Dat zal wel goed komen danquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je de Marvelfilms leuk vindt, dan deze ook wel.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]Ja dat weet ik, maar meestal zie je iets van wat nog komen gaat in toekomstige Marvel films... Maar denk niet dat ze daar nog een film over maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Hoezo weerquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja jij mij toch ook niet
Of moet het initiatief ook daarin weer van de man komen?
Maak een haiku voor haar. Dat past qua lengte wel in een DM.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:50 schreef Royco1 het volgende:
Ja jij mij toch ook niet
Of moet het initiatief ook daarin weer van de man komen?
Orffquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik word hier vrolijk van:
Ik vind dit zo mooi.
Ongefundeerde aanname, wordt verworpen!quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook dat valt wel mee.
Jij stuurt toch niks terug
Dat wordt vaak dan ook wel gewaardeerd hoor. Niks negatiefs toch?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij moeten altijd overal het initiatief in nemen toch.
Misschien zo dan?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:51 schreef Barbusse het volgende:
Orff![]()
Maar ik denk niet dat ik dit nu ga trekken...
Oh ja, ik heb je nog nooit een DM gestuurd natuurlijk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ongefundeerde aanname, wordt verworpen!
Niet negatief, maar het kan ook een keer anders natuurlijk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat wordt vaak dan ook wel gewaardeerd hoor. Niks negatiefs toch?
Kan vast wel. Doe eens proberen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik kan niet iedereen een DM sturen he
Gebeurt ook best vaak genoeg hoor denk ik,quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet negatief, maar het kan ook een keer anders natuurlijk.
Nee, ik denk dat het dan een avondje van het betere gooi- en smijtwerk wordt?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Orff![]()
Maar ik denk niet dat ik dit nu ga trekken...
Luilakquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gebeurt ook best vaak genoeg hoor denk ik,
alleen als mannen beginnen is het gewoon net wat makkelijker.
Nonsens. Ik was het geloof ik die jou wat stuurdequote:Op zondag 17 augustus 2014 18:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij moeten altijd overal het initiatief in nemen toch.
Denk ik jaquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat het dan een avondje van het betere gooi- en smijtwerk wordt?
Precies wat ik bedoel, jullie mogen er ook weleens wat moeite voor doen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gebeurt ook best vaak genoeg hoor denk ik,
alleen als mannen beginnen is het gewoon net wat makkelijker.
Ja daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nonsens. Ik was het geloof ik die jou wat stuurde.
Het is ook wel godsonmogelijk te verstaan wat ze zeggen, zonder daadwerkelijk lyrics erbijquote:
Als je goed oplet geven vrouwen wel signalen af, maar vaak veel te subtiel.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Precies wat ik bedoel, jullie mogen er ook weleens wat moeite voor doen.
En niet alleen maar afwachten omdat jullie toevallig borsten hebben.
Flogging Mollyquote:
Waar hebben we ze anders voor dan?!quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Precies wat ik bedoel, jullie mogen er ook weleens wat moeite voor doen.
En niet alleen maar afwachten omdat jullie toevallig borsten hebben.
goede vraag welquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waar hebben we ze anders voor dan?!
Nja ik voel mij niet aangesproken ook eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |