abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143479330
Al Arabiya - Al Jazeera Arabic - Al Jazeera English - Al Mayadeen - Al-Monitor - BBC Arabic - CBS News - CNN - Frankfurter Allgemeine Zeitung - Haaretz - Israel National News - Jerusalem Post - Le Monde - Ma'an News - New York Times - RT - Washington Post - Ynet - Zeit

• Bij het citeren van nieuwsberichten graag bronvermelding, liefst door een directe link naar de bron.
• Nog even de herinnering om van deze topics geen plakboek te maken vol met foto's en videofragmenten die niks toevoegen. Bloederige en schokkende afbeeldingen ook niet direct hier plaatsen, maar via een link, voorzien van een waarschuwing. Dank voor de medewerking.
• Emoties kunnen soms hoog oplopen, maar laat jezelf niet verleiden om anderen te kwetsen of te beledigen. Meld misstanden in NWS-feedback of via een topic-report; ga het niet hier lopen uitvechten. Dank voor de medewerking.

Belangrijk
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:43 schreef timmmmm het volgende:

Basisschoolniveau hier, met je 'uitgeluld'. Vanaf nu gaan we hier strenger modden. Ik wil weer échte discussies kunnen houden, zonder users die persoonlijk worden of je aanvallen. De regels zijn zo simpel: ga fatsoenlijk met elkaar om, doe normaal

Toch schijnt dat niet zo simpel te zijn, dus ik zal het specificeren:
1 - Het moment dat je iets over een user zegt, in plaats van (inhoudelijk!) over wat hij zegt, zit je fout
2 - Niet schelden
3 - Val andere users niet persoonlijk aan. Diploma niet gehaald, andere jijbakken, nergens voor nodig. Niet alleen zet je jezelf voor lul, je maakt de discussie onmogelijk
4 - Ook al ben je het niet met elkaar eens: aan de andere kant van de computer zitten ook mensen. Als je het 'in het echt' niet tegen iemand zou zeggen, dan hier ook niet.

Er gaan hier meer posts verdwijnen als ze niet aan het bovenstaande voldoen. Kinderachtig zo, ik weet het, maar ik wil graag weer enig niveau terugbrengen.
Operation Protective Edge
Op dinsdag 8 juli is het Israëlische leger begonnen met 'Operation Protective Edge', een militaire operatie in Gaza volgens Israël 'gericht tegen Hamas in reactie op aanhoudende raketbeschietingen'.

Kaarten Israel & Gaza

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Live updates
Ha'aretz - Ynet - The Jerusalem Post - RussiaToday - Al Jazeera - FirstPost

Gaza live stream
http://www.ustream.tv/occupiedair
pi_143479345
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 15:05 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Sta jij achter de daden van Israel dan?
Dat is in deze irrelevant.
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 15:07:15 #3
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143479368
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 14:49 schreef znarch het volgende:

[..]

Het onderzoek ging om antisemitisme. Niet over Israël.

[..]

Ja, want als een land je niet aanstaat ga je een hele bevolkingsgroep haten :{ :W
Ik zeg juist het tegenovergestelde. Ik heb totaal geen haat of wat dan ook tegen Joden.
Feyenoord!
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 15:07:37 #4
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143479374
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 15:06 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Dat is in deze irrelevant.
Lijkt me niet, maar goed.
Feyenoord!
pi_143479392
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 14:49 schreef znarch het volgende:

[..]

Het onderzoek ging om antisemitisme. Niet over Israël.

[..]

Ja, want als een land je niet aanstaat ga je een hele bevolkingsgroep haten :{ :W
Ik weet uit eigen ervaring dat er veel onwetendheid is. Als je het over joden hebt, dan heeft het men in moslimkringen het over joden in israel. Als je er specifiek naar gaat vragen, ligt het veel genuanceerder. En dan heb ik het niet over Isis-tuig en opgefokte puberbontkraagjes, maar over de doorsnee volwassenen.

En helaas krijgen alleen die eerste 2 media-aandacht.
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
pi_143479526
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 15:08 schreef gohan16 het volgende:

[..]

Ik weet uit eigen ervaring dat er veel onwetendheid is. Als je het over joden hebt, dan heeft het men in moslimkringen het over joden in israel. Als je er specifiek naar gaat vragen, ligt het veel genuanceerder. En dan heb ik het niet over Isis-tuig en opgefokte puberbontkraagjes, maar over de doorsnee volwassenen.

Kan zijn, ik vind 40% alsnog schrikbarend veel. Is nog steeds ruim 30% meer dan onder autochtone mensen hier.

En laten we wel wezen. Als moslim in Nederland heb je geen enkele directe band met het midden oosten conflict. Behalve de mensen die familie daar hebben wonen in de Gaza strook. De rest heeft echt geen enkele reden om joden te haten.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 15:14:11 #7
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143479540
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 15:08 schreef gohan16 het volgende:

[..]

Er is enorm veel onduidelijkheid en onwetendheid. Ik zag bv laatst dat programma Knevel en van de Brink en dat ging over die nederlandse hoogleraar die een tweet had geplaatst over zionisten die achter IS zouden zitten. Dan gaat het gelijk weer over antisemitisme terwijl die hele tweet NIKS met jodenhaat te maken heeft.

http://www.volkskrant.nl/(...)n-oude-functie.dhtml

Echt belachelijk dat zon vrouw dan gelijk ontslagen word. Kan je wel zien hoe ziek onze maatschappij is.
Feyenoord!
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 15:15:49 #8
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143479585
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 15:13 schreef znarch het volgende:

[..]

Kan zijn, ik vind 40% alsnog schrikbarend veel. Is nog steeds ruim 30% meer dan onder autochtone mensen hier.

En laten we wel wezen. Als moslim in Nederland heb je geen enkele directe band met het midden oosten conflict. Behalve de mensen die familie daar hebben wonen in de Gaza strook. De rest heeft echt geen enkele reden om joden te haten.
Ik geloof daar eerlijk gezegd niet zo veel van. 40% van de moslims die joden haten? Misschien dat ze dat onderzoek bij van die opgeschoten pubers hebben uitgevoerd.
Feyenoord!
pi_143479904
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 15:07 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Lijkt me niet, maar goed.
Waarom niet?
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 15:30:26 #10
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143479962
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 15:27 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Waarom niet?
Omdat ik je een vraag stel en jij de vraag ontwijkt.
Feyenoord!
pi_143480114
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 15:30 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Omdat ik je een vraag stel en jij de vraag ontwijkt.
De vraag had niks te maken met de reactie waarop jij hem stelde en het leek mijn punt te ondermijnen, daarom koos ik ervoor 'm niet te beantwoorden.
pi_143480829
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 15:14 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Er is enorm veel onduidelijkheid en onwetendheid. Ik zag bv laatst dat programma Knevel en van de Brink en dat ging over die nederlandse hoogleraar die een tweet had geplaatst over zionisten die achter IS zouden zitten. Dan gaat het gelijk weer over antisemitisme terwijl die hele tweet NIKS met jodenhaat te maken heeft.

Echt belachelijk dat zon vrouw dan gelijk ontslagen word. Kan je wel zien hoe ziek onze maatschappij is.
Lekker verkapte moderne interpretatie van de 'The Protocols of the Elders of Zion'. :')
pi_143481090
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 16:00 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Lekker verkapte moderne interpretatie van de 'The Protocols of the Elders of Zion'. :')
Ik kende dat niet, maar het doet me denken aan hoe de PVV en consorten de islam in het (kwaad) daglicht zet, namelijk dat werelddominantie het doel is.
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 16:21:19 #14
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143481422
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 16:00 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Dus jij vind het prima als mensen ontslagen worden als ze kritiek hebben op het Zionisme?
Feyenoord!
pi_143481648
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 16:09 schreef gohan16 het volgende:

[..]

Ik kende dat niet, maar het doet me denken aan hoe de PVV en consorten de islam in het (kwaad) daglicht zet, namelijk dat werelddominantie het doel is.
Is toch echt het doel van de Islam. Staat in Koran + Hadith. De Zionisten hebben geen internationaal religieus boek (of meerdere) waarin werelddominantie als doel staat omschreven.
pi_143481732
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 15:15 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik geloof daar eerlijk gezegd niet zo veel van. 40% van de moslims die joden haten? Misschien dat ze dat onderzoek bij van die opgeschoten pubers hebben uitgevoerd.
Het is geen kwestie van geloven, maar weten. Maar denk eens na, waar hebben "die opgeschoten pubers" volgens jou dan die Jodenhaat vandaan?
pi_143481784
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 15:13 schreef znarch het volgende:

[..]

Zou je denken, maar Moslims hebben waar dan ook ter wereld de religieuze plicht om andersgelovigen te haten en Joden in het bijzonder. Dat vervolgens niet iedere Moslim in NL zich aan deze plicht zal houden, is goed mogelijk. Maar waarom dan Moslim blijven vraag ik mij af?
pi_143481814
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 16:29 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Is toch echt het doel van de Islam. Staat in Koran + Hadith. De Zionisten hebben geen internationaal religieus boek (of meerdere) waarin werelddominantie als doel staat omschreven.

Zeg het eens hardop en denk eens na over hoe je daaraan komt. Je klinkt namelijk belachelijk zoals de kudde die bepaalde leiders volgden voor de WO2.

Maw aluhoedjespaniek.
pi_143481820
quote:

[..]

Er is enorm veel onduidelijkheid en onwetendheid.

Ja zo ziek dat mensen het belachelijk vinden dat zo'n vrouw ontslagen wordt.
Er is dan ook enorm veel onduidelijkheid en onwetendheid.
pi_143481877
quote:

[..]

Hahahaha :D _O-
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 16:40:16 #21
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143481907
Ik reageer trouwens niet meer op trollen als Karrs en Rob. Totaal geen inhoudelijke discussie mee mogelijk.
Feyenoord!
pi_143481922
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 16:40 schreef Japie77 het volgende:
Ik reageer trouwens niet meer op trollen als Karrs en Rob. Totaal geen inhoudelijke discussie mee mogelijk.
Ja, zo zou ik 't ook noemen als ik mijn probleem op een ander zou moeten afschuiven.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_143481956
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 16:21 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Dus jij vind het prima als mensen ontslagen worden als ze kritiek hebben op het Zionisme?
Stop eens met dat extreem invullen en sturen van vragen.
pi_143481990
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 16:35 schreef gohan16 het volgende:

[..]

Zeg het eens hardop en denk eens na over hoe je daaraan komt. Je klinkt namelijk belachelijk zoals de kudde die bepaalde leiders volgden voor de WO2.
Als er iemand als een kuddedier overkomt ben jij het wel, maargoed ik zal je vraag beantwoorden, hoe belachelijk het ook is dat je denkt dat het onmogelijk is dat er geen andere mogelijkheid is dan dat ik anderen napraat. Ook komt het zeer belachelijk over dat je doet alsof het helemaal nieuw voor je is. Alsof niemand het je nog eerder heeft verteld en alsof het alleen leugens kunnen zijn (als je het al eerder hebt gehoord).

Hoe ik daaraan kom is zelfonderzoek. Ik heb genoeg uit de Koran gelezen om de Jodenhaat te ontdekken. Hadiths heb ik niet afzonderlijk gelezen (ik was er op een gegeven moment namelijk wel klaar mee), alleen gebundelde samenvattingen. Ook daarin is de Jodenhaat makkelijk te ontdekken. Dan heb je de Profeet Mohammed zelf die (mede)verantwoordelijk was voor het uitmoorden van honderden Joden (of meer, ik weet het niet uit me hoofd meer). Jodenhaat, of andersgelovigen-haat is dan niet zo'n soort plicht zoals de 5 pilaren, maar zeker wel een plicht/vanzelfsprekendheid. Het is niets anders dan een logische conclusie die je kan trekken nadat je je in de Islam verdiept. (Daarom is jouw mening des te belachelijker)
pi_143482033
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 16:40 schreef Japie77 het volgende:
Dat ligt toch echt aan jou.
En als iemand hier de troll is, dan ben jij dat wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')