De preview van 70 werkt niet, maar als je met je muis hovert dan zie je 'm wel.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:16 schreef Tinkepink het volgende:
70 laadt bij mij niet. Mijn voorkeur gaat uit naar 56.
Even serieus. Een bakker bij ons moest verplicht stoppen met bakken snachts omdat buurtbewoners klaagden van de 'stank' sochtendsquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:34 schreef Isegrim het volgende:
Vandaag op de FB-pagina van een bewoner van de straat waar het pandje zit:
[..]
Echt al veel van dat soort reacties van buurtbewoners, hoe tof is dat?
Ja, die mensen heb je.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:40 schreef regnavetto het volgende:
[..]
Even serieus. Een bakker bij ons moest verplicht stoppen met bakken snachts omdat buurtbewoners klaagden van de 'stank' sochtends
Ja, die is wel echt nostalgisch. Bijna iets wat je zou verwachten op het raam van een bakker anno 1900.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:21 schreef golfer het volgende:
Voor mij absoluut nr. 56. Straalt alles uit wat een goede nostalgische bakkerij moet uitstralen.
Ik vind dat "Sinds 2014" wel een beetje stom staanquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:21 schreef golfer het volgende:
Voor mij absoluut nr. 56. Straalt alles uit wat een goede nostalgische bakkerij moet uitstralen.
Juist dat "sinds"maakt het nostalgisch en iedereen die dan ziet staan sinds 2014 of 2015 begrijpt waarschijnlijk ook wel de ironie.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik vind dat "Sinds 2014" wel een beetje stom staanDat zou ik er misschien over 10/15 jaar neerzetten als je al een hele tijd bezig bent. Niet als je net begint.
Ja, dat vind ik juist leuk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Juist dat "sinds"maakt het nostalgisch en iedereen die dan ziet staan sinds 2014 of 2015 begrijpt waarschijnlijk ook wel de ironie.
Of de sinds veranderen in het jaar waarin het eerste brood werd gebakken door Jeroenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Juist dat "sinds"maakt het nostalgisch en iedereen die dan ziet staan sinds 2014 of 2015 begrijpt waarschijnlijk ook wel de ironie.
Nou, dan wordt het 2013 of 2012, dat maakt ook niet echt veel uit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:34 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Of de sinds veranderen in het jaar waarin het eerste brood werd gebakken door Jeroen
Midden in de nacht zal niet hoeven. Wij maken gebruik van autolyse. We kunnen het brood in de avond vormen, waarna het de hele nacht in een koeling gaat. Het kan rechtstreeks vanuit de koeling de oven in. Als we om 06:00 beginnen, hebben we om 09:00 al flink wat klaar liggen. We beginnen met 1 Rofco-oven, maar als het een beetje loopt zullen daar snel een tweede en derde exemplaar bij moeten komen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:44 schreef computergirl het volgende:
Gaan jullie dan midden in de nacht te bakken om s ochtends een winkel vol te hebben?
70quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou ja, en ze waren dus gewend aan een vaag 'koffiehuis' met de nodige politie-invallen en overlast, dus dan zou ik ook blij zijn met zo'n nieuwe invulling.
Heb de finalisten voor ons logo-ontwerp geselecteerd. https://www.ontwerpen-voo(...)ologisch-desembrood/ - weet niet of jullie kunnen zien wie de finalisten zijn, maar dat zijn nummers 15, 31, 56, 70.
Zo'n 40min. Dus er moet gauw een oven (of twee) bij.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:02 schreef Pietverdriet het volgende:
12 broden per bakgang, hoe lang bakken die?
.
Tof! Kenden jullie elkaar al of is dit een FOK!-vriendschap? (Of fok-zakenrelatie :p)quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:54 schreef junkiexp het volgende:
Vanavond samen met Isegrim en LHO wezen kijken in het pand.
Veel potentie qua ruimte maar nog wel een hoop werk aan de winkel.
Ik kreeg het idee dat er een vereniging van rokers heeft ingezeten, en die hadden dan continue 6 frituurpannen aanstaan en geen afzuiging
Werkelijk geen vierkante centimeter is schoon, alles plakt van het vet en de nicotine.
Menig mens zou hard wegrennen maar ze zijn gelukkig nuchter genoeg om hier door heen te kijken, en ik zal ze op elektra- cv en watergebied belangeloos ondersteunen waar dit mogelijk is.
En eigenlijk alleen maar vanuit mijn sympathie dat ze zoiets leuks gaan doen, daarnaast zijn het ook toffe mensen
Nou ja, we hebben elkaar wel eens vluchtig gezien in de kroeg en verder veel via Fok! en Facebook.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:59 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Tof! Kenden jullie elkaar al of is dit een FOK!-vriendschap? (Of fok-zakenrelatie :p)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |