Waarom? Er zijn toch legio logische verklaringen waarom ze in/bij de rivier kunnen zijn overleden? Dat opkomende water was van ver voor de laatste foto's en de laatste noodoproep.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:47 schreef Loekie1 het volgende:
Het wordt steeds waarschijnlijk dat ze door het opkomende water overvallen zijn.
Oh daar heb je idd wel gelijk in, maar ik bedoelde die diverse 'bronnen' in de media die al vrij stellig stelden dat het géén botten van de meisjes waren.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
mwah, een archeloog kan best zeggen wat ie denkt. Dna bevestiging (of niet) komt een weekje erna. Als familie zijnde loodzwaar maar wil je toch een schriftelijke dna uitslag, maar wil je ook zsm nieuws.
Die oude vrouw of inlandse vrouw ben ik nooit in een Panamees bericht tegengekomen. Wel de man en het kind.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:16 schreef Loekie1 het volgende:
Tussen die botten van een kind en een oude vrouw? Ik krijg daar wel lugubere gedachten bij.
Dat isquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:09 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Nee want dan hadden ze wel een filmpje gemaakt oid voor de nabestaanden.
Volgens mij hadden ze het daar over voor het DNA onderzoek was afgerond. Toen hadden ze het niet over een man maar over een vrouw.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:28 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Die oude vrouw of inlandse vrouw ben ik nooit in een Panamees bericht tegengekomen. Wel de man en het kind.
Ik denk dat ze zoeken naar meer antwoorden en daar zijn dan meer resten voor nodig. Als je afscheid moet nemen van een zeer geliefde wil je een beeld kunnen vormen van wat er gebeurd is. Om het uiteindelijk een plekje te kunnen geven.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:51 schreef Zolder het volgende:
Ik snap niet zo goed dat het voor die ouders zo belangrijk is dat er een paar botten meer of minder in die kist liggen.
Nja ik las een tijdje terug een nieuwsbericht waarin de ouders dat aangavenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:55 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zoeken naar meer antwoorden en daar zijn dan meer resten voor nodig. Als je afscheid moet nemen van een zeer geliefde wil je een beeld kunnen vormen van wat er gebeurd is. Om het uiteindelijk een plekje te kunnen geven.
Ja ik heb dat ook gelezen. Ik denk dat dit de achterliggende gedachte is.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:58 schreef Zolder het volgende:
[..]
Nja ik las een tijdje terug een nieuwsbericht waarin de ouders dat aangaven
Ze hebben het DNA-rapport begin deze maand gekregen:quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:38 schreef Grijzemassa het volgende:
Interessant detail is dat het dna van de laatste vondst vergeleken is met het dna van het eerder gevonden bekkenbodem. Waarvan de ouders van Kris dus nog geen ofifcieel document hebben gezien. Het is dus niet opnieuw vergeleken met het dna van de ouders.
bron http://elsiglo.com/cronic(...)o-holandesa/23796463
benieuwd wanneer de inhoud van de telefoons komtquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze hebben het DNA-rapport begin deze maand gekregen:
"Según los padres, las autoridades panameñas les entregaron, luego de dos meses, las fotos de la cámara, el informe de ADN y aún falta lo que hay en los celulares."
Vertaling:
"Volgens de ouders hebben de Panamese autoriteiten hen na 2 maanden overhandigd: de foto's van de camera, het document van het DNA en alleen wat op de telefoons staat mist nog."
http://www.prensa.com/imp(...)mes-hallazgos/369453
Ik snap dat wel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:51 schreef Zolder het volgende:
Ik snap niet zo goed dat het voor die ouders zo belangrijk is dat er een paar botten meer of minder in die kist liggen.
Voor zover ik weet hebben ze het op cd gekregen en hebben ze het officieële document nooit gezien.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze hebben het DNA-rapport begin deze maand gekregen:
"Según los padres, las autoridades panameñas les entregaron, luego de dos meses, las fotos de la cámara, el informe de ADN y aún falta lo que hay en los celulares."
Vertaling:
"Volgens de ouders hebben de Panamese autoriteiten hen na 2 maanden overhandigd: de foto's van de camera, het document van het DNA en alleen wat op de telefoons staat mist nog."
http://www.prensa.com/imp(...)mes-hallazgos/369453
Zou me niet verbazen als dat de media is.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:53 schreef mig72 het volgende:
Wacht even,
Er komt eerst een bericht in de Panamese MSM dat géén van de nieuwe vondsten tot L&K kan behoren en de eerstvolgende dag wordt dat veranderd tot een positieve match? Wie is hier schuldig aan gesjoemel/leugens?
Beter dat de media liegt dan dat de overheidsinstanties liegen, toch?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:00 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als dat de media is.
Zeker.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:03 schreef mig72 het volgende:
[..]
Beter dat de media liegt dan dat de overheidsinstanties liegen, toch?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:41 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of aaseters kinderen kunnen hebben.
Oh ja dat verklaart het wel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ons migje heeft een fetish voor het woord 'aaseters'.
Ik vind dat eigenlijk niet zo vreemd. Het is een jungle en daar lopen dieren.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:39 schreef silliegirl het volgende:
Wat een gepruts zeg. Niet van Kris, wel van Kris. Ipv dat ze gewoon ALLE onderzoeken doen voor er uberhaupt iets naar de media gaat..
Maar goed, een rib van kris nu dus. Ik blijf het bizar vinden dat die meiden als een soort legpuzzel door de jungle verspreid zijn geraakt.
Niet om het een of het ander maar ik wantrouw ook dat land Panama aangezien ze een niet al te hoge waardering. hebben voor buitenlanders gecombineerd met hun ontwikkelingslandstatus en corruptie.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:07 schreef brambus het volgende:
Botten toch van kris en lisanne , ik geloof dr niks van, misschien zijn alle botten eel gewoon van iemand anders en hebben ze gezegd dat ze van K&L zijn om er vanaf te zijn
Zo kun je het ook zien. Het is de vraag of de nabestaanden die mening delen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:14 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Sommige mensen willen dat na overlijden hun as wordt uitgestrooid in een bepaald gebied. In dit geval zijn de stoffelijke overschotten ook verspreid over een groot gebied, wat praktisch op het zelfde neerkomt. Ze zijn als het ware één geworden met de jungle in het door hen zo geliefde Panama.
Vermoedelijk niet. -edit-.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo kun je het ook zien. Het is de vraag of de nabestaanden die mening delen.
En: dood ga je toch welquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:14 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Sommige mensen willen dat na overlijden hun as wordt uitgestrooid in een bepaald gebied. In dit geval zijn de stoffelijke overschotten ook verspreid over een groot gebied, wat praktisch op het zelfde neerkomt. Ze zijn als het ware één geworden met de jungle in het door hen zo geliefde Panama.
Scherp opgemerkt Spocke.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:36 schreef Spocke het volgende:
Dit artikel is vast al voorbij gekomen.... Maar het volgende verbaast me....
De laatste keer dat er vanuit Nederland contact met hen is geweest, was dinsdagmiddag lokale tijd. Kris Kremers had toen contact met haar vriend.
Bron: http://nos.nl/artikel/632(...)vrouwen-hoopvol.html
....had ze niet even kunnen zeggen waar ze was???
Vraag het de vriend.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Scherp opgemerkt Spocke.
Het loont de moeite om oudere nieuwsberichten nog eens door te lezen, nu we een andere tijdlijn hebben.
Heeft Kris dan op de Mirador nog een berichtje gestuurd? Of is een bericht van die ochtend met vertraging aangekomen?
Dat lijkt mij ook, toch lezen we nergens dat een van hen steeds geprobeert heeft hen te bellen maar geen contact kreeg en daarom verontrust raakten. Die Eileen was zelfs een vriendin met wie ze de gezamelijke tour gingen maken, zij had echt hun nummers wel. Je probeert hen op zijn minst eerst te bellen voordat je met een gids hun kamer gaat betreden imo.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:34 schreef Ouder1 het volgende:
Eileen was er ook bij en die werkte op de taalschool waar de meiden een sterke connectie mee hadden. Sterker nog, ze zaten bij/in de taalschool op de meiden te wachten. Als iemand hun telefoonnummers daar had dan was dat de gastvrouw en de taalschool. Lijkt mij.
en... dat betreffende contact, daarvan viel de locatie dan toch te traceren??? Of denk ik te simpel???quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Scherp opgemerkt Spocke.
Het loont de moeite om oudere nieuwsberichten nog eens door te lezen, nu we een andere tijdlijn hebben.
Heeft Kris dan op de Mirador nog een berichtje gestuurd? Of is een bericht van die ochtend met vertraging aangekomen?
Iemand van een taalschool die de taal niet spreekt?quote:Op zondag 17 augustus 2014 04:34 schreef Za het volgende:
[..]
Volgens Feliciano was Eileen pas 3 dagen in Panama, maar ze was er al sinds januari, hij gaf ook aan dat hij alles moest doen omdat Eileen geen Spaans sprak, terwijl zij naast Duits volgens haar Linkedin Nederlands, Spaans en Engels spreekt.
-weg-quote:Op zondag 17 augustus 2014 04:34 schreef Za het volgende:
Er is gewoon iets raars aan dit hele verhaal.
Hoi Mata. Nou nee, er is goed opgelet en er zijn veel posts verwijderd die aangemerkt werden als bagger.quote:Op zondag 17 augustus 2014 10:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Baggertopic is dit geworden. Die beschuldigingen aan Feliciano zijn pure oogaids.
Welnee, er staan per deel misschien 10 interessante posts. De rest is beschuldigingen van de dichtstbetrokkenen, gewauwel over de resten, eindeloze "discussies" over dingen die allang bekend waren dan wel direct op te zoeken zijn...quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Mata. Nou nee, er is goed opgelet en er zijn veel posts verwijderd die aangemerkt werden als bagger.
En die beschuldigingen: zie topicpointer. Achternamen zijn weggehaald.
Denk dat dat de reden is. En dat is tevens de reden dat het op BNW staat. Afijn, dat begrijpt iedereen .quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:08 schreef El_Matador het volgende:
Dat botonderzoek is ook helemaal niet raar of tegenstrijdig (1e reactie: antropoloog, 2e bericht: DNA-deskundige), maar niemand hier leest wat er gezegd wordt, en blijft elkaar maar nakwaken.
Ook die totaal ongefundeerde beschuldigingen aan het adres van Feliciano, of Lorenzo, of welke betrokkene dan ook. Vanaf de zolderkamer, zonder enige kennis noch respect.
Komt er een tegenreactie op, laten ze zich gewoon niet meer zien. De beschuldigingen gewoon lekker laten staan.
Of het nou door BNW komt, of omdat echt nieuws uitblijft, ik weet het niet, maar wat een "niveau".
Weinig zin me hier verder in te storten, er is genoeg anders te doen.
Dat is natuurlijk totaal geen reden.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk dat dat de reden is. En dat is tevens de reden dat het op BNW staat. Afijn, dat begrijpt iedereen .
Waarvan akte.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk totaal geen reden.
BNW = complotten, alternatieve media, grote politiek-maatschappelijke vraagstukken.
Er wordt ook hard gespeculeerd in andere NWS-topics en die krijgen als er een BNW-kant aanzit een eigen BNW-topic.
Dat het hier staat slaat echt absoluut helemaal nergens op. Niet om jou, maar omdat het niets met BNW te maken heeft. Echt 0.
Ik ergerde me ook soms aan de cirkeldiscussies. Ik zie hrt ook niet echt vooruitgaan eerlijk gezegd. Zonder zaak veranderend nieuws iig.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk dat dat de reden is. En dat is tevens de reden dat het op BNW staat. Afijn, dat begrijpt iedereen .
Wat bedoel je? Jij bent hier mod, en vindt het in BNW thuishoren?? Wat is er BNW aan dit onderwerp dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |