ofzo.
Ewww.. dan waan je je helemaal in Zuid-Amerika, waar alles 39x zo groot is
Hoe heb je dat opgelost?
Dat past?quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vies snel zijn ze
Zuig ze altijd op met mijn kruimeldief en dan leeg ik die in de tuinkrijg wel regelmatig kippenvel tho bij het legen
![]()
Ben niet bang voor spinnen verder.
Ja best een grotequote:Op maandag 18 augustus 2014 11:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat past?![]()
Komen ze er dan niet helemaal opgevouwen uit ?
of heb jij gewoon een grote kruimeldief?
Hard gewordenquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja best een grotealleen hoor je wel altijd zo'n "floep" geluid als ie naar binnen wordt gezogen
Ik zelf ook nu ik het terug lees door jouw quotequote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja best een grotealleen hoor je wel altijd zo'n "floep" geluid als ie naar binnen wordt gezogen
zo ben jij wel hequote:Op maandag 18 augustus 2014 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Collega heeft dr computer open staan.
Zal ik een mailtje met scheldwoorden rond laten gaan 'to all?'_
Als een katquote:Op maandag 18 augustus 2014 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Goede MI nu
Eurrghhh per ongeluk drie bakken koffie op en nu misselijk als een kat_
huichelaarquote:Op maandag 18 augustus 2014 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Doen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als of 4ebe het schaapje dat durftquote:
Echt he, en hierb eetje stoer komen doen. Internetheldin .quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als of 4ebe het schaapje dat durftdie durft nog niet eens te zeggen als ze naar de wc moet
Hahahahaquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt he, en hierb eetje stoer komen doen. Internetheldin .
Hehequote:Op maandag 18 augustus 2014 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahahaja man keffertje is het. beetje chihauhau achtig
Net als jij he hahahahquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt he, en hierb eetje stoer komen doen. Internetheldin .
Ja verdorven geest, allesquote:
Katten zijn toch misselijke dieren?quote:
Ha-haquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja verdorven geest, alles
Gewoon tegen de directie![]()
kunnen we lachen.
Brabo.quote:
Sommige wel ja (alle)quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Katten zijn toch misselijke dieren?![]()
![]()
![]()
Ja maar dat ging per ongeluk!
Oke.quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sommige wel ja (alle)
Per ongeluk zegt ze
gratiesss? idd je zou eens nee zeggen hequote:Op maandag 18 augustus 2014 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ja kreeg er twee gratis, dus ja
Ken dat woord niet :Squote:Op maandag 18 augustus 2014 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
gratiesss? idd je zou eens nee zeggen he
Je kent "Nee" niet?quote:
UHM.. Sommige soorten nee wel ineens !quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
UHM.. Sommige soorten nee wel ineens !
voor jou is alles grootquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Brabo.
Wat is nou het grootste scheldwoord ?
quote:
Uiteraard. Maar ben vooral blij voor je dat er weer hoop is in je leven en je geen dimasyndroom ontwikkelt.quote:
Ik ben vanochtend een half uur achter een meisje aan gefietst zodat ik de geur van haar parfum kon ruiken. Als ik dichtbij kwam was de shampoo (lavendel) ook te ontwaren.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar ben vooral blij voor je dat er weer hoop is in je leven en je geen dimasyndroom ontwikkelt.
Ok het is te laat.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben vanochtend een half uur achter een meisje aan gefietst zodat ik de geur van haar parfum kon ruiken. Als ik dichtbij kwam was de shampoo (lavendel) ook te ontwaren.
Heb je bij het stoplicht nog even extra aan haar gesnuffeld?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:33 schreef Mortaxx het volgende:
Vergeten te vermelden dat ze veertien was en hotpants + te wijd shirtje droeg waardoor je haar bh kon zien.
Gekomt :squote:Op maandag 18 augustus 2014 14:33 schreef Mortaxx het volgende:
Vergeten te vermelden dat ze veertien was en hotpants + te wijd shirtje droeg waardoor je haar bh kon zien.
Doe normaalquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je bij het stoplicht nog even extra aan haar gesnuffeld?
Is dat een nee? :squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |