quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:19 schreef kawa4 het volgende:
goede avond allen![]()
radiootje staat weer aan
eyquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:19 schreef kawa4 het volgende:
goede avond allen![]()
radiootje staat weer aan
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:19 schreef kawa4 het volgende:
goede avond allen![]()
radiootje staat weer aan
Oewwwww goeie, natuurlijk!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:21 schreef kawa4 het volgende:
ik las dat het thema nummer is ?
proclaimers met 500 miles is natuurlijk al voorbij gekomen dan??
Daar ben ik nu wel blij meequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:19 schreef ToT het volgende:
Overigens was dit ook 1 van mijn ideeën voor een show!
(Die had ik al weggegooid omdat er veel te veel mogelijkheden waren!
)
'75 - '75!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:23 schreef kawa4 het volgende:
goh ff denken maar weer dan
Metallica - one
nena 99 luftbalonnen
74 - 74 van the connels
was wel ff gezellig jaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:23 schreef Fylax het volgende:
Nog eventjes iets over gister zodat iedereen het duidelijk weet. Ik praat veel met mensen uit KLB en vooral in nachtbagger. Toen ik laatst zeikde over de luisteraars vertelde iemand mij "Maak reclame voor de mensen die wel van die muziek houden" en omdat het weer nachtbagger was en zij wel in de 20 zijn ofzo vroeg ik in Nachtbagger of ze naar mijn show wilde luisteren. dit vonden ze prima en alles ging goed tot ze naar dit topic gingen. Heb toen op de radio gezegt dat ze normaal moeten doen en geen ruzie maken en toen was het goed.
Yup dat je ze tot orde hebt geroepen was hartstikke goed!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:23 schreef Fylax het volgende:
Nog eventjes iets over gister zodat iedereen het duidelijk weet. Ik praat veel met mensen uit KLB en vooral in nachtbagger. Toen ik laatst zeikde over de luisteraars vertelde iemand mij "Maak reclame voor de mensen die wel van die muziek houden" en omdat het weer nachtbagger was en zij wel in de 20 zijn ofzo vroeg ik in Nachtbagger of ze naar mijn show wilde luisteren. dit vonden ze prima en alles ging goed tot ze naar dit topic gingen. Heb toen op de radio gezegt dat ze normaal moeten doen en geen ruzie maken en toen was het goed.
Kloptquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:25 schreef MaryMouse het volgende:
Hoor ik Broertje niet Zager & Evans roepen?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:28 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Herman Brood one more dose
zippy ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |