Michael Jackson heeft ook zulke suits tegen zich gehad. Betekend niet dat ze waar zijn. Als mensen geld zien worden het wolven....quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet slecht, maar echt goed ligt The Artist Formerly Known as Prince hier inmiddels ook niet echt meer
Iets met law suits tegen minderjarigen en zo. En hij is ook de enige die zo arogant is om Weird Al géén toestemming te geven een parodie te maken op een van zijn songs.
Symph heeft de details. Maar iets met een youtube en een kleuter dansens op muziek wat via FB werd verspreid en door de grote almachtige AFKAP als copyright schending werd gezien dus de bijstandsmoeder een lawsuit aandeed (wat ik mij herinner hoor).quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:49 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
When i balled your mother all that was left was "PURPLE RAIN" mocht niet?
Ach ja dat inderdaad ook ja!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Symph heeft de details. Maar iets met een youtube en een kleuter dansens op muziek wat via FB werd verspreid en door de grote almachtige AFKAP als copyright schending werd gezien dus de bijstandsmoeder een lawsuit aandeed (wat ik mij herinner hoor).
Symph heeft toen direct alle muziek van Prince vanuit zijn normale playlist verbannen
Weird Al heeft niet eens toestemming nodig, het is gewoon netjes van hem dat hij het vraagt aan de artiestenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Michael Jackson heeft ook zulke suits tegen zich gehad. Betekend niet dat ze waar zijn. Als mensen geld zien worden het wolven....
Waarom zou hij? Hij is trots op zijn muziek. Ik zie niets fouts. Prince is een man die als eerste zwarte een vrij contract kreeg om een aantal albums te maken. Hij leefde voor muziek en dan kan ik me goed voorstellen dat je dat niet wil laten verkrachten door Weird All.
Plus het filmen van zijn concerten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weird Al heeft niet eens toestemming nodig, het is gewoon netjes van hem dat hij het vraagt aan de artiesten
Neu gaat over mijn vorige post.
The Who gaat veel relaxter om met het filmen via mobieltjes van hun concerten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Plus het filmen van zijn concerten.Maar dat van die dansende kleuter was ook echt schofterig, ja!
Dit dusquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:55 schreef Rafeiro het volgende:
Parodie mag altijd, maar petje af voor WAY dat het altijd in overleg lijkt te gebeuren.
Absoluut!!!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
The Who gaat veel relaxter om met het filmen via mobieltjes van hun concerten.
Roger Daltrey zei laatst "I pitty the people who film our concerts through their mobile phones, they miss the experience of being part of the concert".
Case closed
Klonk al niet echt HD inderdaadquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
Judy Garland![]()
Fokker het origineel is uit 1939. Deze life versie is van meen ik eind jaren '40 begin '50
Dat is iets heel anders dan waar Roger Daltry op doelde. Mensen die alleen maar vloeken op mensen die voor hun staan omdat ze het concert willen opnemen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Absoluut!!!
Aan de andere kant genoot ik ook enorm van concerten als ik foto's aan het maken was. Ik lette op elk klein detail om zo de mooiste foto's te kunnen maken.
En gewoon zijn recht dat hij nee zegt! Dat hij vervolgens de rest van internet af wil hebben vind ik niet meer dan normaal. Die bijstandmoeder hoeft niet meer te werken nu. Zo gaat dat tenminste in Amerika. Zal me niet verbazen als ze naar een leuk huisje is verhuist in Florida. Dus wat is de schade hier?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weird Al heeft niet eens toestemming nodig, het is gewoon netjes van hem dat hij het vraagt aan de artiesten
Neu gaat over mijn vorige post.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is iets heel anders dan waar Roger Daltry op doelde. Mensen die alleen maar vloeken op mensen die voor hun staan omdat ze het concert willen opnemen.
pis zequote:
Nee, die heeft moeten verhuizen vanuit haar huisje naar een trailerpark omdat ze de kosten die ze gekregen heeft omdat ze haar dansende zoontje op muziek Prince van nog geen 3 jaar via yt en fb heeft verspreid,quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En gewoon zijn recht dat hij nee zegt! Dat hij vervolgens de rest van internet af wil hebben vind ik niet meer dan normaal. Die bijstandmoeder hoeft niet meer te werken nu. Zo gaat dat tenminste in Amerika. Zal me niet verbazen als ze naar een leuk huisje is verhuist in Florida. Dus wat is de schade hier?
Een artiest die zijn eigen muziek beschermt? Vind ik niet meer dan normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |