SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Ligt t dus niet aan mij!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zit ook al hoofdschuddend hier en ik ben nog wel een meisje
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:28 schreef Rafeiro het volgende:
Marco Borsato - Stilte voor de storm
Wat een bizarre muzieksmaak hebben jullie. En dan zeggen jullie iets van Vout.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
Frans Bauer & Marianne Weber - Regenboog
Regen + Zon
Wij noemen dat headbangen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zit ook al hoofdschuddend hier en ik ben nog wel een meisje
Ik heb nooit gepretendeerd niet Vout te zijnquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:31 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Wat een bizarre muzieksmaak hebben jullie. En dan zeggen jullie iets van Vout.
OK, trek ik Frans Bauer terug maar dan wil ik Judy Garland - Somewhere over the Rainbow voor terugquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:31 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Wat een bizarre muzieksmaak hebben jullie. En dan zeggen jullie iets van Vout.
In dat geval: Marusha - Somewhere over the rainbow.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
En als Judy Garland al te oud en belegen is, dan is de versie van Israel Kamakawiwo'ole van Over the Rainbow ook leuk
Echt wel!!!!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
Het is wél weer een leuke ouderwetse radio avond
Welke warme zomer?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:32 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Nee maar Radler in het schaamtestadium voorbij door die warme zomer!
Hé ToT vroeg hem aan hoorquote:
Logisch, ik ben er weer eens.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
Het is wél weer een leuke ouderwetse radio avond
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:36 schreef Rafeiro het volgende:
Jovink & De Voederbietels - 't Leaven is zo donders mooi
Ik heb de Weather Girls al aangevraagdquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:36 schreef ToT het volgende:
Mag het weer ook in de artiestnaam zitten?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:36 schreef ToT het volgende:
RAINING men ja!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb de Weather Girls al aangevraagd
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar deze had ik al zo lang niet meer gehoord, en hoopte dat jullie het niet door zouden hebben.
Donder opquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:37 schreef ToT het volgende:
[..]Als Hail hail rock 'n roll al niet mag....
Hier zit het in de titel. De artiest is Informer met het nummer Snow.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:36 schreef ToT het volgende:
Whehehe!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hier zit het in de titel. De artiest is Informer met het nummer Snow.
quote:
Whehehehe, het was maar een grapje hoor! de PIquote:
Jij hoort er ook gewoon bijquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Whehehehe, het was maar een grapje hoor! de PIzei genoeg.
Wel leuk dat jullie mn aanwezigheid waarderen!
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Crap...Ik dacht dat serieus net. Het is uiteraard andersom...
![]()
Ow ja, dank je voor de reminder voor Glee show versie 2.0quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow ja, dank je voor de reminder voor Glee show versie 2.0
SPOILER: OutpossumOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Ik heb de eerste gemist.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow ja, dank je voor de reminder voor Glee show versie 2.0
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:42 schreef Rafeiro het volgende:
SPOILER: OutpossumOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Whehehe!SPOILER: OutpossumOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben heul niet zo lelijk!SPOILER: OutpossumOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die wordt beterquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb de eerste gemist.
Dus ben benieuwd naar de 2e.
Wat een schatjeSPOILER: OutpossumOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Nee.... maar bij een nuclaire ramp, krijg je paarse regen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wacht wait, wutt?
Jullie vinden Prince slecht?![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij kijkt echt zo van:
[ afbeelding ]
Niet slecht, maar echt goed ligt The Artist Formerly Known as Prince hier inmiddels ook niet echt meerquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wacht wait, wutt?
Jullie vinden Prince slecht?![]()
Weinig paars dan hoor.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee.... maar bij een nuclaire ramp, krijg je paarse regen.
Ja met name dat-ie iedereen aanklaagt die hij betrapt op het met een mobieltje filmen van zijn optredens. Copyrightschending.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet slecht, maar echt goed ligt The Artist Formerly Known as Prince hier inmiddels ook niet echt meer
Iets met law suits tegen minderjarigen en zo. En hij is ook de enige die zo arogant is om Weird Al géén toestemming te geven een parodie te maken op een van zijn songs.
Inderdaad.... belachelijk gewoon..... het is een eer als WAY dat wil doen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet slecht, maar echt goed ligt The Artist Formerly Known as Prince hier inmiddels ook niet echt meer
Iets met law suits tegen minderjarigen en zo. En hij is ook de enige die zo arogant is om Weird Al géén toestemming te geven een parodie te maken op een van zijn songs.
When i balled your mother all that was left was "PURPLE RAIN" mocht niet?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Inderdaad.... belachelijk gewoon..... het is een eer als WAY dat wil doen.
Michael Jackson heeft ook zulke suits tegen zich gehad. Betekend niet dat ze waar zijn. Als mensen geld zien worden het wolven....quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Symph heeft de details. Maar iets met een youtube en een kleuter dansens op muziek wat via FB werd verspreid en door de grote almachtige AFKAP als copyright schending werd gezien dus de bijstandsmoeder een lawsuit aandeed (wat ik mij herinner hoor).quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:49 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
When i balled your mother all that was left was "PURPLE RAIN" mocht niet?
Ach ja dat inderdaad ook ja!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Symph heeft de details. Maar iets met een youtube en een kleuter dansens op muziek wat via FB werd verspreid en door de grote almachtige AFKAP als copyright schending werd gezien dus de bijstandsmoeder een lawsuit aandeed (wat ik mij herinner hoor).
Symph heeft toen direct alle muziek van Prince vanuit zijn normale playlist verbannen
Weird Al heeft niet eens toestemming nodig, het is gewoon netjes van hem dat hij het vraagt aan de artiestenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Michael Jackson heeft ook zulke suits tegen zich gehad. Betekend niet dat ze waar zijn. Als mensen geld zien worden het wolven....
Waarom zou hij? Hij is trots op zijn muziek. Ik zie niets fouts. Prince is een man die als eerste zwarte een vrij contract kreeg om een aantal albums te maken. Hij leefde voor muziek en dan kan ik me goed voorstellen dat je dat niet wil laten verkrachten door Weird All.
Plus het filmen van zijn concerten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weird Al heeft niet eens toestemming nodig, het is gewoon netjes van hem dat hij het vraagt aan de artiesten
Neu gaat over mijn vorige post.
The Who gaat veel relaxter om met het filmen via mobieltjes van hun concerten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Plus het filmen van zijn concerten.Maar dat van die dansende kleuter was ook echt schofterig, ja!
Dit dusquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:55 schreef Rafeiro het volgende:
Parodie mag altijd, maar petje af voor WAY dat het altijd in overleg lijkt te gebeuren.
Absoluut!!!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
The Who gaat veel relaxter om met het filmen via mobieltjes van hun concerten.
Roger Daltrey zei laatst "I pitty the people who film our concerts through their mobile phones, they miss the experience of being part of the concert".
Case closed
Klonk al niet echt HD inderdaadquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
Judy Garland![]()
Fokker het origineel is uit 1939. Deze life versie is van meen ik eind jaren '40 begin '50
Dat is iets heel anders dan waar Roger Daltry op doelde. Mensen die alleen maar vloeken op mensen die voor hun staan omdat ze het concert willen opnemen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Absoluut!!!
Aan de andere kant genoot ik ook enorm van concerten als ik foto's aan het maken was. Ik lette op elk klein detail om zo de mooiste foto's te kunnen maken.
En gewoon zijn recht dat hij nee zegt! Dat hij vervolgens de rest van internet af wil hebben vind ik niet meer dan normaal. Die bijstandmoeder hoeft niet meer te werken nu. Zo gaat dat tenminste in Amerika. Zal me niet verbazen als ze naar een leuk huisje is verhuist in Florida. Dus wat is de schade hier?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weird Al heeft niet eens toestemming nodig, het is gewoon netjes van hem dat hij het vraagt aan de artiesten
Neu gaat over mijn vorige post.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is iets heel anders dan waar Roger Daltry op doelde. Mensen die alleen maar vloeken op mensen die voor hun staan omdat ze het concert willen opnemen.
pis zequote:
Nee, die heeft moeten verhuizen vanuit haar huisje naar een trailerpark omdat ze de kosten die ze gekregen heeft omdat ze haar dansende zoontje op muziek Prince van nog geen 3 jaar via yt en fb heeft verspreid,quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En gewoon zijn recht dat hij nee zegt! Dat hij vervolgens de rest van internet af wil hebben vind ik niet meer dan normaal. Die bijstandmoeder hoeft niet meer te werken nu. Zo gaat dat tenminste in Amerika. Zal me niet verbazen als ze naar een leuk huisje is verhuist in Florida. Dus wat is de schade hier?
Een artiest die zijn eigen muziek beschermt? Vind ik niet meer dan normaal.
Laatste woord moet 3 lettergrepen hebben, wil het passen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:02 schreef Rafeiro het volgende:
Ik loop met jou naar de biertoog....
Goeiequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:03 schreef Fokker89 het volgende:
Peter de Koning - Het is altijd lente
Pindakaas.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Laatste woord moet 3 lettergrepen hebben, wil het passen.
Daar geloof ik dus geen ene hol van en lijkt meer op een broodje aap verhaal dan dat t werkelijkheid is.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee, die heeft moeten verhuizen vanuit haar huisje naar een trailerpark omdat ze de kosten die ze gekregen heeft omdat ze haar dansende zoontje op muziek Prince van nog geen 3 jaar via yt en fb heeft verspreid,
Een artiest die zijn muziek beschermt en daarmee onwetenden/onschuldigen in de goot helpt
Heb ik geen respect voor.
Hé Prince, je bent vanavond gedraaid op Radio49 bam ff dokken, bescherming van muziek, kom maar op met die 3000 euro
http://www.cnet.com/news/(...)-set-to-go-to-trial/quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus geen ene hol van en lijkt meer op een broodje aap verhaal dan dat t werkelijkheid is.
Universal Music Group dus en niet Prince zelf. Zij hebben de rechten over zijn muziek niet Prince zelf.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
http://www.cnet.com/news/(...)-set-to-go-to-trial/
Symph heeft de details van deze zaakquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Universal Music Group dus en niet Prince zelf. Zij hebben de rechten over zijn muziek niet Prince zelf.
Is dat zo?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:13 schreef Fokker89 het volgende:
altijd fijn nummertje.
doet me denken aan need for speed..... underground?
Dan mag hij het mij volgende week uitleggen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Symph heeft de details van deze zaak
Oh, ook ik heb eens een 20 minuten durende video op YT gehad, als private gemarkeerd, door wél 6 mensen gezien. En kreeg een somatie om die te verwijderen omdat er op de achtergrond de muziek te horen was van een redelijk onbekende noorse of zweedse bandquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:12 schreef Rafeiro het volgende:
Jankende artiesten omdat er online gebruik gemaakt wordt van hun materiaal moeten sowieso inslapen.
Wees blij, je krijgt aandacht. Daardoor verkoop je. En JA er zijn betere muzikanten dan jij.
Hoe dom kan je zijn?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, ook ik heb eens een 20 minuten durende video op YT gehad, als private gemarkeerd, door wél 6 mensen gezien. En kreeg een somatie om die te verwijderen omdat er op de achtergrond de muziek te horen was van een redelijk onbekende noorse of zweedse band
Tuurlijk wel. Heb je de donder in het begin niet gehoord?quote:
idd dom ja. Onbekende bands moeten het juist van dit soort sharing hebben!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:19 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hoe dom kan je zijn?
Ik heb van een spel ook wel eens een filmpje gemaakt (boss fight, server first etc.). Gewoon een nummer dat ik toen lekker vond passen er onder gezet. "aftiteling" gemaakt en niks aan de hand. Maar zo'n filmpje wordt wel veel bekeken, dus je wordt "bekend". Is toch alleen maar gunstig?
Owjah!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Heb je de donder in het begin niet gehoord?
Alles maar om hun rechten te beschermenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:19 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hoe dom kan je zijn?
Ik heb van een spel ook wel eens een filmpje gemaakt (boss fight, server first etc.). Gewoon een nummer dat ik toen lekker vond passen er onder gezet. "aftiteling" gemaakt en niks aan de hand. Maar zo'n filmpje wordt wel veel bekeken, dus je wordt "bekend". Is toch alleen maar gunstig?
Grappig genoeg zijn het ook met name de onbekendere Nederlandse bands die krampachtig zich verschuilen achter hun Buma en Sena rechten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:20 schreef ToT het volgende:
[..]
idd dom ja. Onbekende bands moeten het juist van dit soort sharing hebben!
We maken het als DJ's gewoon de luisteraar weer te moeilijk. Show over nummers maar de B-52's mogen nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:23 schreef Melting het volgende:
En idd ToT.... deze klopt ook niet. Maar deze is omdat Fokker het principe nog niet snapte. Nu wel.
Als jij een contract hebt getekend bij een platen maatschappij ligt het helemaal aan je contract of jij zelf wel de rechten hebt over je eigen muziek. Vaak zijn het de platen maatschappijen die pollicy bepalen en dus online jagen op zulke zaken. Niet de artiest zelf. Dan kan je wel boos worden op de artiest maar ik ben bozer op de magnaten er achter die dit soort zaken doen. Prince heeft hier niet om gevraagd. Zelfs zijn artiesten naam werd gebonden....quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:12 schreef Rafeiro het volgende:
Jankende artiesten omdat er online gebruik gemaakt wordt van hun materiaal moeten sowieso inslapen.
Wees blij, je krijgt aandacht. Daardoor verkoop je. En JA er zijn betere muzikanten dan jij.
Ofwel zo een artiest word geleefd door de maatschappijen en niet andersom! Ben je boos op Prince? Ok wees dan boos op de maatschappijen en niet op Prince!!quote:Op zijn 35e verjaardag op 7 juni 1993 kon hij niet langer op de naam Prince reageren omdat zijn platenmaatschappij de rechten op de 'artiestennaam Prince' had, en hij dus niet meer buiten Warner Brothers zo genoemd mocht worden. Hij koos toen een onuitspreekbaar symbool als naam.[1]
Hij weigerde de naam Prince te gebruiken zolang de rechten op 'de artiestennaam' en zijn muziek bij zijn vroegere platenmaatschappij Warner Brothers bleven, omdat hij zich volgens eigen zeggen een slaaf voelde en hij geen reclame wilde maken voor zijn voormalige platenmaatschappij. Toen hij de rechten op zijn muziek weer terug had, nam hij weer zijn vroegere naam aan (31 december 1999).
Whehehe!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:23 schreef Melting het volgende:
En idd ToT.... deze klopt ook niet. Maar deze is omdat Fokker het principe nog niet snapte. Nu wel.
Kijk dat detail wist ik niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als jij een contract hebt getekend bij een platen maatschappij ligt het helemaal aan je contract of jij zelf wel de rechten hebt over je eigen muziek. Vaak zijn het de platen maatschappijen die pollicy bepalen en zus online jagen op zulke zaken. Niet de artiest zelf. Dan kan je wel boos worden op de artiest maar ik ben bozer op de magnaten er achter die dit soort zaken doen. Prince heeft hier niet om gevraagd. Zelfs zijn artiesten naam werd gebonden....
[..]
Ofwel zo een artiest word geleefd door de maatschappijen en niet andersom! Ben je boos op Prince? Ok wees dan boos op de maatschappijen en niet op Prince!!
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als jij een contract hebt getekend bij een platen maatschappij ligt het helemaal aan je contract of jij zelf wel de rechten hebt over je eigen muziek. Vaak zijn het de platen maatschappijen die pollicy bepalen en dus online jagen op zulke zaken. Niet de artiest zelf. Dan kan je wel boos worden op de artiest maar ik ben bozer op de magnaten er achter die dit soort zaken doen. Prince heeft hier niet om gevraagd. Zelfs zijn artiesten naam werd gebonden....
[..]
Ofwel zo een artiest word geleefd door de maatschappijen en niet andersom! Ben je boos op Prince? Ok wees dan boos op de maatschappijen en niet op Prince!!
Ik heb gewoon een streepje voor bij meltingquote:
Ja, jij kan ook pas naar het toilet als Vout eraf isquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:25 schreef Melting het volgende:
Even naar het toilet. Vout neemt het even over.
Ik koop bijna niks meerquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alles maar om hun rechten te beschermen
Dikke vette pech want ik overwoog echt die CD aan te schaffengaat nooit gebeuren
Hé gedorven inkomsten door illegaal draaien van hun muziek
Sommige bands/platenmaatschappijen begrijpen nog niet hoe de wereld nu in elkaar zit.
En dan zijn die kabels nog steeds niet goed weggewerkt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een streepje voor bij melting
daarvoor moet ik wel 1x in de week onder zijn bureau
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:26 schreef Melting het volgende:
[..]
En dan zijn die kabels nog steeds niet goed weggewerkt.
Ik koop nog wel, en grappig genoeg vaker sinds ik eerst illegaal iets hoor. Maar ja dat mag niet meer, alleen ga ik tegenwoordig echt niet meer naar een platenzaak om een cd eerst te luisteren voordat ik hem aanschaf.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:26 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik koop bijna niks meer
Maar dat is meer door hoe er is omgegaan met een inbraak waarbij al mijn cd's en bandjes gejat waren. "Jammer joh, maar die zie je nooit meer terug".
Als de politie al zo praat over dingen die je echt dierbaar zijn (was meer dan alleen de bandjes/cd's) dan wordt de derde vinger van links ineens heel dik en groot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |