SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lieve schat, ik kan nietquote:
Wie wat meet?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ja bij mij op de meet natuurlijk
Whehehe ja maar in dit plaatje zit-ie nog in z'n jonge jaren he!: P Moet Frodo eerst nog verraden enzulks. LATER wordt-ie pas nobel en eindigt hij in een kerker en uhm.....de daarop volgende vrolijkheden!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Nope, GoT, ik zit nog met Ned in the dungeons in mijn hoofd
Bijna nachtquote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe ja maar in dit plaatje zit-ie nog in z'n jonge jaren he!: P Moet Frodo eerst nog verraden enzulks. LATER wordt-ie pas nobel en eindigt hij in een kerker en uhm.....de daarop volgende vrolijkheden!
Fokker jij had de lapo nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:38 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ja je moet iets om de tijd tussen de seizoenen door te overbruggen,
heb siezoen 1 nou denk ik al wel een keer of 7 gezien ofzo,
blijft echt een geweldige serie
Dakannie, in Lotr praten ze geen Fransquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe ja maar in dit plaatje zit-ie nog in z'n jonge jaren he!: P Moet Frodo eerst nog verraden enzulks. LATER wordt-ie pas nobel en eindigt hij in een kerker en uhm.....de daarop volgende vrolijkheden!
Hier issie al oud....als Sharpe was ie nog jongquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, (blij zijnde met het Engels lezen te snappen) je kijkt wel anders en zit wel meer van oh jaquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:40 schreef ToT het volgende:
Maar ik zit er idd ook aan te denken om voor de 3e keer aan seizoen 1 te beginnen!
1e keer was uiteraard het leren kennen.
2e keer was met die buurjongen
En nu een 3e keer zou tof zijn na het lezen van de boeken!
Nagesynchroniseerd!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Dakannie, in Lotr praten ze geen Frans
Sharpe?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hier issie al oud....als Sharpe was ie nog jong
ik lees de boeken niet, vanwege mijn lesdixxies.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:40 schreef ToT het volgende:
Maar ik zit er idd ook aan te denken om voor de 3e keer aan seizoen 1 te beginnen!
1e keer was uiteraard het leren kennen.
2e keer was met die buurjongen
En nu een 3e keer zou tof zijn na het lezen van de boeken!
Ik ben inmiddels trouwens op blz 565 van het 5e boek.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou, (blij zijnde met het Engels lezen te snappen) je kijkt wel anders en zit wel meer van oh ja
Jaaaaa, ik kan goed Rocky nadoen in het Duits, dan zegt hij Adriannnnnnnnnnnnnnnnn, en hoor je niks meer maar gaan zijn lippen nog wel, echt ik nail diequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Nagesynchroniseerd!
Doen ze in het Duits ook: "DUU DARFST NICHT VORBEI!!!!!"x365
Ja, serie met Sean Bean over Engeland in de koloniale tijd.quote:
Ja. Ik lees ze in het Engels, en boek 4 wijkt al volledig af van seizoen 4, ze houden in principe wel het verhaal aan, maar er mist heel veel in de serie.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:41 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ik lees de boeken niet, vanwege mijn lesdixxies.
maar zit er veel verschil in tussen de boeken en de serie ????
En de klus muts en het domme blondje!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Nog een newbie dus
Ik ben de kletskous hier
ik zorg wel dat je wakker blijft zoquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ben moe, en in mijn andere SC zijn zowaar zo'n 12 posts bijgekomen die ik door de snelheid hier nog niet eens heb kunnen lezen
Ik ben nu 3/4 boek 4, ik zit soms echt zoquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels trouwens op blz 565 van het 5e boek.En idd allemaal Engels ja!
De boeken en de serie overlappen elkaar uiteraard voor het grootste deel, maar de één legt meer nadruk op het ene en de ander op het andere.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:41 schreef kawa4 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ji tegen de diazepam op kanquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik zorg wel dat je wakker blijft zo
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En de klus muts en het domme blondje!
Sorry ik ben wat (ok heeeel erg) laat met mn reactie maar ik was bezig met andere dingen....Liep heul achter met t topic.
![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:42 schreef kawa4 het volgende:
[..]
cultuurbarbaar, ken jij capt. sharpe niet
weet je wie er dood gaan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:44 schreef kawa4 het volgende:
nou hopen dat ik hier dus geen GOT spoilers ga lezen hier, waardoor alles weer verpest word.
de dood van joffrey las ik ook al eerder dan dat ik het daadwerkelijk gezien had
Nu we het daar toch over hebben...over een jaar mijn master en 1 post-master en in juli 2016 mijn 2e post-master is nu het nieuwe schema.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Geeft niet, alleen domme blondje hmmm, klopt niet echt
Ik ben ook lesdicties maar lees wel degelijk boeken! De boeken zijn vaak 10x leuker dan de serie of film die er later van is gemaakt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:41 schreef kawa4 het volgende:
[..]
Wat, is die doodgegaan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:44 schreef kawa4 het volgende:
nou hopen dat ik hier dus geen GOT spoilers ga lezen hier, waardoor alles weer verpest word.
de dood van joffrey las ik ook al eerder dan dat ik het daadwerkelijk gezien had
Nee, hier zitten veel serie en film liefhebbers ook, dus wij zeggen niksquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:44 schreef kawa4 het volgende:
zoiets heet een producer muisquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
Wie is de DJ van dit? Fokker? Klinkt Tiesto?
ortega zou wel winnen van sharpe dat welquote:
Ik zag het van de week, las ff mee, tussen alle drama doorquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nu we het daar toch over hebben...over een jaar mijn master en 1 post-master en in juli 2016 mijn 2e post-master is nu het nieuwe schema.
Vandaag op Uni geweest.
Ok ok dom dan. Dat blond kan geverft zijn!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Geeft niet, alleen domme blondje hmmm, klopt niet echt
Rephrase wie is de producer? Tiësto?quote:
Ja de volgorde loopt echt extreem door elkaar heen; seizoen 1 is nog wel redelijk het zelfde als boek 1. Seizoen 2 is is ook nog wel aardig het zelfde als boek 2, maar seizoen 3 en boek 3 beginnen al aardig scheef te lopen: dingen van seizoen 4 komen al in boek 3 voor enzo.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja. Ik lees ze in het Engels, en boek 4 wijkt al volledig af van seizoen 4, ze houden in principe wel het verhaal aan, maar er mist heel veel in de serie.
ja zo jammer, zo'n goede acteurquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:45 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ortega zou wel winnen van sharpe dat wel
( al is het alleen al dat sean bean in geen 1 film blijft leven)
Ja dat dus.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de volgorde loopt echt extreem door elkaar heen; seizoen 1 is nog wel redelijk het zelfde als boek 1. Seizoen 2 is is ook nog wel aardig het zelfde als boek 2, maar seizoen 3 en boek 3 beginnen al aardig scheef te lopen: dingen van seizoen 4 komen al in boek 3 voor enzo.
Top!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zag het van de week, las ff mee, tussen alle drama door
Ik ga voor manager, ik ga het gewoon doen
Echt he!!!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben nu 3/4 boek 4, ik zit soms echt zo
Ja, ik zat op de zaak, weer reorganisatie, weer nieuwe manager (ja 3 in een jaar), ik ga echt voor die andere baanquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Top!
Ja, dat wilde ik dus vertellen toen ik belde. Was er net geweest.
innovatie van de nieuwe generatiequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:47 schreef Fylax het volgende:
Ik ga trouwens radio maken via mijn mobiel (in het begin)
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:44 schreef kawa4 het volgende:
Ik had ook al een spoiler gezienquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt he!!!
Het einde van boek 4 is pas ECHT extreem WTF!!!!! Serieus!
Ik had al een kleine spoiler van iemand gekregen en daar was ik vet pissed over, maar WIE het overkwam was WEL een extreme verrassing!
En hoe dat in boek 5 doorspeelt, gecombineerd met kleine onopvallende feitjes uit boek 4:![]()
![]()
yup, feesboek kon weer niet stil zijnquote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:45 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ortega zou wel winnen van sharpe dat wel
( al is het alleen al dat sean bean in geen 1 film blijft leven)
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:49 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga denk ik zo ook maar richting meurbaal
Waren lekkere muziekjes Fokker
Maar nu weet ik nog niet of dit Tiësto is
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:49 schreef MaryMouse het volgende:
ok, niet in alle zoals Silent hill ( brute film btw)quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:49 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
Overigens klopt dat niet helemaal: ik heb een keer een filmpje gezien waarin iemand dat heeft nagekeken. Hij sterft geloof ik "maar" in de helft van de films waarin hij meespeelt!
Oh was geloof ik Nostalgia Critic, maar weet ik niet zeker meer.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:49 schreef MaryMouse het volgende:
Dank jequote:
Slaap lekker muisjequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:49 schreef MaryMouse het volgende:
wel te rustenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dank je
Ik ben nog steeds niet zo thuis in de House/Trance muziek
hahaquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dank je
Ik ben nog steeds niet zo thuis in de House/Trance muziek
Haaiquote:
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:55 schreef kawa4 het volgende:
[..]
jij wint, ( ik heb alleen LTS Zwakstroom)
Was maar een grapjequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:55 schreef kawa4 het volgende:
[..]
jij wint, ( ik heb alleen LTS Zwakstroom)
Ja, zo ben ikquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:57 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ja, lach de lageropgeleide maar weer uit hé![]()
ik heb mavo gedaan toen ben ik gaan werkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:58 schreef kawa4 het volgende:
[..]
no offence taken (ja ja engels heb ik ook gehad hoor op de LTS)
ja dan win jij nogquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb mavo gedaan toen ben ik gaan werken
Weet je wie de 30e ook komt? Ucciequote:
Ik ken LTS-ers die een stuk meer verdienen dan de gemiddelde WO-er.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:58 schreef kawa4 het volgende:
[..]
no offence taken (ja ja engels heb ik ook gehad hoor op de LTS)
Spezza ookquote:
ja maar ik doe er gelukkig nix meequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ken LTS-ers die een stuk meer verdienen dan de gemiddelde WO-er.
Loodgieters zijn nog altijd een stuk nuttiger dan economen.
Nou uhhhh *kuch* dat hoop ik want James van Lonesound is bij hemquote:
Huiskamer concert woeiiiiquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou uhhhh *kuch* dat hoop ik want James van Lonesound is bij hem
Dat bedoel ikquote:
hoi kawa je luistert nu naar mij ik draai over het algemeen hardstyle maar vind andere dingen ook leuquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:01 schreef kawa4 het volgende:
[..]
me too, maarja ieder DJ zal ik hier voor het eerst horen
* Fogel boekt ticket.quote:
hardstyle is helemaal nix mis mee hoor,quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
hoi kawa je luistert nu naar mij ik draai over het algemeen hardstyle maar vind andere dingen ook leu
Ik dacht al zoiets te horen.quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:02 schreef Fokker89 het volgende:
Iedereen bedankt voor het luisterenHoop dat jullie het leuk vonden
good busey , was een lekker stukske radioquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:02 schreef Fokker89 het volgende:
Wat een kutshow....ik schakelde veel te laat inquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:02 schreef Fokker89 het volgende:
Wutt?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:03 schreef Karzai het volgende:
ik ga effe die mohammed ali shit checken, sorry fylax
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat een kutshow....ik schakelde veel te laat in
de T kun je vervangen door de D,quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:05 schreef Kally het volgende:
Mijn t, g, r en y willen niet zo goed meer
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:06 schreef kawa4 het volgende:
[..]
de T kun je vervangen door de D,
de g door CH
de R weet ik zo niet
en de Y door IJ
dus geen probleem
De R door de L en dan gewoon zeggen dat je chinees bent.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:06 schreef kawa4 het volgende:
[..]
de T kun je vervangen door de D,
de g door CH
de R weet ik zo niet
en de Y door IJ
dus geen probleem
Ik snap het ook nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:06 schreef tweelo_1997 het volgende:
Ik wil godverju de jupiler league kijken niet die klote Utopia
opgelost!!!!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
De R door de L en dan gewoon zeggen dat je chinees bent.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
KALLYBALLIEWALIIE!!!!!111111 !!1EINZ!!!!!!1
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KALLY
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KALLY![]()
![]()
![]()
![]()
KALLY
![]()
![]()
![]()
![]()
En bedanktquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mmmm… dan wordt het een stuk interessanter….
Lage verwachtingen hebben....dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mmmm… dan wordt het een stuk interessanter….
Fox go Abo nemen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:06 schreef tweelo_1997 het volgende:
Ik wil godverju de jupiler league kijken niet die klote Utopia
nu niet meer toch?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:08 schreef tweelo_1997 het volgende:
Waarom hoorde ik 2 nummers door elkaar
Ja heb Fox sports gehad maar die zenden geen Jupiler wedstrijden uit en beetje zonde om een abbonement te nemen voor een samenvatting...quote:
Uccieeeeeeeeeeeeeee, wij gaan voor een hele foute inzendingquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:09 schreef Spezza19 het volgende:
Echt, voor wie hem gemist heeft….. Deze actie SMEEKT gewoon om een foute inzending….
[ afbeelding ]
Yolo beebs, dikke kus alvastquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:11 schreef Uccie het volgende:
Ok ik haak af....morgen bijtijds in de auto.
Misschien tot morgenavond, als ik halfdood ben omdat ik iets gegeten heb wat eigenlojk niet zo goed voor me is
Yolo en zulks
Uhm...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Uccieeeeeeeeeeeeeee, wij gaan voor een hele foute inzending
weltrusten dan maar zou ik zeggenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:11 schreef Uccie het volgende:
k haak af....morgen bijtijds in de auto.
Misschien tot morgenavond, als ik halfdood ben omdat ik iets gegeten heb wat eigenlojk niet zo g
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |