quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:27 schreef Gripper het volgende:
[..]
Doet mij ineens denken aan toen ik een keer in oktober de marmotte-route fietste, en er ergens op de hellingen van de Galibier een of andere dik gesponsorde, maar ook net wat te dikke Nederlander aan het trainen was. type Yacht / KPMG medewerker. maat van m in de volgwagen die speakers op het dak had gemonteerd, en elke keer als die bolle in zn compleet witte pakje een moment van zwakte had -en dat waren er veel- dan werd "Eye of the tiger" of "we are the champions" opgezet![]()
Die ellende tetterde zo langs de hellingen, dat je het in het hele dal kon horen. Weg met de rust en de lieflijk klingelende koeiebellen
Elke ramplaat ter wereld!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:56 schreef kanovinnie het volgende:
Wat is nou eigenlijk typische wielrenmuziek? Leuk die tetten en bier, maar de oren willen ook wat!
Daarom ook geen muziek luisteren tijdens het fietsen, haalt je uit je ritme.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er is onderzoek naar gedaan () en die kwamen tot de conclusie dat voor de beste resultaten de bpm van de muziek ongeveer gelijk moest lopen met je trapfrequentie. Kwam je bij hiphop en rock uit.
Het scheelde nog best veel, iets van 8% in een groep geoefende tijdrijders.
Stuurlint matcht niet met de bandenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:52 schreef kaasplankje het volgende:
Winterfiets klaar voor de 24h.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Correct!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:47 schreef muzas het volgende:
Zoevende bandjes, mooi lopende ketting, je eigen ademhaling, en twee e-bike bejaarden die "SCHRIK ME DOOT KUDTWIELRENNERT" schreeuwen
Hip hoor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:52 schreef kaasplankje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het bruin en blauw hebben een volkomen verschillende saturatie...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:54 schreef kaasplankje het volgende:
Stuurlint matched wel met zadel, en banden contrast, das soigneren voor gevorderden.
Je snapt er weer niks van jij. Maar dat geeft niet hoor. Ik was juist zeer te spreken over de blauw/bruine combi.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:56 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Het bruin en blauw hebben een volkomen verschillende saturatie...
Ik vind het anders een prachtige fiets, vooral zo met die wielen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:56 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Het bruin en blauw hebben een volkomen verschillende saturatie...
Mooiquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:54 schreef kaasplankje het volgende:
Stuurlint matched wel met zadel, en banden contrast, das soigneren voor gevorderden.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je snapt er weer niks van jij. Maar dat geeft niet hoor. Ik was juist zeer te spreken over de blauw/bruine combi.
Vooral als de weg nat is ja.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:59 schreef Fretwork het volgende:
Zijn dat soort spatborden fijn om te gebruiken tijdens ritten?
Wát een werkpaardquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:52 schreef kaasplankje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker stuurlintjequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:52 schreef kaasplankje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Smaakvolle kleurencombi's allemaal weer... t is maar goed dat je er in het donker niet zoveel van ziet.quote:
Speciaal voor als je in de 27e versnelling zit.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:04 schreef Gripper het volgende:
Wat zijn die hoge dingen bij de wielen eigenlijk? Is dat voor de sier?
Ja en SPD MTB pedalen. Deze fiets wordt voormamelijk in een stedelijke omgeving gebruikt. Deze aanpassingen zijn ondanks de ongesoigneerdheid onvermijdelijk. Ik heb hiervoor dispensatie aangevraagd bij de soigneecommissie.quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:04 schreef Gripper het volgende:
Wat zijn die hoge dingen bij de wielen eigenlijk? Is dat voor de sier?
Gelukkig, fijn om te horen dat alles officieel afgedaan is. Vergeet je niet de aanvraag te verlengen in oktober? Om eventuele boetes te voorkomen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja en SPD MTB pedalen. Deze fiets wordt voormamelijk in een stedelijke omgeving gebruikt. Deze aanpassingen zijn ondanks de ongesoigneerdheid onvermijdelijk. Ik heb hiervoor dispensatie aangevraagd bij de soigneecommissie.
Die kans zit er dik in. Nou blijven we in Den Bosch gelukkig net buiten het centrum, maar tussen Den Bosch en Nijmegen rijden we door van die brabantse dorpjes zoals Rosmalen, Heesch en Oss. Dikke kans dat je daar bezopen boeren tegenkomt tussen 0 en 3 uur.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:06 schreef KolonelBroodje het volgende:
Moeten we ook nog dronken fietsers die terug komen van de café's ontwijken 's nachts in de stad of zal dat meevallen?
BBB lampje met white leds 3 stuks. Die white led lampjes gaan heel lang mee op een batterijtje. Ik vind ze prima.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:06 schreef Fretwork het volgende:
Wat voor lamp is dat eigenlijk? En hoeveel lumen zouden jullie adviseren voor een voorlamp?
Nadeel is wel dat ze meer slingeren dan een 80-jarige Duitse toerist met een cognitieve stoornis...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:12 schreef kaasplankje het volgende:
Haha mooi is dat juist, die kroeggangers weten niet wat ze zien.
Hoor je ze: WTF wielrenners midden in de nacht!!
Maar zijn 3 LEDs genoeg voor een nachtrit wat betreft zicht op onverlichte wegen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
BBB lampje met white leds 3 stuks. Die white led lampjes gaan heel lang mee op een batterijtje. Ik vind ze prima.
Nee ik ga dan int wiel en laat een ander op kop rijden natuurlijk slimbo.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:17 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Maar zijn 3 LEDs genoeg voor een nachtrit wat betreft zicht op onverlichte wegen?
Interpunctie zou helpenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee ik ga dan int wiel en laat een ander op kop rijden natuurlijk slimbo.
Ik ben zo goed, dat maakt niet uit.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Van die blauwe banden rijden toch slechter?
Met die lamp van mij moet ik oppassen dat ik niet te lang op 1 plek schijn, anders ontstaat er nog een bermbrand.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee ik ga dan int wiel en laat een ander op kop rijden natuurlijk slimbo.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik ben zo goed, dat maakt niet uit.
Die shifters had ik ook, maar dan van Record. Met carbon hendels.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:03 schreef kaasplankje het volgende:
Hebben jullie ook de patina op de shifter gezien? In 1998 stond daar met mooie letters chorus op.
Oh, dus ik kom je die nacht misschien nog tegen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:11 schreef Gripper het volgende:
[..]
Die kans zit er dik in. Nou blijven we in Den Bosch gelukkig net buiten het centrum, maar tussen Den Bosch en Nijmegen rijden we door van die brabantse dorpjes zoals Rosmalen, Heesch en Oss. Dikke kans dat je daar bezopen boeren tegenkomt tussen 0 en 3 uur.
Fietspompje gereed houden dus!
Mooi stuurlint!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:52 schreef kaasplankje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |