Ja goedquote:
Ook prima hoor!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:39 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ja goeden daaro?
Mooiquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook prima hoor!
Nog leuke dingen gedaan vandaag?
Okee dan, geinig dorpje zo te zien!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:44 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Mooi![]()
Hond uitgelaten in Wierum![]()
[ afbeelding ]
Yep, zelfs als ik de hele mic config uitzet hoor ik het nog.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah right, duidelijk!
En je hebt wel dat Lock-knopje bij Voice FX uitgeschakeld als je stopte met praten?
Mooie omgevingquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan, geinig dorpje zo te zien!
En heeft-ie nog een goeie plek gevonden om een dikke bolus te draaien?
Whehehe, oeps!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Yep, zelfs als ik de hele mic config uitzet hoor ik het nog.
In ieder geval zo dom geweest om vervolgens de mic via het configuratiescherm eruit te gooien, maar als ik de encoder nu start (met muziek in een van de decks) zegt SAM no audio detected
Ik ben nu maar snel geswitched naar mijn oude draai laptop.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:46 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Mooie omgeving![]()
Ja was een goeie plek
Ik vermoed dat ondanks dat ik een externe mic heb ingeplugd toch ook de interne mic van de laptop geluid opvangt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe, oeps!
Maar dat is idd wel HEEL vaag ja!
Oh dat is wel makkelijk na te gaan dan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ondanks dat ik een externe mic heb ingeplugd toch ook de interne mic van de laptop geluid opvangt.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:01 schreef ToT het volgende:
Het klinkt allemaal wel HEEEEEEL erg zachtjes.
Geen idee. Ik stop maar dan denk ik. Dit is mijn oude draailaptop en daar heeft het altijd op gewerkt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:01 schreef ToT het volgende:
Het klinkt allemaal wel HEEEEEEL erg zachtjes.
Beter of gewoon goed?quote:
Goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |