Maak een haiku voor haar. Dat past qua lengte wel in een DM.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:50 schreef Royco1 het volgende:
Ja jij mij toch ook niet
Of moet het initiatief ook daarin weer van de man komen?
Orffquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik word hier vrolijk van:
Ik vind dit zo mooi.
Ongefundeerde aanname, wordt verworpen!quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook dat valt wel mee.
Jij stuurt toch niks terug
Dat wordt vaak dan ook wel gewaardeerd hoor. Niks negatiefs toch?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij moeten altijd overal het initiatief in nemen toch.
Misschien zo dan?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:51 schreef Barbusse het volgende:
Orff![]()
Maar ik denk niet dat ik dit nu ga trekken...
Oh ja, ik heb je nog nooit een DM gestuurd natuurlijk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ongefundeerde aanname, wordt verworpen!
Niet negatief, maar het kan ook een keer anders natuurlijk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat wordt vaak dan ook wel gewaardeerd hoor. Niks negatiefs toch?
Kan vast wel. Doe eens proberen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik kan niet iedereen een DM sturen he
Gebeurt ook best vaak genoeg hoor denk ik,quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet negatief, maar het kan ook een keer anders natuurlijk.
Nee, ik denk dat het dan een avondje van het betere gooi- en smijtwerk wordt?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Orff![]()
Maar ik denk niet dat ik dit nu ga trekken...
Luilakquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gebeurt ook best vaak genoeg hoor denk ik,
alleen als mannen beginnen is het gewoon net wat makkelijker.
Nonsens. Ik was het geloof ik die jou wat stuurdequote:Op zondag 17 augustus 2014 18:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij moeten altijd overal het initiatief in nemen toch.
Denk ik jaquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat het dan een avondje van het betere gooi- en smijtwerk wordt?
Precies wat ik bedoel, jullie mogen er ook weleens wat moeite voor doen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gebeurt ook best vaak genoeg hoor denk ik,
alleen als mannen beginnen is het gewoon net wat makkelijker.
Ja daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nonsens. Ik was het geloof ik die jou wat stuurde.
Het is ook wel godsonmogelijk te verstaan wat ze zeggen, zonder daadwerkelijk lyrics erbijquote:
Als je goed oplet geven vrouwen wel signalen af, maar vaak veel te subtiel.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Precies wat ik bedoel, jullie mogen er ook weleens wat moeite voor doen.
En niet alleen maar afwachten omdat jullie toevallig borsten hebben.
Flogging Mollyquote:
Waar hebben we ze anders voor dan?!quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Precies wat ik bedoel, jullie mogen er ook weleens wat moeite voor doen.
En niet alleen maar afwachten omdat jullie toevallig borsten hebben.
goede vraag welquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waar hebben we ze anders voor dan?!
Nja ik voel mij niet aangesproken ook eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |