Eileen was er ook bij en die werkte op de taalschool waar de meiden een sterke connectie mee hadden. Sterker nog, ze zaten bij/in de taalschool op de meiden te wachten. Als iemand hun telefoonnummers daar had dan was dat de gastvrouw en de taalschool. Lijkt mij.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom zou Feliciano hun nummers hebben als ze hem, volgens zijn zeggen, nog nooit eerder echt hebben ontmoet en met hem hebben gesproken?
Laat ik het zo zeggen. De lichamen hebben bij de rivier hebben gelegen. De resten zijn verspreid door:quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:16 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dat klinkt niet logisch. Als de lichamen bij/in de rivier hebben gelegen dat is het verspreiden te verklaren. Als ze echter ergens diep in de jungle hebben gelegen dan is het juist vreemd dat er verschillende resten én de rugzak en het broekje, langs de rivier gevonden worden. Want hoe komen die dan daar?
True, maar:quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:34 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Eileen was er ook bij en die werkte op de taalschool waar de meiden een sterke connectie mee hadden. Sterker nog, ze zaten bij/in de taalschool op de meiden te wachten. Als iemand hun telefoonnummers daar had dan was dat de gastvrouw en de taalschool. Lijkt mij.
Dat weet ik nog niet. Ze hebben het over een 'afwijkende vier uur durende tocht' waar gezocht is. In vier uur loop je bv. van de Mirador tot de tweede quebrada/begin van de paddock en weer terug. Dan ben je nog lang niet bij de rivier geweest.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:23 schreef Ouder1 het volgende:
Goed info! Daarmee kunnen we dus bijna wel uitsluiten dat ze zich bevonden hebben op of rond het pad tot de kabelbrug , wachtende op hulp want immobiel, in dat stuk verdwaald (wat al onwaarschijnlijk was) of te uitgeput om verder te gaan.
Dit sterkt mij in de gedachte dat ze zich daar niet hebben bevonden.
Tweede paddock?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet. Ze hebben het over een 'afwijkende vier uur durende tocht' waar gezocht is. In vier uur loop je bv. van de Mirador tot de tweede paddock en weer terug. Dan ben je nog lang niet bij de rivier geweest.
Sorry, tweede quebrada/begin van de paddock. Gecorrigeerdquote:
Foei, Telegraafquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:16 schreef Loekie1 het volgende:
waarvan een rib aan Kremers toebehoord, aldus Pitti.
Waarom dan?quote:Tussen die botten van een kind en een oude vrouw? Ik krijg daar wel lugubere gedachten bij.
Dat is volgens mij ook de meest logische verklaringquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. De lichamen hebben bij de rivier hebben gelegen. De resten zijn verspreid door:
- de rivier, stroomafwaarts
- aaseters, alle kanten op
Ik denk dat het om vertaalfouten gaat. Er stond in eerste instantie in Panamese berichtgevingen dat het om een jong kind en volwassen vrouw ging. Ook stond er dat het om oudere botten ging dan die van de eerdere vondst. Dus niet oude vrouw, maar oude botresten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:16 schreef Loekie1 het volgende:
Toch DNA-materiaal Kremers in nieuwe resten
BOQUETE -
Botresten die begin augustus werd gevonden in Panama bevat toch DNA-materiaal dat matcht met dat van de Nederlandse Kris Kremers. Dat heeft onderzoeksleidster Bethsaida Pitti bekendgemaakt. De familie is door de Panamese autoriteiten geïnformeerd over de match, aldus een woordvoerster van de familie.
Eerder werd juist beweerd dat de gevonden botresten niet overeenkwamen met het DNA van Kremers of Lisanne Froon. De twee Nederlandse vrouwen verdwenen 1 april in Panama. In juni werden botresten en een rugzak van het overleden tweetal gevonden bij een rivier in de jungle in het noorden van het Midden-Amerikaanse land.
Langs diezelfde rivier zijn ook de nieuwe resten gevonden. In totaal ging het om zes botresten, waarvan een rib aan Kremers toebehoord, aldus Pitti. Wat het tweetal is overkomen is nog altijd niet duidelijk, aldus de woordvoerster van de familie. De ouders van Kris Kremers zijn in het gebied om daarover meer duidelijkheid te verkrijgen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)riaal_Kremers__.html
Tussen die botten van een kind en een oude vrouw? Ik krijg daar wel lugubere gedachten bij.
Maar nooit door officiële instanties, bij mijn weten.quote:Eerder werd juist beweerd dat de gevonden botresten niet overeenkwamen met het DNA van Kremers of Lisanne Froon.
Er is geen eerder DNA-onderzoek geweest. Telegraaf...quote:Eerder werd juist beweerd dat de gevonden botresten niet overeenkwamen met het DNA van Kremers of Lisanne Froon.
Of overleden bij de rivier door ontbering en later meegevoerd.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:47 schreef Loekie1 het volgende:
Het wordt steeds waarschijnlijk dat ze door het opkomende water overvallen zijn.
Nee want dan hadden ze wel een filmpje gemaakt oid voor de nabestaanden.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:56 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Of overleden bij de rivier door ontbering en later meegevoerd.
Dit denk ik ook.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:56 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Of overleden bij de rivier door ontbering en later meegevoerd.
Daar hadden ze op dat moment misschien al geen batterij meer voor.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:09 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Nee want dan hadden ze wel een filmpje gemaakt oid voor de nabestaanden.
Dat eerdere 'vaststellen' was vast duimzuigerij van lokale mensen en media.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:10 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dit denk ik ook.
Hoorde net bij het nieuws op de radio dat eerder werd gesteld dat de gevonden botten niet van de meiden zijn (zoals wij hier ook hadden vernomen), maar dat nu is vastgesteld dat er dus DNA van Kris bij zit. Echt vaag dit, er klopt hier iets niet.. maar wat?
Idd, foto's en filmpjes maken trekt de batterij sneller leeg. Ze zouden tot het laatst hoop kunnen hebben gehad om aandacht te kunnen trekken met de flitser. Bovendien weten we niet of ze een boodschap achtergelaten hebben, die gegevens zijn nog niet vrijgegeven, alleen de noodoproepen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar hadden ze op dat moment misschien al geen batterij meer voor.
mwah, een archeloog kan best zeggen wat ie denkt. Dna bevestiging (of niet) komt een weekje erna. Als familie zijnde loodzwaar maar wil je toch een schriftelijke dna uitslag, maar wil je ook zsm nieuws.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat eerdere 'vaststellen' was vast duimzuigerij van lokale mensen en media.
Kennelijk is nu het DNA onderzoek pas klaar. Eerder hadden ze er niets over moeten zeggen.
Was het nu een man of een vrouw? De bronnen spreken elkaar tegen. Volgens mij was het in het eerste bericht dat het wél om een bot van Kris ging een man en geen vrouw waar dat andere bot aan toebehoorde.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:16 schreef Loekie1 het volgende:
Tussen die botten van een kind en een oude vrouw? Ik krijg daar wel lugubere gedachten bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |