Dat was vorig jaar zo zielig met veel afhakers toch?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:02 schreef As1981 het volgende:
Bedankt dames. Het was zo'n super dag. Bijna geen afmeldingen dit jaar. Leuke kinderen, heek veel cadeautjes en op en top jarig.
nu probeert hij in slaap te vallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb altijd met plezier meegelezen hier en tips and tricks uitgewisseld. Helaas had ik het de laatste tijd gewoon wat te druk om hier nog echt actief te zijn. Ik wil jullie allemaal nog een hele fijne tijd hier toewensen!
[ Bericht 42% gewijzigd door pessie op 19-08-2014 09:11:38 ]
Bizar he. De jouwe gaat ook over een maand of 3quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:15 schreef Leandra het volgende:
Gefeliciteerd en veel plezier met je schoolgaandekleuter!
En ?quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:49 schreef Mevr_Mus het volgende:
Ghehe, helemaal niet raar. Goede tip zelfs, alleen net te laat. Meneer is net met papa de deur uit!
Kleren mogen ook gewoon aanblijven he!!quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:42 schreef Mevr_Mus het volgende:
Klinkt idd als een goede beslissing om haar mee te nemen fr
Wij moeten vanmiddag naar het CB voor de drie jaar afspraak. Toen ik dat aan S vertelde verkondigde hij meteen dat hij niet z'n kleren uit gaat trekkenBen benieuwd hoe ik mijn eigenwijze peuter door deze afspraak heen ga loodsen
Vanmorgen bij het ontbijt de plaatjes van de ogentest bekeken en dat vond hij gelukkig wel leuk.
Want anders? Dat bepaal jij hoor;)quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:25 schreef bitterend het volgende:
Bij onze CB moeten kleding en luiers uit.
Daar kwam ik deze keer pas achter. Daarvoor deed ik braaf alle kleren uit, desnoods met dwangquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:18 schreef Troeta het volgende:
[..]
Kleren mogen ook gewoon aanblijven he!!
Net als die luiers uit bij de baby's tijdens het wegen, ik heb ze altijd gewoon aan gelaten. Als je het echt precies wilt weten neem je een extra luier mee om die ook te wegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |