quote:
Dat was daarvoor *uh-oh*, maar was voor mij toch minder . . . Zat misschien niet helemaal in de generatie.quote:
465200, dat vergeet ik nooit meer.quote:
Ik was eerst echt ICQ fan. Wilde niks van MSN weten. Toen stapte ik over en was het andersomquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Dat was daarvoor *uh-oh*, maar was voor mij toch minder . . . Zat misschien niet helemaal in de generatie.
De beste film van Marvel tot nu toe als je het mij vraagt.quote:
Ik was wel vrij snel over naar MSN eigenlijk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik was eerst echt ICQ fan. Wilde niks van MSN weten. Toen stapte ik over en was het andersom
Precies. Heerlijke film en de zaal lag regelmatig dubbelquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:42 schreef aeque het volgende:
[..]
De beste film van Marvel tot nu toe als je het mij vraagt.
Goede combi van actie, verhaal en vooral humor.
Ik snap nu ineens alle 9gag afbeeldingen met "i am groot" erin
Ik had overtuiging nodig.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was wel vrij snel over naar MSN eigenlijk.
Dank je. Maar dat is toch ook een soort van MSN.quote:
Dat dacht ik. En ik heb muziek nodig die me vrolijk maakt. Dus:quote:
Ik moet hem nog zien. Leek me eerst niks, maar dat zorgt waarschijnlijk voor goede verrassingquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:42 schreef aeque het volgende:
[..]
De beste film van Marvel tot nu toe als je het mij vraagt.
Goede combi van actie, verhaal en vooral humor.
Ik snap nu ineens alle 9gag afbeeldingen met "i am groot" erin
Geen idee, maar ik geloof je meteen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank je. Maar dat is toch ook een soort van MSN.
Ja ik had ergens ook het idee dat het ging tegenvallen, maar was naar mijn mening niet zo.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moet hem nog zien. Leek me eerst niks, maar dat zorgt waarschijnlijk voor goede verrassing
quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja ik had ergens ook het idee dat het ging tegenvallen, maar was naar mijn mening niet zo.
Ik snapte alleen de after-credit scene niet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Als je de Marvelfilms leuk vindt, dan deze ook wel.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moet hem nog zien. Leek me eerst niks, maar dat zorgt waarschijnlijk voor goede verrassing
Maar wel dm'en op fok?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik geloof je meteen.
Ik ben niet zo van de chat dingen meer. Ik heb Fok! en Facebook en dat vind ik wel genoeg.
Ik word hier vrolijk van:quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dacht ik. En ik heb muziek nodig die me vrolijk maakt. Dus:
* Barbusse danst door kamer
Dat zal wel goed komen danquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je de Marvelfilms leuk vindt, dan deze ook wel.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]Ja dat weet ik, maar meestal zie je iets van wat nog komen gaat in toekomstige Marvel films... Maar denk niet dat ze daar nog een film over maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Hoezo weerquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja jij mij toch ook niet
Of moet het initiatief ook daarin weer van de man komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |