En jij? Liever DD?quote:
Doe dan ook eens niet zo gek, ben je te oud voorquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bijna salto mortale in de badkamer gedaan.
#4ebelife
Ik kan niet normaal doenquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe dan ook eens niet zo gek, ben je te oud voor
en je bent vergeten om de auto op slot te doen in je haast en nu is straks je airbag gejatquote:Op maandag 18 augustus 2014 07:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Net het laatste parkeerplaatsje dichtbij het station ingepikt en de tram kwam er gelijk aan.
Wat een geluk.
#forenzenlife
#stuurslotquote:Op maandag 18 augustus 2014 07:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en je bent vergeten om de auto op slot te doen in je haast en nu is straks je airbag gejat
ik kom je wel ophalen met de treinquote:Op maandag 18 augustus 2014 07:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ben ik dat ding weer de hele dag kwijt.
Nice, zelfde plek zelfde tijdquote:Op maandag 18 augustus 2014 07:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik kom je wel ophalen met de trein![]()
![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:41 schreef Salatrel het volgende:
ivm het instappen van 4ebe gaat deze intercity vandaag niet naar den helder maar naar agga
best knapquote:Op maandag 18 augustus 2014 07:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oeps.. mijn havermout heeft een vaste consistentie aangenomen.
Er was te weinig melkquote:
iemand van normale lengte stuurt met de knieënquote:Op maandag 18 augustus 2014 08:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er was te weinig melkEn ik kan onderweg niet rijden en eten tegelijk.
Althans.. dat kan wel, maar geen zin om met mijn voeten te sturen.
Altijd?quote:Op maandag 18 augustus 2014 08:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
iemand van normale lengte stuurt met de knieën
quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
mn ouders hebben 2 Katten. 1 was 5 wrken vermist. Nu was ze gevonden door iemand uit de buurt. Een enorm gezwel op haar rug maar verder ok doorvoedt enzo. Bijna traantje moeten plengen dat ik haar terughad
4ebe heeft verlengde pendalen en zit op 4 telefoonboeken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 08:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
iemand van normale lengte stuurt met de knieën
Mind= blownquote:
Correctie: 5, want ik heb geen kontquote:Op maandag 18 augustus 2014 09:33 schreef wise het volgende:
[..]
4ebe heeft verlengde pendalen en zit op 4 telefoonboeken.
Was het niet gewoon die kat zelf?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
getsie die mag zijn haar niet wassen ook nogquote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was het niet gewoon die kat zelf?![]()
BadamtssjjjSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe is het met neuf?* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Neuf maakt het goed en shovelt nog steeds de anderen omver als er eten in het spel isquote:
Dus nog wel eetlust, dat is belangrijk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neuf maakt het goed en shovelt nog steeds de anderen omver als er eten in het spel is![]()
Ik weet nog niet voor hoe lang en ik weet nog steeds niet of ik haar laat opereren..
Hm hm.. keuzes...
Knietje tegen het stuur, koffie in de ene, sigaret in de andere hand en kilometers vreters.quote:
Heb jij nog andere dieren dan je aquarium eigenlijk? :Squote:Op maandag 18 augustus 2014 10:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus nog wel eetlust, dat is belangrijk.
Ja lastig
Spinn0n :squote:Op maandag 18 augustus 2014 10:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij nog andere dieren dan je aquarium eigenlijk? :S
En je dan maar afvragen waar al die files vandaan komenquote:Op maandag 18 augustus 2014 10:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Knietje tegen het stuur, koffie in de ene, sigaret in de andere hand en kilometers vreters.
Hooiwagenspinnen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Spinn0n :s
Ik heb van alles gehad maar nu even niks verder idd. Toch makkelijker met dagjes weg enzo
Ja nee idd van die dikke huisspinnen met behaarde poten. Die vind ik erger dan hooiwagens eigenlijk..quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hooiwagenspinnen?![]()
Ik vind die zo walgelijk..
Dan nog liever vogelspinnen over je hand heen laten lopen.
Die zijn tenminste nog pluizig en langzaam.
HOU OPquote:Op maandag 18 augustus 2014 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja nee idd van die dikke huisspinnen met behaarde poten. Die vind ik erger dan hooiwagens eigenlijk..
Hahahaquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HOU OP
Ik had die allang verdrongen.
Nooit zo verstijfd geweest als toen er in het ouderlijk huis een huisspin al tapdansend voorbij gleed..
Die zijn overigens altijd met z'n twee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |