Huiskamer concert woeiiiiquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou uhhhh *kuch* dat hoop ik want James van Lonesound is bij hem
Dat bedoel ikquote:
hoi kawa je luistert nu naar mij ik draai over het algemeen hardstyle maar vind andere dingen ook leuquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:01 schreef kawa4 het volgende:
[..]
me too, maarja ieder DJ zal ik hier voor het eerst horen
* Fogel boekt ticket.quote:
hardstyle is helemaal nix mis mee hoor,quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
hoi kawa je luistert nu naar mij ik draai over het algemeen hardstyle maar vind andere dingen ook leu
Ik dacht al zoiets te horen.quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:02 schreef Fokker89 het volgende:
Iedereen bedankt voor het luisterenHoop dat jullie het leuk vonden
good busey , was een lekker stukske radioquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:02 schreef Fokker89 het volgende:
Wat een kutshow....ik schakelde veel te laat inquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:02 schreef Fokker89 het volgende:
Wutt?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:03 schreef Karzai het volgende:
ik ga effe die mohammed ali shit checken, sorry fylax
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat een kutshow....ik schakelde veel te laat in
de T kun je vervangen door de D,quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:05 schreef Kally het volgende:
Mijn t, g, r en y willen niet zo goed meer
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:06 schreef kawa4 het volgende:
[..]
de T kun je vervangen door de D,
de g door CH
de R weet ik zo niet
en de Y door IJ
dus geen probleem
De R door de L en dan gewoon zeggen dat je chinees bent.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:06 schreef kawa4 het volgende:
[..]
de T kun je vervangen door de D,
de g door CH
de R weet ik zo niet
en de Y door IJ
dus geen probleem
Ik snap het ook nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:06 schreef tweelo_1997 het volgende:
Ik wil godverju de jupiler league kijken niet die klote Utopia
opgelost!!!!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
De R door de L en dan gewoon zeggen dat je chinees bent.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
KALLYBALLIEWALIIE!!!!!111111 !!1EINZ!!!!!!1
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KALLY
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KALLY![]()
![]()
![]()
![]()
KALLY
![]()
![]()
![]()
![]()
En bedanktquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mmmm… dan wordt het een stuk interessanter….
Lage verwachtingen hebben....dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mmmm… dan wordt het een stuk interessanter….
Fox go Abo nemen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:06 schreef tweelo_1997 het volgende:
Ik wil godverju de jupiler league kijken niet die klote Utopia
nu niet meer toch?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:08 schreef tweelo_1997 het volgende:
Waarom hoorde ik 2 nummers door elkaar
Ja heb Fox sports gehad maar die zenden geen Jupiler wedstrijden uit en beetje zonde om een abbonement te nemen voor een samenvatting...quote:
Uccieeeeeeeeeeeeeee, wij gaan voor een hele foute inzendingquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:09 schreef Spezza19 het volgende:
Echt, voor wie hem gemist heeft….. Deze actie SMEEKT gewoon om een foute inzending….
[ afbeelding ]
Yolo beebs, dikke kus alvastquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:11 schreef Uccie het volgende:
Ok ik haak af....morgen bijtijds in de auto.
Misschien tot morgenavond, als ik halfdood ben omdat ik iets gegeten heb wat eigenlojk niet zo goed voor me is
Yolo en zulks
Uhm...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Uccieeeeeeeeeeeeeee, wij gaan voor een hele foute inzending
weltrusten dan maar zou ik zeggenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:11 schreef Uccie het volgende:
k haak af....morgen bijtijds in de auto.
Misschien tot morgenavond, als ik halfdood ben omdat ik iets gegeten heb wat eigenlojk niet zo g
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:11 schreef Uccie het volgende:
Misschien tot morgenavond, als ik halfdood ben omdat ik iets gegeten heb wat eigenlojk niet zo goed voor me is
Yolo en zulks
net via de telefoon was wel duidelijker, maar zo is ook nog wel goed te doen heurquote:
ja telefoonmicrofoon is ook beter. heb daaar alleen niet zo veel muziek opquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:13 schreef kawa4 het volgende:
[..]
net via de telefoon was wel duidelijker, maar zo is ook nog wel goed te doen heur
dit is wat zachter
Ja dat dan weer wel... Je kan natuurlijk ook fan worden van een echte club in de eredivisie.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:10 schreef tweelo_1997 het volgende:
[..]
Ja heb Fox sports gehad maar die zenden geen Jupiler wedstrijden uit en beetje zonde om een abbonement te nemen voor een samenvatting...
ow het is zo ook wel duidelijk hoorquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja telefoonmicrofoon is ook beter. heb daaar alleen niet zo veel muziek op
NEC zit in mijn hartquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel... Je kan natuurlijk ook fan worden van een echte club in de eredivisie.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:11 schreef Uccie het volgende:
Yolo en zulks
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja sorry was ff shoutout naar de KLB-makkers
Je zit hier in ONZ en niet in KLB.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja sorry was ff shoutout naar de KLB-makkers
Dit is trancequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goede vraag.... Ik dacht Hardstyle maar dat is dit niet...
Ben jij die DJ Outpost naar wie ik eens moet gaan luisteren als ik echte geode gabber hip hop en rap wil horen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je zit hier in onz en niet in KLB.
wat the hell was dat ????quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:21 schreef ZwarteRidder het volgende:
[..]
Ben jij die DJ Outpost naar wie ik eens moet gaan luisteren als ik echte geode gabber hip hop en rap wil horen?
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:21 schreef Spezza19 het volgende:
Ja mensen, het was kort maar krachtig… (that's what SHE said)…
* Spezza19 gaat zijn bedje in… druk druk druk weekend….
Daar heb ik van de week naar geluisterd, was wel leuk gedaan met Robin Williams geloof ik, maar heb nog geen hip hop of rap show van haar gezien.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Nee, als je dat wil horen kan je beter naar MaryMouse luisteren. Die is stap 2 na mij. Ik ben van de oldschool en doe maar wat. Zij heeft er veel meer verstand van inm.
Draaien jullie echt alles wat iemand maar aanvraagd?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit heb ik een keer als zippy binnengekregen tijdens een show. Of ik die wilde draaien.![]()
Die is wel aardigquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:25 schreef tweelo_1997 het volgende:
Verzoekje: Milky chance - Stolen dance
Niet alles. In sommige shows is er ruimte voor verzoekjes en in andere niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:25 schreef ZwarteRidder het volgende:
[..]
Draaien jullie echt alles wat iemand maar aanvraagd?
Ik wel!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:25 schreef ZwarteRidder het volgende:
[..]
Draaien jullie echt alles wat iemand maar aanvraagd?
100% mee eens! De radio is hier, niet in KLB!!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:26 schreef tweelo_1997 het volgende:
Leuk dat je ook dingen uit KLB gaat voorlezenAls ze iets willen zeggen over de radio komen ze maar lekker hier heen!
Die komt er vanzelf een keer aan.... Muts heeft atm geloof ik een stuk of 14 shows in voorbereiding staan dus ja er komen ook andere shows voorbij. Stay tuned zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:25 schreef ZwarteRidder het volgende:
[..]
Daar heb ik van de week naar geluisterd, was wel leuk gedaan met Robin Williams geloof ik, maar heb nog geen hip hop of rap show van haar gezien.
Volgens mij waren het onderhand al veel meer dan 14!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die komt er vanzelf een keer aan.... Muts heeft atm geloof ik een stuk of 14 shows in voorbereiding staan dus ja er komen ook andere shows voorbij. Stay tuned zou ik zeggen.
Heb maar een deel gehoord en gelezen. Was wel leuk, maar niet mijn muziek stijl. Zat geloof ik wel goed in elkaar.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die komt er vanzelf een keer aan.... Muts heeft atm geloof ik een stuk of 14 shows in voorbereiding staan dus ja er komen ook andere shows voorbij. Stay tuned zou ik zeggen.
En MaryMouse is de hip hop rap DJ op de radio maar ze draait bijna geen hip hop of rap?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij waren het onderhand al veel meer dan 14!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |