Je kan niet sleutelen. Blijf er maar vanaf.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:48 schreef Oksel het volgende:
Ik draaide m'n bladboutjes Torcx (alu!) allemaal verrot. gare bende.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:10 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeer goede fysiek overigens.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:01 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, het is vrijdag. Vandaag gaat het over tieten en bier
[ afbeelding ]
Das sjiekquote:
Rowen hezequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:56 schreef kanovinnie het volgende:
Wat is nou eigenlijk typische wielrenmuziek? Leuk die tetten en bier, maar de oren willen ook wat!
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:56 schreef kanovinnie het volgende:
Wat is nou eigenlijk typische wielrenmuziek? Leuk die tetten en bier, maar de oren willen ook wat!
Er is onderzoek naar gedaan (quote:
Doet mij ineens denken aan toen ik een keer in oktober de marmotte-route fietste, en er ergens op de hellingen van de Galibier een of andere dik gesponsorde, maar ook net wat te dikke Nederlander aan het trainen was. type Yacht / KPMG medewerker. maat van m in de volgwagen die speakers op het dak had gemonteerd, en elke keer als die bolle in zn compleet witte pakje een moment van zwakte had -en dat waren er veel- dan werd "Eye of the tiger" of "we are the champions" opgezetquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Volgens mij kunnen de ploegleiders in een spannende bergetappe ook beter van die rocky muziek ofzo over de oortjes streamen ipv dat oeverloze gezwam.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:27 schreef Gripper het volgende:
[..]
Doet mij ineens denken aan toen ik een keer in oktober de marmotte-route fietste, en er ergens op de hellingen van de Galibier een of andere dik gesponsorde, maar ook net wat te dikke Nederlander aan het trainen was. type Yacht / KPMG medewerker. maat van m in de volgwagen die speakers op het dak had gemonteerd, en elke keer als die bolle in zn compleet witte pakje een moment van zwakte had -en dat waren er veel- dan werd "Eye of the tiger" of "we are the champions" opgezet![]()
Die ellende tetterde zo langs de hellingen, dat je het in het hele dal kon horen. Weg met de rust en de lieflijk klingelende koeiebellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |