abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143517415
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 17:56 schreef Saarah het volgende:

[..]

Hmm ja, ik vind het gewoon véél onwaarschijnlijker dat een broer een foto van zijn overleden zus openbaar gaat zetten die helemaal gefoto-shopt is.

Dan vind ik het waarschijnlijker dat de foto (die klopt met de tijdlijn) gewoon écht is.
Dat is het ook. Er worden hier minispijkertjes op superlaag water gezocht.

Alsof er geen andere punten zijn die onduidelijk zijn, nee een broer van het slachtoffer wordt hier door het slijk gehaald, de gids wordt beschuldigd en allerlei andere totaal verzonnen aantijgingen tegen alles en iedereen blijft gewoon staan, lange reacties erop worden simpelweg genegeerd en zo blijft staan dat "Feliciano en zijn broer (is al 100 keer om bevestiging gevraagd dat Lorenzo, die totaal niet op Feliciano lijkt, zijn broer zou zijn, nooit gegeven, maar toch gewoon volhouden) de meiden met een 4x4 (geen getuigenis van) hebben vervoerd, in stukken gehakt en in de jungle verspreid".

Allemaal gebaseerd op de totaal onwetenschappelijke uitspraak "ja, het zou kunnen, toch?". :N
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_143517550
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 17:59 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Je kan zeggen wat je wil maar deze foto is nog door de ouders, nog door woordvoerders van de ouders, nog door enige autoriteit als de laatste foto van Lisanne aangeduid. De foto is door iemand van de fb pagina van Lisannes broer gehaald and thats'it.
Het is "noch", maar dat terzijde.

Van de FB pagina van de heer Froon "gehaald"/"getrokken" en andere pejoratieve taal die hier gebruikt wordt.

Wat is "officieel"? Niks is "officieel" want zelfs de "officiele" berichtgeving bleek niet te kloppen.

En is de heer Froon opeens een minderwaardig iemand (en zeker ten opzichte van de Panamese Prutsers??) dat een foto op zijn Facebook wordt betwijfeld?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_143517613
quote:
19s.gif Op zondag 17 augustus 2014 18:00 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat is het ook. Er worden hier minispijkertjes op superlaag water gezocht.

Alsof er geen andere punten zijn die onduidelijk zijn, nee een broer van het slachtoffer wordt hier door het slijk gehaald, de gids wordt beschuldigd en allerlei andere totaal verzonnen aantijgingen tegen alles en iedereen blijft gewoon staan, lange reacties erop worden simpelweg genegeerd en zo blijft staan dat "Feliciano en zijn broer (is al 100 keer om bevestiging gevraagd dat Lorenzo, die totaal niet op Feliciano lijkt, zijn broer zou zijn, nooit gegeven, maar toch gewoon volhouden) de meiden met een 4x4 (geen getuigenis van) hebben vervoerd, in stukken gehakt en in de jungle verspreid".

Allemaal gebaseerd op de totaal onwetenschappelijke uitspraak "ja, het zou kunnen, toch?". :N
Nogal flauw om als je het ergens niet mee eens bent het te linken aan posts van anderen. Daar ben ik het ook niet altijd mee eens.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 17 augustus 2014 @ 18:05:23 #279
163650 Greys
pi_143517677
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 17:59 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ja ho ff, het was hier totaal géén issue tot Mata net keihard ging bewerendat die foto echt is. Daar ben ik het niet mee eens zonder officiële bevestiging.
Ik zie o.a. ook dit:

quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 17:43 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Twee verschillende foto's, met verschillende camera's.
100% geen photoshop
.. maar alles wat Mata zegt werkt op sommigen hier als een rode lap op een stier.
Negeer elkaar dan gewoon, als je elkaar zo slecht kunt velen :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_143517682
Ook dat mierengezeik over "laatste foto".

- nee, we weten niet zeker of dit de ALLERLAATSTE foto van Lisanne is, kan zijn dat er nog een foto na deze kwam in de serie op de Mirador, maar dat deze simpelweg mooier geacht werd voor de herdenkingsdienst
- we weten wel dat dit de laatste foto van Lisanne is DIE WE HEBBEN/vrijgegeven is, waarmee de uitspraak "laatste foto" gewoon waar is

pi_143517703
quote:
19s.gif Op zondag 17 augustus 2014 18:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het is "noch", maar dat terzijde.

Van de FB pagina van de heer Froon "gehaald"/"getrokken" en andere pejoratieve taal die hier gebruikt wordt.

Wat is "officieel"? Niks is "officieel" want zelfs de "officiele" berichtgeving bleek niet te kloppen.

En is de heer Froon opeens een minderwaardig iemand (en zeker ten opzichte van de Panamese Prutsers??) dat een foto op zijn Facebook wordt betwijfeld?
Ik merk dat je ook niet echt de moeite neemt om terug te lezen. Daar heb ik al tig keer een uitleg voor gegeven, om een mooi plaatje te maken ter nagedachtenis aan zijn zus. Lijkt mij heel aannemelijk.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 17 augustus 2014 @ 18:07:07 #282
163650 Greys
pi_143517755
Joehoe mopjes, kom eens uit elkaars haren.
Het is dodelijk vermoeiend.

En nu ben ik ook nog te laat om een grote zak M&M's te gaan halen want de AH ging om zes uur dicht, fuhdomme :(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 17 augustus 2014 @ 18:08:03 #283
163650 Greys
pi_143517805
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 18:06 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Ik merk dat je ook niet echt de moeite neemt om terug te lezen. Daar heb ik al tig keer een uitleg voor gegeven, om een mooi plaatje te maken ter nagedachtenis aan zijn zus. Lijkt mij heel aannemelijk.
Heeft weinig/niets met moeite nemen om terug te lezen te maken lijkt me, hij is het daar gewoon niet mee eens en vindt dat totaal NIET aannemelijk juist :) Ik ook niet.

Maakt toch verder niet uit? Zoveel mensen, zoveel meningen...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 17 augustus 2014 @ 18:08:26 #284
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143517820
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 18:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zie o.a. ook dit:

[..]

.. maar alles wat Mata zegt werkt op sommigen hier als een rode lap op een stier.
Negeer elkaar dan gewoon, als je elkaar zo slecht kunt velen :)
Nee hoor. Ik zeg gewoon wat er gebeurd is: Mata ging keihard beweren dat die foto echt is zonder enige bevestiging (laat staan officiële). Dáár werd op gereageerd (het keihard beweren dat die foto echt is). Niet op de persoon die het post.

En Ping heeft gelijk want tenzij Plinio beide foto's heeft gemaakt (zo niet moet het een andere camera geweest zijn).
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_143517842
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 18:06 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Waarom zou je dat doen als ze op dat tijdstip toch al op de Mirador waren en er bewezen (uitspraak Hans Kremers) foto's van beide meiden waren?

Je hebt geen bewijs voor fotosjop (Mr. Ping heeft goede argumenten gegeven, anderen ook), maar blijft het maar volhouden want "het is aannemelijk".

Het is toch vele malen aannemelijker dat die foto gewoon echt is? Ze stonden toch al op de Mirador, waarom sjoppen?

(en met sjoppen bedoel ik dus niet "een beetje retoucheren", maar "een foto van de Mirador pakken en daar Lisanne uit een volledig andere foto insjoppen") - ik neem aan dat een beetje denker dat wel begrijpt... maar misschien ben ik te optimistisch.

zondag 17 augustus 2014 @ 18:09:14 #286
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143517851
quote:
18s.gif Op zondag 17 augustus 2014 18:05 schreef El_Matador het volgende:
Ook dat mierengezeik over "laatste foto".

- nee, we weten niet zeker of dit de ALLERLAATSTE foto van Lisanne is, kan zijn dat er nog een foto na deze kwam in de serie op de Mirador, maar dat deze simpelweg mooier geacht werd voor de herdenkingsdienst
- we weten wel dat dit de laatste foto van Lisanne is DIE WE HEBBEN/vrijgegeven is, waarmee de uitspraak "laatste foto" gewoon waar is
Het punt is dat je niet weet (noch kunt weten) dat die foto echt is (of nep for that matter).
pi_143517867
quote:
10s.gif Op zondag 17 augustus 2014 18:07 schreef Greys het volgende:

En nu ben ik ook nog te laat om een grote zak M&M's te gaan halen want de AH ging om zes uur dicht, fuhdomme :(
ja klopt maar mijn haren gaan overeind staan als iemand zich de waarheid toe eigend en anderen de mond wil snoeren. Tenslotte heeft hier mata zelf ook eindeloze theorieën gepost
pi_143517912
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 18:08 schreef Whiskers2009 het volgende:

Mata ging keihard beweren dat die foto echt is zonder enige bevestiging (laat staan officiële). Dáár werd op gereageerd (het keihard beweren dat die foto echt is).
Laatste vriendelijke verzoek mijn woorden niet te verkrachten.

Bij een volgende keer zal ik jouw weg kiezen; bij de modjes en admins gaan klagen.

zondag 17 augustus 2014 @ 18:10:18 #289
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143517919
quote:
10s.gif Op zondag 17 augustus 2014 18:07 schreef Greys het volgende:

Kom zeg, als je niet eens meer mag reageren als iemand stellige uitspraken doet over dingen die niet officieel bevestigd zijn..
pi_143517921
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 17:59 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ja ho ff, het was hier totaal géén issue tot Mata net keihard ging beweren dat die foto echt is. Daar ben ik het niet mee eens zonder officiële bevestiging.
Ja maar dan is alles mogelijk, het is gewoon toeval dat de foto's zo veel op elkaar lijken.

Je ziet het al snel dat het genept is:
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 17 augustus 2014 @ 18:10:32 #291
163650 Greys
pi_143517934
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 18:08 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik zeg gewoon wat er gebeurd is: Mata ging keihard beweren dat die foto echt is zonder enige bevestiging (laat staan officiële). Dáár werd op gereageerd (het keihard beweren dat die foto echt is). Niet op de persoon die het post.
Feit blijft dat er op de éne persoon hier heel anders wordt gereageerd (niet per se door jou of alleen door jou) dan op de ander. Met veel kortere lontjes en langere tenen en een heel andere toon.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_143517962
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 18:09 schreef Grijzemassa het volgende:
Tenslotte heeft hier mata zelf ook eindeloze theorieën gepost
Het zijn geen theorieen die wij hier posten (geldt voor iedereen), maar hypotheses of scenario's.

Kom op zeg, elementaire wetenschap dit.

zondag 17 augustus 2014 @ 18:11:48 #293
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143517999
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 18:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Feit blijft dat er op de éne persoon hier heel anders wordt gereageerd (niet per se door jou of alleen door jou) dan op de ander. Met veel kortere lontjes en langere tenen en een heel andere toon.
Daar zijn we het dan over oneens. Ik zelf reageer op de stelligheid, en naar mijn idee doet Grijzemassa dat ook..
pi_143518010
quote:
9s.gif Op zondag 17 augustus 2014 18:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het zijn geen theorieen die wij hier posten (geldt voor iedereen), maar hypotheses of scenario's.

Kom op zeg, elementaire wetenschap dit.
Ik gebruik misschien andere woorden dan jij maar het punt is duidelijk lijkt mij
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 17 augustus 2014 @ 18:12:40 #295
163650 Greys
pi_143518042
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 18:10 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Kom zeg, als je niet eens meer mag reageren als iemand stellige uitspraken doet over dingen die niet officieel bevestigd zijn..
Geen woorden in mijn mond leggen ajb, wie zegt dat dat niet mág?
Dat maak je er zelf van.

Ik vroeg volgens mij vrij vriendelijk of iedereen de lange tenen eens in kan trekken en of het allemaal op een wat andere toon zou kunnen.

Dat 'mag' is weer iets wat je er helemaal zelf van maakt.

En nu ga ik een kapsalon halen :9
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_143518067
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 18:12 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Ik gebruik misschien andere woorden dan jij maar het punt is duidelijk lijkt mij
Je realiseert je niet dat jouw "andere woorden" iets heel anders betekenen en dat zorgvuldig taalgebruik nodig is omdat een theorie een vastgestelde definitie heeft.

pi_143518093
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 18:12 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat maak je er zelf van.

Ik vroeg volgens mij vrij vriendelijk of iedereen de lange tenen eens in kan trekken en of het allemaal op een wat andere toon zou kunnen.

Eet smakelijk en dank voor je ondersteuning.

zondag 17 augustus 2014 @ 18:13:50 #298
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143518095
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 18:12 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat maak je er zelf van.

Ik zie geen lange tenen van mijn kant. Ik zie een reageren (met uitgebreide uitleg) op een stellig poneren van iets als feit wat geen feit is.

Eet smakelijk!
  zondag 17 augustus 2014 @ 18:13:51 #299
430880 mig72
De Professional
pi_143518097
Mag ik jullie vragen, in het algemeen dan, waar jullie heen willen met deze foto? Anders verwoord, wat is nou echt het belang van deze foto mbt de uitkomst van het onderzoek?

Of we bepalen dat het nou echt is of fake, wat doet dat nou terzake.

Een tijdlijn is er al, dat is al vastgesteld obv andere manieren, wat ook de enige mogelijkheid is tot vaststelling van dit feit.

Waarom blijven we pagina's doorzeuren over een foto?
  zondag 17 augustus 2014 @ 18:14:26 #300
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_143518140
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')