Haha, lekker dan.. Zit ik met mijn trance waar niemand op stemtquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Top!![]()
Hier kan je kijken hoeveel nummers er in de wachtrij staan en wat populaire nummers zijn ed :
http://www.radio49.nl/playing.php
Maakt toch niet uit? Iedereen mag en kan aanvragen of draaien wat ie wil. Dat is juist ons beginsel. Iedereen is welkom en mag draaien of aanvragen wat ie wil.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Haha, lekker dan.. Zit ik met mijn trance waar niemand op stemt
Lekker plaatje!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Haha, lekker dan.. Zit ik met mijn trance waar niemand op stemt
quote:Wordt nu afgespeeld : Armin Van Buuren - Blue Fear (Album Version) - Via hetzalallemaalwel "deze is leuk!"
Goed...... kort nachtje, maar er moet zo weer gesport worden hè?quote:
Zeker wel ja!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 06:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed...... kort nachtje, maar er moet zo weer gesport worden hè?
En moet jij niet slapen?
Hij weet niet hoe, hij weet niet hoe, hij weet niet hoe!quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 06:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij weet niet hoe, hij weet niet hoe, hij weet niet hoe!
Ik heb net (sterke) koffie gezet!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 07:07 schreef Melting het volgende:
Ga weer eens slapen jij!![]()
Dan ga ik sporten.
Dan zal slapen helemaal niet meer meevallen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 07:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb net (sterke) koffie gezet!Sport ze!
Ah!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 07:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan zal slapen helemaal niet meer meevallen.
Sportschool is nog niet open.
Zou om half 8 open zijn, maar degene die hem open doet is er meestal wel iets eerder.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 07:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah!
Oh ja het is inderdaad nog wat vroeg he!
55 minuten.quote:
Whehehe neuh, de zon was al veel eerder weg, maar ik bleef nog ff zitten om te kijken of-ie nog terug kwam.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:15 schreef Rafeiro het volgende:
Al is mevrouw de vogel het er niet echt mee eens, of het moet meeschreeuwen zijn.
[..]
55 minuten.
quote:
Bentquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
En er dan geen bent van maken...
Amsterdamse uitjes met een knipoog?quote:
Pickled eggs. Grote pot die vaak in Engelse pubs achter de bar staat. Nooit eten trouwens!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:36 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Amsterdamse uitjes met een knipoog?
echt weg gevlogen naar buiten of watquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:14 schreef Rafeiro het volgende:
Stomme vogel, doe je de afwas lekker op je schouder meekijken leg je de theedoek weg, doei![]()
*vlieg*
Die kans krijgt ze niet. Maar dan ben je druk bezig en dan chilled ze lekker op je schouder. En zodra je klaar bent peert ze hemquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:09 schreef kawa4 het volgende:
[..]
echt weg gevlogen naar buiten of wat
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:20 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die kans krijgt ze niet. Maar dan ben je druk bezig en dan chilled ze lekker op je schouder. En zodra je klaar bent peert ze hem
• Nummersquote:
Nummers is wel een leuk idee!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
• Nummers
• Boyz & Girls
• of zomaar wat?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Nummers is wel een leuk idee!
Verzoekje: Johnny Cash - Thirteen!
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Dan wordt het nummers en uiteraard zijn verzoekjes meer dan welkom
Er zit nog niets in mijn showquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Oh en tevens gaarne een nummer dat zowel door U2 als door Metallica gedaan is!(Maar ik neem aan dat minstens één daarvan vast al wel in je show zit!
)
Graag zonder Mary J. Blige.
Ja, eng hèquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe zozo, ter plekke wat verzinnen?Tof!
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:07 schreef robdriessen het volgende:
Pink fluffy unicorns dancing on rainbows?
Eén keer per jaar bestormen ze hier de boel, geloof ik. Hebben ze weer alle Senseo opengeknipt en opgesnoven?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:09 schreef ToT het volgende:
Ja en de sfeer was hier ff kut door een invasie van KLB'ers, dus vandaar ook die titel.
Whehehe nee ze waren hier op uitnodiging.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:14 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Eén keer per jaar bestormen ze hier de boel, geloof ik. Hebben ze weer alle Senseo opengeknipt en opgesnoven?
Ahhh jammer, maar wel tof dat je het van plan was!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:26 schreef MaryMouse het volgende:
Wordt vanavond weer een show zonder microfoon.
Heb afgelopen half uur wat getest met de instellingen van Uccie maar nu lijkt het alsof de mic de hele tijd openstaat
Eerst maar even verder met nummers zoeken voor vanavond
Leuk dat je nog contact met ze hebtquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:24 schreef ToT het volgende:
Oh ja, mijn oude buren waren net op visite!Blijkt dat het stelletje dat mijn huis heeft gekocht behoorlijk vaak ruzie met elkaar hebben.
20 en 21 IS ook vrij jong om samen een huis te kopen.
Ik neem de stream op en hoor de muziek heel zacht en mijzelf klikken en zo, dan mijn stem wél op normaal volume.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhh jammer, maar wel tof dat je het van plan was!
Maar hoezo zou de microfoon continu open staan? Omdat je hem continu hoort? Dat is lokaal. Dat kun je uitschakelen door bij Opname apparaten "Luisteren naar dit apparaat" of zo uit te vinken.
Ja dit is wel voor het eerst sinds anderhalve maand dat ik ze weer spreek hoor.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Leuk dat je nog contact met ze hebt
8403quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:26 schreef MaryMouse het volgende:
Eerst maar even verder met nummers zoeken voor vanavond
Ah right, duidelijk!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik neem de stream op en hoor de muziek heel zacht en mijzelf klikken en zo, dan mijn stem wél op normaal volume.
Ik heb de configuratie nu teruggezet dus ff luisteren of de muziek nu wel weer goed klinkt
Niet 90210?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:29 schreef robdriessen het volgende:
[..]
8403
7362
en mijn persoonlijke favoriet 41177
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:30 schreef robdriessen het volgende:
Er zijn 15 verschillende Power Rangers series te vinden op Netflix. En junior wil ze allemaal zien.
Please kill me now.
Ja, nee, alsjeblief, dank je wel, graag gedaan, jongen, meneer. En als ie goede zin heeft ook nog 1 t/m 4 en een paar kleurenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:32 schreef ToT het volgende:
Leert hij trouwens al een beetje Nederlands?
Hehehe al een goed begin!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:33 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ja, nee, alsjeblief, dank je wel, graag gedaan, jongen, meneer. En als ie goede zin heeft ook nog 1 t/m 4 en een paar kleuren
Ja goedquote:
Ook prima hoor!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:39 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ja goeden daaro?
Mooiquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook prima hoor!
Nog leuke dingen gedaan vandaag?
Okee dan, geinig dorpje zo te zien!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:44 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Mooi![]()
Hond uitgelaten in Wierum![]()
[ afbeelding ]
Yep, zelfs als ik de hele mic config uitzet hoor ik het nog.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah right, duidelijk!
En je hebt wel dat Lock-knopje bij Voice FX uitgeschakeld als je stopte met praten?
Mooie omgevingquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan, geinig dorpje zo te zien!
En heeft-ie nog een goeie plek gevonden om een dikke bolus te draaien?
Whehehe, oeps!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Yep, zelfs als ik de hele mic config uitzet hoor ik het nog.
In ieder geval zo dom geweest om vervolgens de mic via het configuratiescherm eruit te gooien, maar als ik de encoder nu start (met muziek in een van de decks) zegt SAM no audio detected
Ik ben nu maar snel geswitched naar mijn oude draai laptop.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:46 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Mooie omgeving![]()
Ja was een goeie plek
Ik vermoed dat ondanks dat ik een externe mic heb ingeplugd toch ook de interne mic van de laptop geluid opvangt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe, oeps!
Maar dat is idd wel HEEL vaag ja!
Oh dat is wel makkelijk na te gaan dan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ondanks dat ik een externe mic heb ingeplugd toch ook de interne mic van de laptop geluid opvangt.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:01 schreef ToT het volgende:
Het klinkt allemaal wel HEEEEEEL erg zachtjes.
Geen idee. Ik stop maar dan denk ik. Dit is mijn oude draailaptop en daar heeft het altijd op gewerkt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:01 schreef ToT het volgende:
Het klinkt allemaal wel HEEEEEEL erg zachtjes.
Beter of gewoon goed?quote:
Goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |