quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En dan is het 2NutZ die in zijn pauze met een briefje van 50 aan een touwtje rondloopt
rotmeidquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow, speciaal moment dit.Overigens hou je bek.
crustenvanger van hamelenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En dan is het 2NutZ die in zijn pauze met een briefje van 50 aan een touwtje rondloopt
Nee, ben meer van de buzzer in mijn handpalm.quote:
Hahahah no wayquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
eerst even naar boven om ordernummer op te zoeken. Gesprekje afhandelen, peuk opsteken en naar buiten lopem om het op te pakken
(rustige weg dus geen risico dat een ander het meeneemt)
Ergens verwachtte ik iemand met een touwtje in de bosjes
Jij doet gekke dingen voor briefje van 50 he ;D ;D ;Dquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahah no wayIk was echt naar buiten gerend als een mongol
Ja, naar buiten rennen is echt kk maf XDquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jij doet gekke dingen voor briefje van 50 he ;D ;D ;D
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, naar buiten rennen is echt kk maf XD
Echt he xDDDddddquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, naar buiten rennen is echt kk maf XD
wat moet je broederquote:
ik ben lui je weettochquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahah no wayIk was echt naar buiten gerend als een mongol
hummusquote:
quote:
Lui? Luie kop met loensende ogen.quote:
De 3 L'squote:
Dat het niet meer is zoals het is, ligt aan jullie zelf.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:38 schreef Chocolatebear het volgende:
ik mis die goede ouwe klbsc tijd
OK IK START EEN CAMPAGNEquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat het niet meer is zoals het is, ligt aan jullie zelf.
Als je er wat uit wilt halen moet je er ook wat in steken.
Beetje lui klagen is wel heel makkelijk.
OK MAN STEUN VAN MIJN HEB JEquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
OK IK START EEN CAMPAGNE
RESURRECT KLBSC
maak spandoekenquote:
ja ho ho je start hem net en nu zet je mij al aan het werk? allochtonenquote:
WAT VOOR STEUN IS DIT NOU WEERquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja ho ho je start hem net en nu zet je mij al aan het werk? allochtonen
morele steun nigguhquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
WAT VOOR STEUN IS DIT NOU WEER
Kan ik niet zienquote:
iets grootsquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan ik niet zien
Mis ik wat?
Je neus?quote:
Wat wil jij voor TT?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |