Ik denk persoonlijk dat je daar beter gelijk mee kunt beginnen... Ik verwacht dat daar echt best wel wat geld mee te verdienen valt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
In eerste instantie niet. Mogelijk wel broodmaaltijden op uitnodiging.
Heel erg veel meer regelgeving en investeringen waar je dan tegen aan loopt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:17 schreef Unites het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat je daar beter gelijk mee kunt beginnen... Ik verwacht dat daar echt best wel wat geld mee te verdienen valt.
Yep, gewoon maar eens beginnen met waar jullie toch al goed in zijn. Workshops zijn natuurlijk wél een tof idee, ga je daar qua inrichting ook al een beetje rekening mee houden? Ik schrijf me bij deze alvast graag in voor de eerste cursus in de winkel!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Heel erg veel meer regelgeving en investeringen waar je dan tegen aan loopt.
Kwartiertje, 20min lopen als je een beetje doorstapt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:48 schreef Reya het volgende:
Topidee, veel succes gewenst. Als het niet ver van CS is kom ik wel eens langs op doorreis.
Vandaar het idee van een grote tafel midden in de winkel voor de presentatie. Die is ook geschikt voor workshops en voor maaltijden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:12 schreef minilot het volgende:
[..]
Yep, gewoon maar eens beginnen met waar jullie toch al goed in zijn. Workshops zijn natuurlijk wél een tof idee, ga je daar qua inrichting ook al een beetje rekening mee houden? Ik schrijf me bij deze alvast graag in voor de eerste cursus in de winkel!
Je moet aardig wat kilootjes kunnen draaien natuurlijk. Maar die dingen zijn er in vele soorten en maten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:15 schreef applemoose het volgende:
Ik heb geen flauw idee hoe groot zo'n molen zou moeten zijn. Mijn schoonmoeder verkoopt dit :
Link naar meelmolen
maar dat is natuurlijk maar voor kleine hoeveelheden.
Hoeveel broden zijn dat ongeveer? Succes iig!quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:03 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zo lang je onder de 2.500 kg meel / week blijft is er weinig aan de hand.
6.000-8.000 schat ikquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:46 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Hoeveel broden zijn dat ongeveer? Succes iig!
Te veel!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:46 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Hoeveel broden zijn dat ongeveer? Succes iig!
Zal ik zo ff doen jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:16 schreef Isegrim het volgende:
Ik moet maar een lijst gaan aanleggen! For real - als je serieuze interesse hebt, PM je mailadres en ik zet je op een mailinglijst voor als de workshops een feit worden!
als je deze optie overweegt.... is het dan wel handig om het woord biologisch in je logo te verwerken?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:13 schreef Isegrim het volgende:
Nog mooier zou zijn als wij zelf een kleine maalmolen aanschaffen en het graan gebruiken van de boer waar ons paard staat. Niet biologisch, maar dan wel een volledig lokale keten en dat is ook wat waard.
Wil zelfs liever helemaal geen tekst in het logo anders dan de naam.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:08 schreef loecje het volgende:
[..]
als je deze optie overweegt.... is het dan wel handig om het woord biologisch in je logo te verwerken?
dan verwachten mensen ook echt biologisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |