abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143484861
Lab in Panama bevestigt: gevonden bot toch van Kris Kremers

Een van de botten die begin deze maand in Panama werden gevonden is toch van Kris Kremers. Dat bevestigt labonderzoeker Diomedes Trejos. Eerder deze week zei de Panamese advocaat van de familie Kremers nog dat dat niet het geval was. Dat zou toen gebleken zijn uit onderzoek van een forensisch antropoloog.

Van het zesde botrestant is nu toch vastgesteld dat het van Kremers is. Drie andere botten hadden een dierlijke herkomst. Het vierde was van een kind en het vijfde van een man.

De resten werden aangetroffen in een afgelegen gebied waar in juni ook de overblijfselen van de Nederlandse vrouwen werden gevonden. Kremers en Lisanne Froon werden 1 april voor het laatst gezien bij het plaatsje Boquete. Rond de doodsoorzaak van de twee bestaat nog veel onduidelijkheid.

http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ch-van-kris-kremers/
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_143485297
Wat een gepruts zeg. Niet van Kris, wel van Kris. Ipv dat ze gewoon ALLE onderzoeken doen voor er uberhaupt iets naar de media gaat..

Maar goed, een rib van kris nu dus. Ik blijf het bizar vinden dat die meiden als een soort legpuzzel door de jungle verspreid zijn geraakt.
pi_143489859
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 18:39 schreef silliegirl het volgende:
Wat een gepruts zeg. Niet van Kris, wel van Kris. Ipv dat ze gewoon ALLE onderzoeken doen voor er uberhaupt iets naar de media gaat..

Maar goed, een rib van kris nu dus. Ik blijf het bizar vinden dat die meiden als een soort legpuzzel door de jungle verspreid zijn geraakt.
Ik vind dat eigenlijk niet zo vreemd. Het is een jungle en daar lopen dieren.
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 21:05:41 #129
430880 mig72
De Professional
pi_143490453
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 18:07 schreef brambus het volgende:
Botten toch van kris en lisanne , ik geloof dr niks van, misschien zijn alle botten eel gewoon van iemand anders en hebben ze gezegd dat ze van K&L zijn om er vanaf te zijn
Niet om het een of het ander maar ik wantrouw ook dat land Panama aangezien ze een niet al te hoge waardering. hebben voor buitenlanders gecombineerd met hun ontwikkelingslandstatus en corruptie.

Jaren terug in de jaren 80 hadden ze zo'n grote boef als leider, ene Manuel Noriega, due een hele cocainehandel hielp handhaven. Hij werd opgezocht door de VS en ultiem uitgeleverd. Ik herinner mij zijn naam van het nieuws destijds als kind, hij stond bijna iedere avond in. Dat hij zich ook moord schuldig gemaakt zou hebben gaat hiermee hand in hand.

Dat wil niet zeggen dat de cocaïnehandel in het land of de corruptie gelijk is stopgezet, het is alleen maar van handen veranderd.
pi_143491499
Het wordt steeds vreemder. Hoe moet je de Panamese autoriteiten nog vertrouwen als ze er zo'n potje van lijken te maken.
Blijf het ook vreemd vinden dat er nu ineens vreemde botten in die jungle opduiken, menselijke botten dus en niet van Kris of Lisanne.
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 22:14:55 #131
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_143492953
Sommige mensen willen dat na overlijden hun as wordt uitgestrooid in een bepaald gebied. In dit geval zijn de stoffelijke overschotten ook verspreid over een groot gebied, wat praktisch op het zelfde neerkomt. Ze zijn als het ware één geworden met de jungle in het door hen zo geliefde Panama.
pi_143493215
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 22:14 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Sommige mensen willen dat na overlijden hun as wordt uitgestrooid in een bepaald gebied. In dit geval zijn de stoffelijke overschotten ook verspreid over een groot gebied, wat praktisch op het zelfde neerkomt. Ze zijn als het ware één geworden met de jungle in het door hen zo geliefde Panama.
Zo kun je het ook zien. Het is de vraag of de nabestaanden die mening delen.
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 22:28:35 #133
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_143493442
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 22:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zo kun je het ook zien. Het is de vraag of de nabestaanden die mening delen.
Vermoedelijk niet. -edit-.

[ Bericht 5% gewijzigd door Lavenderr op 16-08-2014 22:33:35 ]
pi_143493620
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 22:14 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
En: dood ga je toch wel
pi_143496032
Dit artikel is vast al voorbij gekomen.... Maar het volgende verbaast me....

De laatste keer dat er vanuit Nederland contact met hen is geweest, was dinsdagmiddag lokale tijd. Kris Kremers had toen contact met haar vriend.

Bron: http://nos.nl/artikel/632(...)vrouwen-hoopvol.html

....had ze niet even kunnen zeggen waar ze was???
pi_143496281

[ Bericht 100% gewijzigd door Spocke op 16-08-2014 23:43:58 (foutje gemaakt) ]
  zondag 17 augustus 2014 @ 00:14:51 #137
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_143497589
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 23:36 schreef Spocke het volgende:
Dit artikel is vast al voorbij gekomen.... Maar het volgende verbaast me....

De laatste keer dat er vanuit Nederland contact met hen is geweest, was dinsdagmiddag lokale tijd. Kris Kremers had toen contact met haar vriend.

Bron: http://nos.nl/artikel/632(...)vrouwen-hoopvol.html

....had ze niet even kunnen zeggen waar ze was???
Scherp opgemerkt Spocke.
Het loont de moeite om oudere nieuwsberichten nog eens door te lezen, nu we een andere tijdlijn hebben.
Heeft Kris dan op de Mirador nog een berichtje gestuurd? Of is een bericht van die ochtend met vertraging aangekomen?
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
  zondag 17 augustus 2014 @ 02:22:42 #138
430880 mig72
De Professional
pi_143500502
quote:
14s.gif Op zondag 17 augustus 2014 00:14 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Scherp opgemerkt Spocke.
Het loont de moeite om oudere nieuwsberichten nog eens door te lezen, nu we een andere tijdlijn hebben.
Heeft Kris dan op de Mirador nog een berichtje gestuurd? Of is een bericht van die ochtend met vertraging aangekomen?
Vraag het de vriend.
pi_143501076
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 11:34 schreef Ouder1 het volgende:

Eileen was er ook bij en die werkte op de taalschool waar de meiden een sterke connectie mee hadden. Sterker nog, ze zaten bij/in de taalschool op de meiden te wachten. Als iemand hun telefoonnummers daar had dan was dat de gastvrouw en de taalschool. Lijkt mij.
Dat lijkt mij ook, toch lezen we nergens dat een van hen steeds geprobeert heeft hen te bellen maar geen contact kreeg en daarom verontrust raakten. Die Eileen was zelfs een vriendin met wie ze de gezamelijke tour gingen maken, zij had echt hun nummers wel. Je probeert hen op zijn minst eerst te bellen voordat je met een gids hun kamer gaat betreden imo.

Weet je er is nog veel meer dan niet klopt, volgens Feliciano verliet Eileen Panama enkele dagen na de verdwijning van Kris en Lisanne, maar volgens de Linkedin van Eileen is ze er tot eind juni gebleven.
Volgens Feliciano was Eileen pas 3 dagen in Panama, maar ze was er al sinds januari, hij gaf ook aan dat hij alles moest doen omdat Eileen geen Spaans sprak, terwijl zij naast Duits volgens haar Linkedin Nederlands, Spaans en Engels spreekt.

Het vreemdste vind ik nog dat ze daags na de verdwijning zou zijn vertrokken, maar dat dat helemaal niet het geval is.

Er is gewoon iets raars aan dit hele verhaal.
Ik weet overigens zeker dat het de juiste Eileen betreft waar ik naar verwijs maar zal verder geen gegevens posten.
pi_143501486
quote:
14s.gif Op zondag 17 augustus 2014 00:14 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Scherp opgemerkt Spocke.
en... dat betreffende contact, daarvan viel de locatie dan toch te traceren??? Of denk ik te simpel???

en inderdaad, ik nam aan dat het telefonisch was, kan natuurlijk ook een bericht zijn....

bijvoeging: http://www.dichtbij.nl/ut(...)-meisjes-panama.aspx

Volgens Lommers gaan ook rechercheurs mee op zoektocht en zijn de Panamese autoriteiten al enkele dagen bezig om de telefoongegevens van de meisjes te traceren.

[ Bericht 13% gewijzigd door Spocke op 17-08-2014 09:20:57 ]
pi_143501656
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 04:34 schreef Za het volgende:

[..]

Volgens Feliciano was Eileen pas 3 dagen in Panama, maar ze was er al sinds januari, hij gaf ook aan dat hij alles moest doen omdat Eileen geen Spaans sprak, terwijl zij naast Duits volgens haar Linkedin Nederlands, Spaans en Engels spreekt.

Iemand van een taalschool die de taal niet spreekt? :?
pi_143502931
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 04:34 schreef Za het volgende:
Er is gewoon iets raars aan dit hele verhaal.
-weg-

Baggertopic is dit geworden. Die beschuldigingen aan Feliciano zijn pure oogaids.

[ Bericht 4% gewijzigd door Lavenderr op 17-08-2014 11:38:41 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator zondag 17 augustus 2014 @ 11:07:27 #143
249559 crew  Lavenderr
pi_143503105
quote:
10s.gif Op zondag 17 augustus 2014 10:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Baggertopic is dit geworden. Die beschuldigingen aan Feliciano zijn pure oogaids.
Hoi Mata. Nou nee, er is goed opgelet en er zijn veel posts verwijderd die aangemerkt werden als bagger.

En die beschuldigingen: zie topicpointer. Achternamen zijn weggehaald.

[ Bericht 3% gewijzigd door Lavenderr op 17-08-2014 11:39:52 ]
pi_143503111
Dat botonderzoek is ook helemaal niet raar of tegenstrijdig (1e reactie: antropoloog, 2e bericht: DNA-deskundige), maar niemand hier leest wat er gezegd wordt, en blijft elkaar maar nakwaken.

Ook die totaal ongefundeerde beschuldigingen aan het adres van Feliciano, of Lorenzo, of welke betrokkene dan ook. Vanaf de zolderkamer, zonder enige kennis noch respect.

Komt er een tegenreactie op, laten ze zich gewoon niet meer zien. De beschuldigingen gewoon lekker laten staan.

Of het nou door BNW komt, of omdat echt nieuws uitblijft, ik weet het niet, maar wat een "niveau". :')

Weinig zin me hier verder in te storten, er is genoeg anders te doen.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_143503149
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 11:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hoi Mata. Nou nee, er is goed opgelet en er zijn veel posts verwijderd die aangemerkt werden als bagger.

En die beschuldigingen: zie topicpointer. Achternamen zijn weggehaald.
Welnee, er staan per deel misschien 10 interessante posts. De rest is beschuldigingen van de dichtstbetrokkenen, gewauwel over de resten, eindeloze "discussies" over dingen die allang bekend waren dan wel direct op te zoeken zijn...

Het topic is doder dan een stukje schedel (waar we ook niets meer van gehoord hebben).

Moderator zondag 17 augustus 2014 @ 11:10:10 #146
249559 crew  Lavenderr
pi_143503155
quote:
19s.gif Op zondag 17 augustus 2014 11:08 schreef El_Matador het volgende:
Dat botonderzoek is ook helemaal niet raar of tegenstrijdig (1e reactie: antropoloog, 2e bericht: DNA-deskundige), maar niemand hier leest wat er gezegd wordt, en blijft elkaar maar nakwaken.

Ook die totaal ongefundeerde beschuldigingen aan het adres van Feliciano, of Lorenzo, of welke betrokkene dan ook. Vanaf de zolderkamer, zonder enige kennis noch respect.

Komt er een tegenreactie op, laten ze zich gewoon niet meer zien. De beschuldigingen gewoon lekker laten staan.

Of het nou door BNW komt, of omdat echt nieuws uitblijft, ik weet het niet, maar wat een "niveau". :')

Weinig zin me hier verder in te storten, er is genoeg anders te doen.
Denk dat dat de reden is. En dat is tevens de reden dat het op BNW staat. Afijn, dat begrijpt iedereen .
pi_143503197
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 11:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Denk dat dat de reden is. En dat is tevens de reden dat het op BNW staat. Afijn, dat begrijpt iedereen .
Dat is natuurlijk totaal geen reden.

BNW = complotten, alternatieve media, grote politiek-maatschappelijke vraagstukken.

Er wordt ook hard gespeculeerd in andere NWS-topics en die krijgen als er een BNW-kant aanzit een eigen BNW-topic.

Dat het hier staat slaat echt absoluut helemaal nergens op. Niet om jou, maar omdat het niets met BNW te maken heeft. Echt 0.

Moderator zondag 17 augustus 2014 @ 11:14:14 #148
249559 crew  Lavenderr
pi_143503244
quote:
19s.gif Op zondag 17 augustus 2014 11:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk totaal geen reden.

BNW = complotten, alternatieve media, grote politiek-maatschappelijke vraagstukken.

Er wordt ook hard gespeculeerd in andere NWS-topics en die krijgen als er een BNW-kant aanzit een eigen BNW-topic.

Dat het hier staat slaat echt absoluut helemaal nergens op. Niet om jou, maar omdat het niets met BNW te maken heeft. Echt 0.
Waarvan akte.
  zondag 17 augustus 2014 @ 11:15:29 #149
430880 mig72
De Professional
pi_143503271
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 11:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik ergerde me ook soms aan de cirkeldiscussies. Ik zie hrt ook niet echt vooruitgaan eerlijk gezegd. Zonder zaak veranderend nieuws iig.
pi_143503284
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 11:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Waarvan akte.
Wat bedoel je? Jij bent hier mod, en vindt het in BNW thuishoren?? Wat is er BNW aan dit onderwerp dan?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')