Mijn laatste spullen uit het oude appartement.quote:
Heb ik niet. Drink hoogstens 2 kopjes, maar vaak helemaal niets.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Naast het koffie-infuus dat je hebt, bedoel je?

Aaaaahwquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn laatste spullen uit het oude appartement.
[..]
Heb ik niet. Drink hoogstens 2 kopjes, maar vaak helemaal niets.

Geen Skype?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:23 schreef Samzz het volgende:
Aaaaahw. Als je wilt babbelen, ik heb DM en PM! Zelfs Facebook-chat nu
.

Jij bent liefquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aaaaahw. Als je wilt babbelen, ik heb DM en PM! Zelfs Facebook-chat nu
.

QFTquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Cola, de zwarte motor.
Al drink ik het pas later op de dag, gewoon voor het lekkere, geeneens voor het cafeïneshot.

Dat klapt er steeds uit hierquote:
I knowquote:

Typisch.quote:

Ik heb het eraf gemikt. Schijtprogramma, gebruik het toch nooit.quote:

Gebruik het best nog wel vaak. Vind Facebook Messenger echt een draak van een ding. En een andere waardige vervanger is er niet sinds MSN dood is.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:34 schreef Samzz het volgende:
Ik heb het eraf gemikt. Schijtprogramma, gebruik het toch nooit.

Hier klapt het er ook steeds uitquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het eraf gemikt. Schijtprogramma, gebruik het toch nooit.

Mijn vader drinkt dat best wel, en regelmatig wijn.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klinkt als mijn vader, die lust ook echt geen alcohol. Af en toe een Grimbergen, maar dat is puur voor de nostalgie.

Dat is zo. Maar ik weiger om Skype weer te installeren, wat een gedonder met dat programma. En dan is Facebook messenger misschien een draak, de berichten komen wel aanquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gebruik het best nog wel vaak. Vind Facebook Messenger echt een draak van een ding. En een andere waardige vervanger is er niet sinds MSN dood is.

Dat gaat meestal wel goed ja. Al wil ik eigenlijk ook niet iedereen met wie ik Skype heb, of Facebook, bedenk ik mij net. Dus ook niet voor iedereen te gebruiken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:37 schreef Samzz het volgende:
Dat is zo. Maar ik weiger om Skype weer te installeren, wat een gedonder met dat programma. En dan is Facebook messenger misschien een draak, de berichten komen wel aan.

Nee, ik kan me voorstellen dat je geen random chickies op je Facebook wilt, inderdaad.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat gaat meestal wel goed ja. Al wil ik eigenlijk ook niet iedereen met wie ik Skype heb, of Facebook, bedenk ik mij net. Dus ook niet voor iedereen te gebruiken.

Dat. Werkt primaquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is zo. Maar ik weiger om Skype weer te installeren, wat een gedonder met dat programma. En dan is Facebook messenger misschien een draak, de berichten komen wel aan.

Inderdaad! Speciaal voor MSN een hotmail adres aangemaaktquote:

ICQquote:

Wat vond je van de film?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:40 schreef aeque het volgende:
Even naar de bios en bijna 3 nieuwe topics.
Heb ik iets gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |