Ik ben met allemaal andere dingen bezig, en morgen ben ik weer een paar dagen van huis. Dan moet ik niet vergeten de server aan te zetten en dan kijk ik volgende week wel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:52 schreef sp3c het volgende:
als je expendables 3 nog steeds niet gezien hebt dan begin ik wel een beetje boos te worden denkik
Ik vond deel 2 een goede film. Met die Rus, "you're software is shit" en "trust me, drone better"quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:56 schreef sp3c het volgende:
ik ook denk ik
of niet, weet ik niet meer, Iron Man is een sukkelheld
Nou op mijn tv zie ik geen verschil tussen een screener of een HD weet ik veel rip. Sowieso kan mijn laptop geen 1080 aanquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:56 schreef Specularium het volgende:
Expendables 3 was wel een screener.
Zal Juan leuk vinden.
Zangief!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:58 schreef sp3c het volgende:
de enige goede Rus is die gast van de originele streetfighter film
Ik heb hem gekeken op de grote tv en ik vond de kwaliteit eigenlijk wel goed genoeg voor nu.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou op mijn tv zie ik geen verschil tussen een screener of een HD weet ik veel rip. Sowieso kan mijn laptop geen 1080 aanDan bevriest hij.
Krutov, Larionov en Makarov.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:58 schreef sp3c het volgende:
de enige goede Rus is die gast van de originele streetfighter film
quote:First teased this past fall, HK is short for Hentai Kamen ("Masked Pervert"), a parody manga featuring a sexed up superhero, who was born from a masochistic cop dad and a sadistic S&M queen mom
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:01 schreef Karina het volgende:
Lol en deze![]()
http://kotaku.com/5984178(...)hing-youve-ever-seen
[..]
Apart volkje ja.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dit is real liveJapanners zijn echt raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |