quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:11 schreef Uccie het volgende:
Ok ik haak af....morgen bijtijds in de auto.
Misschien tot morgenavond, als ik halfdood ben omdat ik iets gegeten heb wat eigenlojk niet zo goed voor me is
Yolo en zulks
net via de telefoon was wel duidelijker, maar zo is ook nog wel goed te doen heurquote:
ja telefoonmicrofoon is ook beter. heb daaar alleen niet zo veel muziek opquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:13 schreef kawa4 het volgende:
[..]
net via de telefoon was wel duidelijker, maar zo is ook nog wel goed te doen heur
dit is wat zachter
Ja dat dan weer wel... Je kan natuurlijk ook fan worden van een echte club in de eredivisie.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:10 schreef tweelo_1997 het volgende:
[..]
Ja heb Fox sports gehad maar die zenden geen Jupiler wedstrijden uit en beetje zonde om een abbonement te nemen voor een samenvatting...
ow het is zo ook wel duidelijk hoorquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja telefoonmicrofoon is ook beter. heb daaar alleen niet zo veel muziek op
NEC zit in mijn hartquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel... Je kan natuurlijk ook fan worden van een echte club in de eredivisie.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:11 schreef Uccie het volgende:
Ok ik haak af....morgen bijtijds in de auto.
Misschien tot morgenavond, als ik halfdood ben omdat ik iets gegeten heb wat eigenlojk niet zo goed voor me is
Yolo en zulks
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja sorry was ff shoutout naar de KLB-makkers
Je zit hier in ONZ en niet in KLB.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja sorry was ff shoutout naar de KLB-makkers
Dit is trancequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goede vraag.... Ik dacht Hardstyle maar dat is dit niet...
Ben jij die DJ Outpost naar wie ik eens moet gaan luisteren als ik echte geode gabber hip hop en rap wil horen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je zit hier in onz en niet in KLB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |