abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 16:07:20 #1
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_143481028
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen.

[ Bericht 5% gewijzigd door laziness op 16-08-2014 16:21:20 ]
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_143482725
Gefeliciteerd As!! *G* *G* *G*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_143488248
Bedankt dames. Het was zo'n super dag. Bijna geen afmeldingen dit jaar. Leuke kinderen, heek veel cadeautjes en op en top jarig.
nu probeert hij in slaap te vallen.
pi_143488569
Gefeliciteerd met je boy as!!!
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_143489405
foto spam !
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_143489430
Phaidra wat heb je toch een slim ventje :D
pi_143489684
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 20:02 schreef As1981 het volgende:
Bedankt dames. Het was zo'n super dag. Bijna geen afmeldingen dit jaar. Leuke kinderen, heek veel cadeautjes en op en top jarig.
nu probeert hij in slaap te vallen.
Dat was vorig jaar zo zielig met veel afhakers toch?
Fijn dat ze er nu gewoon waren.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_143491706
Ja vorig jaar inderdaad heel veel afzeggingen. Gelukkig nu niet.

Even een hele kleine samenvatting

pi_143492210
Oh wouw ! Das echt verwennerij _O_
Taart zelf gemaakt ?
pi_143492235
Ziet er tof uit As!
pi_143492440
Echte jongens cadeau's :D

Hier gelachen vandaag.. Daan wordt eigenwijs. Eerst al dat oma binnenkwam en zei "hoi kereltje" en Daan antwoord "ik niet kereltje, ik ben Daan". En elke keer als we iets tegen hem zeiden als kereltje of ventje of daantje of jochie kregen we dat antwoord.. Gisteren was hij nog steeds "zonnedaan" en vorige week al eens poesje :P
En opa zei dat hij lekker op de computer aan het kijken was (op de iPad filmpje kijken). Zegt hij "is niet computer, is gewoon iPad" met zo'n verontwaardigde blik in zijn ogen dat opa dat niet wist..
pi_143493041
Taart is gemaakt door mijn schoonzusje. We hadden ook nog een hema taart.

en thema was/is wel cars/planes/lego :D

leuk he deepfreeze. Ik weet nog dat yaro altijd verontwaardigd reageerde als ik zei "komt voor de bakker". Zo van hier is toch helemaal geen bakker en waarom wil hij dat?
pi_143494563
Gefeliciteerd As!
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_143509168
Ziet er gaaf uit As. Nog gefeliciteerd!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_143510468
Naar lang twijfelen hebben we ean zelf gevraagd of ze mee wilde naar de begrafenis van Zorro. Dat wilde ze wel. Aangezien hij al 2wk dood was heb ik bij aankomst gevraagd hoe hij eruit zag. Hij zag er nog "normaal" uit want hij was meteen de diepvries in gegaan. Ik heb wat zand over hem heen geschept ean heeft dag Zorro gezegd en naar hem gezwaaid. Ze heeft wat op het tegeltje getekend en op het graf gelegd en toen ging ze over op de orde van de dag, op naar het feest van mijn ouders. Sindsdien heeft ze ook niet meer om hem gevraagd. Een goede beslissing van ons denk ik.
pi_143526339
Heftig FR! fijn dat ze mee was en dat het goed is afgesloten :*

Gefeliciteerd AS
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_143529043
Klinkt goed FF
pi_143529088
DF: iedereen hier is nu een meneer of een meisje :D
  maandag 18 augustus 2014 @ 07:42:18 #19
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_143542810
Klinkt idd als een goede beslissing om haar mee te nemen fr :*

Wij moeten vanmiddag naar het CB voor de drie jaar afspraak. Toen ik dat aan S vertelde verkondigde hij meteen dat hij niet z'n kleren uit gaat trekken :') Ben benieuwd hoe ik mijn eigenwijze peuter door deze afspraak heen ga loodsen :') Vanmorgen bij het ontbijt de plaatjes van de ogentest bekeken en dat vond hij gelukkig wel leuk.
Oude (on)bekende.
pi_143542837
Heeft hij misschien mooi ondergoed wat hij graag laat zien ? :D
Of zeg ik nu iets heel raars ?
pi_143542848
Oh ja, goed idee. Wij moeten vrijdag (extra afspraak met 2,5 maar ook ogentest en wegen). Vorige keer wilde hij niet op de weegschaal en stil blijven staan bij het meten. Misschien ook maar eens gaan oefenen :D
  maandag 18 augustus 2014 @ 07:49:56 #22
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_143542862
Ghehe, helemaal niet raar. Goede tip zelfs, alleen net te laat. Meneer is net met papa de deur uit!
Oude (on)bekende.
  maandag 18 augustus 2014 @ 07:56:20 #23
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_143542901
Ik heb net zitten lullen als een brugman om het meten en wegen een beetje interessant te maken :7 Maar het zal mij benieuwen...
Oude (on)bekende.
pi_143543298
Ben benieuwd mevrouw mus hoe hij het gaat doen met z'n kleren :D
pi_143543533
Ben ook benieuwd hoe het gaat mus. Hier weigerde ze dus tot 2x toe de ogentest dus nu mogen we naar het ziekenhuis.
pi_143543592
Vandaag al vast wat traktaties maken. Jelle viert donderdag z'n verjaardag bij het kdv. Dus gisteren al even begonnen met koekiemonsters te knippen ;) want meneer wil peperkoekjes trakteren (of peeënkoek zoals hij het zelf uitspreekt :P )
Pff ben helemaal niet zon knutselmuts :@
pi_143543673
Wij mogen donderdag voor de 3 jarigen afspraak. Ben ook heel benieuwd of hij zich laat wegen en meten :') De vorige keer was dat geen success :7 Plaatjes lijken mij geen probleem, die heb ik nu 2 keer laten zien.
  maandag 18 augustus 2014 @ 10:13:36 #28
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_143544689
Hoi!
Ik ben hier nu een tijdje niet geweest doordat ik het druk had met de kinderen, werk en vakantie. Toch wil ik nog wel even afscheid van jullie nemen. Nathan is namelijk 27 juli 4 geworden en vandaag voor het eerst naar school gegaan!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb altijd met plezier meegelezen hier en tips and tricks uitgewisseld. Helaas had ik het de laatste tijd gewoon wat te druk om hier nog echt actief te zijn. Ik wil jullie allemaal nog een hele fijne tijd hier toewensen!

[ Bericht 42% gewijzigd door pessie op 19-08-2014 09:11:38 ]
  maandag 18 augustus 2014 @ 10:15:16 #29
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143544717
Gefeliciteerd en veel plezier met je schoolgaande :o kleuter!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_143544888
Pessie nog gefeliciteerd.
  maandag 18 augustus 2014 @ 10:25:48 #31
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_143544943
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 10:15 schreef Leandra het volgende:
Gefeliciteerd en veel plezier met je schoolgaande :o kleuter!
Bizar he. De jouwe gaat ook over een maand of 3 :P
pi_143545505
Nog gefeliciteerd met je knappe zoon pessie! En veel plezier op school voor hem :)

Hier moeten we overmorgen voor de laatste keer naar het CB. Tenminste, voorlopig dan, want ik kreeg laatst een brief dat de GGD controles die eerst op school werden uitgevoerd, nu ook op het CB worden gedaan. Dus toch nog geen definitief afscheid ;)

Met 3 jaar was ik ook erg benieuwd hoe ze de ogentest zou doorstaan maar dat ging echt prima. Ik ben nu wat nerveus voor de inenting... ;)
  maandag 18 augustus 2014 @ 12:16:11 #33
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_143547786
Nog gefeliciteerd Pessie! Leuke foto's O+
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_143553116
Pessie gefeliciteerd met je kleuter! Leuke foto's!
pi_143553736
Al die jarigen en school gangers.

Oudste maakt een enorme sprong, ze is met de strijk kralen bezig, heeft vandaag oude opvang gevraagd of ze alsjeblieft langer mag blijven vandaag en smeert dr eigen brood.
pi_143555640
Pessie gefeliciteerd met Nathan! Dat,hij het maar erg naar zijn zin mag hebben op school.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_143566613
Pessie gefeliciteerd ! Wat een groot ventje heb je al *O*
pi_143566635
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 07:49 schreef Mevr_Mus het volgende:
Ghehe, helemaal niet raar. Goede tip zelfs, alleen net te laat. Meneer is net met papa de deur uit!
En ? :D
pi_143566741
pessie O+
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  maandag 18 augustus 2014 @ 21:03:30 #40
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_143568795
Die foto op school Pessie O+

Bezoek aan het CB ging tegen al mijn verwachtingen in heel goed! De nieuwsgierigheid won het van de verlegenheid en koppigheid :D Meneer is weer door de keuring gekomen, inclusief de ogentest. En na afloop hebben we samen nieuwe schoenen gekocht: de zuster had namelijk gezegd dat hij heeeeeel groot was geworden en dus was het tijd voor heeeeeele grote schoenen :7
Oude (on)bekende.
pi_143588523
Fijn mevrMus, altijd mooi als ze weer door de keuring zijn ;)

Hier een jochie met 9 nagels, en eentje die alleen nog aan 1 hoekje vastzit. Hij heeft een paar weken geleden zijn vinger tussen de deur gehad, na 5 minuten piepen speelde hij vrolijk verder. De 3 weken erna ook geen last, alleen ietsje ruimte onder de nagel. En vorige week zat hij opeens te spelen met die half losse nagel :X
Nu dus mooie pleister erover, en hopen dat de rest ook zo loslaat, het is al losser dan gisteren weer. En voordat die nagel terug is, zal ook nog wel even duren. Dus dan wordt nog een hoop pleisters plakken..
pi_143603218
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 07:42 schreef Mevr_Mus het volgende:
Klinkt idd als een goede beslissing om haar mee te nemen fr :*

Wij moeten vanmiddag naar het CB voor de drie jaar afspraak. Toen ik dat aan S vertelde verkondigde hij meteen dat hij niet z'n kleren uit gaat trekken :') Ben benieuwd hoe ik mijn eigenwijze peuter door deze afspraak heen ga loodsen :') Vanmorgen bij het ontbijt de plaatjes van de ogentest bekeken en dat vond hij gelukkig wel leuk.
Kleren mogen ook gewoon aanblijven he!!
Net als die luiers uit bij de baby's tijdens het wegen, ik heb ze altijd gewoon aan gelaten. Als je het echt precies wilt weten neem je een extra luier mee om die ook te wegen.
pi_143603550
Bij onze CB moeten kleding en luiers uit.
pi_143603558
Mijn meisje gaat zo hard O+ Ze is zo slim en geweldig.
Net voordat ze in slaap viel zei ze: Ik houd van jou Mama. O+ Nou een plasje was ik hoor!
Ze is vanmiddag zelf bloemen wezen kopen voor de nieuwe kamer van tante (die in een verzorgingstehuis woont) met Oma die mee ging om dr hand beet te houden.
Maar zij heeft ze uitgezocht! Rode roosjes. Want Mama vond rode bloemen mooi O+
Zo zat ze net te vertellen dat ze weet dat het dinsdag is want elke dinsdag gaat ze met Oma naar tante. En zat ze haar grote meisjesluiers te tellen (ze is overdag zindelijk!) en wist ze te vertellen dat we nieuwe moesten kopen want voor vrijdagnacht heeft ze geen luiers meer! En klopt nog gewoon ook :o

Februari gaat ze gewoon naar school :o wat gaat de tijd snel zeg.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_143603623
Tally O+ O+ R is ook zo lief! ik krijg steeds kusjes en ik ben de hele dag "ziek" en ze moet me beter maken O+
pi_143603631
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 20:25 schreef bitterend het volgende:
Bij onze CB moeten kleding en luiers uit.
Want anders? Dat bepaal jij hoor;)

oh Tally! Wat een schat zeg! O+ O+ O+ O+ O+
pi_143603680
Gister had ze wel nare dromen. Die kon ze me vanmorgen helaas niet meer vertellen.
Ze werd wat paniekerig wakker en toen ik boven kwam lag ze naast haar zusje met haar handje vasthoudend. Later werd ze nog paniekeriger wakker en riep: Ik vind het niet zo erg leuk. En was ze druk bezig met de speen voor haar zusje. Boven gekomen en hebben we dr weer in bed gelegd. Na een half uur werd ze gillend en huilend wakker. En riep haar zusje want er was iets met haar zusje. Ze moest haar zusje.

Maar vanmorgen wist ze niets meer. Ook niet dat ze wakker even tv heeft gekeken beneden. Dat ze bij haar zusje wilde zijn. Helemaal niets. Dus dromen. Maar wat het nu geweest is.....
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 21:45:55 #48
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_143607877
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 20:18 schreef Troeta het volgende:

[..]

Kleren mogen ook gewoon aanblijven he!!
Net als die luiers uit bij de baby's tijdens het wegen, ik heb ze altijd gewoon aan gelaten. Als je het echt precies wilt weten neem je een extra luier mee om die ook te wegen.
Daar kwam ik deze keer pas achter. Daarvoor deed ik braaf alle kleren uit, desnoods met dwang :{ En net nu ik besloten had dat S dan maar met kleren en al op de weegschaal moest, als ze zo nodig z'n gewicht wilden weten, vond meneer het uitkleden toch geen probleem :s)
Oude (on)bekende.
pi_143608908
Lief Tally !
Mus: je ventje O+
Oh, dus bloot hoeft niet :D ! De mijnes trekt graag alles uit :D
pi_143611264
Wij gaan morgen. Ben benieuwd of ze zich uit moet kleden. Wordt vervolgd 😉
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: