Ja oké, ik bedoelde TDEEquote:Op maandag 18 augustus 2014 08:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
BMR is toch ook wat je verbruikt als je niks doet, of niet?
Dat is de definitie van BMRquote:Op maandag 18 augustus 2014 08:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je BMR is 1800 op 85 kilo? Lig jij verder de hele dag?
Mijn TDEE is dan ook 2800quote:Op maandag 18 augustus 2014 08:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja oké, ik bedoelde TDEEreken gewoon dat uit, 300-500 kcal eronder en doe nog wat HIIT. Zijn TDEE kan nooit 1800 zijn.
BMR is handig om te weten maar wat heb je er verder aan?
Dat is wat ik ook doe, minus de HIIT.quote:Op maandag 18 augustus 2014 08:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja oké, ik bedoelde TDEEreken gewoon dat uit, 300-500 kcal eronder en doe nog wat HIIT. Zijn TDEE kan nooit 1800 zijn.
BMR is handig om te weten maar wat heb je er verder aan?
Waarom geef je in je eerste post aan dat je onder je BMR wilt gaan zitten? Ik snap ook wel dat het handig is om te weten, maar niet om mee te werken. Behoefte zonder trainen is geen BMR. Ik bedoelde overigens gewoon je TDEE met krachttraining, excl HIIT (als ik mobiel post ben ik meestal niet zo duidelijkquote:Op maandag 18 augustus 2014 09:04 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Mijn TDEE is dan ook 2800
BMR is nuttig om te weten omdat dat je absolute minimum is qua inname van kcal om 'starvation' te voorkomen.
~1000 euroquote:Op maandag 18 augustus 2014 07:41 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Hoeveel was je in totaal kwijt, als ik vragen mag?
Hoeveel kg? Bij welke rep? Pijnlijke roll? Vertel ons ALLES!quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:27 schreef Dven het volgende:
Eerste roll of shamehebben we dat ook weer gehad
Nice. En nice price.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:06 schreef IrCute het volgende:
Home gym besteld![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+ een paar fitness matten en 25,35,45 lb dumbbells en 2 kettlebells
70 kg, 7e rep. Ik wilde tot 5 gaan maar het ging verbazingwekkend makkelijk. Dus dacht, laat ik er eens een zesde uitgooien. Prima! Opeens crashte ik volledig en kreeg ik het zelfs niet meer zover om de gewichten er af te laten vallen en lag ik daar hulpeloosquote:Op maandag 18 augustus 2014 10:34 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Hoeveel kg? Bij welke rep? Pijnlijke roll? Vertel ons ALLES!
Enig idee waar het mis ging? Fysiek, techniek, mentaal?quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:48 schreef Dven het volgende:
[..]
70 kg, 7e rep. Ik wilde tot 5 gaan maar het ging verbazingwekkend makkelijk. Dus dacht, laat ik er eens een zesde uitgooien. Prima! Opeens crashte ik volledig en kreeg ik het zelfs niet meer zover om de gewichten er af te laten vallen en lag ik daar hulpeloos
Goed, ook weer afgeleerd.
Sowieso fysiek natuurlijk. En misschien ook wel mentaal om niet volledig door te durven zetten omdat zo'n gewicht nog harder aankomt wanneer je je best doet om hem nog weg te kunnen zetten maar het toch niet redt en het van een afstandje op je krijgt..quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
Enig idee waar het mis ging? Fysiek, techniek, mentaal?
Ja sure. Maar het is belangrijk dat je weet waar het misging. Een faal kan je meer leren dan 100 setjes goede BP´s.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Sowieso fysiek natuurlijk. En misschien ook wel mentaal om niet volledig door te durven zetten omdat zo'n gewicht nog harder aankomt wanneer je je best doet om hem nog weg te kunnen zetten maar het toch niet redt en het van een afstandje op je krijgt..
Toch maar eens een vriend zover krijgen ook naar de gym te gaan zodat ik met een spotter kan gaan werken. Scheelt toch, zeker mentaal.
mooi is het moment dat je gaat realiseren dat het je niet meer gaat lukken en je tegen een muur aan ligt te drukken hahahquote:Op maandag 18 augustus 2014 10:27 schreef Dven het volgende:
Eerste roll of shamehebben we dat ook weer gehad
fuarkk my ribsquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:40 schreef Dizorn het volgende:
Barbell flies is het enige juiste antwoord hierop.
Ohhhh zo'n roll of shamequote:Op maandag 18 augustus 2014 10:48 schreef Dven het volgende:
[..]
70 kg, 7e rep. Ik wilde tot 5 gaan maar het ging verbazingwekkend makkelijk. Dus dacht, laat ik er eens een zesde uitgooien. Prima! Opeens crashte ik volledig en kreeg ik het zelfs niet meer zover om de gewichten er af te laten vallen en lag ik daar hulpeloos
Let op je ademhaling. Dat scheelt mentaal enorm veel. Als je op je ademhaling let, heb je veel minder tijd om te gaan liggen stressen dat je het niet omhoog krijgt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Sowieso fysiek natuurlijk. En misschien ook wel mentaal om niet volledig door te durven zetten omdat zo'n gewicht nog harder aankomt wanneer je je best doet om hem nog weg te kunnen zetten maar het toch niet redt en het van een afstandje op je krijgt..
Toch maar eens een vriend zover krijgen ook naar de gym te gaan zodat ik met een spotter kan gaan werken. Scheelt toch, zeker mentaal.
Heb ik ook altijd met BP en OHP, denken dat je er nog wel één kan doen en ineens alle kracht weg uit je armenquote:Op maandag 18 augustus 2014 10:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon tippen; eerst links, dan rechtsquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:45 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ohhhh zo'n roll of shameIn ieder geval ben je niet die idioot die die stang op z'n nek laat vallen. En volgende keer gaat het beter
Nice, zeer mooie set!quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:06 schreef IrCute het volgende:
Home gym besteld![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eh Squatten, bench press, deadliften voornamelijk. Ongeveer hetzelfde wat een jongen zoals jou ermee moetquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:57 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nice, zeer mooie set!
Maar wat moet een meisje zoals jij daarmee?
Laat je niet ontmoedigen door al die bro's hier. Het is hartstikke goed als vrouwen serieus aan de gewichten gaan hangen. Dat zouden veel meer vrouwen moeten doen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:21 schreef IrCute het volgende:
[..]
Eh Squatten, bench press, deadliften voornamelijk. Ongeveer hetzelfde wat een jongen zoals jou ermee moet
Probeer sowieso de uitvoering en ademhaling zo correct mogelijk uit te voeren. Daar was bij rep 7 echter niets meer van overquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:46 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Let op je ademhaling. Dat scheelt mentaal enorm veel. Als je op je ademhaling let, heb je veel minder tijd om te gaan liggen stressen dat je het niet omhoog krijgt.
"Nee ik wil niet te gespierd worden, ik wil alleen tonen"quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:24 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Laat je niet ontmoedigen door al die bro's hier. Het is hartstikke goed als vrouwen serieus aan de gewichten gaan hangen. Dat zouden veel meer vrouwen moeten doen.
Ik ben niet nieuw hierquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:24 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Laat je niet ontmoedigen door al die bro's hier. Het is hartstikke goed als vrouwen serieus aan de gewichten gaan hangen. Dat zouden veel meer vrouwen moeten doen.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:26 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
"Nee ik wil niet te gespierd worden, ik wil alleen tonen"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1) nog altijd beter dan de walvissen die op de bank blijven liggen en Doritos vreten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:26 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
"Nee ik wil niet te gespierd worden, ik wil alleen tonen"
Helemaal mee eens. Mijn vriendin ziet er na een maand in de gewichten al stukken beter uit. Ze is nu ook eindelijk begonnen met de hoeveelheid gewicht tijdens het squatten omhoog te gooienquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:24 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Heel goed, heel goed.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:21 schreef IrCute het volgende:
[..]
Eh Squatten, bench press, deadliften voornamelijk. Ongeveer hetzelfde wat een jongen zoals jou ermee moet
Nice.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:06 schreef IrCute het volgende:
Home gym besteld![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:40 schreef Dizorn het volgende:
Barbell flies is het enige juiste antwoord hierop.
Wat dacht je van hetzelfde als een jongen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:57 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nice, zeer mooie set!
Maar wat moet een meisje zoals jij daarmee?
quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:24 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dit dus.quote:
Ja, je moet je wel focussen bij de db's. Doe mij maar liever de bar idd.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:01 schreef Xa1pt het volgende:
Ik vind (incline) db press eigenlijk vrij kut om te doen, kan nooit goed in de bank hangen zoals dat met een bar wel kan.
Hoe wijd pad je hem?quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:06 schreef Lightweight het volgende:
Ging kut vandaag. Bent-over row lukt amper, kan gewoon niet die rug voelen. Zowel bovenhands of onderhands krijg ik het niet voor elkaar. Voelt meer als een bicep oefening dan iets anders, wat er al op duidt dat ik het niet helemaal () goed doe.
probeer het met minder gewicht. Ik ben er vrij zeker van dat je te zwaar gaat als je zegt dat je je rug niet voelt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:06 schreef Lightweight het volgende:
Ging kut vandaag. Bent-over row lukt amper, kan gewoon niet die rug voelen. Zowel bovenhands of onderhands krijg ik het niet voor elkaar. Voelt meer als een bicep oefening dan iets anders, wat er al op duidt dat ik het niet helemaal () goed doe.
Kan heel goed kloppen. Misschien toch maar even de ego de deur uit doen. Volgende keer even goed uitproberen bij welk gewicht ik het wel voel, want ik voelde het wel degelijk bij de warming-up.quote:
Wie is dit? Kan er niks over vinden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:22 schreef Snakey het volgende:
Mike Marazzo is gisteren oveleden. 48 jaar en wachte op een harttransplantatie....
Mike Matarazzo. Een pro-bodybuilder en fan-favourite.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:34 schreef seto het volgende:
[..]
Wie is dit? Kan er niks over vinden.
Ik zal straks een link geven. Waar ik nu ben heb heel af en toe verbinding.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:34 schreef seto het volgende:
[..]
Wie is dit? Kan er niks over vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |