Bewolkt, af en toe zon.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:25 schreef DemonRage het volgende:
Het klimaat in Nederland: 2 maanden zomer en 10 maanden herfst.
Dat klopt voor bijna elke dag in het jaar wel idd.quote:
Never gonna happen in 0031quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:27 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dat klopt voor bijna elke dag in het jaar wel idd.
Soms mis ik wel dat hele stabiele hogedruk weer met dagenlang geen wolk aan de lucht en geen zuchtje wind.
In netnummers pratenquote:
0541 in de housequote:Op zondag 17 augustus 2014 13:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In netnummers praten
Bijna net zo erg als die Rotterdam/Amsterdam tokkies, niemand weet waar je het over hebt.
Jij blijkbaar wel, dus dan reken je jezelf tot een tokkie bij deze, haha!quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In netnummers praten
Bijna net zo erg als die Rotterdam/Amsterdam tokkies, niemand weet waar je het over hebt.
Wacht, wat?quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:12 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Jij blijkbaar wel, dus dan reken je jezelf tot een tokkie bij deze, haha!
Dan moet je er eerst nog minstens 8 graden vanaf halenquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:03 schreef Dven het volgende:
23 graden en veel regen. Ik waan me in nederland
quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:52 schreef mien-moeke het volgende:
Hier in noord-oost Groningen sneeuwt het en is het -11.
Ging aardig los.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:46 schreef Nattekat het volgende:
31 mm/h net en een klap onweer
Dat dit kan in Leiden...
Ja was ff flink hèquote:
En toch krijg ik de temperatuur in mijn woning niet onder de 25 graden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:40 schreef GekkePoes het volgende:
Tempratuur is net onder de 12 gezakt.
Zet dan eens ramen en deuren open, dat is vrij bezopen namelijk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:17 schreef tralalala het volgende:
[..]
En toch krijg ik de temperatuur in mijn woning niet onder de 25 graden.
Assen koudste stad van het landquote:
Veel kille mensen dan krijg je dat.quote:
Ik had de verwarming in de auto vanmorgen aan, terwijl ik ook al met jas in de auto zatquote:Op maandag 18 augustus 2014 10:30 schreef dick_laurent het volgende:
Het is gewoon KOUD. Het is nog godverdomme augustus en ik kan niet eens met een tshirt binnen zitten, moet gewoon een vest aan. En als je naar buiten gaat dan denk je zelfs met een vest aan "hmm, is dit wel genoeg?"
14 graden en continue regen in augustus.... kom op hee.... wat een triest klimaat hebben we hier zeg
Beter aan je inwendige verwarming werken danquote:Op maandag 18 augustus 2014 10:47 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik had de verwarming in de auto vanmorgen aan, terwijl ik ook al met jas in de auto zat![]()
GRRRRRRR.
Wen je prima aan, overal ter wereld kunnen ze het.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:00 schreef Snowsquall het volgende:
Watjes!!! Tis lekker weer nu, goeie temps......alleen af en toe een buitje![]()
Wees blij dat het niet al vier weken 30 graden is hier want daar wordt je he-le-maal niet vrolijk van(daar kun je je niet tegen/op kleden
Het temperatuurverschil tussen mijn heerlijke warme bedje en de kille buitenlucht was te grootquote:Op maandag 18 augustus 2014 10:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Beter aan je inwendige verwarming werken dan
Poging 2 in Leiden, lijkt te lukkenquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:21 schreef UncleFunk het volgende:
In Den Haag doet de zon opeens een poging om door het wolkendek te breken. Poging mislukt
Oja, die stakkers zijn alweer begonnenquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:42 schreef MaLo het volgende:
In Twenterand een plensbui en vrij harde wind. Arme kindjes die nu uit school komen
Vorig jaar was kut, het jaar daarvoor was kut, daarvoor weet ik het niet meer maar het zal wel...quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:02 schreef Intrepidity het volgende:
Huilies. Het is 5 weken lang prachtig weer geweest. Betere zomer dan de afgelopen 5 jaar bij elkaar.
Vorig jaar was prima, juli van dit jaar was ook prima.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorig jaar was kut, het jaar daarvoor was kut, daarvoor weet ik het niet meer maar het zal wel...
Jep... 2 weken mooi weer en gelijk is de hele maand primaquote:Op maandag 18 augustus 2014 12:53 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Vorig jaar was prima, juli van dit jaar was ook prima.
http://www.knmi.nl/klimat(...)ten/maand/jul10.htmlquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:03 schreef dick_laurent het volgende:
Tja, Nattekat... in Nederland de gehele zomer standvastig, zonnig weer vragen is gewoon niet realistisch...
Zal never ever gaan gebeuren. Daarvoor moet je op zijn minst naar de Spaanse kust of ergens anders in omgeving middellandse zee. Klimaat hier is nou eenmaal gematigd en 95% van de tijd "wisselvallig"
Hier mag je blij zijn als het een week niet regent en de temperaturen hoger dan een graag of 22 uitvallen in de zomer. Sad, but true.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:48 schreef dick_laurent het volgende:
Sterker nog, in de Schotse hooglanden gaat het deze week al sneeuwen
http://www.weer.nl/weer-i(...)ien_in_de_zomer.html
We gaan echt zo hard boeten voor de afgelopen extreem zachte winter. Waarschijnlijk valt de eerste sneeuw hier al in september naar benedenJa maar wel het liefst na september pas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zullen wel geluk gehad hebben hier. Van al die wateroverlast hebben we (tot 3 dagen geleden) niets gehad hier in ZW Drenthe. 5 weken lang onafgebroken mooi weer geweest.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorig jaar was kut, het jaar daarvoor was kut, daarvoor weet ik het niet meer maar het zal wel...
[ afbeelding ]
Natter dan normaal. (En even ter info: Normaal valt die neerslag binnen een paar dagen en niet verspreid over de hele maand)
Juli begon bagger en eindigde bagger, en ertussenin was het wel warmer dan normaal maar echt totaal niet lekker. (denk aan regen en bewolking).
Voor mijn gevoel is het ook gewoon een kutzomer geweest op die paar weken (nooit langer dan 5 dagen!) na. Warmer dan gemiddeld of niet.
Nee, daarvoor moet je in Assen wonenquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:50 schreef Djeez het volgende:
Ik snap iets niet. Dikke onweer nu in Assen. Maar voor onweer moet het toch juist bloedheet plakweer zijn?
Winterquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:58 schreef Dven het volgende:
Eindelijk een winter des doods dit jaar? Naar huis snowboarden
Tja, een zachte winter is meestal een natte winter...quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:30 schreef Straatcommando. het volgende:
Beter krijgen we weer een record zachte winter, op dagen als deze besef ik me goed hoe erg ik kou wind en regen haat. Wel prachtige luchten dat dan weer wel
Dat viel afgelopen winter goed mee hoor.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:24 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Tja, een zachte winter is meestal een natte winter...
Perfecte winter voor zover een winter positieve kanten heeft.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:11 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat viel afgelopen winter goed mee hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |