Je kent de geschiedenis niet. Dit zijn allemaal mensen die trainde in de gym waar ik nu nog train. Een paar gasten die de oude gym beheerde zijn hun eigen gym begonnen terwijl ik niet in Spanje was, dus toen ik terug kwam waren al m'n 'trainingsmaatjes' weg. Dat zijn geen van allen gasten die een gesprek beginnen in de gym, maar juist goed zijn om om je heen te hebben voor motivatie en een beetje hulp hier en daar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:56 schreef Calvin_Von_Storm het volgende:
[..]
Als ik iets vervelend vind, dan is het wel bekenden tegenkomen in 'een gym'. Ik doe mijn workout en ik vertrek. Echter begrijp ik dat andere zich daar wel prettig bij kunnen voelen. Het is natuurlijk wel vertrouwd, al word ik vaak afgeleid door deze mensen. Ieder zijn ding.
Ik praatte puur vanuit mijzelf, mijn 'ik'. Spijtig dat het verkeerd overkwam op jou Snakey. In deze begrijp ik je zeer goed! Mijn reactie was meer een klacht an sich en niet gericht op jou.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je kent de geschiedenis niet. Dit zijn allemaal mensen die trainde in de gym waar ik nu nog train. Een paar gasten die de oude gym beheerde zijn hun eigen gym begonnen terwijl ik niet in Spanje was, dus toen ik terug kwam waren al m'n 'trainingsmaatjes' weg. Dat zijn geen van allen gasten die een gesprek beginnen in de gym, maar juist goed zijn om om je heen te hebben voor motivatie en een beetje hulp hier en daar.
Met elkaar ouwehoeren doen we eventueel buiten de gym. Het is dus niet zoals jij je het voorstelt.
Het was me niet duidelijk, dus ik nam het persoonlijk. Geen probleem.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:01 schreef Calvin_Von_Storm het volgende:
[..]
Ik praatte puur vanuit mijzelf, mijn 'ik'. Spijtig dat het verkeerd overkwam op jou Snakey. In deze begrijp ik je zeer goed! Mijn reactie was meer een klacht an sich en niet gericht op jou.
Ik zou voor die bovenste gaan, komt op mij een stuk kwalitatiever over, en de bovenste bench heeft meer standen als ik het zo zie.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:52 schreef Soldier2000 het volgende:
Aangezien hier vast wel fokkers zullen zitten die een kleine homegym hebben: ik twijfel tussen 2 bench bankjes + leg extension:
Barbarian Multi Bench 2 + Barbarian Leg Lift Accessory
¤ 468,-
Vs.
BodyCraft F602 Deluxe Halterbank + https://www.helisports.nl/benches/BodyCraft-F602-Deluxe-Halterbank.html
¤ 315,-
Welke zouden jullie kiezen, of hebben jullie in je bezit, en waarom natuurlijk
Ik heb meer last van mensen die tegen anderen praten dan mensen die tegen mij praten. Als ze bijvoorbeeld een oefening/apparaat bezet houden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:11 schreef Snakey het volgende:
Ik heb er trouwens ook een hekel aan, ouwehoeren in de gym. Het zijn dan ook vaak van die mensen die tegen je beginnen te praten wanneer je je staat te concentreren voor een zware lift. Klungels.
Haha ja dat ja, precies! Het zijn ook vaak de mensen die met z'n vieren tegelijk gaan sporten, en allemaal hetzelfde apparaat of bankje bezet houden. Echter zei ik in mijn eerste post: 'Echter begrijp ik dat andere zich hier prettig bij voelen, het is wel vertrouwd.' Ik laat die mensen maar haha.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:11 schreef Snakey het volgende:
Ik heb er trouwens ook een hekel aan, ouwehoeren in de gym. Het zijn dan ook vaak van die mensen die tegen je beginnen te praten wanneer je je staat te concentreren voor een zware lift. Klungels.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:12 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik heb meer last van mensen die tegen anderen praten dan mensen die tegen mij praten. Als ze bijvoorbeeld een oefening/apparaat bezet houden.
Daar zeg ik dan wat van. Ik wil door en niet gestopt worden door mensen die lopen te lanterfanten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:12 schreef Calvin_Von_Storm het volgende:
[..]
Haha ja dat ja, precies! Het zijn ook vaak de mensen die met z'n vieren tegelijk gaan sporten, en allemaal hetzelfde apparaat of bankje bezet houden. Echter zei ik in mijn eerste post: 'Echter begrijp ik dat andere zich hier prettig bij voelen, het is wel vertrouwd.' Ik laat die mensen maar haha.
P.S: Ik kan jou niet dm'en.
Dit. Als ze tegen mij praten, kap ik ze gewoon af als ik er genoeg van heb.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:12 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik heb meer last van mensen die tegen anderen praten dan mensen die tegen mij praten. Als ze bijvoorbeeld een oefening/apparaat bezet houden.
Haal een power cage.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:52 schreef Soldier2000 het volgende:
Aangezien hier vast wel fokkers zullen zitten die een kleine homegym hebben: ik twijfel tussen 2 bench bankjes + leg extension:
Barbarian Multi Bench 2 + Barbarian Leg Lift Accessory
¤ 468,-
Vs.
BodyCraft F602 Deluxe Halterbank + https://www.helisports.nl/benches/BodyCraft-F602-Deluxe-Halterbank.html
¤ 315,-
Welke zouden jullie kiezen, of hebben jullie in je bezit, en waarom natuurlijk
Dat lijkt mij ook, maar hij is ook flink duurder.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:07 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik zou voor die bovenste gaan, komt op mij een stuk kwalitatiever over, en de bovenste bench heeft meer standen als ik het zo zie.
Die heb ik alquote:
koptelefoon, bluetooth, telefoon....opgelostquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:11 schreef Snakey het volgende:
Heb ik een bloedhekel aan. Maar het gebeurt thuis sowieso bijna niet meer. Het zijn over het algemeen dezelfde mensen die 's morgens vroeg trainen, dus die weten dat ze me met rust moeten laten. Hier train ik ook zo vroeg mogelijk, dan is het lekker rustig en degenen die er wel zijn trainen hard en zijn dus ook niet echt in voor een babbeltje. Niet dat dat nooit gebeurt, maar die duren niet zo lang.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:27 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
koptelefoon, bluetooth, telefoon....opgelost
Mwah bij ons is het niet anders, al loopt er best een beetje gewoon volk langs. Je merkt wel een andere sfeer als er judokas, tennis(t)ers, K1 vechters etc tegelijk bezig zijn dan niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als ik het zo lees allemaal kan ik mij er weinig bij voorstellen. Bij ons is het heel anders. Ik zie de gym ook meer als een plek waar je naartoe gaat om 'de wereld te vergeten', gewichten te liften in een goede sfeer waarin tevens veel gemotiveerd wordt, met mij alle andere in 'ons groepje'. Er is niemand die er niet door kan liften.
Zo is het hier in Spanje ook. In NL willen vreemden nog wel eens rare vragen stellen met de bedoeling een praatje te maken. Maar dat heb je nou eenmaal in een David Lloyd, denk ik.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als ik het zo lees allemaal kan ik mij er weinig bij voorstellen. Bij ons is het heel anders. Ik zie de gym ook meer als een plek waar je naartoe gaat om 'de wereld te vergeten', gewichten te liften in een goede sfeer waarin tevens veel gemotiveerd wordt, met mij alle andere in 'ons groepje'. Er is niemand die er niet door kan liften.
Dope.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:52 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Mwah bij ons is het niet anders, al loopt er best een beetje gewoon volk langs. Je merkt wel een andere sfeer als er judokas, tennis(t)ers, K1 vechters etc tegelijk bezig zijn dan niet.
Laatste tijd bv is het wat rustiger met atleten dus is de sfeer ook net ff anders
Ja inderdaad. Bij ons zie je juist dat de serieuze lifters in 'groepsverband' trainen en veel praatjes maken, terwijl de semi- en niet serieuze lifters alleen trainen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zo is het hier in Spanje ook. In NL willen vreemden nog wel eens rare vragen stellen met de bedoeling een praatje te maken. Maar dat heb je nou eenmaal in een David Lloyd, denk ik.
Hier is zo vroeg mogelijk juist alles behalve oke. 1 keer geprobeerd, dat nooit weer. Kom nu meestal tussen 8 en 8.15 aan en vertrek een uur later weer. Nog nooitquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Heb ik een bloedhekel aan. Maar het gebeurt thuis sowieso bijna niet meer. Het zijn over het algemeen dezelfde mensen die 's morgens vroeg trainen, dus die weten dat ze me met rust moeten laten. Hier train ik ook zo vroeg mogelijk, dan is het lekker rustig en degenen die er wel zijn trainen hard en zijn dus ook niet echt in voor een babbeltje. Niet dat dat nooit gebeurt, maar die duren niet zo lang.
Zo vroeg mogelijk IS 8 uur hier.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Hier is zo vroeg mogelijk juist alles behalve oke. 1 keer geprobeerd, dat nooit weer. Kom nu meestal tussen 8 en 8.15 aan en vertrek een uur later weer. Nog nooitiemand tegengekomen.
8 uur vind ik persoonlijk pittig vroegquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Hier is zo vroeg mogelijk juist alles behalve oke. 1 keer geprobeerd, dat nooit weer. Kom nu meestal tussen 8 en 8.15 aan en vertrek een uur later weer. Nog nooitiemand tegengekomen.
Hier gaat hij om 6 uur open..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zo vroeg mogelijk IS 8 uur hier.![]()
Gym gaat om 8 uur open...
Perfecte tijd voor mij. Begin met werken om 10.00, ben vaak om 6.30 al wakker. Voorheen was dat FOK!inbedtijd, bevalt dit me toch stukken beter. Na werk nog gaan wil ik ook niet want dan is het erg druk en heb ik er eigenlijk ook helemaal geen zin meer in.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:20 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
8 uur vind ik persoonlijk pittig vroeg![]()
Dan lijkt het me ideaal ja, ben persoonlijk geen ochtendpersoon.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Perfecte tijd voor mij. Begin met werken om 10.00, ben vaak om 6.30 al wakker. Voorheen was dat FOK!inbedtijd, bevalt dit me toch stukken beter. Na werk nog gaan wil ik ook niet want dan is het erg druk en heb ik er eigenlijk ook helemaal geen zin meer in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |