quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Dan wordt het nummers en uiteraard zijn verzoekjes meer dan welkom
Er zit nog niets in mijn showquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Oh en tevens gaarne een nummer dat zowel door U2 als door Metallica gedaan is!(Maar ik neem aan dat minstens één daarvan vast al wel in je show zit!
)
Graag zonder Mary J. Blige.
Ja, eng hèquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe zozo, ter plekke wat verzinnen?Tof!
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:07 schreef robdriessen het volgende:
Pink fluffy unicorns dancing on rainbows?
Eén keer per jaar bestormen ze hier de boel, geloof ik. Hebben ze weer alle Senseo opengeknipt en opgesnoven?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:09 schreef ToT het volgende:
Ja en de sfeer was hier ff kut door een invasie van KLB'ers, dus vandaar ook die titel.
Whehehe nee ze waren hier op uitnodiging.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:14 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Eén keer per jaar bestormen ze hier de boel, geloof ik. Hebben ze weer alle Senseo opengeknipt en opgesnoven?
Ahhh jammer, maar wel tof dat je het van plan was!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:26 schreef MaryMouse het volgende:
Wordt vanavond weer een show zonder microfoon.
Heb afgelopen half uur wat getest met de instellingen van Uccie maar nu lijkt het alsof de mic de hele tijd openstaat
Eerst maar even verder met nummers zoeken voor vanavond
Leuk dat je nog contact met ze hebtquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:24 schreef ToT het volgende:
Oh ja, mijn oude buren waren net op visite!Blijkt dat het stelletje dat mijn huis heeft gekocht behoorlijk vaak ruzie met elkaar hebben.
20 en 21 IS ook vrij jong om samen een huis te kopen.
Ik neem de stream op en hoor de muziek heel zacht en mijzelf klikken en zo, dan mijn stem wél op normaal volume.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhh jammer, maar wel tof dat je het van plan was!
Maar hoezo zou de microfoon continu open staan? Omdat je hem continu hoort? Dat is lokaal. Dat kun je uitschakelen door bij Opname apparaten "Luisteren naar dit apparaat" of zo uit te vinken.
Ja dit is wel voor het eerst sinds anderhalve maand dat ik ze weer spreek hoor.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Leuk dat je nog contact met ze hebt
8403quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:26 schreef MaryMouse het volgende:
Eerst maar even verder met nummers zoeken voor vanavond
Ah right, duidelijk!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik neem de stream op en hoor de muziek heel zacht en mijzelf klikken en zo, dan mijn stem wél op normaal volume.
Ik heb de configuratie nu teruggezet dus ff luisteren of de muziek nu wel weer goed klinkt
Niet 90210?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:29 schreef robdriessen het volgende:
[..]
8403
7362
en mijn persoonlijke favoriet 41177
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:30 schreef robdriessen het volgende:
Er zijn 15 verschillende Power Rangers series te vinden op Netflix. En junior wil ze allemaal zien.
Please kill me now.
Ja, nee, alsjeblief, dank je wel, graag gedaan, jongen, meneer. En als ie goede zin heeft ook nog 1 t/m 4 en een paar kleurenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:32 schreef ToT het volgende:
Leert hij trouwens al een beetje Nederlands?
Hehehe al een goed begin!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:33 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ja, nee, alsjeblief, dank je wel, graag gedaan, jongen, meneer. En als ie goede zin heeft ook nog 1 t/m 4 en een paar kleuren
Ja goedquote:
Ook prima hoor!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:39 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ja goeden daaro?
Mooiquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook prima hoor!
Nog leuke dingen gedaan vandaag?
Okee dan, geinig dorpje zo te zien!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:44 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Mooi![]()
Hond uitgelaten in Wierum![]()
[ afbeelding ]
Yep, zelfs als ik de hele mic config uitzet hoor ik het nog.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah right, duidelijk!
En je hebt wel dat Lock-knopje bij Voice FX uitgeschakeld als je stopte met praten?
Mooie omgevingquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan, geinig dorpje zo te zien!
En heeft-ie nog een goeie plek gevonden om een dikke bolus te draaien?
Whehehe, oeps!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Yep, zelfs als ik de hele mic config uitzet hoor ik het nog.
In ieder geval zo dom geweest om vervolgens de mic via het configuratiescherm eruit te gooien, maar als ik de encoder nu start (met muziek in een van de decks) zegt SAM no audio detected
Ik ben nu maar snel geswitched naar mijn oude draai laptop.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:46 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Mooie omgeving![]()
Ja was een goeie plek
Ik vermoed dat ondanks dat ik een externe mic heb ingeplugd toch ook de interne mic van de laptop geluid opvangt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe, oeps!
Maar dat is idd wel HEEL vaag ja!
Oh dat is wel makkelijk na te gaan dan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ondanks dat ik een externe mic heb ingeplugd toch ook de interne mic van de laptop geluid opvangt.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:01 schreef ToT het volgende:
Het klinkt allemaal wel HEEEEEEL erg zachtjes.
Geen idee. Ik stop maar dan denk ik. Dit is mijn oude draailaptop en daar heeft het altijd op gewerkt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:01 schreef ToT het volgende:
Het klinkt allemaal wel HEEEEEEL erg zachtjes.
Beter of gewoon goed?quote:
Goedquote:
quote:
drie om drie?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:10 schreef ToT het volgende:
Ik heb weer wat inspiratie voor nieuwe shows.
Eentje heb ik lang, LANG geleden al gedaan, en ik wil er een terugkerend iets van maken.
Hehehe dat is ook wel iets wat ik weer kan gaan doen, ja!quote:
Waarschijnlijk van voor mijn tijdquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe dat is ook wel iets wat ik weer kan gaan doen, ja!
Maar nee, ik had een idee wat nog ouder is dan dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarschijnlijk van voor mijn tijd
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:11 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Deze mag natuurlijk ook niet missenDie stond er al inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:
quote:
Topper :quote:
Green Jelly - 3 little pigs.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:14 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Bob Marley three little birds
Heb ik nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:13 schreef ToT het volgende:
21st century digital boy
One Is The Loneliest Number
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:19 schreef kawa4 het volgende:
goede avond allen![]()
radiootje staat weer aan
eyquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:19 schreef kawa4 het volgende:
goede avond allen![]()
radiootje staat weer aan
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:19 schreef kawa4 het volgende:
goede avond allen![]()
radiootje staat weer aan
Oewwwww goeie, natuurlijk!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:21 schreef kawa4 het volgende:
ik las dat het thema nummer is ?
proclaimers met 500 miles is natuurlijk al voorbij gekomen dan??
Daar ben ik nu wel blij meequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:19 schreef ToT het volgende:
Overigens was dit ook 1 van mijn ideeën voor een show!
(Die had ik al weggegooid omdat er veel te veel mogelijkheden waren!
)
'75 - '75!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:23 schreef kawa4 het volgende:
goh ff denken maar weer dan
Metallica - one
nena 99 luftbalonnen
74 - 74 van the connels
was wel ff gezellig jaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:23 schreef Fylax het volgende:
Nog eventjes iets over gister zodat iedereen het duidelijk weet. Ik praat veel met mensen uit KLB en vooral in nachtbagger. Toen ik laatst zeikde over de luisteraars vertelde iemand mij "Maak reclame voor de mensen die wel van die muziek houden" en omdat het weer nachtbagger was en zij wel in de 20 zijn ofzo vroeg ik in Nachtbagger of ze naar mijn show wilde luisteren. dit vonden ze prima en alles ging goed tot ze naar dit topic gingen. Heb toen op de radio gezegt dat ze normaal moeten doen en geen ruzie maken en toen was het goed.
Yup dat je ze tot orde hebt geroepen was hartstikke goed!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:23 schreef Fylax het volgende:
Nog eventjes iets over gister zodat iedereen het duidelijk weet. Ik praat veel met mensen uit KLB en vooral in nachtbagger. Toen ik laatst zeikde over de luisteraars vertelde iemand mij "Maak reclame voor de mensen die wel van die muziek houden" en omdat het weer nachtbagger was en zij wel in de 20 zijn ofzo vroeg ik in Nachtbagger of ze naar mijn show wilde luisteren. dit vonden ze prima en alles ging goed tot ze naar dit topic gingen. Heb toen op de radio gezegt dat ze normaal moeten doen en geen ruzie maken en toen was het goed.
Kloptquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:25 schreef MaryMouse het volgende:
Hoor ik Broertje niet Zager & Evans roepen?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:28 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Herman Brood one more dose
zippy ikquote:
Van Alanis Morisette heb ik alleen Onequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:31 schreef kawa4 het volgende:
9 crimes - damien rice
song 2 - blur
les fleur - 4 hero
one hand in my pocket - alanis morisette
love shack - B52's
en meer weet ik er niet echt op dit moment
ow mag alleen in de titel zijn dan ,quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Van Alanis Morisette heb ik alleen One
En 4 Hero en the B52's zijn bands
9 Crimes en Song 2 staan klaar
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:38 schreef kawa4 het volgende:
two princes van spin dokters
en btw Nena
Van de band One Two Trio heb ik In de Maneschijnquote:
eyquote:
Maar het getal mocht toch niet in de bandnaam staan?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Van de band One Two Trio heb ik In de Maneschijn
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:40 schreef kawa4 het volgende:
en natuurlijk boudewijn de groot met wonder kind van 50
Dat bedoel ik dus ook. Ik denk niet dat In de Maneschijn over nummers gaatquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar het getal mocht toch niet in de bandnaam staan?
liedjes met nummers in de Titelquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:41 schreef Melting het volgende:
Wat doen we, want ik tune pas net in?
Er is nog ruimte voor 2 of 3 verzoekjes met een nummer in de titel of waar de songinhoud duidelijk over nummers gaatquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:41 schreef Melting het volgende:
Poepen zonder luchtjes.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:41 schreef Melting het volgende:
Ah.....quote:
ja ik loop pas sinds gister mee in dit topic, heb het nog nooit gezien in de ruim 4 jaar dat ik hier FOK!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah.....
En hoi trouwens kawa4. Lang niet gezien.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:45 schreef Melting het volgende:
Ik wilde 2 grote bloemkolen zeggen, maar dat doe ik niet.....
Dus ik zeg 15 miljoen mensen.
Hij zingt toch alleen Ik heb Hele Grote Bloemkolen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:45 schreef Melting het volgende:
Ik wilde 2 grote bloemkolen zeggen, maar dat doe ik niet.....
Dus ik zeg 15 miljoen mensen.
Uiteraardquote:
Waarom schrappen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:45 schreef Melting het volgende:
Oh nee.... 15 miljoen mensen schrappen!![]()
Ik kies voor Toon Hermans - 24 rozen.
Ik dacht dat ik er maar 1 mocht aanvragen.quote:
1,2,3,6,80,123, 1324, groen, banaan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik er maar 1 mocht aanvragen.
Nee johquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik er maar 1 mocht aanvragen.
Die zegt me ff niks, maar er zit een getalletje in, dus lijkt me geschikt?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:50 schreef Melting het volgende:
Peter Koelewijn - KL 204? Of is die niet geschikt?
Neequote:
quote:
Waar zou ik die moeten horen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je niet al genoeg biggen gehoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |