abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143468448
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 01:05 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

[..]

Tering, wat een gefaal :'). Sja typisch israel weer. Since 1948/1967 (c).
:+
pi_143472902
https://news.yahoo.com/du(...)illed-205337171.html
The Hague (AFP) - A 91-year-old Dutch man honoured by Israel for shielding a Jew from the Nazis has handed back his medal after six of his relatives were killed in a Gaza air strike. Henk Zanoli returned his Righteous Among the Nations award to the Israeli ambassador in The Hague this week after an Israeli F-16 destroyed his great niece's Gaza home, killing all inside.

"It is with great sorrow that I am herewith returning the medal I received as an honour and a token of appreciation from the State of Israel for the efforts and risks taken by my mother and her family in saving the life of a Jewish boy during the German occupation," Zanoli said in a letter dated Monday.

According to Zanoli's letter addressed to the Israeli ambassador, the bomb dropped by the Israeli military on July 20 during its massive Gaza offensive, flattened a four-storey building at the Bureij Refugee Camp, killing all inside. "The great-great grandchildren of my mother have lost their grandmother, three uncles, an aunt and a cousin at the hands of the Israeli military," Zanoli said in the letter, published by liberal Israeli newspaper Haaretz and widely circulated in the Dutch media. "It is particularly shocking and tragic that today, four generations on, our family is faced with the murder of our kin in Gaza. Murder carried out by the State of Israel," Zanoli said.

Hoezo IDF precisie doelwitten. :')
pi_143472973
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 22:23 schreef Samuray13 het volgende:
Ik had Israel willen schrijven, maar al dat politiek correcte kan onderhand wel achterwege blijven.
Het is immers niet Israel zelf die Europese landen en VS voor zijn karretje spant. De joodse of zionistische lobby doet dat voor Israel.

In de VS wordt het Congres door de joodse lobby gecontroleerd. Dit is algemeen bekend. Vandaar dus dat die aan de lopende band blanco cheques uitschrijven aan Israel.
Miljoenen zijn onverzekerd, lijden honger of moeten met 3 banen overeind blijven en dan gaat men miljarden richting een miezerig klein landje sturen die als een verwaande kind alles om zich heen stukmaakt. Die ze ook nog ellende van jewelste bezorgd (zoals afkeer in de islamitische wereld om wat de VS daar doet voor dat ministaatje). Zelfs hun soldaten doodmaakt (USS Liberty).

Je hoeft geen genie te zijn om in te zien dat dat geen houdbare situatie is. Dat moeten joden of zionisten zich onderhand ook eens gaan realiseren. Op een gegeven moment gaat dit sprookje in rook op. Ik raad ze aan om dat moment voor te zijn en zich realistisch op te stellen tegen de VS/Europa en het Midden-Oosten.
:O Antisemitische aluhoedjes praat.
pi_143473008
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 11:40:31 #280
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_143474460
quote:
30.000 granaten, 2000 doden. Wees er maar trots op. IDF probeert met dit soort plaatjes slechts het bloed aan hun handen eraf te wassen.
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
pi_143474697
quote:
15s.gif Op maandag 11 augustus 2014 13:21 schreef Karrs het volgende:

[..]

Nr 1 van het Israëlisch-Palestijnse conflict is dat de Palestijnen niet kunnen accepteren dat ze de oorlog allang verloren hebben.

Zionisme is het terugkeren naar Israël, daar een staat stichten en verder niets. Dat is net zo'n geldige reden als een protestantse edelman die de katholieke regent eruit wipt en zijn gebied voortaan zelfstandig bestuurt, of kolonisten die land veroveren op inboorlingen en er vervolgens een republiek op uitroepen. Dat het plotseling erger is omdat het om joden gaat, slaat nergens op.

En als het nou een uniek gegeven was, alla(h), maar het komt gewoon neer op het goeie ouwe 'twee groeperingen willen op één gebied het voor het zeggen hebben en één wint'. Maar in plaats van verlies te accepteren ettert het al decennia lang door. Het maakt voor goeie TV maar is verder best irritant zo langzamerhand...
pi_143475206
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 17:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Weet niet of deze al bekend was hier. Maar een heel goed stuk naar mijn mening
Ik post um nog ff; http://www.huffingtonpost(...)stine_b_5602701.html

Eindelijk een echt genuanceerd stuk en voor diegene die denken dat het pro-israel is door het begin lees dan ook punt 7 even. Zou mooi zijn als meer mensen dit zouden snappen.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 12:17:17 #283
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143475254
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 10:21 schreef oksel12 het volgende:

[..]

:O Antisemitische aluhoedjes praat.
O daar komt dat onterecht verontwaardigde joodse geluid weer hoor. Bij kritiek op zionisten! (wat niet eens gelijk staat aan joden) gaan ze in een hoekje zitten en klagen dat ze onterecht behandeld worden.

Dit heeft absoluut niks met antisemitisme te maken, stel je niet aan.
Feyenoord!
pi_143475594
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 11:40 schreef gohan16 het volgende:

[..]

30.000 granaten, 2000 doden. Wees er maar trots op. IDF probeert met dit soort plaatjes slechts het bloed aan hun handen eraf te wassen.
Veel van die doden zijn terroristen. En tevens doet Hamas aan menselijke schilden en verstopt zich tussen burgers.
pi_143475783
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 12:17 schreef Japie77 het volgende:

[..]

O daar komt dat onterecht verontwaardigde joodse geluid weer hoor. Bij kritiek op zionisten! (wat niet eens gelijk staat aan joden) gaan ze in een hoekje zitten en klagen dat ze onterecht behandeld worden.

Dit heeft absoluut niks met antisemitisme te maken, stel je niet aan.
Hij had het toch echt net over 'de joden'.
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 12:40:25 #286
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143475831
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 12:29 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Veel van die doden zijn terroristen. En tevens doet Hamas aan menselijke schilden en verstopt zich tussen burgers.
Kan je mij precies het verschil uitleggen tussen palestijnse "terroristen" die vechten voor hun zaak en israelische "terroristen" die vechten voor hun zaak?
Feyenoord!
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 12:41:26 #287
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143475848
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 12:37 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Hij had het toch echt net over 'de joden'.
Dan nog was het ten eerste niet antisemitisch en ten tweede geen complottheorie. Het is algemeen bekend dat de joodse lobby in de USA enorm veel invloed heeft.
Feyenoord!
pi_143475861
quote:

[..]

En tevens doet Hamas aan menselijke schilden en verstopt zich tussen burgers.
Ah, dan is het niet erg.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_143476166
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 12:15 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ik post um nog ff; http://www.huffingtonpost(...)stine_b_5602701.html

Eindelijk een echt genuanceerd stuk en voor diegene die denken dat het pro-israel is door het begin lees dan ook punt 7 even. Zou mooi zijn als meer mensen dit zouden snappen.
Het is heel simpel. Zoals ik al eerder heb gemeld : de haat voor de vijand is bij de Arabieren groter dan de liefde voor je naasten.

Alle muslims haten de staat Israel. Dat is hun vijand. Dat verbindt alle Muslims met elkaar : de gezamelijke vijand. Daar is een eenheid in. De eenheid is ,buiten de gezamelijke vijand , ver te zoeken.

Kijk maar even naar het midden oosten (hoef niet eens Afrika , Azie te noemen)

"Broeders"?? Ik dacht het niet. Ze slachten elkaar als beesten af. Maar als het om Israel gaan zie je een eenheid. Die vijand verbind hen.

De haat van de vijand is dus groter dan liefde voor hun naasten.

Daarom ligt in dit stuk het conflict volledig in handen van de Arabieren. Het is aan hen de keuze : de haat van je vijand? Of de liefde voor je naasten? Wat wil je??
pi_143476675
Verder ben ik met de stellingen van de site niet eens.

Als het alleen maar een religieus probleem zou zijn (is it really that easy???) waarom is er in dit topic dan geen eenheid???

Als mensen in hier in deze topic niet samen uit kunnen komen , hoe moet dat in Israel en Palestine dan?? Nou??

Zo zie je dat het conflict daar of waar dan ook niks met grond , religie , nationaliteit of what ever te maken heeft. Het is gewoon de mens zelf. Als het zo simpel is waarom kan er geen vrede gesloten worden daar dan? En idem dito in de wereld?? Want was het niet zo dat 99% van de mensen vrede willen? Na eeuwen beschaving is er nog steeds geen vrede. En dat willen de mensen toch?

De mens loopt achter de feiten aan. Daarom herhaalt de geschiedenis ook steeds. Daarom ervaren we ook 'tijd'. We zijn eigenlijk best dom. We kunnen oorzaken en gevolgen niet begrijpen.
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 13:37:04 #291
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143477146
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 12:57 schreef Shokirbek85 het volgende:

[..]

Het is heel simpel. Zoals ik al eerder heb gemeld : de haat voor de vijand is bij de Arabieren groter dan de liefde voor je naasten.

Alle muslims haten de staat Israel. Dat is hun vijand. Dat verbindt alle Muslims met elkaar : de gezamelijke vijand. Daar is een eenheid in. De eenheid is ,buiten de gezamelijke vijand , ver te zoeken.

Kijk maar even naar het midden oosten (hoef niet eens Afrika , Azie te noemen)

"Broeders"?? Ik dacht het niet. Ze slachten elkaar als beesten af. Maar als het om Israel gaan zie je een eenheid. Die vijand verbind hen.

De haat van de vijand is dus groter dan liefde voor hun naasten.

Daarom ligt in dit stuk het conflict volledig in handen van de Arabieren. Het is aan hen de keuze : de haat van je vijand? Of de liefde voor je naasten? Wat wil je??
Wat een onzin. Jij bent behoorlijk gebrainwashed door je ouders en rabbi dat je gelooft dat ALLE moslims joden haten. Ga eens de straat op en vraag aan een willekeurige moslim of ze joden haten. Ik denk dat misschien 5 van de 100 die vraag met ja zullen beantwoorden.
Feyenoord!
pi_143477336
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 13:37 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Wat een onzin. Jij bent behoorlijk gebrainwashed door je ouders en rabbi dat je gelooft dat ALLE moslims joden haten. Ga eens de straat op en vraag aan een willekeurige moslim of ze joden haten. Ik denk dat misschien 5 van de 100 die vraag met ja zullen beantwoorden.
Jij kan echt goed lezen.
pi_143477432
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 13:37 schreef Japie77 het volgende:

[..]

40% blijkt uit onderzoek.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 13:54:48 #294
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_143477625
quote:

[..]

Dat zeg ik. Wees trots en praat het doden van onschuldigen maar goed.
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 14:02:32 #295
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_143477812
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 13:47 schreef znarch het volgende:

[..]

Israel haat is niet gelijk aan jodenhaat. Dat onderscheid wordt nooit goed duidelijk gemaakt.
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 14:19:39 #296
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143478322
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 13:47 schreef znarch het volgende:

[..]

En dat is trouwens heel begrijpelijk aangezien de staat Israel de nr twee terroristenstaat op Aarde is.
Feyenoord!
pi_143478479
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 14:02 schreef gohan16 het volgende:

[..]

Israel haat is niet gelijk aan jodenhaat. Dat onderscheid wordt nooit goed duidelijk gemaakt.
Ik word vaak aangekeken op de daden van Israel als ik alleen al zeg dat ik jood ben, verschrikkelijk vermoeiend.
pi_143478930
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 14:26 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Ik word vaak aangekeken op de daden van Israel als ik alleen al zeg dat ik jood ben, verschrikkelijk vermoeiend.
Niet meer dan terecht natuurlijk.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_143478983
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 14:02 schreef gohan16 het volgende:

[..]

Het onderzoek ging om antisemitisme. Niet over Israël.
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 14:19 schreef Japie77 het volgende:

[..]

En dat is trouwens heel begrijpelijk aangezien de staat Israel de nr twee terroristenstaat op Aarde is.
Ja, want als een land je niet aanstaat ga je een hele bevolkingsgroep haten :{ :W
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 15:05:21 #300
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143479314
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 14:26 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Sta jij achter de daden van Israel dan?
Feyenoord!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')