abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143481186
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 16:11 schreef RetepV het volgende:
Poetin doet zijn volgende schaakzet.

Poetin opent aanval op dollar
pi_143481230
En, is 'it' al begonnen?

quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 14:52 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je liegt, dat vind ik jammer. Het grootste gedeelte van oost oekraine heeft namelijk kunnen stemmen. Enkele steden konden niet stemmen. Er is een grote meerderheid gekomen van stemmen voor de huidige regering, ondanks dat oost oekraine ook mee kon stemmen op een legale wijze, zonder bewapende mensen rondom glazen hokjes. Jammer dat je de waarheid verdoezelt, waarom doe je dit??
En wat een overweldigende vertrouwensstem voor Kiev was dat. Zie hier de opkomst:

In andere delen van Oost-Oekraïne is inderdaad geen gewapende opstand, maar zijn er wel demonstraties en bezettingen geweest, met bekende gevolgen in het geval van Odessa. Vrede en veiligheid in het oosten dus, en wie daar een probleem mee heeft wordt in de fik gezet, of krijgt een privémilitie van een oligarch op zijn dak. Vrijheid blijheid dus inderdaad.
pi_143481428
Wat de dollar betreft:

De BRICs hebben zelf massa's aan dollars. India heeft $320 miljard aan buitenlandse reserves, Brazilië $373 miljard, Rusland $478 miljard, China zelfs $4 biljoen(!). Denk je dat China het wil riskeren dat de waarde van die biljoenen dollars van hun keldert, alleen maar om Rusland (en niet zichzelf) een geopolitiek voordeel te geven? Denk je dat Rusland zelf de waarde van hun honderden miljarden dollars op het spel wil zetten? :D

Alleen al daarom zal het in zo'n vaart niet lopen. Poetin zegt zelf ook al dat hij de verandering heel voorzichtig wil doorvoeren. Kortom, storm in een glas water, leuk verhaaltje om even te scoren in de media.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2014 16:23:37 ]
pi_143481493
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 16:10 schreef RetepV het volgende:

[..]

De Duitsers hoeven geen Risk meer te gaan spelen. Langzamerhand krijgen alle economisch zwakke landen in Europa enorme schulden bij Duitsland. Duitsland hoeft die landen niet in te nemen om ze te laten doen wat Duitsland wil.

En door het Schengen verdrag is het ook al niet meer nodig om landen in te nemen. Er zijn namelijk eigenlijk geen grenzen meer na dat tekenen daarvan.
Tsja, je kunt veel zeggen maar Duitsland heeft gewoon wel de euro en de economie van Europa gered. Het lijkt me prima als Duitsland het 'economische hart' van Europa wordt. Van Spanje, Engeland en Frankrijk moeten we het niet hebben, die blijven maar aankloten. Tenminste 1 sterk land dat orde op zaken heeft gesteld voor Europa.

Merkel is er niet op uit om Nederland of welk land dan ook in te gaan nemen, wij mogen mooi meeliften op de economie maar verder gewoon Nederlands blijven praten en ons eigen land besturen ;) Hebben verder dezelfde belangen in Europa zo'n beetje eigenlijk.

Aan de andere kant moeten we niet overdrijven. 10 jaar geleden was Duitsland nog 'de zieke man van Europa'. En ook zij kunnen met die 60 miljoen inwoners niet op tegen China of Brazillie. Ze hebben Europa nodig, en mogen van mij economisch gezien een coordinerende rol krijgen. Laat die Europese bankenunie b.v. vanuit daar in de gaten gehouden worden.

Als ze ook weer op de een of andere manier die Spaanse en Franse economie weer aan het draaien krijgen dan gaat Europa wel weer de goede kant op.
pi_143481566
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 16:21 schreef Igen het volgende:
Wat de dollar betreft:

De BRICs hebben zelf massa's aan dollars. India heeft $320 miljard aan buitenlandse reserves, Brazilië $373 miljard, Rusland $478 miljard, China zelfs $4 biljoen(!). Denk je dat China het wil riskeren dat de waarde van die biljoenen dollars van hun keldert, alleen maar om Rusland (en niet zichzelf) een geopolitiek voordeel te geven? Denk je dat Rusland zelf de waarde van hun honderden miljarden dollars op het spel wil zetten? :D

Alleen al daarom zal het in zo'n vaart niet lopen. Poetin zegt zelf ook al dat hij de verandering heel voorzichtig wil doorvoeren. Kortom, storm in een glas water, leuk verhaaltje om even te scoren in de media.
Met name in de Russische media, waar waarschijnlijk vanavond op het journaal te horen is dat Poetin Amerika in een acute recessie heeft gebracht en de dollar kapot gemaakt heeft. _O-
Met uiteraard een foto van Poetin die op een grizzly beer rijdt erbij
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 16:30:05 #7
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_143481684
Hebben jullie ook vandaag de belachelijke krantenkoppen (in bold nog wel) gezien?

Moest echt ff stilstaan en mezelf knijpen.

Nog even en men plaatst direct alles wat iemand op twitter zet op de voorpagina :')

Je zou je toch echt kapot moeten schamen als je deze tijden nog bij de krant werkt..
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_143481753
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 16:30 schreef BaajGuardian het volgende:
Hebben jullie ook vandaag de belachelijke krantenkoppen (in bold nog wel) gezien?

Nog even en men plaatst direct alles wat iemand op twitter zet op de voorpagina :')

Je zou je toch echt kapot moeten schamen als je deze tijden nog bij de krant werkt..
De krant die ik lees kopt "Het Kalifaat is niet te stoppen". Met dat ene woord in bold. Is geloof ik niet zo heel erg belachelijk.

Zag bij de supermarkt ook een paar andere kranten liggen, dat was wel een beetje beschamend ja.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2014 16:35:51 ]
pi_143481898
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 16:30 schreef BaajGuardian het volgende:

pics?
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 16:32 schreef Igen het volgende:

[..]

De krant die ik lees kopt "Het Kalifaat is niet te stoppen". Met dat ene woord in bold. Is geloof ik niet zo heel erg belachelijk.

Zag bij de supermarkt ook een paar andere kranten liggen, dat was wel een beetje beschamend ja.
Wat dan?!
Dit was De Standaard vandaag:

[ Bericht 35% gewijzigd door meth1745 op 16-08-2014 16:50:47 ]
pi_143482161
Ik wacht nu al maanden maar nog steeds niets.....denk zomaar dat er niets meer gaat gebeuren....
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 16:53:06 #11
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_143482173
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 16:39 schreef meth1745 het volgende:

[..]

pics?

[..]

Wat dan?!
Dit was De Standaard vandaag:
[ afbeelding ]
In de supermarkten hadden alle kranten koppen als "Oekraine vernietigd russisch konvooi, de wereld kijkt/wacht naar/op reactie van poetin" oid.

Om jezelf van in het gras te werpen, kon bijna niet bevatten dat dat in de kranten staat :N

Kan het online niet zo snel vinden, neem er wel een foto van anders, plaats em later vanavond.

[ Bericht 5% gewijzigd door BaajGuardian op 16-08-2014 16:59:42 ]
pi_143482409
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 16:53 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

In de supermarkten hadden alle kranten koppen als "Oekraine vernietigd russisch konvooi, de wereld kijkt/wacht naar/op reactie van poetin" oid.

Om jezelf van in het gras te werpen, kon bijna niet bevatten dat dat in de kranten staat :N

Kan het online niet zo snel vinden, neem er wel een foto van anders, plaats em later vanavond.
Nog erger, De Telegraaf: "Oekraine schiet Russische tanks aan flarden" :9~ :9~ :9~
pi_143482421
Onder andere de Telegraaf: "Tikkende tijdbom // Oekraïne schiet Russische tanks aan flarden // Wereld kijkt naar Poetin"

En Trouw, met "Escalatie in strijd Oekraïne-Rusland // Kiev: Russisch militair konvooi deels vernietigd. Moskou ontkent" als voorpaginakop.

NRC heeft iets over ISIS, Volkskrant heeft ook ISIS, AD heeft Dafne Schippers als hoofditem.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2014 17:05:02 ]
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 17:07:47 #14
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_143482503
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 17:04 schreef Igen het volgende:
Onder andere de Telegraaf: "Tikkende tijdbom // Oekraïne schiet Russische tanks aan flarden // Wereld kijkt naar Poetin"

En Trouw, met "Escalatie in strijd Oekraïne-Rusland // Kiev: Russisch militair konvooi deels vernietigd. Moskou ontkent" als voorpaginakop.

NRC heeft iets over ISIS, Volkskrant heeft ook ISIS, AD heeft Dafne Schippers als hoofditem.
Ja die bovenste indd, moest even hard in mijn ogen wrijven.
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 17:22:15 #15
104871 remlof
Europees federalist
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 17:25:07 #16
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_143482979
Tja indd, maar het volk leest dat en heeft het er bij de koffie over, en voor je het weet loopt 75% van de nederlandse bevolking het na te praten, en je krijgt het er niet meer uit want 'het stond tog in de krante?'
pi_143483000
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 17:22 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]

Tsja :')
Paniekbericht over Rusland, een paniekberichtje over boze moslims en een berichtje over (neem ik aan) de zoon van Dries Roelvink, een vrij standaard voorpagina voor de Telegraaf toch?
pi_143483017
quote:
[ afbeelding ]

"Moslims claimen malieveld" _O-
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 17:26:38 #19
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_143483024
Dit is gewoon een schandaal dat ze dat in de krant, notabene in de kop.. zetten.
Die krant zou een inval moeten krijgen vanwege geschiedvervalsing en opjutting.
pi_143483060
quote:
[ afbeelding ]

_O-
pi_143483064
Snap overigens niet waarom Nederland en andere Europese landen niet allang het voorbeeld van Denemarken zijn gaan volgen door te zorgen dat ze niet meer afhankelijk zijn van Russisch gas. Dat is veel beter dan die sancties.

Of zijn ze daar nu ook eens een keer mee bezig?
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 17:30:29 #22
104871 remlof
Europees federalist
pi_143483120
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 17:25 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Paniekbericht over Rusland, een paniekberichtje over boze moslims en een berichtje over (neem ik aan) de zoon van Dries Roelvink, een vrij standaard voorpagina voor de Telegraaf toch?
Yep en dan ook nog "Prettig weekeinde!" erboven :')
pi_143483139
quote:
15s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 17:28 schreef erik013 het volgende:
Snap overigens niet waarom Nederland en andere Europese landen niet allang het voorbeeld van Denemarken zijn gaan volgen door te zorgen dat ze niet meer afhankelijk zijn van Russisch gas. Dat is veel beter dan die sancties.

Ze praten er wel over, maar echt concrete plannen zijn er nog niet.
pi_143483505
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 15:10 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Dit is denk ik het voorname probleem in Ukraine. Door de massale corruptie heeft het volk überhaupt geen fiducie in de politiek.
Veel mensen zochten aansluiting bij een macht die een meer betrouwbaar bestuur met zich meebrengt. Sommige keken daarvoor naar Rusland en anderen naar de EU.

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 16:06 schreef RetepV het volgende:

[..]

Nou, ik weet wel zeker dat de twijfelaars definitief overstag gingen toen duidelijk werd dat Kiev er geen probleem van maakt om het leger op burgers af te sturen.
Een deel van de bevolking begon de macht over te nemen, zonder dat zij duidelijk iemand vertegenwoordigen. Het pro-Russische deel van de bevolking vermoede dat zij zo de Krim zouden volgen, en vonden dat best, maar de rest had het nakijken.

quote:
15s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 17:28 schreef erik013 het volgende:

De sancties zijn niet bedoeld als een wapen tegen de afhankelijkheid van Russisch gas.

Nederland is nauwelijks afhankelijk van Russisch gas, en heeft sinds kort plannen om gedeeltelijk over te schakelen op duurzame energiebonnen (14% duurzaam over tien jaar, het is een begin).

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 16-08-2014 17:50:34 ]
The view from nowhere.
pi_143483632
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 17:31 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Ze praten er wel over, maar echt concrete plannen zijn er nog niet.
Typisch dit kabinet en deze EU.
Gelukkig is Nederland al niet zo heel afhankelijk van russisch gas, maar je moet gewoon zorgen dat Poetin z'n sterkste wapen kwijt raakt.
pi_143483900
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 17:42 schreef deelnemer het volgende:

[..]

De sancties zijn niet bedoeld als een wapen tegen de afhankelijkheid van Russisch gas.

Nederland is nauwelijks afhankelijk van Russisch gas, en heeft sinds kort plannen om gedeeltelijk over te schakelen op duurzame energiebonnen (14% duurzaam over tien jaar, het is een begin).
Je vergeet dat een deel van de EU wel afhankelijk is van Russisch gas, en dat de kosten daarvan over de hele EU uitgespreid zullen worden. We zijn EU, geen Nederland meer.
pi_143483951
quote:
15s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 17:45 schreef erik013 het volgende:

[..]

Typisch dit kabinet en deze EU.
Gelukkig is Nederland al niet zo heel afhankelijk van russisch gas, maar je moet gewoon zorgen dat Poetin z'n sterkste wapen kwijt raakt.
Men is er volop mee bezig, er zijn al diverse LNG-terminals bv maar dit is niet iets wat je van vandaag op morgen voor elkaar hebt. Nederland heeft overigens in principe geen Russisch gas nodig. Maar het uitputten van Slochteren uitstellen is altijd gunstig, zelfs als je daar Russisch gas voor gebruikt.
pi_143483958
quote:
[ afbeelding ]

LOL, tanks nog wel...

Een convooi van 20 APCs uitschakelen met artillerie zou een indrukwekkende prestatie zijn, artillerie is vooral bedoeld voor fire support en het belegeren van stationaire doelwitten. Ik betwijfel of Oekraine beschikt over munitie als de SMArt 155 of laser geleide projectielen als de M712 Copperhead, geschikt voor het uitschakelen van gepantserde voertuigen. Met gewone munitie moet je heel wat shells afschieten wil je 10 of meer directe hits scoren imo.

quote:
But evidence of Russian military vehicles captured or destroyed on Ukrainian territory would give extra force to Kiev's allegations - and possibly spark a new round of sanctions against the Kremlin.

Andriy Lysenko, a spokesman for the Ukrainian military, told a news briefing that Kiev's forces had picked up a Russian military column crossing the border under cover of darkness.
http://www.telegraph.co.u(...)says-Poroshenko.html
Dat we nog geen bewijs gezien hebben maakt het verhaal steeds twijfelachtiger.
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 17:57:00 #29
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_143484022
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 16:14 schreef Vasilevski het volgende:
En, is 'it' al begonnen?

[..]

En wat een overweldigende vertrouwensstem voor Kiev was dat. Zie hier de opkomst:

[ afbeelding ]

In andere delen van Oost-Oekraïne is inderdaad geen gewapende opstand, maar zijn er wel demonstraties en bezettingen geweest, met bekende gevolgen in het geval van Odessa. Vrede en veiligheid in het oosten dus, en wie daar een probleem mee heeft wordt in de fik gezet, of krijgt een privémilitie van een oligarch op zijn dak. Vrijheid blijheid dus inderdaad.
Grappig, dit kaartje geeft wel aardig weer welke delen van origine niet Oekraïns zijn. Transkarpatië in het westen en Boedzjak in het zuiden voelen zich ook nog altijd niet helemaal Oekraïns na de annexatie. De minderheden die daar wonen zijn waarschijnlijk helemaal niet naar de stembus geweest.
Say what?
pi_143484035
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 17:54 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Men is er volop mee bezig, er zijn al diverse LNG-terminals bv maar dit is niet iets wat je van vandaag op morgen voor elkaar hebt. Nederland heeft overigens in principe geen Russisch gas nodig. Maar het uitputten van Slochteren uitstellen is altijd gunstig, zelfs als je daar Russisch gas voor gebruikt.
Ik snap dat je dat idd niet van de ene dag op de andere dag op kan zetten, maar eigenlijk hadden ze er jaren geleden al mee moeten beginnen. Maar ze zijn er dus nu wel serieus mee bezig?
pi_143484102
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 17:57 schreef erik013 het volgende:

[..]

Ik snap dat je dat idd niet van de ene dag op de andere dag op kan zetten, maar eigenlijk hadden ze er jaren geleden al mee moeten beginnen. Maar ze zijn er dus nu wel serieus mee bezig?
Nederland is er al jaren serieus mee bezig. We zijn al niet afhankelijk van de Russen en hebben een infrastructuur opgezet waarmee je in theorie gas van over de hele wereld in Nederland kan gebruiken. Maar Russisch gas is goedkoop en de infrastructuur ligt er al, dat maakt er van afstappen lastig, want erg prijzig.
pi_143484191
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 17:42 schreef deelnemer het volgende:
Wel een vrij mager begin. Je zou toch denken dat we er onder het motto 'never waste a good crisis' wel eens serieus werk zou gaan maken van het verduurzamen van onze energievoorziening, al helemaal omdat het op de lange termijn onvermijdelijk is en we nu tegen een record lage rente geld kunnen lenen.
pi_143484595
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 17:57 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Grappig, dit kaartje geeft wel aardig weer welke delen van origine niet Oekraïns zijn. Transkarpatië in het westen en Boedzjak in het zuiden voelen zich ook nog altijd niet helemaal Oekraïns na de annexatie. De minderheden die daar wonen zijn waarschijnlijk helemaal niet naar de stembus geweest.
Je ziet ook mooi dat het een heel geleidelijke overgang is van >80% aan de Poolse grens tot 40-45% in de minst zich-Oekraïens-voelende gebieden. Er is geen harde grens af te bakenen.
pi_143485821
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 18:01 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Wel een vrij mager begin. Je zou toch denken dat we er onder het motto 'never waste a good crisis' wel eens serieus werk zou gaan maken van het verduurzamen van onze energievoorziening, al helemaal omdat het op de lange termijn onvermijdelijk is en we nu tegen een record lage rente geld kunnen lenen.
Dit kabinet is zo'n beetje het minst progressieve en vooruitdenkende kabinet van de laatste 20 jaar volgens mij. Daar komt echt totaal niets innovatiefs uit...
pi_143486230
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 16:14 schreef Vasilevski het volgende:
En, is 'it' al begonnen?

[..]

[ afbeelding ]

Hoge opkomst van meestal meer dan 50% in oorlogsgebied.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_143486324
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 16:26 schreef erik013 het volgende:

[..]

Met name in de Russische media, waar waarschijnlijk vanavond op het journaal te horen is dat Poetin Amerika in een acute recessie heeft gebracht en de dollar kapot gemaakt heeft. _O-
Met uiteraard een foto van Poetin die op een grizzly beer rijdt erbij
:D
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_143486411
Lenin statue was toppled in Novoaydar, Luhansk region

Liveuamap twitterde op zaterdag 16-08-2014 om 15:41:33 What the Russians need from Ukraine - map via @washingtonpost http://t.co/JeWUoLpVNv reageer retweet

Liveuamap twitterde op zaterdag 16-08-2014 om 12:37:08 Ukrainian forces almost cut off Horlivka and Yenakijeve from Donetsk. http://t.co/pXZwGXyK6f http://t.co/3KhmhDJbwA reageer retweet
StateOfUkraine twitterde op zaterdag 16-08-2014 om 12:03:40 Ukrainian forces ended up not trying to capture Yenakijeve (opting to encircle it together with #Horlivka), but took nearby Zhdanivka instead reageer retweet

Liveuamap twitterde op zaterdag 16-08-2014 om 13:16:02 Ukrainian airforces have destroyed terrorists base at Autoagregat plant in Krasnodon via @itass http://t.co/0PqnI77Cpx reageer retweet
Liveuamap twitterde op zaterdag 16-08-2014 om 13:42:11 Office of the gas company KUB-Gas was burnt in Luhansk http://t.co/5zzN2vec5J via @LUGANSK_TODAY http://t.co/ch0XaIqgnj reageer retweet

myroslavapetsa twitterde op zaterdag 16-08-2014 om 09:26:41 #Ukraine SBU dep chief Yanhun: #Russia aid convoy passed by border points with facilities to scan cargo, chose Izvaryne without such facilities reageer retweet
Nikopol5 twitterde op zaterdag 16-08-2014 om 13:22:44 @Liveuamap Testing phase of reverse flow of gas from Slovakia to Ukraine, Vojany - Uzhgorod has started http://t.co/nifANIQGSg reageer retweet

[ Bericht 1% gewijzigd door deelnemer op 16-08-2014 19:18:08 ]
The view from nowhere.
pi_143486635
Ik zie dat Ruptly TV (rt.com) de laatste tijd regelmatig Russische propaganda video's post op Zie.nl
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 19:26:50 #39
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_143486919
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 17:26 schreef BaajGuardian het volgende:
Dit is gewoon een schandaal dat ze dat in de krant, notabene in de kop.. zetten.
Die krant zou een inval moeten krijgen vanwege geschiedvervalsing en opjutting.
_O-
Jij bent ook echt niet goed bij je hoofd he hahaha
pi_143486983
pi_143487128
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 17:04 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Nog erger, De Telegraaf: "Oekraine schiet Russische tanks aan flarden" :9~ :9~ :9~
Langzaam maar zeker zie ik hier op FOK! ook dat steeds meer mensen (beetje bij beetje) verder gaan kijken dan hun neus lang is en ziet dat de media opzettelijk leugens verkoopt aan het volk en de boel wil ophitsen..

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 17:25 schreef BaajGuardian het volgende:
Tja indd, maar het volk leest dat en heeft het er bij de koffie over, en voor je het weet loopt 75% van de nederlandse bevolking het na te praten, en je krijgt het er niet meer uit want 'het stond tog in de krante?'
HET IS WAAR WANT HET WAS OP HET NIEUWS, POETIN IS EEN BAD MAN EN HIJ MOET BLOEDEN!!!111

Het is gewoon lachwekkend, de prestatie van de media in Nederland. _O-
pi_143487258
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 19:32 schreef Kloon7 het volgende:

[..]

Langzaam maar zeker zie ik hier op FOK! ook dat steeds meer mensen (beetje bij beetje) verder gaan kijken dan hun neus lang is en ziet dat de media opzettelijk leugens verkoopt aan het volk en de boel wil ophitsen..

[..]

HET IS WAAR WANT HET WAS OP HET NIEUWS, POETIN IS EEN BAD MAN EN HIJ MOET BLOEDEN!!!111

Het is gewoon lachwekkend, de prestatie van de media in Nederland. _O-
Ik heb foto's, dan ben jij de eerste. Kopen voor 75.000k? hehe
pi_143487319
De konvooi bestond vooral uit apcs en militaire vrachtwagens.
pi_143487368
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 19:36 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik heb foto's, dan ben jij de eerste. Kopen voor 75.000k? hehe
Zeker uit het mapje van Powell onder de foto van de massavernietigingswapens van Irak? :')
pi_143487764
Nog meer
pi_143488143
Meer dan 10 russische apcs vernietigd. Binnenkort meer info.
pi_143488310
Deze dingen
pi_143488525

"Lange leve de EU, heil Verhofstadt!"

"Fuck jullie allemaal ik regel dit zelf"

"Stomme kut van Baalen ik kom je halen"

"Putin, stop met deze agressie"

"Fuck jou Obama"

"Maak je geen zorgen Obama, wij hebben ook een leger"

"Talk to the tank, Bitch"
pi_143488570
pi_143488906
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 19:47 schreef firefly3 het volgende:
Nog meer [ afbeelding ]
quote:
Weet je zeker dat je in het juiste topic zit? Lijken me eerder posts voor
MEN / [Streetview] Raad de Straat, World Edition #33: Rondje over de wereld
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')