Natuurlijk wel. Clasie zat zich weer te verbijten op de tribunes, was duidelijk te zien in de samenvatting. Elke speler wil de beste spelers om zich heen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord heeft eerlijk aangegeven hem geen basisplaats op 10 kunnen garanderen. Logisch toch ook, wat je ook van Immers mag vinden, zoiets valt niet uit te leggen aan een spelersgroep.
Wat ben jij een onvoorstelbare debiel zeg.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:06 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Je wou trouwens bewijs dat ik het altijd bij het juiste eind had, indien je Newcastle United tegen Man City hebt gezien...
[..]
Slechtst een voorbeeld die me binnenschoot na het zien van de wedstrijd.
Ik zal je regelmatig lastigvallen met dit soort berichten.
Oke Piet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:06 schreef PIETR het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Clasie zat zich weer te verbijten op de tribunes, was duidelijk te zien in de samenvatting. Elke speler wil de beste spelers om zich heen.
En ik denk niet dat er bij Feyenoord ook maar één speler rondloopt die de voorkeur geeft aan Immers tov Ziyech.
Verhoek zeker wel.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:06 schreef PIETR het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Clasie zat zich weer te verbijten op de tribunes, was duidelijk te zien in de samenvatting. Elke speler wil de beste spelers om zich heen.
En ik denk niet dat er bij Feyenoord ook maar één speler rondloopt die de voorkeur geeft aan Immers tov Ziyech.
Krijgen we nu dit soort onzin weerquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:10 schreef Fokker101 het volgende:
Is Michael de Leeuw niks voor Feyenoord? Wou ook graag naar Feyenoord.
Feyenoord had hem een beter plaatje kunnen aanbieden. Alsof Lex zo goed is dat hij op tien moet blijven spelen. Lex is misschien beter als verdedigende middenvelder.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie niet hoe Feyenoord hier anders had moeten handelen. Dat Ziyech liever voor zekerheid gaat omdat hij in mofrika geen concurrentie heeft is toch helemaal aan hem. Dikkedoei dan.
Dit soort dingen mag je hier niet zeggen want dan lachen ze je uitquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:13 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Feyenoord had hem een beter plaatje kunnen aanbieden. Alsof Lex zo goed is dat hij op tien moet blijven spelen. Lex is misschien beter als verdedigende middenvelder.
Ziyech is een speler die ons beter had gemaakt, dat zijn transfers die we nu nog niet echt hebben gehad.
Maar hij is ook weer niet zo slecht dat je hem zonder pardon de bank oppleurt voor een overschat Marokkaantje. Ze hebben Ziyech een realistisch plaatje geschetst neem ik aan. Koos hij niet voor, nou prima. Dit gejank gaat echt helemaal nergens over.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:13 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Feyenoord had hem een beter plaatje kunnen aanbieden. Alsof Lex zo goed is dat hij op tien moet blijven spelen.
Ja, zit daar gewoon op de bank.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:10 schreef Fokker101 het volgende:
Is Michael de Leeuw niks voor Feyenoord? Wou ook graag naar Feyenoord.
quote:
Ik zie Dost ook gewoon niet komenquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:35 schreef Cara het volgende:
Wat zitten ze bij Rijnmond nou nog op Dost te hopen. Ik heb die technisch manager van Wolfsburg live op tv horen zeggen dat Dost bij Wolfsburg blijft en moet concureren voor eerste spits. Die komt gewoon niet.
Lex aub zo ver mogelijk van ons doel afhouden. Ik heb vorig seizoen genoeg bijna hartaanvallen gehad.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:13 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Feyenoord had hem een beter plaatje kunnen aanbieden. Alsof Lex zo goed is dat hij op tien moet blijven spelen. Lex is misschien beter als verdedigende middenvelder.
Ziyech is een speler die ons beter had gemaakt, dat zijn transfers die we nu nog niet echt hebben gehad.
De namen die ik genoemd heb.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:37 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik zie Dost ook gewoon niet komen
Guidetti zal ook niet komen en Zapata is te duur. Wat blijft er dan over
Mja, gevalletje prijs ophogen is dat hè. Hij kan moeilijk zeggen "we hebben Bendtner, Dost moet vertrekken", dat drukt de prijs teveel.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:35 schreef Cara het volgende:
Wat zitten ze bij Rijnmond nou nog op Dost te hopen. Ik heb die technisch manager van Wolfsburg live op tv horen zeggen dat Dost bij Wolfsburg blijft en moet concureren voor eerste spits. Die komt gewoon niet.
Dan komt er een Pool waarvan niemand ooit gehoord heeftquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:37 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Guidetti zal ook niet komen en Zapata is te duur. Wat blijft er dan over
Dat moet je echt niet willenquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:39 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dan komt er een Pool waarvan niemand ooit gehoord heeft
Dat zijn allemaal truukjes om de vraagprijs hoog te houden.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:35 schreef Cara het volgende:
Laatste maand bij Dortmund heeft dost beter gepresteerd dan Bendtner afgelopen 2 jaar.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:38 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mja, gevalletje prijs ophogen is dat hè. Hij kan moeilijk zeggen "we hebben Bendtner, Dost moet vertrekken", dat drukt de prijs teveel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |