De Yamaha's worden echt steeds beter. Hoop dat ze morgen ook strijd kunnen leveren en 1,2 eindigen. Met Lorenzo op 1 uiteraard.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:07 schreef TheGeneral het volgende:
Lorenzo op pole morgen! Iannone 2e, Rossi 3e, Marquez 4e.
Gossie toch de ik vind het genoeg mooi dat moto3 uitgezonden wordt en 2 dan niet hd maar de het kan me toch niet zoveel schelen want ik wil het gewoon de zien op tv ipv het stream.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:31 schreef Breaker.Faker het volgende:
De race zal niet als vandaag op Sport1 extra worden uitgezonden.
Betaal je er voor om sport1 te ontvangen kunnen ze eens niet de moto gp in HD uitzenden.
Sport1 gaat weer lekker met de tijd mee ze hebben nog steeds 2 HD zenders er moeten meer worden daar betalen we voor. Het is weer zonde van mij geld kan ik net zo goed een stream op zoeken die vaak dezelfde kwaliteit levert. Het is net als bij de formule1 het is totaal niks waard.
Gelukkig heb ik de gebruik gemaakt van de aanbieding de volgende keer zal ik het niet meer doen.
Sport1
Wat Melandri zegt ja. En valpartijen zijn er sowieso wel wat meer als er meer motoren op de baan zijn, nu toevallig 2 kort achter elkaar en ook nog 2 prominenten (nr 2 van de grid en nr3 in de race).quote:
'k weet hetquote:Op zondag 14 september 2014 11:44 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Moet je toch vaker gaan kijkenin Brno zaten de eerste 9 binnen een seconde.
zoek naar een btsports2 streamquote:Op zondag 14 september 2014 11:50 schreef IBAZ het volgende:
Is er ergens een live streaming, gratis uiteraard?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |