Ik vind het wel jammer dat ik nog steeds geen overtuigende keeper heb. Weidenfeller is niet het niveau waar ik naar streef, net niet goed genoeg, niet goed genoeg om tegen spelers als bijvoorbeeld Ribèry of Robben te spelen. Langerak was in het begin nog wel redelijk maar ik uiteindelijk afgezakt. In de wedstrijden tegen Arsenal en Manchester City maakte hij enorme fouten. Jammer dat Akinfeev net voor mijn neus weggekaapt is, ik heb nog steeds geen echte goede keeper.
Focher en Alomerovic hebben mijn club verlaten. Niet echt boeiend, Focher was derde keeper maar was dramatisch. Alomerovic heeft nooit een wedstrijd gespeeld bij mij.
Daarnaast zijn ook Kehl en Kirch weggegaan. Blijkt dat Hoffenheim nog een poging heeft gedaan om Kehl te strikken maar door een zware blessure kwam hij niet door de medische keuring heen. Ik heb Herrera en Modric nog proberen te kopen maar Herrera was 40+ miljoen en ik had niet het budget meer over om Modric ook daadwerkelijk te kopen, ook al was er een akkoord met Real Madrid.
Kehl was wel een handige speler voor de breedte. Heeft wel 2 wedstrijden gespeeld toen Sahin geblesseerd was, en Gundogan uitgeput

Ik heb ook een probleem met de spits positie. Ik heb uiteindelijk gekozen om geen Lukaku of Benteke te halen (die waren erg duur) dus toen maar Volland en Elyounoussi.
Volland die is zich aan het bewijzen (ik ben eigenlijk wel al om, dit is een topspits voor nu) maar Elyounoussi heeft zichzelf nooit echt kunnen bewijzen. Ik kan Reus en Aubameyang nog in de spits zetten maar liever toch op de vleugels. En Klose probeer ik weg te doen. Feyenoord ging net niet akkoord met de deal, dat was wel wat jammer.
Firmino is ook wel handig, samen met Mkhitaryan zijn het CAM's die ook als CM kunnen spelen, heel handig. Dus het CM breedte probleem is een beetje opgelost. Ik heb ook Sahin voor 6 miljoen overgekocht van Real Madrid (zijn marktwaarde was 10.5 mln) dus dat is ook wel lekker. Ik ben nog steeds niet echt om van mijn verdediging. Durm en Schmelzer zijn nou niet echt topniveau en Piszczek die heeft het wedstrijdritme totaal niet. Hummels is wel een wereldklasse verdediger, maar ik zie Subotic en Sokratis nog vaak genoeg fouten maken die een speler van de Kozakken Boys nooit zou maken. Ik heb ook Schär gehaald, op zich wel fijn om gewoon 4 centrale backs te hebben. Sokratis, Subotic en Schär gaan toch rouleren. Schär is dan ook meer een aankoop voor de toekomst.
Ik heb me misschien een beetje laten gaan met de transfer van Schürrle, maar voor 13 miljoen kon ik gewoon niet weigeren. Ik zou Schürrle altijd nog met winst kunnen verkopen en het is gewoon een hele handige speler. Mijn vleugels zijn wel een beetje vol (Schürrle, Reus, Blaszczykowski, Pisczcek, Mané, Dudu, Aubameyang, Volland, Elyounoussi) en er zijn nog spelers die andere posities aan het leren zijn. Nu maar tegen Aumund-Vegesack voor de beker