SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groepsfoto:
Kalender:
Coureurs:
Teams:
Van de GP Americas in Texas:
Meer hier en hier.
In memory of...![]()
![]()
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Gelukkig maakt dat na 10 overwinningen op rij niet zoveel uit voor hem, maar hij zal dus wel winnen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:05 schreef M.Melandri het volgende:
Marquez gaat het nu echt zwaar krijgen.
Voor het Wk niet, maar hij zal ze wel heel graag allemaal willen winnen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Gelukkig maakt dat na 10 overwinningen op rij niet zoveel uit voor hem, maar hij zal dus wel winnen.
Ik denk nog steeds gewoon dat hij gaat winnen vandaagquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:05 schreef M.Melandri het volgende:
Marquez gaat het nu echt zwaar krijgen.
Lijkt het wel op, had verwacht dat Lorenzo een groter gat kon trekken met die zachte voorband.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds gewoon dat hij gaat winnen vandaag
Heeft Rossi weleens alle GP's in een jaar gewonnen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:07 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Voor het Wk niet, maar hij zal ze wel heel graag allemaal willen winnen.
Nee bij lange na niet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Heeft Rossi weleens alle GP's in een jaar gewonnen?
Kijk voor de gein eens naar de Wiki van Giacomo Agostini, dat is gewoon ziekquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Heeft Rossi weleens alle GP's in een jaar gewonnen?
Rossi wel telkens op het podium in 2003 en ook in 2002 altijd eerste (elf keer) of tweede (vier keer) op een uitvalbeurt na.quote:
56 GP overwinningen op rij, maar toen reden ze maar met z'n tweeën?quote:
Lijkt het wel op, want Rossi zit er al voorquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:24 schreef M.Melandri het volgende:
Marquez misschien voor het eerst niet op het podium
Mooi om te zien dat ze behoorlijk progressie maken dit jaar, de klantenfietsen van Honda en Yamaha kunnen ze nu iig voorblijven.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:34 schreef Fir3fly het volgende:
De Ducati's zitten er toch niet al te ver achter.
Lag meer aan Pedrosa's slechte ronde denk ik. 56.9quote:
Misschien banden op, want hij blijft in de 56 hoog.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Lag meer aan Pedrosa's slechte ronde denk ik. 56.9
Ik neem deze woorden terug.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds gewoon dat hij gaat winnen vandaag
Nou ja, nu bouw je wel op, van (normaal gesproken) niet heel boeiend naar rondenlange gevechten in de Moto3quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:25 schreef M.Melandri het volgende:
Altijd zo jammer hier dat we beginnen met Moto2.
Qua snelheid niet en met de Moto3 om 11u ben je gelijk goed wakker.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, nu bouw je wel op, van (normaal gesproken) niet heel boeiend naar rondenlange gevechten in de Moto3
Ik had er geen probleem meequote:Op zondag 31 augustus 2014 13:54 schreef Sinister-D- het volgende:
Die Fogarty nu bij BTsportversta er geen hol van
Is Marquez al weggelopen? Zit in de auto momenteel.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:22 schreef Sinister-D- het volgende:
Dovi 0.001s langzamer dan Pedrosasamen met Rossi gezellig aan een touwtje die 3
die haalt net pas Lorenzo inquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:27 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Is Marquez al weggelopen? Zit in de auto momenteel.
Als ik thuis ben even de herhaling kijken. Ben momenteel op weg naar een kinderverjaardagquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:39 schreef Fir3fly het volgende:
Mooie race dit zeg. Hopen dat Dovi het podium nog kan halen.
dit dusquote:
MotoGP moet om 14:00 CET verreden worden als ze in Europa zijnquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:53 schreef Sinister-D- het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat ze M3 na Mgp hebben gezet?
Deroue ging eindelijk eens (relatief) prima, tot z'n motor ermee ophieldquote:
Van 15 naar 20 noem ik niet prima.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Deroue ging eindelijk eens (relatief) prima, tot z'n motor ermee ophield
De Yamaha's worden echt steeds beter. Hoop dat ze morgen ook strijd kunnen leveren en 1,2 eindigen. Met Lorenzo op 1 uiteraard.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:07 schreef TheGeneral het volgende:
Lorenzo op pole morgen! Iannone 2e, Rossi 3e, Marquez 4e.
Gossie toch de ik vind het genoeg mooi dat moto3 uitgezonden wordt en 2 dan niet hd maar de het kan me toch niet zoveel schelen want ik wil het gewoon de zien op tv ipv het stream.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:31 schreef Breaker.Faker het volgende:
De race zal niet als vandaag op Sport1 extra worden uitgezonden.
Betaal je er voor om sport1 te ontvangen kunnen ze eens niet de moto gp in HD uitzenden.
Sport1 gaat weer lekker met de tijd mee ze hebben nog steeds 2 HD zenders er moeten meer worden daar betalen we voor. Het is weer zonde van mij geld kan ik net zo goed een stream op zoeken die vaak dezelfde kwaliteit levert. Het is net als bij de formule1 het is totaal niks waard.
Gelukkig heb ik de gebruik gemaakt van de aanbieding de volgende keer zal ik het niet meer doen.
Sport1
Moto3 of Oliveira?quote:
Wat Melandri zegt ja. En valpartijen zijn er sowieso wel wat meer als er meer motoren op de baan zijn, nu toevallig 2 kort achter elkaar en ook nog 2 prominenten (nr 2 van de grid en nr3 in de race).quote:
'k weet hetquote:Op zondag 14 september 2014 11:44 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Moet je toch vaker gaan kijkenin Brno zaten de eerste 9 binnen een seconde.
zoek naar een btsports2 streamquote:Op zondag 14 september 2014 11:50 schreef IBAZ het volgende:
Is er ergens een live streaming, gratis uiteraard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |