Bizar he. De jouwe gaat ook over een maand of 3quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:15 schreef Leandra het volgende:
Gefeliciteerd en veel plezier met je schoolgaandekleuter!
En ?quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:49 schreef Mevr_Mus het volgende:
Ghehe, helemaal niet raar. Goede tip zelfs, alleen net te laat. Meneer is net met papa de deur uit!
Kleren mogen ook gewoon aanblijven he!!quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:42 schreef Mevr_Mus het volgende:
Klinkt idd als een goede beslissing om haar mee te nemen fr
Wij moeten vanmiddag naar het CB voor de drie jaar afspraak. Toen ik dat aan S vertelde verkondigde hij meteen dat hij niet z'n kleren uit gaat trekkenBen benieuwd hoe ik mijn eigenwijze peuter door deze afspraak heen ga loodsen
Vanmorgen bij het ontbijt de plaatjes van de ogentest bekeken en dat vond hij gelukkig wel leuk.
Want anders? Dat bepaal jij hoor;)quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:25 schreef bitterend het volgende:
Bij onze CB moeten kleding en luiers uit.
Daar kwam ik deze keer pas achter. Daarvoor deed ik braaf alle kleren uit, desnoods met dwangquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:18 schreef Troeta het volgende:
[..]
Kleren mogen ook gewoon aanblijven he!!
Net als die luiers uit bij de baby's tijdens het wegen, ik heb ze altijd gewoon aan gelaten. Als je het echt precies wilt weten neem je een extra luier mee om die ook te wegen.
Een volle ja?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:18 schreef Troeta het volgende:
[..]
Kleren mogen ook gewoon aanblijven he!!
Net als die luiers uit bij de baby's tijdens het wegen, ik heb ze altijd gewoon aan gelaten. Als je het echt precies wilt weten neem je een extra luier mee om die ook te wegen.
Hier vanaf 2 jaar ook in ondergoed/romper. Stuk makkelijker! Tot die tijd was uitkleden ook nooit een probleem, dus timing was wat dat betreft ideaal!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:22 schreef mignonne het volgende:
Hier wegen in ondergoed, en mn kleinste moest de laatste keer nog in die houten bak liggsn omdat ze fe klein zou zijn voor de lat. Dramaik vond het belachelijk
die lzt ging wel laag genoeg zag ik later dus why the fuss?
Wij moeten ook weer, ben Door stagedrukte de afspraak jn juni vergeten en de daaropvolgende herhaalafspraken ookoeps... over een week maar ns bellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |