Doorrijden is altijd goed, zelfs als je gedubbelt bent. Het komt regelmatig voor dat er minder dan 30 de koers uitrijden, dan heb je altijd prijs.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:53 schreef Patroon het volgende:
[..]
Desondanks heb ik in de winter veel duurritten gemaakt waardoor goede basis gelegd.
Ik zat trouwens nog even de uitslag van gisteren te kijken. Conclusie: te snel gestopt. Er reden jongens achter mij op moment van afmelden die later nog om 35e plek reden.
Was een moment van psychische zwakte, veel goede renners stapten af en dat was mede de reden dat ik dacht ach.. slap. Misschien was het wel verstandig om geen risico te nemen met half natte wegen, maar volgende x rij ik door.
45km/h op de Wilpsedijk en Hoevelakenseweg met tegenwind, ik heb daar nu even de KOM op een segmentje.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:10 schreef Oksel het volgende:
Hoe hard ging het? waarom moet Grip er af?
Helden! Zo is maar weer te zien dat vanaf de bank niet te zeggen is of je dat wel of niet kunt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
45km/h op de Wilpsedijk en Hoevelakenseweg met tegenwind, ik heb daar nu even de KOM op een segmentje.
Er werd vrij straf gekoerst. We zaten in een groep van 20 man tot Den Bosch en er was altijd wel iemand aan het gasgeven op kop. Daarna viel alles in plukjes uit elkaar.
Wat ben jij toch af en toe een ongelooflijk naar mannetje.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:10 schreef Oksel het volgende:
Hoe hard ging het? waarom moet Grip er af?
Goed gedaan man, jammer dat ik je niet meer gezien heb maar stond na 3 uur liggen op een matje in de auto beetje te vergoren op die camping. Dus maar afgetaaid en een koffie en uitsmijter besteld in een wegrestau.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:42 schreef Gripper het volgende:
[..]
Wat ben jij toch af en toe een ongelooflijk naar mannetje.
In Deventer reden wij vlak achter de kopgroep, en raakte ze kwijt doordat we het checkpoint niet meteen konden vinden. Daarna zat ik in een groep die niet lekker wilde doorrijden, en waarin maar 3 man werkten. Dus dat ging te langzaam. In utrecht hadden we al een half uur achterstand, in Adam een uur, en dat liep op etc. Uiteindelijk uurtje achter kaas binnen, dus ik vond t wel best.
Evengoed hadden wij vanaf Amsterdam een superprima groep die samenwerkte, hard doorreed, en met leuke chicks erbij.
En ik heb gewoon heel lekker gereden, kopwerk gedaan, had m'n huiswerk gedaan door de route goed voor te bereiden, en met een paar man van de Utrechtse koeriers nog volle bak ontsnapping gedaan tussen Wijchen en Nijmegen.
Supertoffe dag en nacht, vette ervaring. Nu een poging tot middagdutje, hopen dat die cafeïne shit eindelijk eens uitgewerkt is.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:42 schreef Gripper het volgende:
[..]
Wat ben jij toch af en toe een ongelooflijk naar mannetje.
In Deventer reden wij vlak achter de kopgroep, en raakte ze kwijt doordat we het checkpoint niet meteen konden vinden. Daarna zat ik in een groep die niet lekker wilde doorrijden, en waarin maar 3 man werkten. Dus dat ging te langzaam. In utrecht hadden we al een half uur achterstand, in Adam een uur, en dat liep op etc. Uiteindelijk uurtje achter kaas binnen, dus ik vond t wel best. Eerste 200 km alleen maar met idiote hartslagen rond gereden, daarna (wind mee vanaf r dam) gelukkig wat rustiger.
Evengoed hadden wij vanaf Amsterdam een superprima groep die samenwerkte, hard doorreed, en met leuke chicks erbij. Kolonel ook super prestatie, na eerst al met die gekke kopgroep geknald te hebben!!
En ik heb gewoon heel lekker gereden, kopwerk gedaan, had m'n huiswerk gedaan door de route goed voor te bereiden, en met een paar man van de Utrechtse koeriers nog volle bak ontsnapping gedaan tussen Wijchen en Nijmegen.
Supertoffe dag en nacht, vette ervaring. Nu een poging tot middagdutje, hopen dat die cafeïne shit eindelijk eens uitgewerkt is.
Kaas, jammer dat ik je biet meer gezien heb vanochtend. Was tof!
https://www.strava.com/activities/181388592
Ik was toen echt een beetje bangigquote:Op zondag 17 augustus 2014 12:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
toen waaide het te hard voor 'm
Hoe bedoel je? Als je op de hf doelt heb je gelijk, een duurrit met gem hf van 163 is natuurlijk volslagen zinloos, maar dat heb je zelf nu ook wel eens door mag ik hopen? Doet die Personal Trainer trouwens wel aan feedback geven?quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:10 schreef Oksel het volgende:
Dus ik heb weer voor niets gereden Patroon
Ik moet dus dezelfde afstand in minder tijd afleggen.
http://www.strava.com/activities/181373807
alle noordelingen zijn een soort haas lijkt wel. Pakhaas, angsthaas, we hebben ze allemaal!quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:38 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik was toen echt een beetje bangig
Marco die tegen een lantaarnpaal aanwaaide.
Je moet die plastic boutjes losdraaien en beetje verplaatsen en dan weer vastdraaien. Bij het voorste stuk is het handig om iets van dubbelzijdig tape tussen de twee delen te doen zodat die wat meer omhoog wijst.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:42 schreef Patroon het volgende:
Ik probeer die Crud Roadracer spatborden weer te monteren maar voor lopen ze van 2 kanten stijf tegen het wiel aan...iemand ervaring met de 2e keer montage van die dingen?
Zaterdag ga ik misschien bij Sloten rijden.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
alle noordelingen zijn een soort haas lijkt wel. Pakhaas, angsthaas, we hebben ze allemaal!
Was ook wel gekkenwerk toe
Hahaha iddquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
alle noordelingen zijn een soort haas lijkt wel. Pakhaas, angsthaas, we hebben ze allemaal!
Was ook wel gekkenwerk toe
al geprobeerd, maar het is net of lopen die 2 stangen naar binnen toe (dus richting de velg knijpen). Al geprobeerd om te wisselen en op de kop..niks helpt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:54 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Je moet die plastic boutjes losdraaien en beetje verplaatsen en dan weer vastdraaien. Bij het voorste stuk is het handig om iets van dubbelzijdig tape tussen de twee delen te doen zodat die wat meer omhoog wijst.
Alsof die verstand van racefietsen heeft, en enig idee heeft van afstanden / hartslagen die ik fiets.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:47 schreef Patroon het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Als je op de hf doelt heb je gelijk, een duurrit met gem hf van 163 is natuurlijk volslagen zinloos, maar dat heb je zelf nu ook wel eens door mag ik hopen? Doet die Personal Trainer trouwens wel aan feedback geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |