Aight, thanks. Heb 'm gekocht voor 5 miljoen euro. Guidetti voor 1,2 miljoen.quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:25 schreef Blistering het volgende:
[..]
Aight, thanks. Heb 'm gekocht voor 5 miljoen euro. Guidetti voor 1,2 miljoen.
Goede tip. Even gescout. Voor als ze aan Wolffgod beginnen te trekkenquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:28 schreef Lange_Lans het volgende:
Mijn andere must buy is Stanciu. Houdt in mijn derde seizoen Southampton James op de bank.
Geen talent achter de hand?quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Verdikkeme. Mijn eerste spits heeft vorige maand zijn been gebroken. 5 tot 6 maanden er uit.
Nu mijn tweede spits ook zijn been gebroken. 5 - 6 maanden.
Zucht, Castaignos in de spits en een jeugdspeler als reserve nu.
Welk seizoen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:16 schreef mvdk_ het volgende:
Heeft iemand nog aanraders voor centrale verdedigers, vleugelverdedigers of keepers?
ik proef onderschatting...quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:02 schreef Blistering het volgende:
Fimleikafélag Hafnarfjarðar geloot voor de CL voorronde, wat een naam
7-0 over 2 wedstrijdenquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:26 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
ik proef onderschatting...
pas maar op.
Muchaccio van Villareal en Insua van Depor voor de CV. Ginther is ook goed.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:16 schreef mvdk_ het volgende:
Heeft iemand nog aanraders voor centrale verdedigers, vleugelverdedigers of keepers?
Ginter is nog wel realistisch, die is in het echt ook naar Dortmund gegaan. Maar ik bedoel ook echt wereldklasse verdedigers die je voor -20mln kan kopenquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Muchaccio van Villareal en Insua van Depor voor de CV. Ginther is ook goed.
Jonatan Silva. Linksback.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:31 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Ginter is nog wel realistisch, die is in het echt ook naar Dortmund gegaan. Maar ik bedoel ook echt wereldklasse verdedigers die je voor -20mln kan kopen
Die heb ik nog nooit gekocht.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:31 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Ginter is nog wel realistisch, die is in het echt ook naar Dortmund gegaan. Maar ik bedoel ook echt wereldklasse verdedigers die je voor -20mln kan kopen
Hoe speel je hem uit?quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:36 schreef Blistering het volgende:
Guidettigod 4 goals bij z'n eerste wedstrijd in de PL uit bij BurnleyBaasje!
Ja dat is wel grappig eigenlijk, ik had even m'n andere tactiek gepakt waardoor hij weer DLF werd i.p.v. TMquote:
Speciaal voor jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:43 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen moet daar Volland staan ipv Mandzukic en Schürrle ipv Stanciu!
:)
Fair play?quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Hm, vaag. Alsnog Europa League voor Scheveningen maar ik weet niet hoe.
Clubs die gediskwalificeerd zijn door fair play? Waarschijnlijk toch nietquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hahaha, nee. Mijn spel is meedogenloos.
Ja, die jeugdspeler. Hij is wel goed, zat af en toe op de bank bij een blessure. Maar nu moet hij wel veel gaan spelen.quote:
Martin Jol zal wel de coach zijn daar.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Koper, dat kent u niet.
Ja had hier ook zoiets na de promotie met Reading. Spijtig dat ze in de premier league geen drol meer wonnen, ook niet tegen tegenstanders die je als 'te doen' zou zien.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:09 schreef Blistering het volgende:
49m t-budget in seizoen 2 met Nottingham, promotie ftw
Kijken of je een deel kan omtrainen naar posities waar ze al enige ervaring hebben maar nog niet natuurlijk in zijn. Eventueel een deel verkopen want je blijft altijd met gasten zitten die gewoon minder zijn dan de rest, en die je dan dus niet of nauwelijks in gaat zetten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:21 schreef mvdk_ het volgende:
Ik zit met een probleempje, dit zijn mijn AMLs die speelgerechtig zijn:
Reus, Volland, Schürrle, Ayew, Elyounoussi, Dudu, Großkreutz, Mané, Kefkir, Durm en Bandowski
kut, die moet ik dus rouleren
Maar ik kan Volland ook in de spits zetten
Ik laat voortaan mijn assistent opstellingen maken tenzij ik er echt zwaar tegen ben. Dit heeft hij best leuk gemaakt:quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:25 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Kijken of je een deel kan omtrainen naar posities waar ze al enige ervaring hebben maar nog niet natuurlijk in zijn. Eventueel een deel verkopen want je blijft altijd met gasten zitten die gewoon minder zijn dan de rest, en die je dan dus niet of nauwelijks in gaat zetten.
Ik neem mezelf ook altijd voor om iedereen netjes te rouleren. Maarja als Klaasje en Jantje allebei 4 sterren hebben en Pietje 2 sterren dan weet ik het wel...
Ik speel met Verzej in de Sloveense competitie. Koper is in mijn game een middelmatige ploeg uit de competitie. Maribor is de bekendste naam in het echt. Die spelen nog wel eens voorrondesquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Koper, dat kent u niet.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 08:50 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ik speel met Verzej in de Sloveense competitie. Koper is in mijn game een middelmatige ploeg uit de competitie. Maribor is de bekendste naam in het echt. Die spelen nog wel eens voorrondes
wat een luxe.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:06 schreef mvdk_ het volgende:
Het jammere aan een brede selectie is ook wel dat sommige spelers nooit aan het spelen zullen komen. Zoals bijvoorbeeld ene Sadio Mané of Edisson Jordanov. Die gaan nooit minuten maken.
Wel fijn dat ruim 30 basis waardige spelers heb
Ik realiseer me dat ik nu eigenlijk 3 selecties kan maken en ze zouden zich alle 3 moeten kunnen handhaven in de Eerste Divisie. Vooral tegen bijvoorbeeld clubs als Union Berlin of Paderborn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |