Doorrijden is altijd goed, zelfs als je gedubbelt bent. Het komt regelmatig voor dat er minder dan 30 de koers uitrijden, dan heb je altijd prijs.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:53 schreef Patroon het volgende:
[..]
Desondanks heb ik in de winter veel duurritten gemaakt waardoor goede basis gelegd.
Ik zat trouwens nog even de uitslag van gisteren te kijken. Conclusie: te snel gestopt. Er reden jongens achter mij op moment van afmelden die later nog om 35e plek reden.
Was een moment van psychische zwakte, veel goede renners stapten af en dat was mede de reden dat ik dacht ach.. slap. Misschien was het wel verstandig om geen risico te nemen met half natte wegen, maar volgende x rij ik door.
45km/h op de Wilpsedijk en Hoevelakenseweg met tegenwind, ik heb daar nu even de KOM op een segmentje.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:10 schreef Oksel het volgende:
Hoe hard ging het? waarom moet Grip er af?
Helden! Zo is maar weer te zien dat vanaf de bank niet te zeggen is of je dat wel of niet kunt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
45km/h op de Wilpsedijk en Hoevelakenseweg met tegenwind, ik heb daar nu even de KOM op een segmentje.
Er werd vrij straf gekoerst. We zaten in een groep van 20 man tot Den Bosch en er was altijd wel iemand aan het gasgeven op kop. Daarna viel alles in plukjes uit elkaar.
Wat ben jij toch af en toe een ongelooflijk naar mannetje.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:10 schreef Oksel het volgende:
Hoe hard ging het? waarom moet Grip er af?
Goed gedaan man, jammer dat ik je niet meer gezien heb maar stond na 3 uur liggen op een matje in de auto beetje te vergoren op die camping. Dus maar afgetaaid en een koffie en uitsmijter besteld in een wegrestau.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:42 schreef Gripper het volgende:
[..]
Wat ben jij toch af en toe een ongelooflijk naar mannetje.
In Deventer reden wij vlak achter de kopgroep, en raakte ze kwijt doordat we het checkpoint niet meteen konden vinden. Daarna zat ik in een groep die niet lekker wilde doorrijden, en waarin maar 3 man werkten. Dus dat ging te langzaam. In utrecht hadden we al een half uur achterstand, in Adam een uur, en dat liep op etc. Uiteindelijk uurtje achter kaas binnen, dus ik vond t wel best.
Evengoed hadden wij vanaf Amsterdam een superprima groep die samenwerkte, hard doorreed, en met leuke chicks erbij.
En ik heb gewoon heel lekker gereden, kopwerk gedaan, had m'n huiswerk gedaan door de route goed voor te bereiden, en met een paar man van de Utrechtse koeriers nog volle bak ontsnapping gedaan tussen Wijchen en Nijmegen.
Supertoffe dag en nacht, vette ervaring. Nu een poging tot middagdutje, hopen dat die cafeïne shit eindelijk eens uitgewerkt is.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:42 schreef Gripper het volgende:
[..]
In Deventer reden wij vlak achter de kopgroep, en raakte ze kwijt doordat we het checkpoint niet meteen konden vinden. Daarna zat ik in een groep die niet lekker wilde doorrijden, en waarin maar 3 man werkten. Dus dat ging te langzaam. In utrecht hadden we al een half uur achterstand, in Adam een uur, en dat liep op etc. Uiteindelijk uurtje achter kaas binnen, dus ik vond t wel best. Eerste 200 km alleen maar met idiote hartslagen rond gereden, daarna (wind mee vanaf r dam) gelukkig wat rustiger.
Evengoed hadden wij vanaf Amsterdam een superprima groep die samenwerkte, hard doorreed, en met leuke chicks erbij. Kolonel ook super prestatie, na eerst al met die gekke kopgroep geknald te hebben!!
En ik heb gewoon heel lekker gereden, kopwerk gedaan, had m'n huiswerk gedaan door de route goed voor te bereiden, en met een paar man van de Utrechtse koeriers nog volle bak ontsnapping gedaan tussen Wijchen en Nijmegen.
Supertoffe dag en nacht, vette ervaring. Nu een poging tot middagdutje, hopen dat die cafeïne shit eindelijk eens uitgewerkt is.
Kaas, jammer dat ik je biet meer gezien heb vanochtend. Was tof!
https://www.strava.com/activities/181388592
Ik was toen echt een beetje bangigquote:Op zondag 17 augustus 2014 12:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
toen waaide het te hard voor 'm
Hoe bedoel je? Als je op de hf doelt heb je gelijk, een duurrit met gem hf van 163 is natuurlijk volslagen zinloos, maar dat heb je zelf nu ook wel eens door mag ik hopen? Doet die Personal Trainer trouwens wel aan feedback geven?quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:10 schreef Oksel het volgende:
Dus ik heb weer voor niets gereden Patroon
Ik moet dus dezelfde afstand in minder tijd afleggen.
http://www.strava.com/activities/181373807
alle noordelingen zijn een soort haas lijkt wel. Pakhaas, angsthaas, we hebben ze allemaal!quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:38 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik was toen echt een beetje bangig
Marco die tegen een lantaarnpaal aanwaaide.
Je moet die plastic boutjes losdraaien en beetje verplaatsen en dan weer vastdraaien. Bij het voorste stuk is het handig om iets van dubbelzijdig tape tussen de twee delen te doen zodat die wat meer omhoog wijst.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:42 schreef Patroon het volgende:
Ik probeer die Crud Roadracer spatborden weer te monteren maar voor lopen ze van 2 kanten stijf tegen het wiel aan...iemand ervaring met de 2e keer montage van die dingen?
Zaterdag ga ik misschien bij Sloten rijden.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
alle noordelingen zijn een soort haas lijkt wel. Pakhaas, angsthaas, we hebben ze allemaal!
Was ook wel gekkenwerk toe
Hahaha iddquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
alle noordelingen zijn een soort haas lijkt wel. Pakhaas, angsthaas, we hebben ze allemaal!
al geprobeerd, maar het is net of lopen die 2 stangen naar binnen toe (dus richting de velg knijpen). Al geprobeerd om te wisselen en op de kop..niks helpt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:54 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Je moet die plastic boutjes losdraaien en beetje verplaatsen en dan weer vastdraaien. Bij het voorste stuk is het handig om iets van dubbelzijdig tape tussen de twee delen te doen zodat die wat meer omhoog wijst.
Alsof die verstand van racefietsen heeft, en enig idee heeft van afstanden / hartslagen die ik fiets.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:47 schreef Patroon het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Als je op de hf doelt heb je gelijk, een duurrit met gem hf van 163 is natuurlijk volslagen zinloos, maar dat heb je zelf nu ook wel eens door mag ik hopen? Doet die Personal Trainer trouwens wel aan feedback geven?
Zegt de jongen die gisteren zelf als "haas" heeft gefungeerd...beetje meehelpen aan valsspelenquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Richtlijn is 80% D1, 20% in hogere zones d.m.v. interval.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:57 schreef Oksel het volgende:
Hoeveel uur en welke max. hartslag zou je 1x per week dan adviseren Patroon? Dus 1x per week een duurrit.
Knecht noem ik het. Das anders.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:57 schreef Patroon het volgende:
[..]
Zegt de jongen die gisteren zelf als "haas" heeft gefungeerd...beetje meehelpen aan valsspelen
Tsja dat van die oom is natuurlijk een vergelijkbaar verhaal als "mijn oom heeft altijd gerookt en is 101 geworden"quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:56 schreef Oksel het volgende:
[..]
Alsof die verstand van racefietsen heeft, en enig idee heeft van afstanden / hartslagen die ik fiets.
Verder kun je lullen wat je wilt, mijn oom rijdt altijd (nog vaker dan ik) in 't dieprood, altijd maximaal, al jarenlang, en die's beresterk, knalt alle lokale KOM's aan gort en kan ondertussen erg goed fietsen. Dus doen alsof je van zo'n rit niet beter maar slechter wordt is onzin. Dat het niet 't meest efficiënt is, is wat anders.
Ik zal je nooit meer hoge verwachtingen van je hebben, of je hoog cq. goed inschatten, mijn oprechte excuses voor mijn positieve instelling op je fiets-kunnen!!!quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:42 schreef Gripper het volgende:
[..]
Knechten doe je, als je meedoet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Knecht noem ik het. Das anders.
Hmm.. denk je werkelijk?quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:59 schreef Patroon het volgende:
[..]
Tsja dat van die oom is natuurlijk een vergelijkbaar verhaal als "mijn oom heeft altijd gerookt en is 101 geworden"
Ik zei dat pas tegen iemand, die zei dat dat onzin was, omdat er controle op was?quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:59 schreef Patroon het volgende:
[..]
Knechten doe je, als je meedoet.
Tijdens de Marmotte waren er ook hazen in het dal, die de kopgroep hebben geholpen.![]()
Ja die gast fietst natuurlijk al jaren dus heeft wel een basis op gebouwd. Kijk je bouwt echt wel wat op, als je 20 jaar fietst en altijd te hard fietst. Het is niet zo dat je niks doet en niks beter wordt. Uiteindelijk gaat het er om om zoveel mogelijk progressie te maken in zo weinig mogelijk jaren en uren per week. Als je dan de efficiëntie verhoogt en de uren gelijk houdt of zelfs verhoogd, ga je gewoon keihard vooruit. Kan zelfs zo zijn dat je met 6u efficiënt trainen per week meer progressie maakt dan 10u per week fietsen om het fietsen. Maar goed, het is maar net wat je doel is. Ik denk dat ik er gewoon anders over denk dan de meesten hier.quote:
Ga gewoon 1x per week minimaal 3u te fietsen met een hartslag rond 130 ofzo (wat is je max?) je moet door je neus kunnen ademen zonder benauwd te worden, echt het idee hebben dat je geen fuck doet. Is dat bij tegenwind 22km/h dan is dat zo...gewoon doen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:04 schreef Oksel het volgende:
Maar ik ben al zo vaak lui, moet ik dan ook nog lui zijn op de fiets!?
Ik fiets echt altijd met mn muil openquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:07 schreef Patroon het volgende:
je moet door je neus kunnen ademen zonder benauwd te worden
199.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:07 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ga gewoon 1x per week minimaal 3u te fietsen met een hartslag rond 130 ofzo (wat is je max?) je moet door je neus kunnen ademen zonder benauwd te worden, echt het idee hebben dat je geen fuck doet. Is dat bij tegenwind 22km/h dan is dat zo...gewoon doen.
Wij rijden met de ploeg in de winter ook duurritten met zo'n 25-26 gemiddeld met 10 man. Op kop +/-140-150, in het wiel 120-130. Maar in het seizoen rijden de meesten wel de straatstenen uit de weg.
Krijg je thuis te weinig te eten?quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:08 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik fiets echt altijd met mn muil openAl rijd ik met een hartslag van 110
Ja probeer eerst eens 135-145 ofzo. En dan zie je wel hoe het gaat. Vorig jaar reed ik mijn durritten op 140-150 maar merk nu dat ik 150 voor mij niet meer als D1 voelt. Zal donderdag weer ff testen dus ben benieuwd of dat ook te verklaren is.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:14 schreef Oksel het volgende:
[..]
199.
Ik zal 't in de agenda zetten. Noem ik 't 'Patty's uurtje'.
Als de paden maar goed hard zijn vind ik 't wel tof. Dat is het nadeel van ATB'en hier in twente, fucking veel vieze soppige blubberbende.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:19 schreef Patroon het volgende:
Als ik dit zie krijg ik zin om de MTB transalp te rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |