abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 augustus 2014 @ 10:25:48 #31
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_143544943
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 10:15 schreef Leandra het volgende:
Gefeliciteerd en veel plezier met je schoolgaande :o kleuter!
Bizar he. De jouwe gaat ook over een maand of 3 :P
pi_143545505
Nog gefeliciteerd met je knappe zoon pessie! En veel plezier op school voor hem :)

Hier moeten we overmorgen voor de laatste keer naar het CB. Tenminste, voorlopig dan, want ik kreeg laatst een brief dat de GGD controles die eerst op school werden uitgevoerd, nu ook op het CB worden gedaan. Dus toch nog geen definitief afscheid ;)

Met 3 jaar was ik ook erg benieuwd hoe ze de ogentest zou doorstaan maar dat ging echt prima. Ik ben nu wat nerveus voor de inenting... ;)
  maandag 18 augustus 2014 @ 12:16:11 #33
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_143547786
Nog gefeliciteerd Pessie! Leuke foto's O+
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_143553116
Pessie gefeliciteerd met je kleuter! Leuke foto's!
pi_143553736
Al die jarigen en school gangers.

Oudste maakt een enorme sprong, ze is met de strijk kralen bezig, heeft vandaag oude opvang gevraagd of ze alsjeblieft langer mag blijven vandaag en smeert dr eigen brood.
pi_143555640
Pessie gefeliciteerd met Nathan! Dat,hij het maar erg naar zijn zin mag hebben op school.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_143566613
Pessie gefeliciteerd ! Wat een groot ventje heb je al *O*
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_143566635
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 07:49 schreef Mevr_Mus het volgende:
Ghehe, helemaal niet raar. Goede tip zelfs, alleen net te laat. Meneer is net met papa de deur uit!
En ? :D
pi_143566741
pessie O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  maandag 18 augustus 2014 @ 21:03:30 #40
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_143568795
Die foto op school Pessie O+

Bezoek aan het CB ging tegen al mijn verwachtingen in heel goed! De nieuwsgierigheid won het van de verlegenheid en koppigheid :D Meneer is weer door de keuring gekomen, inclusief de ogentest. En na afloop hebben we samen nieuwe schoenen gekocht: de zuster had namelijk gezegd dat hij heeeeeel groot was geworden en dus was het tijd voor heeeeeele grote schoenen :7
Oude (on)bekende.
pi_143588523
Fijn mevrMus, altijd mooi als ze weer door de keuring zijn ;)

Hier een jochie met 9 nagels, en eentje die alleen nog aan 1 hoekje vastzit. Hij heeft een paar weken geleden zijn vinger tussen de deur gehad, na 5 minuten piepen speelde hij vrolijk verder. De 3 weken erna ook geen last, alleen ietsje ruimte onder de nagel. En vorige week zat hij opeens te spelen met die half losse nagel :X
Nu dus mooie pleister erover, en hopen dat de rest ook zo loslaat, het is al losser dan gisteren weer. En voordat die nagel terug is, zal ook nog wel even duren. Dus dan wordt nog een hoop pleisters plakken..
pi_143603218
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 07:42 schreef Mevr_Mus het volgende:
Klinkt idd als een goede beslissing om haar mee te nemen fr :*

Wij moeten vanmiddag naar het CB voor de drie jaar afspraak. Toen ik dat aan S vertelde verkondigde hij meteen dat hij niet z'n kleren uit gaat trekken :') Ben benieuwd hoe ik mijn eigenwijze peuter door deze afspraak heen ga loodsen :') Vanmorgen bij het ontbijt de plaatjes van de ogentest bekeken en dat vond hij gelukkig wel leuk.
Kleren mogen ook gewoon aanblijven he!!
Net als die luiers uit bij de baby's tijdens het wegen, ik heb ze altijd gewoon aan gelaten. Als je het echt precies wilt weten neem je een extra luier mee om die ook te wegen.
pi_143603550
Bij onze CB moeten kleding en luiers uit.
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_143603558
Mijn meisje gaat zo hard O+ Ze is zo slim en geweldig.
Net voordat ze in slaap viel zei ze: Ik houd van jou Mama. O+ Nou een plasje was ik hoor!
Ze is vanmiddag zelf bloemen wezen kopen voor de nieuwe kamer van tante (die in een verzorgingstehuis woont) met Oma die mee ging om dr hand beet te houden.
Maar zij heeft ze uitgezocht! Rode roosjes. Want Mama vond rode bloemen mooi O+
Zo zat ze net te vertellen dat ze weet dat het dinsdag is want elke dinsdag gaat ze met Oma naar tante. En zat ze haar grote meisjesluiers te tellen (ze is overdag zindelijk!) en wist ze te vertellen dat we nieuwe moesten kopen want voor vrijdagnacht heeft ze geen luiers meer! En klopt nog gewoon ook :o

Februari gaat ze gewoon naar school :o wat gaat de tijd snel zeg.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_143603623
Tally O+ O+ R is ook zo lief! ik krijg steeds kusjes en ik ben de hele dag "ziek" en ze moet me beter maken O+
pi_143603631
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 20:25 schreef bitterend het volgende:
Bij onze CB moeten kleding en luiers uit.
Want anders? Dat bepaal jij hoor;)

oh Tally! Wat een schat zeg! O+ O+ O+ O+ O+
pi_143603680
Gister had ze wel nare dromen. Die kon ze me vanmorgen helaas niet meer vertellen.
Ze werd wat paniekerig wakker en toen ik boven kwam lag ze naast haar zusje met haar handje vasthoudend. Later werd ze nog paniekeriger wakker en riep: Ik vind het niet zo erg leuk. En was ze druk bezig met de speen voor haar zusje. Boven gekomen en hebben we dr weer in bed gelegd. Na een half uur werd ze gillend en huilend wakker. En riep haar zusje want er was iets met haar zusje. Ze moest haar zusje.

Maar vanmorgen wist ze niets meer. Ook niet dat ze wakker even tv heeft gekeken beneden. Dat ze bij haar zusje wilde zijn. Helemaal niets. Dus dromen. Maar wat het nu geweest is.....
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 21:45:55 #48
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_143607877
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 20:18 schreef Troeta het volgende:

[..]

Net als die luiers uit bij de baby's tijdens het wegen, ik heb ze altijd gewoon aan gelaten. Als je het echt precies wilt weten neem je een extra luier mee om die ook te wegen.
Daar kwam ik deze keer pas achter. Daarvoor deed ik braaf alle kleren uit, desnoods met dwang :{ En net nu ik besloten had dat S dan maar met kleren en al op de weegschaal moest, als ze zo nodig z'n gewicht wilden weten, vond meneer het uitkleden toch geen probleem :s)
Oude (on)bekende.
pi_143608908
Lief Tally !
Mus: je ventje O+
Oh, dus bloot hoeft niet :D ! De mijnes trekt graag alles uit :D
pi_143611264
Wij gaan morgen. Ben benieuwd of ze zich uit moet kleden. Wordt vervolgd 😉
pi_143611474
tot 2 jaar vroegen ze wel steeds of ik haar kleding uit kon trekken. Misschien dat het anders is als ze groter zijn...maar ik zie wel oudere kindjes rond rennen in ondergoed dus het zal wel :?
Als mus haar afsprak nu heeft gehad zullen we het in november krijgen.
pi_143612480
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 20:18 schreef Troeta het volgende:

[..]

Een volle ja?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_143613134
Hier wegen in ondergoed, en mn kleinste moest de laatste keer nog in die houten bak liggsn omdat ze fe klein zou zijn voor de lat. Drama :') ik vond het belachelijk :@ die lzt ging wel laag genoeg zag ik later dus why the fuss? :?

Wij moeten ook weer, ben Door stagedrukte de afspraak jn juni vergeten en de daaropvolgende herhaalafspraken ook :') oeps... over een week maar ns bellen.
:)
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 23:36:04 #54
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_143613701
Wij moeten maandag ...... (eigenlijk moest ze in maart, zo rond dr 2e verjaardag....niet aan gedacht toen..) Ben benieuwd...
pi_143619349
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 23:22 schreef mignonne het volgende:
Hier wegen in ondergoed, en mn kleinste moest de laatste keer nog in die houten bak liggsn omdat ze fe klein zou zijn voor de lat. Drama :') ik vond het belachelijk :@ die lzt ging wel laag genoeg zag ik later dus why the fuss? :?

Wij moeten ook weer, ben Door stagedrukte de afspraak jn juni vergeten en de daaropvolgende herhaalafspraken ook :') oeps... over een week maar ns bellen.
Hier vanaf 2 jaar ook in ondergoed/romper. Stuk makkelijker! Tot die tijd was uitkleden ook nooit een probleem, dus timing was wat dat betreft ideaal!

Hoe groot is jouw jongste? Mijnes was bij de laatste meting 84 cm en dat kon gewoon tegen de muur...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_143619469
Vanaf welke leeftijd beginnen de meeste kinderen met springen?
pi_143619499
Wat ik zo snel kan vinden:

2 - 2,6 jaar
Kind kan goed achteruit lopen
Kan eventjes op 1 been staan
Kan op de tenen lopen
Draait in het rond op muziek
Schopt voorwerpen voort
Kan plotseling stilstaan
Kan met beide voeten tegelijk omhoog springen, landt op de vlakke voet
pi_143619599
Dank je, Roy kan hiervan alles op 1been staan en springen na.

We hebben volgende week gesprekken met al Roy zijn verzorgers.
En vroeg het me ineens af. Klimmen is hij de beste in.
pi_143623109
quote:
12s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 23:06 schreef Soempie het volgende:

[..]

Een volle ja?
Nee natuurlijk niet.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 19:56:28 #60
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_143641096
Tip: 14 september Thomas de trein bij de kleuterbios van Pathé.
Zoals ik begrijp is het éénmalig en is de film niet op andere dagen daarna ook in de bioscoop te zien.
Ik heb je lief mijn hele leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')