Die gaan niet in de eredivisie spelen. Wordt wakkerquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:50 schreef RetRy32 het volgende:
Ik heb even gekeken, spelers met aflopende contracten die Feyenoord kan kopen:
Adama Traoré
Jordan Veretout
Jerry Akaminko
Kevin Kuranyi
Juraj Kucka
Juan Vargas
Jerry Akaminko
Al deze spelers zouden aanwinsten zijn.
Allemaal zullen haalbaar zijn.
Ik denk dat 2/3 wel zouden willen komen.
En Henri Bienvenu is een neger die mislukt is in Turkije maar bij Young Boys 1 op 2 liep en fysiek sterk/snel en zou voor vrij laag bedrag op te pikken moeten zijn, want zijn club heeft teveel donkere bois (er is een limiet op buitenlanders in Turkije).
Ik had 3-4 miljoen voor Zyiech een prima investering gevonden.. evenwichtige jongen met talent die alleen maar beter kan worden. Met miljoenen strooien moeten we niet doen, maar als je vooruit wil moet je wel risico durven nemen. Vind 3,5 miljoen voor Bilal een groter risico trouwens dan voor Ziyech, omdat ik zijn kwaliteiten minder goed kan inschatten.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij en driekwart van de schreeuwers vergeten volgens mij uit welke periode we net gekomen zijn. Feyenoord is niet in staat om met miljoenen te strooien omdat er wat internationals vertrokken zijn. Het beetje geld dat vrij is gekomen moet nauwkeurig worden herinvesteerd om de selectie weer enigszins in balans te krijgen.
En Marokkaan, kans op mislukking heel groot.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Allejezus zeg. Het is maar Ziyech.
Jawelquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:52 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Die gaan niet in de eredivisie spelen. Wordt wakker
@GeertWildersquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En Marokkaan, kans op mislukking heel groot.
Jij vindt Immers beter dan Ziyech? Dit was toch wel een buitenkansje. Als je zo'n speler kan halen dan moet je dat altijd doen. Hij heeft voor Twente gekozen dus kennelijk heeft Feyenoord wat fout gedaan.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij en driekwart van de schreeuwers vergeten volgens mij uit welke periode we net gekomen zijn. Feyenoord is niet in staat om met miljoenen te strooien omdat er wat internationals vertrokken zijn. Het beetje geld dat vrij is gekomen moet nauwkeurig worden herinvesteerd om de selectie weer enigszins in balans te krijgen.
Iedereen hier weet uit wat voor periode Feyenoord komt. Maar dat wil nog niet zeggen dat je geen kwaliteit mag halen, als die mogelijkheid zich voordoet. Er is geld, en met de juiste aanpak had Ziyech hier gespeeld.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Je was erbij?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:57 schreef PIETR het volgende:
met de juiste aanpak had Ziyech hier gespeeld.
Feyenoord heeft eerlijk aangegeven hem geen basisplaats op 10 kunnen garanderen. Logisch toch ook, wat je ook van Immers mag vinden, zoiets valt niet uit te leggen aan een spelersgroep.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:57 schreef PIETR het volgende:
[..]
Iedereen hier weet uit wat voor periode Feyenoord komt. Maar dat wil nog niet zeggen dat je geen kwaliteit mag halen, als die mogelijkheid zich voordoet. Er is geld, en met de juiste aanpak had Ziyech hier gespeeld.
Dat dit niet gelukt is, is een blunder. Maar blijkbaar is terechte kritiek geven hier verboden?
Wel veel kansen gecreëerd, vooral als voor een 10quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:59 schreef Cara het volgende:
[ afbeelding ]
Immers tegen Heerenveen, eerste helft
Ongetwijfeld. Maar het heeft op dit moment geen prioriteit. We hebben een spits, misschien nog een verdediger, en een middenvelder nodig die Clasie kan vervangen. Ik had hem ook wel bij ons willen zien voetballen, want het is een aardige speler met veel potentie, maar de prioriteiten liggen gewoon ergens anders. Verder is onze nummer 10 positie als een van de weinige plekken goed bezet. En tja, als Feyenoord hem geen basisplek op '10' kan beloven houdt het op. En dan kan je je natuurlijk nog afvragen of het in z'n koppie allemaal wel goed zit (Marokkaan dit dat), want op je 21ste al een nummer 10 plek eisen terwijl je een seizoen goed gebald hebt bij een middenmoter vind ik nog al niet wat.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:50 schreef erik013 het volgende:
[..]
Maar nu moet je het dus doen met maar Immers, zo'n 10 keer slechter.
Ziyech is overrated.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:51 schreef PIETR het volgende:
[..]
Tjah, één van de grootste talenten van de Eredivisie die je voor 3/4 miljoen op had kunnen pikken.
Dus dit.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar het heeft op dit moment geen prioriteit. We hebben een spits, misschien nog een verdediger, en een middenvelder nodig die Clasie kan vervangen. Ik had hem ook wel bij ons willen zien voetballen, want is een aardige speler met veel potentie, maar de prioriteiten liggen gewoon ergens anders. Verder is onze nummer 10 positie als een van de weinige plekken goed bezet. En tja, als Feyenoord hem geen basisplek op '10' kan beloven houdt het op. En dan kan je je natuurlijk nog afvragen of het in z'n koppie allemaal wel goed zit (Marokkaan dit dat), want op je 21ste al een nummer 10 plek eisen terwijl je een seizoen goed gebald hebt bij een middenmoter vind ik nog al niet wat.
Laagste passnauwkeurigheid van allemaal.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:59 schreef Cara het volgende:
[ afbeelding ]
Immers tegen Heerenveen, eerste helft
Vormer kan op de plek van Clasie spelen en als ik Rutten was zou ik Vilhena omscholen tot verdedigende middenvelder. In gedachten zag ik verder Zyiech en Toornstra op de andere 2 middenveld posities en dat leek me wel wat. Maar helaas.. We moeten het doen met Immers die zich in de media altijd profileert als een onmisbare schakel die het logisch vindt dat Feyenoord hem niet heeft verkocht.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar het heeft op dit moment geen prioriteit. We hebben een spits, misschien nog een verdediger, en een middenvelder nodig die Clasie kan vervangen.
Je wou trouwens bewijs dat ik het altijd bij het juiste eind had, indien je Newcastle United tegen Man City hebt gezien...quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:17 schreef Scrummie het volgende:
Ik zeg, Van Geel: Sla een dubbelslag! Sigthorsson en Vermeer van Ajax halen, en dan De Zeeuw gratis oppikken. Kampioen dit dat alles.
Slechtst een voorbeeld die me binnenschoot na het zien van de wedstrijd.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:32 schreef RetRy32 het volgende:
Janmaat komt snelheid tekort voor dit niveau en kan het niet compenseren met voetbal intelligentie.
Hij is vaak matig qua tackles en dekt zijn man altijd verkeerd, Janmaat compenseert dit in de Eredivisie vaak met zijn kracht, maar dit ging niet op dit niveau, en door zijn gebrek aan snelheid was hij gewoon "weg" en liet hij regelmatig gewoon de opkomende back lopen als zelf een wingback zijnde.
Van Rhijn is in grote wedstrijden overtuigender geweest dan Janmaat (CL).
Wie zegt dat hij dat eist dan? Is dat bevestigd? Het kan net zo goed zijn dat hij heeft aangegeven dat z'n voorkeur op 10 ligt, en Twente aangaf hem daar te willen gebruiken, waar Feyenoord aangaf hem op een andere plek of als tweede keus op 10 wilde hebben?quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar het heeft op dit moment geen prioriteit. We hebben een spits, misschien nog een verdediger, en een middenvelder nodig die Clasie kan vervangen. Ik had hem ook wel bij ons willen zien voetballen, want het is een aardige speler met veel potentie, maar de prioriteiten liggen gewoon ergens anders. Verder is onze nummer 10 positie als een van de weinige plekken goed bezet. En tja, als Feyenoord hem geen basisplek op '10' kan beloven houdt het op. En dan kan je je natuurlijk nog afvragen of het in z'n koppie allemaal wel goed zit (Marokkaan dit dat), want op je 21ste al een nummer 10 plek eisen terwijl je een seizoen goed gebald hebt bij een middenmoter vind ik nog al niet wat.
We hebben ook nog twee weken natuurlijk he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |