Dat was mijn reactie ook. Ik dacht echt... wow, ben jij zo'n autist dat je mensen gaat knijpen? Misschien was het een FOK!er.quote:
Het was wel bij het gezondheidscentrum. Het zou kunnen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:51 schreef Janneke141 het volgende:
Was het op een plek waar camerabeelden worden gemaakt?
Vraag het na. Zorg dat ze jou die beelden geven. Vertel ze maar dat je ze aan de politie gaat geven, ofzo. En dan maak je een screenshot van die creep en deel je die op facebook.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:53 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Het was wel bij het gezondheidscentrum. Het zou kunnen.
RetRy vindt het normaal om vrouwen aan te randen omdat hij geen vrouwen kan regelen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:50 schreef RetRy32 het volgende:
Boehoe, je werd in je kont geknepen, en je weet 0 procent door wie.
Ga gewoon TV kijken ofzo.
Uh nee.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:55 schreef PyramidSong het volgende:
RetRy vindt het normaal om vrouwen aan te randen omdat hij geen vrouwen kan regelen.
Ik weet niet eens of er camera's waren.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:54 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Vraag het na. Zorg dat ze jou die beelden geven. Vertel ze maar dat je ze aan de politie gaat geven, ofzo. En dan maak je een screenshot van die creep en deel je die op facebook.
Gemiddeld wordt er misschien 100 keer per nacht in iemands reet geknepen per discotheek lieverd.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:56 schreef PyramidSong het volgende:
[..]Ja, het gebeurt elke dag dit.
Als het een keer is wel. Maar je leest wel vaker over serieaanranders in de krant. Misschien houd ik het voor me tot er andere verhalen komen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Denk je nou echt dat de politie daar iets mee gaat doen?Dat verdwijnt gewoon in de archieven.
Per discotheek, niet op straat!quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:57 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Gemiddeld wordt er misschien 100 keer per nacht in iemands reet geknepen per discotheek lieverd.
Als ieder slachtoffer zo denkt komen die verhalen er natuurlijk niet, slimmerd.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:57 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Als het een keer is wel. Maar je leest wel vaker over serieaanranders in de krant. Misschien houd ik het voor me tot er andere verhalen komen.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:59 schreef Lienekien het volgende:
Ja, serieverkrachters beginnen allemaal als billenknijpers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |