Dan moet je achteraf wel zeggen dat jij het was, want dan heb ik je tenminste eindelijk eens ontmoet!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:17 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet komt mistery shoppen als jullie open zijn
ah oke.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wil zelfs liever helemaal geen tekst in het logo anders dan de naam.
Ik heb er best wel veel een boel sterren gegeven, er zitten echt een boel bij die ik heel tof vind.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:31 schreef loecje het volgende:
[..]
ah oke.
viel me eigenijk op doordat sommigen ontwerpen met tekst (waaronder een met het woord biologisch) toch de veel sterren krijgen.
Ja, dat kan wel maar dat vind ik zielig voor die mensen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:39 schreef loecje het volgende:
ik zie wel dat er reacties zijn maar kan de reacties niet lezen.
kan je de sterren dan niet meer aanpassen? onhandig.
Ik zie het ook meer als een indicatie naar andere ontwerpers waar onze smaak zit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:39 schreef loecje het volgende:
ik zie wel dat er reacties zijn maar kan de reacties niet lezen.
kan je de sterren dan niet meer aanpassen? onhandig.
Goed punt! Done!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:22 schreef loecje het volgende:
Nee dat is niet zielig. Nu denken de mensen dat ze geweldig bezig zijn met zoveel sterren terwijl je het eigenlijk niets vind. (beetje overdreven gezegd)
Wanneer je de sterren verlaagt van de minder geschikte logo's geef je diegene eigenlijk een kans het ontwerp te verbeteren.
Echt al veel van dat soort reacties van buurtbewoners, hoe tof is dat?quote:Welkom in de Jacob Catsstraat! Wat leuk dat je onze straat komt verblijden met lekker brood. Iedereen kijkt er naar uit om je broodjes te proeven. Jammie
Niet gek, lijkt me. Je moet best moeite doen om ergens lekker brood te vinden! En dan opeens is het in de straat te koopquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:34 schreef Isegrim het volgende:
Vandaag op de FB-pagina van een bewoner van de straat waar het pandje zit:
[..]
Echt al veel van dat soort reacties van buurtbewoners, hoe tof is dat?
Nou ja, en ze waren dus gewend aan een vaag 'koffiehuis' met de nodige politie-invallen en overlast, dus dan zou ik ook blij zijn met zo'n nieuwe invulling.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:40 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Niet gek, lijkt me. Je moet best moeite doen om ergens lekker brood te vinden! En dan opeens is het in de straat te koop
Met je muis even eroverheen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:16 schreef Tinkepink het volgende:
70 laadt bij mij niet. Mijn voorkeur gaat uit naar 56.
Ik houd een flinke slag om de arm. Ik heb liever dat er 2015 staat en dat we een stuk eerder open kunnen dan dat het tegenvalt en er uitgesteld moet worden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:56 schreef d4v1d het volgende:
TVP
Wat ben je allemaal van plan dat je pas in 2015 opent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |