Wie ontkent het dan? Ik heb alleen gehoord door met name Kittel dat het wel gebruikt wordt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het tramadol gebruik in peloton ontkennen vind ik een beetje vreemd, is juist door een aantal renners naar buiten gebracht als een groeiend probleem waar UCI te laks mee om ging.
http://lmgtfy.com/quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tor. Of op vakantie naar Cambodja gaan.
Ik dacht Kaas, maar volgens mij heb ik t verkeerd begrepen omdat hij later zegt van niet.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:39 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Wie ontkent het dan? Ik heb alleen gehoord door met name Kittel dat het wel gebruikt wordt.
Oh leuk! Ik vind dat altijd zo leuk om te doen zo'n test.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:30 schreef Patroon het volgende:
Donderdag een inspanningstest. Eens kijken wat mijn progressie was tov vorig jaar. Denk iig dat mijn aerobe zone is verbeterd omdat mijn hartslag zones (vooral D1 en 2) gevoelsmatig een stuk lager zijn geworden. Ben benieuwd.
Is een test op mijn eigen fiets met lactaat en zuurstofmeting.
Hangt er wel vanaf wat voor protocol je doet. Meeste werken met 1minuut. Dan wordt elke minuut de weerstand verhoogt. Je lichaam krijgt dan niet de tijd om zich aan te passen aan hogere weerstand. Zodra lichaam eraan gewend is, gaat hij alweer hoger. Gevolg, je hart gaat in de overdrive. Met als onnauwkeurige zones als gevolg.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:20 schreef Levitas het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik dacht je (onder andere) juist een heel nauwkeurige hartslag meekreeg wat je omslagpunt moet voorstellen, op basis van die ademhalingsanalyse tijdens de test?
Ik heb er genoeg over gezegd, lees maar terug.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik dacht Kaas, maar volgens mij heb ik t verkeerd begrepen omdat hij later zegt van niet.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:40 schreef Gripper het volgende:
omdat ik m'n meisje kussen en een blik bier belangrijker vond
quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:48 schreef kaasplankje het volgende:
Er is ook nog zoiets als placebo effect. Geef P. Pakhaas een vage capsule met bietensap en hij vliegt in zn rondjes rond de kerk van Sint Heerejans Kuttekerke.
Rookie!!! Einz!!! 1111quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:40 schreef Gripper het volgende:
Ja wij kregen op CP Nijmegen te horen dat we op de camping mochten finishen. Sommigen vonden dat een opluchting, anderen vonden het maar jammer.
Ik was 28e omdat ik m'n meisje kussen en een blik bier belangrijker vond dan dat manifest (wist ik veel)
Rond 12/13u, 24u na de start.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoe laat was de laatste groep/fietser eigenlijk binnen?
Pff. Hoe lang moets jij dan eigenlijk voor een bemand checkpoint zorgen in Rotterdam? Gaat ook nog veel tijd in zitten zeg.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Rond 12/13u, 24u na de start.
Er was bij verlaten van Deventer ook een rookie bij ons in de 1e groep waarvan zijn manifest uit zijn zak viel. Ik zeg tegen 'm: "Je manifest valt!" hij zei "bwah laat maar liggen." Ik was teruggegaan.
De laatse ging weg iets van 4uur smorgens bij ons. Allemaal liefdewerk-oudpapier is dat.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pff. Hoe lang moets jij dan eigenlijk voor een bemand checkpoint zorgen in Rotterdam? Gaat ook nog veel tijd in zitten zeg.
Ik zag op facebook een post voorbij komen dat CP rotterdam om half 5 zn deuren sloot. En bij dat restaurant vegan-anarchistenbolwerk in Den bosch verwachtten ze ook een lange nacht en dat ze er zeker wel tot de zonsopgang zouden zitten. Dus die cafeinepillen die over waren hebben ze vast zelf opgesnoeptquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pff. Hoe lang moets jij dan eigenlijk voor een bemand checkpoint zorgen in Rotterdam? Gaat ook nog veel tijd in zitten zeg.
SPT / Recreatief Wielrennen #418 Kapers op de kust al gezien?quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:08 schreef muzas het volgende:
FOTOS! (van die tocht dan, niet dat toilet)
KRAKEN GAAT DOOR!!!!!quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:15 schreef Gripper het volgende:
Ik heb er maar 2 van CP Den Bosch. Helaas op de wc niks op de foto gezet. Maar ik heb er als antwoord op al die Ultra linkse kreten (Bezit is misdaad, free gaza, bont is moord, Wilders = Hitler) wel een hele lekkere linksdraaiende bolus neergelegd
quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:15 schreef Gripper het volgende:
Ik heb er maar 2 van CP Den Bosch. Helaas op de wc niks op de foto gezet. Maar ik heb er als antwoord op al die Ultra linkse kreten (Bezit is misdaad, free gaza, bont is moord, Wilders = Hitler) wel een hele lekkere linksdraaiende bolus neergelegd
Net als Kaas ook een hele vieze die al de hele dag rondgemasseerd en gekneed was tijdens het rijden. Voelde me er wel schuldig over toen er na mij een meisje van cycloon (die in dat grijze snelpak Kano) moest....
Ja, want door een park met loslopenede kinderen en honden is het niet gevaarlijk of zo...quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:24 schreef Patroon het volgende:
[..]
Je kan alleen flaggen als met een auto is of gevaarlijk.
Ja die vond ik tofquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
SPT / Recreatief Wielrennen #418 Kapers op de kust al gezien?
KWeenie of kolonel met z'n bakkes op internet wilt, anders heb ik er wel 1.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:19 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja die vond ik tofDaarom.. mééérrrrr... Ik wil die purnosnor van kaas zien
Patroon donderde 'm laatst toch ook hier neer...quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
KWeenie of kolonel met z'n bakkes op internet wilt, anders heb ik er wel 1.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:25 schreef muzas het volgende:
[..]![]()
De verloedering qua soigneeheid slaat toe. Spatborden, bellen het moet allemaal maar kunnen tegenwoordig. Belachelijk. En dan nu dit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Dat was wel met toestemming vrindquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:20 schreef muzas het volgende:
[..]
Patroon donderde 'm laatst toch ook hier neer...
Stripje lsd?quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:25 schreef kanovinnie het volgende:
Als ik die 400 ga rijden heb ik echt zo'n goed idee om mee te nemen onderweg
quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:15 schreef Gripper het volgende:
Pillen!! Pillen!!! Brrr toet toet boing boing!!!
[ afbeelding ]
Ongetwijfeld, maar hij stond dus al met zn giechel in het topic, zo bedoelde ik 't.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:29 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat was wel met toestemming vrind
Ja slap klepje heeft ie he? Valt me beetje tegen van Castelli.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:30 schreef Patroon het volgende:
Grip, dat klaske is verre van soigne, wilde je een vliegtuigje vouwen?
Okequote:Op maandag 18 augustus 2014 13:31 schreef muzas het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar hij stond dus al met zn giechel in het topic, zo bedoelde ik 't.
Kolonel doet 400 km met de bepakking van een marinierquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:29 schreef kaasplankje het volgende:
Heb er 1:
Kolonel nog in de kopgroep net buiten Deventer.
[ afbeelding ]
Wellicht wel 1 vd jongste finishers ooit in de 24h race.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kolonel doet 400 km met de bepakking van een marinier![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wellicht wel 1 vd jongste finishers ooit in de 24h race.
Je hebt 24 uur om te finishen?quote:
Naja tis een race over 400/500km die in maximaal 24uur gereden wordt. Zo ist begonnen mss 12 jaar geleden, ik weet dat niet exact. Verschillende clubs (bedrijven) organiseren bij toerbeurt dus er zijn geen statistieken volgens mij. Moet dat anders ff navragen.quote:
Ja toch?quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:51 schreef kanovinnie het volgende:
Ja dat werd ook echt nageleefd natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |