SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Quoi op 16-08-2014 20:55:14 ]![]()
Goeien TT
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
![]()
@ TT
Over assistent trainers: die van ons laatst was ook een prutser. Zei niet eens waar we heen moesten en ik liep hem er enorm uit...in mijn rustige duurlooptempo. Aargh!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Die Broersen, die zou mij wel eens mogen hazen. Volgens mij ga ik best wel hard als ik daarachter zou lopen![]()
![]()
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Eerste wedstrijd was trouwens de 10k in Enschede vorig jaar April. Die liep ik samen met onama. Dit jaar liep ik de Halve.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Niet met het bepaalde type maar wel met het merk in het algemeen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:45 schreef Arquero het volgende:
Over Altra's gesproken;
Mocht ik nog eens geld over hebben zou ik de Provision wel eens willen proberen
http://www.altrarunning.c(...)es/provision-15-mens
Heeft iemand daar ervaring mee misschien?
Ik heb de Olympus (dry trail/road shoe) en de Lone Peak (trail) en qua loopcomfort vind ik het de beste schoenen die ik de laatste 4 jaar gedragen heb, en dan met name vanwege de brede toebox.
Misschien niet een merk voor iedereen vanwege de zero drop maar ik ben er uitermate tevreden mee'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Bij RD staan er voetjes op de zoolis dat bij jou ook stipstreep?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nou spulletjes staan klaar.
Ik ga zo maar even in bed liggen (alsof ik nu zou kunnen slapenstuiter )
nee, niet voor iedereen weggelegdquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:59 schreef Guppyfriend het volgende:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Echt Quoi. Ditchen die club. Het is echt niet goed als er totaal niet wordt geluisterd bij een duurloopje.
Over schoenen. Ik zou nog wel eens Hoka's willen proberen. Lijkt me uiterst relaxed lopen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
vooral op de ultra forums zijn Altra en Hoka de twee merken waar het op dit moment om draait... over beide merken lees ik altijd hele goede reviews.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:09 schreef mosselmossel het volgende:
Echt Quoi. Ditchen die club. Het is echt niet goed als er totaal niet wordt geluisterd bij een duurloopje.
Over schoenen. Ik zou nog wel eens Hoka's willen proberen. Lijkt me uiterst relaxed lopen.
Maar daarintegen is Newton ook een "goede nieuwkomer" als ik de reviews mag gelopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Oh. Nou, dan hoef ik ze niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nee, niet voor iedereen weggelegd[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dikke pech / Domme eigen schuld hier.![]()
![]()
Week geleden m'n voet verstuikt en een wond op mn voet veroorzaakt in een val/struikelpartij. Wond van ongeveer een euro groot op de zijkant en inmiddels ontstoken...![]()
En ik had juist zoveel zin om die 5 km te lopen.![]()
Hardloopschoenen, ik mis jullie!![]()
![]()
mocht ik jullie morgenochtend missen, alle TdF lopers alvast heel veel succes, plezier hoef ik jullie niet te wensen want dat ga soberso lukken!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
TDFfers heel veel plezier morgen!Ik heb mijn huidige schoenen nu bijna een jaar. Ik vind dat ik einde van dit jaar / begin volgend jaar een ander paar mag. Heb nu 8 mm drop (saucony wegschoenen) en 6 mm drop (fellraisers voor in het bos). De fellraisers zijn eigenlijk net te smal. Maar ik heb bij Scarabe alle schoenen met 8-4 mm drop aangehad en dit waren de breedste. Ik heb nu eenmaal model eendenpootquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Niet met het bepaalde type maar wel met het merk in het algemeen.
Ik heb de Olympus (dry trail/road shoe) en de Lone Peak (trail) en qua loopcomfort vind ik het de beste schoenen die ik de laatste 4 jaar gedragen heb, en dan met name vanwege de brede toebox.
Misschien niet een merk voor iedereen vanwege de zero drop maar ik ben er uitermate tevreden meeEn dan is schoenen zoeken erg lastig.
Van 6-8 naar 0 drop is vast niet verstandig.. Dus ik hoop ergens 4 mm te kunnen vinden straks.
@ Qoui, vreemde trainers. Ben je echt de enige met die frustraties of heeft niemand het er over?![]()
Waarom kies je niet gewoon een schoen die lekker loopt? Dan zie je daarna wel hoeveel drop die heeft. Drop boeit namelijk geen hol als ze lekker lopen. Ik heb gisteren schoenen van 13mm aan gehad die best lekker liepen. Ik had 12 en dat loopt lekker en nu mijn nieuwe hebben 9,9mm. Tsja. Mij interesseert het eigenlijk niet zo. Zolang ze maar lekker lopen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:21 schreef Nirak het volgende:
TDFfers heel veel plezier morgen!
[..]
Ik heb mijn huidige schoenen nu bijna een jaar. Ik vind dat ik einde van dit jaar / begin volgend jaar een ander paar mag. Heb nu 8 mm drop (saucony wegschoenen) en 6 mm drop (fellraisers voor in het bos). De fellraisers zijn eigenlijk net te smal. Maar ik heb bij Scarabe alle schoenen met 8-4 mm drop aangehad en dit waren de breedste. Ik heb nu eenmaal model eendenpootEn dan is schoenen zoeken erg lastig.
Van 6-8 naar 0 drop is vast niet verstandig.. Dus ik hoop ergens 4 mm te kunnen vinden straks.
@ Qoui, vreemde trainers. Ben je echt de enige met die frustraties of heeft niemand het er over?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Tussen m'n wegschoenen en m'n bos-schoenen zit 4mm verschil in drop. Respectievelijk 8mm en 4mm. Ik merk het eerlijk gezegd niet
dan zou ik toch eens Altra's proberen...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:21 schreef Nirak het volgende:
TDFfers heel veel plezier morgen!
[..]
Ik heb nu eenmaal model eendenpootEn dan is schoenen zoeken erg lastig.
de tegenovergestelde foto van wel ietsje overdreven zijn maar dit geeft een goed beeld met wat ik bedoel qua wijde toeboxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Om alvast in de stemming te komen voor onze TDF-helden heb ook wat hoogtemeters gemaakt:
![]()
Zoveel mogelijk hoogtemeters in een uur proberen te maken. Volgende keer heb ik een steilere klim nodig, deze was wat te laf. Wel een heerlijke training
https://www.endomondo.com/workouts/391723251/11291298![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dan zou ik toch eens Altra's proberen...
de tegenovergestelde foto van wel ietsje overdreven zijn maar dit geeft een goed beeld met wat ik bedoel qua wijde toeboxDat scheelt nogal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ieder z'n ding natuurlijk. Minder drop trekt me en mijn schenen gedijen er beter op blijkt. Overweeg ook al langer om vff te proberen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:25 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Waarom kies je niet gewoon een schoen die lekker loopt? Dan zie je daarna wel hoeveel drop die heeft. Drop boeit namelijk geen hol als ze lekker lopen. Ik heb gisteren schoenen van 13mm aan gehad die best lekker liepen. Ik had 12 en dat loopt lekker en nu mijn nieuwe hebben 9,9mm. Tsja. Mij interesseert het eigenlijk niet zo. Zolang ze maar lekker lopen.
Mijn huidige schoenen lopen overigens lekker. Alleen mij fellraiser paar laat mijn voet tintelen na een km of 6. Kan ook opgelost worden. Als ik de tong van de schoen los laat maken. Die zit nml vast en fungeert als elastiek en met mijn hoge wreef misschien iets te strak bedenk ik me nu..![]()
Geen idee, maar met een beetje geluk heb ik ze morgen binnen dus dan heb ik het antwoordquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:59 schreef Guppyfriend het volgende:
/edit: nee dus, kennelijk is dit de zool:
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2014 23:06:27 ]![]()
Wat een gezeik Quoi! Ik heb ook een paar jaar bij een club gelopen, maar het ging me steeds meer tegenstaan. De trainingen sloten steeds minder aan bij mijn behoeften, de groep werd steeds trager en ik sneller. Vorig jaar maar opgezegd, nog geen moment spijt van gehad.
Misschien dat ik me ooit eens aansluit bij een snellere loopgroep. Eerst maar eens langere tijd blessurevrij blijven.
Succes en veel plezier TDF'ers!![]()
Morgen eens kijken of ik overdag een rondje kan doenin de avond ga ik namelijk mijn verjaardag niet-vieren met een vriendinnetje (bday is zondag) en ik vermoed dat we tot in de kleine uurtjes gaan dansen dus zondag lopen gaat m niet worden
Veel plezier vast TdF'ers!![]()
Bonuspunten voor de TT en alle Fantomen heeeeeel veel succes en vooral plezier morgen
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Nogmaals veel plezier, fantoomlopers. Jammer dat jullie maandenlange voorpret nu voorbij is.
Deze topicreeks neigt steeds meer naar langere afstanden en meer hoogtemeters, maar zijn er eigenlijk ook mensen die ambities hebben op de kortere afstanden tót 5 km? Co.uk liep laatst al een mijl, maar die vreten echt alles.![]()
Ik wil de komende maanden m'n PRs op de korte afstanden scherper stellen. Oa eindelijk de 5 onder de 20 minuten lopenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 05:23 schreef Zwabberhark het volgende:
Nogmaals veel plezier, fantoomlopers. Jammer dat jullie maandenlange voorpret nu voorbij is.
Deze topicreeks neigt steeds meer naar langere afstanden en meer hoogtemeters, maar zijn er eigenlijk ook mensen die ambities hebben op de kortere afstanden tót 5 km? Co.uk liep laatst al een mijl, maar die vreten echt alles.![]()
![]()
Thanks everyone![]()
Ik zal de succeswensen ook overbrengen aan mijn medelopers, want volgens mij zijn er niet meer veel online. Tis erg rustig geworden op groupsapp
Ik ga nu ook die kant op, ben ik op tijd om Jero nog aan te moedigen bij zijn start.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Heel veel succes Fantommers!!
Succes TdF'ers!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Tot 5 neh. Maar wel gewoon lekker 5/10km lopen, en eventueel af en toe eens max 10EM. Absoluut geen ambities voor en M, en de enige reden om ooit nog en HM te lopen is omdat m'n PR onder de 2 uur moet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 05:23 schreef Zwabberhark het volgende:
absoluut niet.... en dan niet alleen de korte afstand zelf maar ook de trainingsmethodes., ik ben gewoon geen intervalmens.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 05:23 schreef Zwabberhark het volgende:
Deze topicreeks neigt steeds meer naar langere afstanden en meer hoogtemeters, maar zijn er eigenlijk ook mensen die ambities hebben op de kortere afstanden tót 5 km? Co.uk liep laatst al een mijl, maar die vreten echt alles.
Mijn ambities liggen puur in de afstand, daarom hoop ik ook dat ik na Naeby kan zeggen :"not a walk in the park but it went alright" want de blue print voor verdere plannen ligt al klaar voor volgend jaar'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Please sharequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 08:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
absoluut niet.... en dan niet alleen de korte afstand zelf maar ook de trainingsmethodes., ik ben gewoon geen intervalmens.
Mijn ambities liggen puur in de afstand, daarom hoop ik ook dat ik na Naeby kan zeggen :"not a walk in the park but it went alright" want de blue print voor verdere plannen ligt al klaar voor volgend jaarmag evt ook pm. Of nog helemaal niet als je wil uiteraard.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
doel voor volgend jaar is waarschijnlijk toch een 100 miler mocht Naseby dit jaar goed gaan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 08:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Please sharemag evt ook pm. Of nog helemaal niet als je wil uiteraard.
Naseby laat je tot een paar dagen van te voren inschrijven dus ik denk dat ik gewoon begin met trainen in Maart en in Juli kijk hoe het gaat'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wat zijn de weersverwachtingen eigenlijk in La Roche voor vandaag?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Veel plezier in de Ardennen TdF'ers!I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Thanks!Zin in!
Net nog een klein buitje gehad. Maar als het goed is blijft het nu droog.Scheelt een hoop, maar wel lekker slippen en glijden.
![]()
Take care!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 08:22 schreef Jero_nimo het volgende:
Thanks!Zin in!
Net nog een klein buitje gehad. Maar als het goed is blijft het nu droog.Scheelt een hoop, maar wel lekker slippen en glijden.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Even een klein rondje geprobeerd, maar ik ben allesbehalve fit genoeg om te rennen, en Flyknits lopen voor geen meter.![]()
Neem je rust, je bent druk zat met van alles toch?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 08:57 schreef hatsaflats het volgende:
Even een klein rondje geprobeerd, maar ik ben allesbehalve fit genoeg om te rennen, en Flyknits lopen voor geen meter.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zijn jullie al vertrokken? If not, veel plezier in de Ardennen!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 05:23 schreef Zwabberhark het volgende:
Deze topicreeks neigt steeds meer naar langere afstanden en meer hoogtemeters, maar zijn er eigenlijk ook mensen die ambities hebben op de kortere afstanden tót 5 km? Co.uk liep laatst al een mijl, maar die vreten echt alles.
Zwabber, ik ben er zo eentje. Vroeger liep ik het liefst zo lang mogelijk, halve marathons bijvoorbeeld. Tegenwoordig vind ik korte afstanden leuker. Zoals halve marathons.![]()
Spooklopers, veel plezier in de Ardennen!
Net heerlijk 8,5 km gelopen. Die 10km gaan helemaal lukken over 3 weken![]()
![]()
Succes spokerds!!!
Ik wil mijn 5 en 10 km tijden wel verbeteren ook. Verder ben ik wel meer van de iets grotere afstanden, geloof ik. 15 vond ik heerlijk. 2 uur lopen vind ik ook leuk. Of ik de hm leuk vind weet ik natuurlijk nog niet echt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik ben trouwens wel benieuwd wat ik nu bijvoorbeeld op de km voor tijd zou kunnen lopen. Maar dat is meer om een keertje te proberen; ik ga daar niet voor trainen. Daar zou ik geen plezier uithalen.![]()
Nu, of als je conditie weer is bijgetrokken?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:03 schreef pijll het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd wat ik nu bijvoorbeeld op de km voor tijd zou kunnen lopen. Maar dat is meer om een keertje te proberen; ik ga daar niet voor trainen. Daar zou ik geen plezier uithalen.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Het probleem met die korte afstanden is ook dat je dan een groot deel van de dag op pad bent voor 5 minuten rennen ofzo. Verder lijkt het me best leuk om daar eens gericht voor te trainen.![]()
Een uitspraak die een beetje in het straatje ligt van Dafne, die zoiets zei van.. Ik doe wat ik leuk vind en doe het niet om medailles te winnen, maar medailles winnt vind ik het leukst.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 09:38 schreef pijll het volgende:
[..]
Zijn jullie al vertrokken? If not, veel plezier in de Ardennen!
Zwabber, ik ben er zo eentje. Vroeger liep ik het liefst zo lang mogelijk, halve marathons bijvoorbeeld. Tegenwoordig vind ik korte afstanden leuker. Zoals halve marathons.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Kijken jullie de marathon van het EK voor vrouwen? Straneo loopt daar op 25km in de kopgroep, te hi-fiven met het publiek![]()
Wedden dat die straks op de finish ook duimpjes-foto's heeft?
ultieme app voor hardlopende zolderautisten
https://itunes.apple.com/(...)?mt=8&ign-mpt=uo%3D4'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Heel veel succes en plezier allemaal vandaag!Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:43 schreef SiIk het volgende:
Heel veel succes en plezier allemaal vandaag!![]()
Veel te veel kans op blessures. RSI is geen grap.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
ultieme app voor hardlopende zolderautisten
https://itunes.apple.com/(...)?mt=8&ign-mpt=uo%3D4
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:43 schreef SiIk het volgende:
Heel veel succes en plezier allemaal vandaag!
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Veel succes in de Ardennen!
Ik ben weer thuis en I nailed it! 15 fokking kilometers!
Ging best lekker, hoewel ik halverwege nog niet zeker wist of ik het zou gaan redden. Bij km 4 vielen m'n oordoppen uit (zat al een draadbreukje in, maar ze deden het nog tot vanochtend), bij km 7 voelde ik irritatie onder m'n voetbogen. Blaren... Grappig is dat ik De Kluizenaar daar ook al over hoorde, we hebben dezelfde schoenen.. Nu deed het wel een beetje pijn, maar het werd niet erger en dus gewoon maar doorgelopen. Het was lekker weer, een beetje bewolkt, wat wind af en toe. Echt ideaal loopweer. Vanaf kilometer 12 werd het zwaar, vooral omdat ik normaal die laatste kilometers zeker graag muziek op heb om me er een beetje door te slepen. Maar ik heb ze in de benen zitten en nog binnen de twee uur ook. Dus als ik dit in training kan, moet een kilometer meer in dezelfde tijd tijdens een evenement best haalbaar zijn. Woooooot!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gogo!!!!well done!
en super constant gelopen!
[ Bericht 11% gewijzigd door rechtsedirecte op 16-08-2014 11:54:50 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Gogozo stoer!!
Gogo
Ik doe volgende week een wedstrijd van 3000m en de week erop een 5000m . Normaal loop ik echter altijd wedstrijden van 10km - HM en straks hopelijk ook weer eens een marathon. Maar als de baan wedstrijden bevallen, dan wil ik dat wel vaker gaan doen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 05:23 schreef Zwabberhark het volgende:
Mijn ambities liggen voorlopig in ieder geval niet verder dan de 10km.
Zit voor mezelf wel in dubio of ik nou eerst 5km in 25 minuten wil kunnen of 10 km in een uur.
Of ligt dat wel redelijk in het verlengde van elkaar?
Vandaag weereens een Cooper gelopen, met 2.4 km een nieuw PR
Ook gelijk PR op de mijl naar 8:06
2 bekertjes![]()
https://www.endomondo.com/workouts/391940662/10707661![]()
24.23 op de 5, en 50.51 op de 10, dus het ligt in elkaars verlengde. Wat doe je nu op de 5?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:15 schreef RunnerAdd het volgende:
Zit voor mezelf wel in dubio of ik nou eerst 5km in 25 minuten wil kunnen of 10 km in een uur.
2 bekertjes![]()
https://www.endomondo.com/workouts/391940662/10707661Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Haha, dat gaat 'm niet worden, mossel heeft de auto mee voor weer een lange duurloop. En sinds we samen wonen heb ik iedere dag mosseldag.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:09 schreef Quoi het volgende:
En nu op naar Yerseke natuurlijk Gogomosseldag
@RD: daar was ik ook heel blij mee, dat ik mijn tempo redelijk vol kon houden ondanks de vermoeidheid en zware benen.![]()
![]()
29.53 als PR, maar heb nog niet zo vaak n 5km gelopen. Heb met mn loopje vandaag de 100e km vanaf start met hardlopen gelopen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:28 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
24.23 op de 5, en 50.51 op de 10, dus het ligt in elkaars verlengde. Wat doe je nu op de 5?![]()
Wat lijkt je zelf leuker om te doen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:37 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
29.53 als PR, maar heb nog niet zo vaak n 5km gelopen. Heb met mn loopje vandaag de 100e km vanaf start met hardlopen gelopen.
Ikzelf zou 1 keer in de een langzame duurloop doen die je rustig aan opschroeft qua afstand. (10% meer per keer). Een keer een interval/fartlek van een aantal kilometer en dan nog een loopje die een klein beetje moeite kost van rond de 4/5km.
En dat kan natuurlijk allemaal steeds een stukje verder naar gelang je langzame duurloop ook langer wordt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Gogo
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ik wil wel richting de 10km trainen, maar een HM ofzo lijkt me niets.
Intervallen vind ik ook best leuk om te doen
Edit: Bedankt voor je tips![]()
10km in een uur vind ik veel makkelijker. Dat haal ik vrij gemakkelijk, inmiddels. De 5km nog nooit onder de 26.14 min gelopen. En daarop ging ik best stuk. Ik denk dat 10km in 55 min misschien beter vergelijkbaar is met 5 km in 25 min. Al verwacht ik die 10 sub 55 eerder te kunnen halen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:15 schreef RunnerAdd het volgende:
2 bekertjes![]()
https://www.endomondo.com/workouts/391940662/10707661Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Eindbaas Gogo
Ik ben weer terug van de geplande 2,5 uur duurloop. Het ging ook zo fijn als geplandSinds afgelopen zondag 83 kilometer gelopen, da's misschien weer wat veel van het goede
F means you're fucked![]()
Ligt wel een beetje in lijn met elkaar.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:15 schreef RunnerAdd het volgende:
2 bekertjes![]()
https://www.endomondo.com/workouts/391940662/10707661
Ik loop nu 5km in 24:45 (echt helemaal kapot)
en 10 km in iets van 58min. (vrij ontspannen gelopen)Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Distance: 35.46 km
Time: 3:56:03
Calories: 2,713 C
Ik was zoooo zenuwachtig voor dit loopje. Hele week al zware benen, pijntjes, moe. Ik vreesde dat het een ramp zou worden. Vanmorgen besloten te gaan lopen met mijn Smove compressiekousen:
Ik slaap er regelmatig mee als ik zware benen heb na een loopje, dat werkt altijd goed. Ze zitten best strak, maar werken als een tierelier. En wat een briljant idee, want ik heb GEEN MOMENT zware benen gehad. De laatste drie kilometer nog soepeltjes en voorop gelopen en nog een rondje op de baan uitgelopen, iets wat vorige week niet meer ging door de blaren en pijn. Mijn langste afstand tot nu toe gelopen dus en wat ging het lekker! Ik ga nog de hele dag van dit gevoel genieten.
Succes met de TdF, heren en dame!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Goed gedaan sem!
Dat zijn afstanden die voor mij nog heel onwerkelijk zijn/lijken/klinken.
En gogo: heldin
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:33 schreef SEMTEX het volgende:
Calories: 2,713 C![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:33 schreef SEMTEX het volgende:
Ik was zoooo zenuwachtig voor dit loopje. Hele week al zware benen, pijntjes, moe. Ik vreesde dat het een ramp zou worden. Vanmorgen besloten te gaan lopen met mijn Smove compressiekousen:
[ afbeelding ]
Ik slaap er regelmatig mee als ik zware benen heb na een loopje, dat werkt altijd goed. Ze zitten best strak, maar werken als een tierelier. En wat een briljant idee, want ik heb GEEN MOMENT zware benen gehad. De laatste drie kilometer nog soepeltjes en voorop gelopen en nog een rondje op de baan uitgelopen, iets wat vorige week niet meer ging door de blaren en pijn. Mijn langste afstand tot nu toe gelopen dus en wat ging het lekker! Ik ga nog de hele dag van dit gevoel genieten.
Succes met de TdF, heren en dame!![]()
Dat doe ik je niet na
Inspuiten is wel een goede alhoewel dat met de modder hier niet uit zal halenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:05 schreef Danter het volgende:
[..]
Ik loop in de stad en in de polder.. eigenlijk altijd verhard! Daarbij spray ik al mijn schoenen in en haal ik er 1x in de zoveeltijd een doekje over.. dus ze blijven vaak wel mooiAch heb genoeg andere schoenen voor vrije tijd.
wow nette afstand en tijd zegquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:33 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Succes met de TdF, heren en dame!
owhja moet ik ook nog doen, maar wrs ben ik te lam en zal het wel op de dag zelf afhalen worden....;)quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Jeej startnummer van de Beekloop opgehaaldSono bello, sono sano, sono Palermitano!![]()
Kwam toch praktisch langs de rw haha.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:08 schreef ser het volgende:
[..]
Inspuiten is wel een goede alhoewel dat met de modder hier niet uit zal halenAch heb genoeg andere schoenen voor vrije tijd.
[..]
wow nette afstand en tijd zeg
[..]
owhja moet ik ook nog doen, maar wrs ben ik te lam en zal het wel op de dag zelf afhalen worden....;)I solemnly swear i'm up to no good![]()
Niks hoeft, alles mag. Dat is het leuke aan hardlopen. Een jaar geleden had ik dit overigens ook nog niet kunnen dromen, toen liep ik in augustus een hele dag mank na mijn eerste keer 9 kilometer. Nu weet ik niet hoe ik morgen natuurlijk, maar echt mank lopen zal ik niet denk ikquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:11 schreef Daph_ het volgende:
Gogo![]()
SEMTEX![]()
![]()
Die lange afstanden.. Klinkt voor mij allemaal nog ver van m'n bed![]()
Gisteren niet meer aan toegekomen, maar mag het nog?
Verder:
Gogo
Semtex(damn....)
Maar vooral dan ook eenvoor Murm en Daph, want:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:35 schreef Murmeli het volgende:
Dat zijn afstanden die voor mij nog heel onwerkelijk zijn/lijken/klinken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:11 schreef Daph_ het volgende:
Die lange afstanden.. Klinkt voor mij allemaal nog ver van m'n bedIk hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Zo, ik ben ook weer geweestbridge to bridge gemacht!
http://connect.garmin.com/modern/activity/566212126
Tevens, SEMTEX!
Had exact hetzelfde rondje in gedachten, vertrek met een kwartiertje.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:26 schreef Guppyfriend het volgende:
Zo, ik ben ook weer geweestbridge to bridge gemacht!
http://connect.garmin.com/modern/activity/566212126
Tevens, SEMTEX!
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later![]()
Oh, pro-tip, er zijn werkzaamheden op de Westervoortsedijk, en het fietspad is daar links dicht. Gedoe met stoplichten ter hoogte van De Lely, dus dan weet je dat vastquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:31 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Had exact hetzelfde rondje in gedachten, vertrek met een kwartiertje.succes!
Zo! Dat was weer een lange duurloop.
Vanmorgen supervroeg wakker (5 uur ofzo), maar ik wilde per se pas lopen om 12 uur, omdat dat in oktober ook zo is. Vroeg ontbeten. Uurtje voor ik zou gaan lopen nog 3 boterhammen met pindakaas (bedankt voor de goeie tip RD!)
Gogo had een supermooi rondje gemaakt met de fietsknooppunten. Wat een geniaal systeem is dat zeg.
27 kilometer gelopen. Eigenlijk werd het pas na 25km zwaar. Eerste 14km veel buien gehad, veel nat, maar wel lekker koel. Na 15 kilometer begon de zon te schijnen en werd het warmer. Werd mijn hartslag 10 slagen hoger van, maar ach.
Supertevreden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Is ook zo natuurlijkquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:13 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Niks hoeft, alles mag. Dat is het leuke aan hardlopen. Een jaar geleden had ik dit overigens ook nog niet kunnen dromen, toen liep ik in augustus een hele dag mank na mijn eerste keer 9 kilometer. Nu weet ik niet hoe ik morgen natuurlijk, maar echt mank lopen zal ik niet denk ikje moet ergens beginnen en Tbh ben ik eigenlijk al verdomd blij dat ik meer dan een km kan lopen zonder shin splints. De laatste paar keren dat ik in 2013 geprobeerd had te lopen waren zo frustrerend dat ik het liefst volledig had opgegeven..
![]()
Finkers kan altijd!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:25 schreef flipsen het volgende:
Gisteren niet meer aan toegekomen, maar mag het nog?
Verder:
Gogo
Semtex(damn....)
Maar vooral dan ook eenvoor Murm en Daph, want:
[..]
[..]quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:33 schreef mosselmossel het volgende:
Vanmorgen supervroeg wakker (5 uur ofzo), maar ik wilde per se pas lopen om 12 uur, omdat dat in oktober ook zo is. Vroeg ontbeten. Uurtje voor ik zou gaan lopen nog 3 boterhammen met pindakaas (bedankt voor de goeie tip RD!)
Gogo had een supermooi rondje gemaakt met de fietsknooppunten. Wat een geniaal systeem is dat zeg.
27 kilometer gelopen. Eigenlijk werd het pas na 25km zwaar. Eerste 14km veel buien gehad, veel nat, maar wel lekker koel. Na 15 kilometer begon de zon te schijnen en werd het warmer. Werd mijn hartslag 10 slagen hoger van, maar ach.
Supertevreden.Geen last van je voet gehad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Veel plezier, doe Dj Pannekoek de groetenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Jeej startnummer van de Beekloop opgehaald
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:33 schreef mosselmossel het volgende:
Supertevreden.De trainingskilometers beginnen in te dalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zal ik doen hahaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:35 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Veel plezier, doe Dj Pannekoek de groetenI solemnly swear i'm up to no good![]()
Dat is inderdaad flinke winst!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Is ook zo natuurlijkje moet ergens beginnen en Tbh ben ik eigenlijk al verdomd blij dat ik meer dan een km kan lopen zonder shin splints. De laatste paar keren dat ik in 2013 geprobeerd had te lopen waren zo frustrerend dat ik het liefst volledig had opgegeven..
![]()
![]()
Was twee weken terug ook al zo, zie op je logje dat je hebt overgestoken daar?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:32 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh, pro-tip, er zijn werkzaamheden op de Westervoortsedijk, en het fietspad is daar links dicht. Gedoe met stoplichten ter hoogte van De Lely, dus dan weet je dat vastsucces!
Thanks voor de headsup.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Ja, kloptquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:40 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Was twee weken terug ook al zo, zie op je logje dat je hebt overgestoken daar?
Thanks voor de headsup.ik dacht heel eigenwijs dat ik er wel door kon. Maar dat ging dus niet
Ow. En mijn nieuwe schoenen! Wat een pantoffels!
Nauwelijks. Paar kleine steekjes, maar niks noemenswaardig.quote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Gogo goed gedaan. Sem: mooie afstand maar ga je niet te vroeg pieken?
Schoenen zijn binnen, het gevoel is even wennen, en ze zijn echt lomp. Morgen mijn eerste Altraloop en dan weet ik wat ik er echt van vind![]()
![]()
We doen nog een keer een 35, dit was er een met de marathongroep hequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Gogo goed gedaan. Sem: mooie afstand maar ga je niet te vroeg pieken?
Schoenen zijn binnen, het gevoel is even wennen, en ze zijn echt lomp. Morgen mijn eerste Altraloop en dan weet ik wat ik er echt van vind
Gogo! Top gedaan, en inderdaad opvallend van die blaren
Semtex heerlijke afstand, alweer!
Mossel jij gaat echt goed de laatste tijd
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Nou ja als je dit weet vast te houden tot de taper zou het ook moeten kunnen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:22 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
We doen nog een keer een 35, dit was er een met de marathongroep he![]()
https://www.endomondo.com/workouts/392107591
Wat een wind buiten zeg! Net drie minuten lang staan wachten bij fiets oversteekplaats bij een snelweg kruisingToen het maar niet op groen sprong maar even omgerend.
Is er een bom op de Ardennen gedropt oid? Helemaal nog geen nieuws![]()
Vandaag uitkateren tijdens tweeënhalf uur heen rijden - op visite zitten - idem tijd terugrijden. Hele dag zittenVanavond vroeg naar bed voor mijn monster LDL morgenochtend
SEM + Mossel: kilometervreters![]()
![]()
Nu op het EK, de 5km voor vrouwen met Sifan Hassan en Susan Kuijken![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Potige vrouwen, die discuswerpsters.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Die bij Gelredome is horror inderdaad. Je kunt beter om het Gelredome heen rennen, dan ga je over de snelweg heen. Geen stoplichten daar!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:09 schreef LasTeR het volgende:
https://www.endomondo.com/workouts/392107591
Wat een wind buiten zeg! Net drie minuten lang staan wachten bij fiets oversteekplaats bij een snelweg kruisingToen het maar niet op groen sprong maar even omgerend.
Hebben jullie weleens last van fietsers die op je in rijden?
Ik loop altijd langs een kanaal. Aan één kant is een weg + apart fietspad, aan de andere kant alleen een weg, dus geen voetpaden. Beide wegen zijn totaal niet druk, alleen bestemmingsverkeer. Aan de kant met weg + fietspad loop ik altijd tegen de richting in, omdat ik dan zie wat er aan komt en anders heb je van de ene kant voorbij razende auto's en de andere kant fietsers die je beide niet ziet aankomen. De weg ligt direct naast het fietspad, zonder groen ertussen.
Ik heb al eens een bejaarde vrouw gehad die vol op me inreed, die wist volgens mij niet hoe ze moest reageren. Een keer drie smartphonende tieners die naast elkaar reden en minuten lang niet voor zich uit hebben gekeken. Vandaag was echter helemaal bizar. Helemaal niemand in de buurt, komt er een vrouwtje van ~30jaar aangereden. Ze reed met één hand los, maar toen ze vlakbij mij was pakte ze met beide handen het stuur en reed vol op me in en keek me daarbij recht aan. Totaal geen reden voor, geen tegenliggers, ik liep helemaal aan de kant en ging op het laatste moment nog wat verder op zij.![]()
![]()
Ik ben nu maar over dat kleine stukje stoep langs de busbaan heen gelopen, volgende keer idd maar gewoon over de snelweg heen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Die bij Gelredome is horror inderdaad. Je kunt beter om het Gelredome heen rennen, dan ga je over de snelweg heen. Geen stoplichten daar!Elk huis z’n kruiswoordraadsels
7.09 km in 42:02 gelopen net![]()
Ging wederom véél te hard van start waardoor ik eigenlijk kapot was na een km of 3. Zucht. Ik weet ook echt niet hoe ik mezelf langzamer kan laten lopen want iedere keer neem ik me voor om rustig aan te doen, begin ook (voor m'n gevoel) rustig aan maar dan hoor ik Endo roepen dat ik een km loop in 5:20.. Das voor mij gewoon veel te snel. Heeft iemand de gouden tip voor mij? Ik zou graag meer dan 3 km achter elkaar lopen zonder te wandelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ETA: 1 km zelfs in 5:05bekertje verdiend. Yay?
![]()
![]()
Nog nooit gehad, kan me voorstellen dat wanneer iemand zoiets bewust doet dat ze met een slag in het wiel wegfietsen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:39 schreef OngeschiktX het volgende:
Ik loop altijd langs een kanaal. Aan één kant is een weg + apart fietspad, aan de andere kant alleen een weg, dus geen voetpaden. Beide wegen zijn totaal niet druk, alleen bestemmingsverkeer. Aan de kant met weg + fietspad loop ik altijd tegen de richting in, omdat ik dan zie wat er aan komt en anders heb je van de ene kant voorbij razende auto's en de andere kant fietsers die je beide niet ziet aankomen. De weg licht direct naast het fietspad, zonder groen ertussen.
Ik heb al eens een bejaarde vrouw gehad die vol op me inreed, die wist volgens mij niet hoe ze moest reageren. Een keer drie smartphonende tieners die naast elkaar reden en minuten lang niet voor zich uit hebben gekeken. Vandaag was echter helemaal bizar. Helemaal niemand in de buurt, komt er een vrouwtje van ~30jaar aangereden. Ze reed met één hand los, maar toen ze vlakbij mij was pakte ze met beide handen het stuur en reed vol op me in en keek me daarbij recht aan. Totaal geen reden voor, geen tegenliggers, ik liep helemaal aan de kant en ging op het laatste moment nog wat verder op zij.
Ik houd tegenwoordig maar gewoon rechts op vrijwel alle wegen, anders merk ik dat ik teveel heen en weer ander verkeer moet ontwijken. Alleen als het straks weer donker is 's avonds ga ik voor mijn eigen zicht aan de andere kant lopen.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Ja, daar ben ik ook eens geweest. Super-irritant stukje daar, en dat stoplicht duurt ééuwen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:40 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik ben nu maar over dat kleine stukje stoep langs de busbaan heen gelopen, volgende keer idd maar gewoon over de snelweg heen.
Wat ook leuk is, is als je om het Gelredome heen gegaan bent, de Oude Huissensedijk te nemen. Is best mooi daar![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Welk stuk is dat? Ik ken wel de drielsedijk (schaapjes en paardjes kijken) en de Huissensedijk. Ik wist niet dat er een Oude Huissensedijk is?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:43 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook eens geweest. Super-irritant stukje daar, en dat stoplicht duurt ééuwen.
Wat ook leuk is, is als je om het Gelredome heen gegaan bent, de Oude Huissensedijk te nemen. Is best mooi daar!Elk huis z’n kruiswoordraadsels
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:42 schreef Daph_ het volgende:
7.09 km in 42:02 gelopen net![]()
Ging wederom véél te hard van start waardoor ik eigenlijk kapot was na een km of 3. Zucht. Ik weet ook echt niet hoe ik mezelf langzamer kan laten lopen want iedere keer neem ik me voor om rustig aan te doen, begin ook (voor m'n gevoel) rustig aan maar dan hoor ik Endo roepen dat ik een km loop in 5:20.. Das voor mij gevoel veel te snel. Heeft iemand de gouden tip voor mij? Ik zou graag meer dan 3 km achter elkaar lopen zonder te wandelen
De gouden tip is langzamer lopen. Het is geen rocket science, echt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Kak, ik vergis me. Ik bedoel de Huissensedijk, die ken je dus alquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:46 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Welk stuk is dat? Ik ken wel de drielsedijk (schaapjes en paardjes kijken) en de Huissensedijk. Ik wist niet dat er een Oude Huissensedijk is?![]()
Je hebt ook de Oude Huissenseweg, maar daar heb je al gelopen vandaag. Verwarrend allemaal hoor![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik loop ook bijna overal rechts, behalve dat stuk. Als je daar rechts loopt op het fietspad, heb je aan twee kant verkeer dat dicht voorbij komt. Dat kleine pad direct naast het water vind ik niets, dat is 30cm breed en de planten staan nu een halve meter hoog.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:42 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Nog nooit gehad, kan me voorstellen dat wanneer iemand zoiets bewust doet dat ze met een slag in het wiel wegfietsen.
Ik houd tegenwoordig maar gewoon rechts op vrijwel alle wegen, anders merk ik dat ik teveel heen en weer ander verkeer moet ontwijken. Alleen als het straks weer donker is 's avonds ga ik voor mijn eigen zicht aan de andere kant lopen.![]()
![]()
Vast iemand die heel principieel vond dat jij daar niet hoorde. En dat op die manier duidelijk maakte. Idioten heb je er altijd bij…quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:39 schreef OngeschiktX het volgende:
Ik loop altijd langs een kanaal. Aan één kant is een weg + apart fietspad, aan de andere kant alleen een weg, dus geen voetpaden. Beide wegen zijn totaal niet druk, alleen bestemmingsverkeer. Aan de kant met weg + fietspad loop ik altijd tegen de richting in, omdat ik dan zie wat er aan komt en anders heb je van de ene kant voorbij razende auto's en de andere kant fietsers die je beide niet ziet aankomen. De weg ligt direct naast het fietspad, zonder groen ertussen.
Ik heb al eens een bejaarde vrouw gehad die vol op me inreed, die wist volgens mij niet hoe ze moest reageren. Een keer drie smartphonende tieners die naast elkaar reden en minuten lang niet voor zich uit hebben gekeken. Vandaag was echter helemaal bizar. Helemaal niemand in de buurt, komt er een vrouwtje van ~30jaar aangereden. Ze reed met één hand los, maar toen ze vlakbij mij was pakte ze met beide handen het stuur en reed vol op me in en keek me daarbij recht aan. Totaal geen reden voor, geen tegenliggers, ik liep helemaal aan de kant en ging op het laatste moment nog wat verder op zij.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hassan zilver en Kuijken brons![]()
![]()
Nawww Kuijken, nou moet ik ook huilen
Oh en nu hebben wij het gespoilerd
Ik zou daar rechts houden op het fietspad.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:49 schreef OngeschiktX het volgende:
[..]
Ik loop ook bijna overal rechts, behalve dat stuk. Als je daar rechts loopt op het fietspad, heb je aan twee kant verkeer dat dicht voorbij komt. Dat kleine pad direct naast het water vind ik niets, dat is 30cm breed en de planten staan nu een halve meter hoog.
[ afbeelding ]Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Ja dat is eigenlijk mijn numero uno route, de huissensedijk. Of stukje door Huissen en dan via de Loostraat weer naar de huissensedijk. Het voet/fietspad door 'park' Holthuizen is ook lekker rustig om even mee te pakken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Kak, ik vergis me. Ik bedoel de Huissensedijk, die ken je dus al![]()
Je hebt ook de Oude Huissenseweg, maar daar heb je al gelopen vandaag. Verwarrend allemaal hoor!Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Niet erg! Juist leuk om dan de race opbouw terug te kijken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh en nu hebben wij het gespoilerd
Net als een seizoen Wie Is De Mol terugkijken als je weet wie de mol is. Ook leuk![]()
![]()
Nee nooit. Degene die dat deed is ongeschikt. Hier is alles en iedereen heel schappelijk. Ook automobilisten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:39 schreef OngeschiktX het volgende:
Ik heb al eens een bejaarde vrouw gehad die vol op me inreed, die wist volgens mij niet hoe ze moest reageren. Een keer drie smartphonende tieners die naast elkaar reden en minuten lang niet voor zich uit hebben gekeken. Vandaag was echter helemaal bizar. Helemaal niemand in de buurt, komt er een vrouwtje van ~30jaar aangereden. Ze reed met één hand los, maar toen ze vlakbij mij was pakte ze met beide handen het stuur en reed vol op me in en keek me daarbij recht aan. Totaal geen reden voor, geen tegenliggers, ik liep helemaal aan de kant en ging op het laatste moment nog wat verder op zij.
Wat hebben mensen toch altijd last met ander verkeer. Ik loop nu 2,5 jaar en heb nog nooit een probleem gehad. Blijven lachen. Dat helpt. Denk ik.
En op dat fietspad loop ik ook links.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Oh ja, daar loop ik ook vaakquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:06 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ja dat is eigenlijk mijn numero uno route, de huissensedijk. Of stukje door Huissen en dan via de Loostraat weer naar de huissensedijk. Het voet/fietspad door 'park' Holthuizen is ook lekker rustig om even mee te pakken.bij de manege naar beneden.
De 5000 m voor dames was wel heel erg spannend. Wat een mooie sport, ik kan hier erg van genieten. Straks nog eens terugkijken in de herhaling.
Mijn training zojuist ging moeizaam, de 22 km door de duinen is nog steeds niet helemaal lekker verwerkt door het lichaam. Maar goed, dat is zoals het is.![]()
Op fb heeft jero al een update geplaatst. Ik zeg verder even niks maar alleen dat ik hem een held vindvoor jero
Mooi stukje om te lopen daar! Ik loop er altijd op het paadje langs het water (maar heb dat de laatste tijd niet gedaan). Binnenkort moet ik daar weer een keertje heen, om de nieuwe brug te proberen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:49 schreef OngeschiktX het volgende:
[..]
Ik loop ook bijna overal rechts, behalve dat stuk. Als je daar rechts loopt op het fietspad, heb je aan twee kant verkeer dat dicht voorbij komt. Dat kleine pad direct naast het water vind ik niets, dat is 30cm breed en de planten staan nu een halve meter hoog.
[ afbeelding ]![]()
Geen wifi in België, denk ikquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:18 schreef Quoi het volgende:
Is er een bom op de Ardennen gedropt oid? Helemaal nog geen nieuws![]()
ik heb alleen een update van de vriendin van Jero gelezen, de rest nog niet.
Jero heeft zelf ook wat geplaatstquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:46 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Geen wifi in België, denk ikik heb alleen een update van de vriendin van Jero gelezen, de rest nog niet.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Klopt, was ik vergeten. Iets met bloedquote:nog niks van Streamnl, Guard, Moblo, Wolve...
Die zijn gewoon aan het genietenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:18 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Klopt, was ik vergeten. Iets met bloednog niks van Streamnl, Guard, Moblo, Wolve...
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
LaChouffe drinken in de zon
blijven lachen helpt weinig als die andere persoon totaal niet aan het opletten. 1 keer was de molen aan de overkant van de vecht teveel afleiding voor een fietser om niet voor zich te kijken, een andere keer was de mobiele telefoon belangrijker. Ook al eens iemand tegengekomen die een boek aan het lezen was.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:15 schreef mosselmossel het volgende:
Wat hebben mensen toch altijd last met ander verkeer. Ik loop nu 2,5 jaar en heb nog nooit een probleem gehad. Blijven lachen. Dat helpt. Denk ik.
En op dat fietspad loop ik ook links.![]()
Ik kan me, hier in groot Rotterdam, eigenlijk ook geen problemen herinneren met medeweggebruikers. Ik anticipeer zelf wel als een malle.![]()
Maar wat doe je als er een hardloper jou tegemoet komt en aan dezelfde kant van de weg loopt? Ga je dan opzij, of wacht je tot hij/zij opzij gaat voor jou? Of hangt dat af van hoe groot ze zijn?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik kan me, hier in groot Rotterdam, eigenlijk ook geen problemen herinneren met medeweggebruikers. Ik anticipeer zelf wel als een malle.![]()
Zorgen dat je elkaars aandacht hebt en even met je hand aanwijzen aan welke kant je er langs gaat.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:57 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Maar wat doe je als er een hardloper jou tegemoet komt en aan dezelfde kant van de weg loopt? Ga je dan opzij, of wacht je tot hij/zij opzij gaat voor jou? Of hangt dat af van hoe groot ze zijn?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Meestal ga ik opzij, soms steek ikover. En heul soms anticipeert die ander ook als een malle en kan ik gewoon doorlopen!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:57 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Maar wat doe je als er een hardloper jou tegemoet komt en aan dezelfde kant van de weg loopt? Ga je dan opzij, of wacht je tot hij/zij opzij gaat voor jou? Of hangt dat af van hoe groot ze zijn?![]()
Voor lopers ga ik meestal aan de kant als ik links loop. Fietsers en auto's gaan altijd voor mij aan de kant. Een soms pak ik de berm als die goed te belopen is.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ben nog wel eens over een hond gevallen. Maar dat zijn niet echt medeweggebruikers hequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik kan me, hier in groot Rotterdam, eigenlijk ook geen problemen herinneren met medeweggebruikers. Ik anticipeer zelf wel als een malle.
Moeilijker wordt het als koppels/gezinnen/groepen/mensen met honden breed uit over het hele pad lopen. Dan probeer ik altijd ruim van te voren indien mogelijk uit te wijken zodat ik door kan blijven lopen.![]()
Hier heb je nog wel eens van die kuddes hoofddoekjes. Fietspadbreed op tempo naaktslak. En die gaan dus echt niet aan de kant, daarvoor moet ik echt de berm in. Ik besteed er verder maar geen aandacht aanquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:22 schreef Zwabberhark het volgende:
Moeilijker wordt het als koppels/gezinnen/groepen/mensen met honden breed uit over het hele pad lopen. Dan probeer ik altijd ruim van te voren indien mogelijk uit te wijken zodat ik door kan blijven lopen.
Ik heb alleen af en toe problemen met mensen die me of recht in m'n smoel aankijken van "ik ga niet opzij, stomme hardloper", dan blijf ik net zo lang doorlopen en spring ik op het laatste moment de berm in, en mensen die hun telefoon belangrijker vinden dan de weg en me gewoon niet zien. Daar reageer ik hetzelfde op.
Nu weet ik niet wanneer ik weer kan rennen, want de lamlendigheid heeft doorgezet tot koortsigheid.![]()
Die lopen echt vaak over de dijk hèquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:26 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hier heb je nog wel eens van die kuddes hoofddoekjes. Fietspadbreed op tempo naaktslak. En die gaan dus echt niet aan de kant, daarvoor moet ik echt de berm in. Ik besteed er verder maar geen aandacht aanook echt megaveel chinezen trouwens.
Grappig. Met een maatje van me die wielrent heb ik het over die fietsknooppunten. Ik heb daar super mee gelopen vanmiddag. Maar voor een wielrenner is het dus helemaal niks, vindt hijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Jaaaaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:27 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Die lopen echt vaak over de dijk hèook echt megaveel chinezen trouwens.
jij kent ze dus ook!! Ze hebben me ook wel eens nageroepen, toen ik vroeg of ze aan de kant wilden gaan. "Gggoerrrr!!" Oké, dat niet
trail ik wel een stukje.
En Chinezen inderdaad ook, die lopen veel in en om Immerloopark, maar die vind ik wel lollig. Die doen een soort snelwandelen of zo
Ging lekker, maar ook ongelooflijk zwaar50km in 5.36, 8e plek!
Later meer, nu eindelijk douchen. De rest heeft ook fantastisch gelopen trouwens, maar dat horen jullie vast van hunzelf.
Gogo en SEMTEX!Wat een afstanden ook allebei! Erg goed gedaan!
![]()
Hier past maar één smiley bij he? Komt ie:quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:32 schreef Jero_nimo het volgende:
Later meer, nu eindelijk douchen. De rest heeft ook fantastisch gelopen trouwens, maar dat horen jullie vast van hunzelf.![]()
Oké, deze kan ook:
Wederom... manmanman!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:32 schreef Jero_nimo het volgende:
![]()
niet slecht Jero
Oh ja! Luc Kortwaar! Vertel
Damn, gewoon dik top-10, geweldenaar!
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Die nieuwe brug is inderdaad wel een mooie extra optie voor een tussenafstand. Nu pak ik meestal de A4 (rondje van 9km vanaf m'n huis in Delft) en op goede dagen een brug verder (Hoornbrug, km of 12). Die nieuwe brug zal het rondje een km of 10 maken schat ik.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:37 schreef pijll het volgende:
[..]
Mooi stukje om te lopen daar! Ik loop er altijd op het paadje langs het water (maar heb dat de laatste tijd niet gedaan). Binnenkort moet ik daar weer een keertje heen, om de nieuwe brug te proberen.![]()
vandaag de laatste lange duurloop met The Southern Naseby posse over Mount Linton Station en daarna begint het moeilijkste gedeelte van de training.... taperen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
lees net de de 100km van de TdF een groot modderbad was en sommige, zeer ervaren lopers, uitgestapt zijn'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Geweldig gelopen @ de mensen hier! Respect voor de afstanden en de tijden, WOW
Hier ook weer gelopen vandaag, heb het bij 6km gehouden en zowaar ook nog een bekertje verdiend op de 5km (@ 28:47).
https://www.endomondo.com/workouts/391997504/14471032
Hier ook enigszins het dilemma van de vorige pagina. 5km tijd verbeteren of doorstomen voor de 10km. Ik neig naar het laatste, gewoon omdat ik volhouden belangrijker vind dan snelheid.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Beterschap.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:27 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb alleen af en toe problemen met mensen die me of recht in m'n smoel aankijken van "ik ga niet opzij, stomme hardloper", dan blijf ik net zo lang doorlopen en spring ik op het laatste moment de berm in, en mensen die hun telefoon belangrijker vinden dan de weg en me gewoon niet zien. Daar reageer ik hetzelfde op.
Nu weet ik niet wanneer ik weer kan rennen, want de lamlendigheid heeft doorgezet tot koortsigheid.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik geloof dat je zelf het antwoord al gegeven hebt. Doen wat je het leukst vindt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:50 schreef Blistering het volgende:
Geweldig gelopen @ de mensen hier! Respect voor de afstanden en de tijden, WOW
Hier ook weer gelopen vandaag, heb het bij 6km gehouden en zowaar ook nog een bekertje verdiend op de 5km (@ 28:47).
https://www.endomondo.com/workouts/391997504/14471032
Hier ook enigszins het dilemma van de vorige pagina. 5km tijd verbeteren of doorstomen voor de 10km. Ik neig naar het laatste, gewoon omdat ik volhouden belangrijker vind dan snelheid.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dude, 50km! Met die hoogtemeters! Held!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:32 schreef Jero_nimo het volgende:
Later meer, nu eindelijk douchen. De rest heeft ook fantastisch gelopen trouwens, maar dat horen jullie vast van hunzelf.
Gogo en SEMTEX!Wat een afstanden ook allebei! Erg goed gedaan!
meer dan een held... dit is een wedstrijd waarbij de gehele BeNeLux-top van de trailwereld bijeen komt!!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:52 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dude, 50km! Met die hoogtemeters! Held!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dan krijgen ze bij mij een weerwoord hoor.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jaaaajij kent ze dus ook!! Ze hebben me ook wel eens nageroepen, toen ik vroeg of ze aan de kant wilden gaan. "Gggoerrrr!!" Oké, dat niet
trail ik wel een stukje.
En Chinezen inderdaad ook, die lopen veel in en om Immerloopark, maar die vind ik wel lollig. Die doen een soort snelwandelen of zoJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
harrrrr! ?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:54 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan krijgen ze bij mij een weerwoord hoor.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Yep, I guessquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:52 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik geloof dat je zelf het antwoord al gegeven hebt. Doen wat je het leukst vindt.Ik zal maar gewoon proberen het per loopje wat op te schroeven.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Check. Gezelligquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:22 schreef Zwabberhark het volgende:
@Quoi, wil je mij ajb toevoegen aan de HM Oostland? Ik doe mee aan de HM.![]()
![]()
Nee iets minder vriendelijk. Poos terug ook woordenwisseling gehad met een wielrennert. Die wist daarna ook hoe ik over hem dacht.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
De ervaring leert dat dit waarschijnlijk één van de weinige woorden is die ze kennen, dus een discussie begin ik niet aan. Ze verstaan je toch niet. Ik doe alleen -->quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:54 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan krijgen ze bij mij een weerwoord hoor.en ren verder. Geen aandacht aan besteden werkt altijd het beste.
Of heel breed gaan lopen met je armen en je elleboog per ongeluk tussen hun ogen mikken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
De ervaring leert dat dit waarschijnlijk één van de weinige woorden is die ze kennen, dus een discussie begin ik niet aan. Ze verstaan je toch niet. Ik doe alleen -->en ren verder. Geen aandacht aan besteden werkt altijd het beste.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Thanks! Ik doe alleen maar mee omdat ik in één jaar de Westland en de Oostland gelopen wil hebben. Maar gezellig zal het ongetwijfeld zijn.quote:
50 km trailen en dan 8e worden, dat klinkt haast als een sport uit een andere dimensie. Ik kan me nog voorstellen dat ik een 25 km-wedstrijd uitloop en als ik iets sterker word ooit een marathon op vlak asfalt, maar daarna houdt mijn heelal wel op. Niet alleen qua fysiek, maar ook qua toewijding en tijd.
Hoe voelt dat nou, om 50 km te dwars door een heuvelachtig natuurgebied te lopen, met niet altijd gebruikmakend van een pad? En dan ook nog eens 8e worden? Het lijkt me onmogelijk zwaar, je gaat me nu niet zeggen dat je ook nog kans zag om te genieten van de omgeving.![]()
![]()
Morgen 23km, ik heb er veel vertrouwen in
[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2014 21:14:26 ]![]()
Nog prima ruimte om een gelletje naast je grote teen op te bergenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:13 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen 23km, ik heb er veel vertrouwen in
Veel plezier.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Jero
Ze zien er wel heel comfortabel uit.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:13 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen 23km, ik heb er veel vertrouwen in![]()
Weet je wel hoe breed zij zijnquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:11 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Of heel breed gaan lopen met je armen en je elleboog per ongeluk tussen hun ogen mikken.ik kom nooit met m'n elleboog bij hun ogen, er zit nog een heel pantser omheen!
Ben erg benieuwd naar de verslagen van de fantoomlopers, vooral die van Jero! Die gozer gaat een grote worden in de trailwereld als ie zo doorgaat!![]()
Gewoon nog even wachten tot de mensen internet hebben jongens. Het is nog geen 2014...Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
welcome to the dark side!!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:13 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen 23km, ik heb er veel vertrouwen in'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
we have flippers?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
welcome to the dark side!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nee, niet om te genieten van de omgeving maar om fotografen te spotten voor duimpjesfoto´squote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:12 schreef Zwabberhark het volgende:
je gaat me nu niet zeggen dat je ook nog kans zag om te genieten van de omgeving.
De singelloop Utrecht (mijn eerste wedstrijd ooit), 28 sept, heeft dit jaar ook een HMniet zeker of dat rondjes zijn.
Bestaat niet uit meerdere rondjes.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:25 schreef SEMTEX het volgende:
De singelloop Utrecht (mijn eerste wedstrijd ooit), 28 sept, heeft dit jaar ook een HMniet zeker of dat rondjes zijn.
![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
we have flippers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jero!
vol spanning zat ik op Stream zijn tijd te wachten maar dit duurt me te lang.... douchen en mijn loopkleren aan
Douche jij voor en na het lopen? Ik stel douchen altijd uit "omdat ik toch nog moet lopen".quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
vol spanning zat ik op Stream zijn tijd te wachten maar dit duurt me te lang.... douchen en mijn loopkleren aan![]()
Ik ook. Trek gewoon al stinkend m'n hardloopkleren aan. Na het lopen stink ik hoe dan ook dus dan boeit het niet meer.![]()
alleen als ik een lange duurloop heb in het weekend om het hele lichaam even lekker wakker te krijgen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:10 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Douche jij voor en na het lopen? Ik stel douchen altijd uit "omdat ik toch nog moet lopen".
Anders alleen na het lopen, maar waarom.... eerlijk hardloopzweet stinkt niet
Een uurtje na het lopen is het weinig eerlijk meer hoor. Dan meurt het heel gemeen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
alleen als ik een lange duurloop heb in het weekend om het hele lichaam even lekker wakker te krijgen.
Anders alleen na het lopen, maar waarom.... eerlijk hardloopzweet stinkt nietZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Make that the cat wise!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
eerlijk hardloopzweet stinkt niet
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Dat is mijn vrouw niet met je eensquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
eerlijk hardloopzweet stinkt nietAls ik terug kom mag ik zo´n beetje het huis niet in, behalve als ik linea recta naar de douche loop...
Bij mij op de AV zit een man die na 1 rondje warm lopen al stinkt en dan moet je nog gezellig een half uurtje loopscholing doen met zijn allen.![]()
Hij zal er vast niks aan kunnen doen maar het ruikt echt héél goor."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Same samequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:12 schreef Gogo83 het volgende:
Ik ook. Trek gewoon al stinkend m'n hardloopkleren aan. Na het lopen stink ik hoe dan ook dus dan boeit het niet meer.
Soms douche ik me ´s ochtends en ga dan ´s middags lopen. Maakt allemaal niet uit, ik stink een uur in de wind. Erg irritant dat ik het zelf overigens niet ruikquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:22 schreef Nanook24 het volgende:
Bij mij op de AV zit een man die na 1 rondje warm lopen al stinkt en dan moet je nog gezellig een half uurtje loopscholing doen met zijn allen.![]()
Hij zal er vast niks aan kunnen doen maar het ruikt echt héél goor.Maar het is wel duidelijk dat "Een man die naar vers zweet ruikt, hmmm
" een fabeltje is
Dat verse mannenzweet is alleenals het zo'n heel dun laagje is.. Niet als het met emmers gelijk van z'n hoofd (en andere lichaamsdelen) afloopt ..
Ik móét 's ochtends douchen, anders gaan mijn ogen niet openIk douche ook gewoon veel.
Vroeg onder zeil hier![]()
![]()
Lekker toastjes nassen hier met beenham en filet americain en brie om alle caloriën er weer bij te eten.
Gogo en ik hebben immers samen bij elkaar een marathon gelopen vandaag.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik liep trouwens vandaag mijn 100ste loopje in Endomondo.En ontdekte tegelijkertijd een mooi stukje in ons durp waar ik nog niet eerder gelopen had. Dat ga ik zeker wel vaker doen!
https://www.endomondo.com/workouts/392238922/13622849"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Oh en er komen nu nog mensen van de 100 km dik respect voor die mensen
De enige momenten dat ik mannenzweet lekker vind is tijdens/direct na de sexquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:33 schreef E.T. het volgende:
Dat verse mannenzweet is alleenals het zo'n heel dun laagje is.. Niet als het met emmers gelijk van z'n hoofd (en andere lichaamsdelen) afloopt ..
Verder gewoon meteen onder de douche ermee!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Als ik naar de loopgroep ga of eem wedstrijdje loop, douche ik vaak wel vantevoren. Ik zweet vrij veel 's nachts. (Ook als er geen verband is met mijn vorige postquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:38 schreef Quoi het volgende:
Ik móét 's ochtends douchen, anders gaan mijn ogen niet openIk douche ook gewoon veel.
Vroeg onder zeil hier)
Wacht even, het merendeel hier op Fok is toch zolderkamerautist en maagdquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
De enige momenten dat ik mannenzweet lekker vind is tijdens/direct na de sex
Verder gewoon meteen onder de douche ermee!
Bon, ik ga naar vrienden lekker sushi eten. Zelfde vrienden als vorig weekend trouwens, ik zal vanavond wat beter opletten met de wijnEn dan morgen 50´ hobbelen op het programma
En hopelijk héél veel leuke TdF-verslagen lezen
Kut, doe ik het weer... domme smileys!Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Hm toch wel 5 of 6 gewone bier op, een blondbiertje en een rochefort 10.
Maar ja dat was gewoon om het succes van Jero te vieren.
Nu zo slapen en dan morgen in de voetsporen van Semmie proberen te treden.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hmmmm....erg vroeg wakker en slecht weer buiten. Ik zou er bijna mijn hardloopkleren van aantrekken
Ik twijfel ook nogquote:Op zondag 17 augustus 2014 07:57 schreef YUR het volgende:
Hmmmm....erg vroeg wakker en slecht weer buiten. Ik zou er bijna mijn hardloopkleren van aantrekken
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Damn die tijd van Jeroen.. ongeloofelijk gewoon! En dat is offroad met hoogtemeters...
Het zou uiterst onverstandig zijn van me. Maar dat was ik eigenlijk de hele week al...quote:F means you're fucked![]()
Het is wel aanlokkelijk!quote:Op zondag 17 augustus 2014 08:02 schreef YUR het volgende:
[..]
Het zou uiterst onverstandig zijn van me. Maar dat was ik eigenlijk de hele week al...Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik ben gisteren al geweest, dus ik mag lekker morgen weerZodadelijk wel de marathon-mannen bekijken op het EK
Een van de Nederlanders heeft zich afgemeldquote:Op zondag 17 augustus 2014 08:06 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben gisteren al geweest, dus ik mag lekker morgen weerZodadelijk wel de marathon-mannen bekijken op het EK
Ja, ik las het net… Jammer! Maar goed, wat niet gaat, gaat niet. En dan kun je beter maar niet starten. Michel Butter heeft ook meer kapot gemaakt dat 'm lief is waarschijnlijk, achteraf gezien.quote:Op zondag 17 augustus 2014 08:08 schreef YUR het volgende:
[..]
Een van de Nederlanders heeft zich afgemeld[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ook wakker. Met stijve kuiten. Dus ik ga niet lopen. Zo wel kijken bij en hardloopwedstrijdje hier in de wijk. En nog even Always Hardkoor terugkijken.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Waar kan je dat terugzien?quote:Op zondag 17 augustus 2014 08:25 schreef mosselmossel het volgende:
Ook wakker. Met stijve kuiten. Dus ik ga niet lopen. Zo wel kijken bij en hardloopwedstrijdje hier in de wijk. En nog even Always Hardkoor terugkijken.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wordt weer een mooie week met veel kilometers dusquote:Op zondag 17 augustus 2014 08:28 schreef mosselmossel het volgende:
Ow. En het is nog heel de week kutweer, Yur. Komt nog wel dus.
En ik vond het gisteren al zo lekker, met wolken, wind en een paar spatjes regenquote:Op zondag 17 augustus 2014 08:30 schreef YUR het volgende:
[..]
Wordt weer een mooie week met veel kilometers dus
Ik heb 'rustweek', maar heb alsnog dik 50km op het schema staan.quote:Op zondag 17 augustus 2014 08:30 schreef YUR het volgende:
[..]
Wordt weer een mooie week met veel kilometers dusZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ben benieuwd naar alle TdF verhalen
Zelf zometeen voor het eerst sinds maart 30 min lopen. Blijft spannend![]()
![]()
Je gaat t gewoon doen, let maar op! Denk aan onze mantra!quote:Op zondag 17 augustus 2014 08:36 schreef GotC het volgende:
Zelf zometeen voor het eerst sinds maart 30 min lopen. Blijft spannend
Back in business! Komt helemaal goed!quote:Op zondag 17 augustus 2014 08:36 schreef GotC het volgende:
Zelf zometeen voor het eerst sinds maart 30 min lopen. Blijft spannendZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dat men bos verkiest boven weg snap ik, maar kutweer boven mooi weer niet echtquote:Op zondag 17 augustus 2014 08:30 schreef YUR het volgende:
[..]
Wordt weer een mooie week met veel kilometers dus
Aan één stuk of afwisselend?quote:Op zondag 17 augustus 2014 08:36 schreef GotC het volgende:
Zelf zometeen voor het eerst sinds maart 30 min lopen. Blijft spannendJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Gevondenquote:ff stuiteren
'Waarom doe ik dit waarom doe ik dit' etc?quote:Op zondag 17 augustus 2014 08:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je gaat t gewoon doen, let maar op! Denk aan onze mantra!
En in 1 stuk![]()
![]()
Bikkelen met wind tegen en de regen in je gezicht...ik hou er van!quote:Op zondag 17 augustus 2014 08:40 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat men bos verkiest boven weg snap ik, maar kutweer boven mooi weer niet echt
[..]
Aan één stuk of afwisselend?F means you're fucked![]()
Nee, die andere! "Blijven rennen, des te eerder is het voorbij"quote:Op zondag 17 augustus 2014 08:44 schreef GotC het volgende:
[..]
'Waarom doe ik dit waarom doe ik dit' etc?
En in 1 stuk
Inclusief % berekeningen hoe lang ik nog moet uiteraard!quote:Op zondag 17 augustus 2014 08:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee, die andere! "Blijven rennen, des te eerder is het voorbij"![]()
![]()
Dat doe jijquote:Op zondag 17 augustus 2014 08:44 schreef GotC het volgende:
[..]
'Waarom doe ik dit waarom doe ik dit' etc?
En in 1 stuk
Stiekem is het soms wel fijn. Maar ik moet dan wel droog weg kunnen, daarna kan het me weinig bommen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 08:46 schreef YUR het volgende:
[..]
Bikkelen met wind tegen en de regen in je gezicht...ik hou er van!
Ik hoor het nu ook aardig waaien en ik ga straks 1 richting op dus hopelijk heb ik dan niet wind tegen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ja, dat moet je ook niet vergeten!quote:Op zondag 17 augustus 2014 08:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Inclusief % berekeningen hoe lang ik nog moet uiteraard!
Zo, grote club is ook weg voor de 34 km. Daar zit ook een 20 km groep tussen, zo blijkt. Maar toch maar bij langzamere aanhaken over 20 mins. Ik wil even comfortabel lopen![]()
![]()
taper time!!!
maar voordat het zo ver was moest er nog wel even,als afsluiting van een 80km week, een duurloop van 34km gedaan worden en boy 'o boy...... mijn lichaam schreeuwde 34km lang.... "ik wil taperen"
Een van de zwaarste trainingen in maanden, "the battery was flat" en normaal komt er wel een kick start na een kilometer of 10 maar nee, dit gebeurde vandaag niet...
Maar goed, the hard work is done... en nu nog een weekje lichte loopjes en dan vanaf volgende week maandag komplete rust
[ Bericht 2% gewijzigd door rechtsedirecte op 17-08-2014 10:33:34 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Na de helft van de marathon gehad te hebben, ligt er een Pool op kop met 00:48 seconden voorsprong
En op het 25km punt heeft ie 1:10 minuten voorsprong
[ Bericht 29% gewijzigd door Guppy op 17-08-2014 10:19:20 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Pole position!quote:Op zondag 17 augustus 2014 10:06 schreef Guppyfriend het volgende:
Na de helft van de marathon gehad te hebben, ligt er een Pool op kop met 00:48 seconden voorsprong
En op het 25km punt heeft ie 1:10 minuten voorsprong'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb de atletiek totaal niet gevolgd de laatste maanden, dus wellicht raakt mijn vraag kant noch wal: is Butter nog niet herteld van z'n blessure?
Zelf heerlijk gelopen, eindelijk weer eens een week van rond de 50km zonder pijntjes![]()
![]()
Butter loopt inderdaad niet mee... Sowieso wil het niet echt met de NL'se marathonmannen.
Voorsprong loopt hard terug nu!Nog maar 41sec
[ Bericht 47% gewijzigd door Guppy op 17-08-2014 10:43:57 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
En de voorsprong van de Pool is wegje ziet m bijna neergeslagen wordt door de man met de hamer
Heldinquote:Op zondag 17 augustus 2014 10:50 schreef GotC het volgende:
Zo, 30 min: *check*
Wat een superlekker loopweer!hoe ging t??
Makkiequote:Elke km iets sneller gelopen en nog een tempoversnelling aan het eind gedaan. Iets wat eigenlijk niet zo goed is, maar wel lekker
![]()
![]()
lekker op dreef, GotC!
Ik ben terug van een kort rondje (4km), ik had eigenlijk niet zo'n zin en dat was te merken ookMaar ik moest wel even uittesten of tape op de knie helpt of niet. En zowaar 4km lang niets gevoeld.. Nu ga ik dus zelf leren van de fysio hoe ik moet tapen (iemand een adresje voor goedkope tape?) Nu nog door met bovenbenen sterker maken
![]()
en we zijn een beetje aan het hyperen hier, net geboekt voor Florida met 5 personen in de mei-vakantie. Eens kijken of een rondje lopen op Key Marathon te doen is(en hoe groot de kofferbak van de huurauto is.. dan weet ik hoeveel running-gear ik kan shoppen daar
)
Supergoed! Die Vredesloop ga je opeten!quote:Op zondag 17 augustus 2014 10:54 schreef GotC het volgende:
[..]
MakkieElke km iets sneller gelopen en nog een tempoversnelling aan het eind gedaan. Iets wat eigenlijk niet zo goed is, maar wel lekker
Die Italiaan die wintlike a beast!
[ Bericht 13% gewijzigd door Guppy op 17-08-2014 11:11:10 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Thanks!
En fijn van je knie E.T! Je moet even kijken wat voor tape je hebt en wat de eigenschap ervan is, helpt voor gericht zoekenEn Florida
![]()
![]()
Florida!!hoe gaaf is dat!!
Cool! Eigen topic![]()
Ik lees straks alles bij, beloofd.
TdF...
Mijn verslag.
(Sommige weten het al, somigge nog niet)
Mijn doelen:
1)genieten en plezier maken;
2)binnen 4 uur binnen zijn;
3)niet stilstaan op de laatste berg (vorig jaar heb ik daar 4 keer op stilgestaan)
Resultaat: check, check, check!!
1) hele mooie vergezichten en je hebt een heel mooi stuk langs het water.
1b) Heb zelfs buikpijn van het lachen gehad.
2)3uur en 21 min!!!
Edit: het parcoers was veel zwaarder dan het afgelopen jaar door de regen van de dagen ervoor. Veel modder! Je moest echt opletten waar je je voeten neerzette.
3)
[ Bericht 9% gewijzigd door streamnl op 17-08-2014 12:24:29 ]![]()
Sinds gister weer terug van vakantie.
Even kort:
Gogo, Semtex, Jero en GotC, goed bezig, toppertjes!!
(Er zijn vast meer toppertjes maar skip de afgelopen wekensorry)
Ben benieuwd naar de komende trail verslagen.
Ik was van plan om in de vakantie in Kroatie veel te gaan lopen. Had zelfs al routes gemaakt en in mijn horloge gezet. Om vanuit de vakantiewoning naar ze en terug te lopen.
Helaas waren die wegen niet te lopen want er was fiets/voetpad en ook geen ruimte voor voetgangers, autos reden er min 80km/u, de kleinere wegen waren smaller maar men reed daar nog steeds hard en iets van een berm was er niet.
Gelukkig wist de eigenaarresse wel een route want ze liep ook wel eens. Helaas was dat ook niet echt een route, kan me niet voorstellen dat ze er echt loopt. Het begon met een heel smal bospad. Vol met stenen, rotsen e.d. maar dat mag de pret niet drukken. Al snel word de begroeiing dichter en dichter, meer stenen, meer rotsen, veel modder veel planten, hoog gras, onkruid en heel veel spinnenwebben. Eigenlijk was het pad al snel weg en liep je gewoon door de begroeiing.
Teleurgesteld gingen we terug en hebben we nog wat andere aftakkingen geprobeerd maar alles eingdigde in dichte begroeiing of prive terrein.
Dit was een flike tegenvaller.
Een paar dagen later toch nog even de omgeving verkent en ja hoor er was iets wat op een pad leek. Toch nog maar een keer proberen.
Het was een soort combinatie van een minimaal traktorpad tussen de boeren veldjes afgewisseld door een soort grintpaden door de bossen. Het was wel met hindernissen, soms stopt een pad ineens of eindigd op prive terrein, ook tref je regelmatig grote waakhonden als je voorbij een boerenveld loopt waardoor het soms verstandiger is om om te draaien.
De laatste keer heb ik maar 6 km gelopen maar na een regenbui van bijna 10cm! was dit de zwaarste loop ooit.
Leuke ervaring maar iets te extreem, blij dat ik weer kan genieten van de nederlandse wegen en paden.![]()
Lekker bezigquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:55 schreef streamnl het volgende:
Cool! Eigen topic![]()
TdF...
Mijn verslag.
3)niet stilstaan op de laatste berg (vorig jaar heb ik daar 4 keer op stilgestaan)
1) hele mooie vergezichten en je hebt een heel mooi stuk langs het water. Heb zelfs buikpijn van het lachen gehad.
2)3uur en 21 min!!!
3)heel benieuwd naar je verslag!! Ben je al aan het typen??
Ojaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:59 schreef flipsen het volgende:
[..]
Wacht even, het merendeel hier op Fok is toch zolderkamerautist en maagd
Ik heb nog even teruggezocht naar Luc Krotwaar, die gisteren tegen Jero liep op de TdF. DNF
Zo ik ben ook weer thuis.
De beentjes voelen nog prima.
Het was echt super, en dik in het linkerrijtje gelopen
Te weinig asfalt zeker...quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:02 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb nog even teruggezocht naar Luc Krotwaar, die gisteren tegen Jero liep op de TdF. DNF
Ik denk t!quote:wel jammer, maar er zal vast een goede reden voor zijn.
Jij ook netjes gedaan zeg! DIK linkerrijtje
Ik zal straks een verslagje maken, maar ik kan alvast verklappen dat streamnl en ik dikke pret hebben gehad
Dit was mijn verslagquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Lekker bezigheel benieuwd naar je verslag!! Ben je al aan het typen??
En anders lees je straks/vanavond/morgen?? Guard zijn verslag. Die komt nagenoeg overeen met mijn ervaring.![]()
![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:07 schreef streamnl het volgende:
[..]
Dit was mijn verslag
En anders lees je straks/vanavond/morgen?? Guard zijn verslag. Die komt nagenoeg overeen met mijn ervaring.
Drie minuten nadat ik dit las kregen we van mijn zwager per whatsapp het filmpje (of een deel?) doorgestuurdquote:Op zondag 17 augustus 2014 08:25 schreef mosselmossel het volgende:
Ook wakker. Met stijve kuiten. Dus ik ga niet lopen. Zo wel kijken bij en hardloopwedstrijdje hier in de wijk. En nog even Always Hardkoor terugkijken.![]()
Na ongeveer 45 seconden uitgezet. Ik trek dat echt niet.
Vakantie was heerlijk. Twee keer gelopen : een keer binnen op de loopband en een keer buiten om 6:45 maar toen werd het al te warm. Dus daarna alleen intensief aan hardlopen gedachtzowel man als ik zijn aangekomen voor het eerst ons leven zo ongeveer
grieks eten
cocktails
Dus nu strak regime! Vrijdag meteen een rondje van 5 km gelopen, heerlijk met dit weer in NL!
![]()
Stream en Guardkom maar op met dat uitgebreide verslag
Klinkt als een hoop fun en een geweldige hardloopdagquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:55 schreef streamnl het volgende:
Cool! Eigen topic![]()
TdF...
Mijn verslag.
(Sommige weten het al, somigge nog niet)
Mijn doelen:
1) hele mooie vergezichten en je hebt een heel mooi stuk langs het water.
1b) Heb zelfs buikpijn van het lachen gehad.
2)3uur en 21 min!!!
Edit: het parcoers was veel zwaarder dan het afgelopen jaar door de regen van de dagen ervoor. Veel modder! Je moest echt opletten waar je je voeten neerzette.
3)
Zelf ook nog even wezen hobbelen. Doel was 15 of meer km's te hobbelen maar dat heb ik helaas afgebroken.
Na 1 km voelde ik de hiel met de blaar. Dat ging op 2 km beetje gemeen doen, gestopt om schoen strakker te binden. 500 meter verder weer de schoen iets losser gedaan omdat de wreef begon zeer te doen.
Na nog een km begon mijn andere voet wat te schuiven, ook weer aangetrokken dus na een km of 4 kon ik redelijk doorhobbelen.
Het begon wat te regenen maar verder voelde ik mij wel lekker. km 6 begon alleen mijn linkerhiel weer scherpe pijntjes af te geven. Geen blaar daar maar af en toe pijn bij het plaatsen van de voet.
Daarop besloot ik maar rechtstreeks naar huis te gaan, af en toe een hink van een pijnscheutje maar verder lichamelijk helemaal sterk.
Uiteindelijk iets meer dan 10k gehobbeld, en voor mijn gevoel had ik er makkelijk 5 of 6 bijgehobbeld als gepland wanneer die hiel maar niet zo zeer deed.
Rechterhiel blaar stukgelopen, flink bloedbad en niet mooi voor witte schoenen... linkerhiel geen blaar maar van binnen pijnlijk.
31 km deze week in totaal wat wel een nieuw weekrecord is maar ga morgen terug naar de winkel. Ik kan het begrijpen wanneer ze de schoenen niet willen omruilen maar ze hebben me toch geen lekkere schoenen verkocht dus dat wil ik op zn minst overleggen.
Nu dan toch ook maar eens 2 dagen rust nemen.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ok, 20 km werd 21.2 km![]()
Die .2 is belangrijk, want afstandrecord
Laatste kms was bijten, maar ze zitten in de benen!![]()
![]()
Wow Quoijij gaat best wel lekker zeg!
De Altras zijn getest: 25,26km zand, gras en bospaden, 2:36:5, 6:12/km, hartslag 140 gemiddeld, piek 157. Nu een herstellunch, vanavond lees ik ff bij.![]()
Ja, misschien is er iets te regelen als korting op het nieuwe paar. Dat ze ze niet meer terug kunnen nemen is wellicht begrijpelijk (geen idee hoe ze eraan toe zijn), maar in goed overleg is er vast wel tot een oplossing te komen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:53 schreef De_kluizenaar het volgende:
maar ga morgen terug naar de winkel. Ik kan het begrijpen wanneer ze de schoenen niet willen omruilen maar ze hebben me toch geen lekkere schoenen verkocht dus dat wil ik op zn minst overleggen.
Balen zeg![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Woopwoopquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:14 schreef Quoi het volgende:
Ok, 20 km werd 21.2 km![]()
Die .2 is belangrijk, want afstandrecord
Laatste kms was bijten, maar ze zitten in de benen!lekker bezig mevrouw Q
Heb je al zin in ons loopje op 7 sept. Begint inmiddels een aardig Fok!loopje te worden met zijn 4-en
Toppers!.
M'n onderbeen zeurt een beetje, dus ik schuif de LDL naar vanavond of anders morgen.
Ik had overigens last van een zeer korte accuduur met m'n Garmin 405; zonder te gebruiken redde hij amper twee dagen, en vorige week na de LDL van 18k was 'ie al ruim voor de helft leeg. Met het 'kalibreren' van accu's heb ik eigenlijk geen goede ervaringen, maar dit blijkt voor deze Garmin wel te werken. Donderdag 5k geklokt en nu staat 'ie nog op 59%. Gaat 'ie vast ook niet meer ineens uit onderweg.
Get stoned![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR: trailers... rare lui
[ Bericht 0% gewijzigd door Guard op 17-08-2014 14:43:55 ]Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Vet verslagsupergoed gedaan!!
Leuk verhaal Guard! In topvorm ben je!![]()
Hier heerlijk vers gedouchd, voetjes om hoog en dit soort verhalen lezen
@Murmeli: ik heb er zeker zin in, maar zie nog wel op tegen de afstand hoor. Blijft een end!![]()
Alle topics bijgelezen. Wat een werk na twee weken!
Een speciale![]()
voor de TdF lopers. Verder veel leuke verhalen en veel goede prestaties gezien
Qua blessures heb ik alleen onthouden dat Ynske weer een klein rondje gedaan heeft![]()
![]()
Oh mensen, ik was net bij de Lidl, en het loont wel even de moeite om er snel langs te gaan. Heel veel hardloopspul weer, en met name ook van die gele reflectie bandjes met LEDjes. Voor als het straks weer vroeg donker is en alles.
Je moet er wel altijd snel bij zijn, want het is zo weg![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
En ze hebben kinesiologie-tape voor ET!quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:00 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh mensen, ik was net bij de Lidl, en het loont wel even de moeite om er snel langs te gaan. Heel veel hardloopspul weer, en met name ook van die gele reflectie bandjes met LEDjes. Voor als het straks weer vroeg donker is en alles.
Je moet er wel altijd snel bij zijn, want het is zo weg!![]()
![]()
Oh ja, dat klopt! Heb ik ook zien liggen!quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:06 schreef GotC het volgende:
[..]
En ze hebben kinesiologie-tape voor ET![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Morgenavond is er een parcours verkenning voor de TTM, de volledige 10 EM.
1 grote groep, tempo op 6,15 min/km. Ga ik wel meelopen. Prima eerste training in een nieuwe week
Hm, eerst het verslag van Guard lezen of eerst mijn 50´ van vandaag doen, dilemma dilemma... Toch maar de 50 minuten hobbelen, heb ik iets om naar uit te kijken. Tot straks
Heb ik mezelf daar keihard 36km gejinxt!quote:Op zondag 17 augustus 2014 08:49 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat doe jij
[..]
Stiekem is het soms wel fijn. Maar ik moet dan wel droog weg kunnen, daarna kan het me weinig bommen.
Ik hoor het nu ook aardig waaien en ik ga straks 1 richting op dus hopelijk heb ik dan niet wind tegen.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:14 schreef Guard het volgende:
Amen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR: trailers... rare lui
Forum Opties Forumhop: Hop naar: