Haha, lekker dan.. Zit ik met mijn trance waar niemand op stemtquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Top!![]()
Hier kan je kijken hoeveel nummers er in de wachtrij staan en wat populaire nummers zijn ed :
http://www.radio49.nl/playing.php
Maakt toch niet uit? Iedereen mag en kan aanvragen of draaien wat ie wil. Dat is juist ons beginsel. Iedereen is welkom en mag draaien of aanvragen wat ie wil.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Haha, lekker dan.. Zit ik met mijn trance waar niemand op stemt
Lekker plaatje!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Haha, lekker dan.. Zit ik met mijn trance waar niemand op stemt
quote:Wordt nu afgespeeld : Armin Van Buuren - Blue Fear (Album Version) - Via hetzalallemaalwel "deze is leuk!"
Goed...... kort nachtje, maar er moet zo weer gesport worden hè?quote:
Zeker wel ja!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 06:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed...... kort nachtje, maar er moet zo weer gesport worden hè?
En moet jij niet slapen?
Hij weet niet hoe, hij weet niet hoe, hij weet niet hoe!quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 06:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij weet niet hoe, hij weet niet hoe, hij weet niet hoe!
Ik heb net (sterke) koffie gezet!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 07:07 schreef Melting het volgende:
Ga weer eens slapen jij!![]()
Dan ga ik sporten.
Dan zal slapen helemaal niet meer meevallen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 07:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb net (sterke) koffie gezet!Sport ze!
Ah!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 07:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan zal slapen helemaal niet meer meevallen.
Sportschool is nog niet open.
Zou om half 8 open zijn, maar degene die hem open doet is er meestal wel iets eerder.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 07:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah!
Oh ja het is inderdaad nog wat vroeg he!
55 minuten.quote:
Whehehe neuh, de zon was al veel eerder weg, maar ik bleef nog ff zitten om te kijken of-ie nog terug kwam.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:15 schreef Rafeiro het volgende:
Al is mevrouw de vogel het er niet echt mee eens, of het moet meeschreeuwen zijn.
[..]
55 minuten.
quote:
Bentquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
En er dan geen bent van maken...
Amsterdamse uitjes met een knipoog?quote:
Pickled eggs. Grote pot die vaak in Engelse pubs achter de bar staat. Nooit eten trouwens!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:36 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Amsterdamse uitjes met een knipoog?
echt weg gevlogen naar buiten of watquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:14 schreef Rafeiro het volgende:
Stomme vogel, doe je de afwas lekker op je schouder meekijken leg je de theedoek weg, doei![]()
*vlieg*
Die kans krijgt ze niet. Maar dan ben je druk bezig en dan chilled ze lekker op je schouder. En zodra je klaar bent peert ze hemquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:09 schreef kawa4 het volgende:
[..]
echt weg gevlogen naar buiten of wat
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:20 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die kans krijgt ze niet. Maar dan ben je druk bezig en dan chilled ze lekker op je schouder. En zodra je klaar bent peert ze hem
• Nummersquote:
Nummers is wel een leuk idee!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
• Nummers
• Boyz & Girls
• of zomaar wat?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Nummers is wel een leuk idee!
Verzoekje: Johnny Cash - Thirteen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |