Ja. Stel je vraag maar, ik weet allesquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:08 schreef Klepper272 het volgende:
Gaat dit topic nu over het sleutelen aan de fiets ???
Komt ff een meeleurder melden dat ons toneelstukje momenteel niet boeiend genoeg is. Jongens we moeten weer ff bitchen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:08 schreef Klepper272 het volgende:
Haha zullen we in de auto langs de route staan en dan heel hard lachen naar verzopen katten?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Pff, weer ziet er niet best uit voor de 400km mannen![]()
Maakt het wel extra heldhaftig
Volgens mij komen ze zo ongeveer langs mn huis, we kunnen gewoon met een warm bakkie voor het raam zitten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:53 schreef Patroon het volgende:
[..]
Haha zullen we in de auto langs de route staan en dan heel hard lachen naar verzopen katten?
HAHAHAquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij komen ze zo ongeveer langs mn huis, we kunnen gewoon met een warm bakkie voor het raam zitten.
Alsof ik voor het raam ga zitten om te kijken naar een toertochtquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
HAHAHA
alsof jij andere FOK!kers ontmoet.
Mevrouw knut is dit weekend in Zeeland.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:58 schreef kanovinnie het volgende:
Hey Knut, als ik terug naar Utrecht rij he, dan kan ik toch wel even binnenkomen voor een kop koffie en een glimlach van madame Knut?
Nee, het is vrijdag. Vandaag gaat het over tieten en bierquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:08 schreef Klepper272 het volgende:
Ranzig die vetrand die er nog onderuit gliptquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:01 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, het is vrijdag. Vandaag gaat het over tieten en bier
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dat krijg je er nou van, van dat bier drinkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ranzig die vetrand die er nog onderuit glipt
Nope, over wie de kleinst gekrompen penis heeft omdat die het langst op de fiets zit.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:08 schreef Klepper272 het volgende:
Morgen wordt juist de beste (minst slechte) dag van het weekend. Vandaag regen, zondag regen, morgen de minste regen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Pff, weer ziet er niet best uit voor de 400km mannen![]()
Maakt het wel extra heldhaftig
Het is toch 24 uur? Vanaf morgenavond geven ze regen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:22 schreef Gripper het volgende:
[..]
Morgen wordt juist de beste (minst slechte) dag van het weekend. Vandaag regen, zondag regen, morgen de minste regen.
Het is trouwens een race, geen toertocht, mocht je dat over het hoofd gezien hebben.Er staan namelijk geen pijltjes, en er is een prijs voor de eerste die terugkomt.
je denkt toch niet dat we met onze skills 24 uur gaan doen over een lousy 400 km zeg, dat zou alleen maar zo lang duren als we jou ook nog op sleeptouw moesten nemen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is toch 24 uur? Vanaf morgenavond geven ze regen.
Ik hoop dat jullie het droog houden
Niks mis mee, maar niet echt bijzonder ookquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:39 schreef Questular het volgende:
Geen bier, vanavond een lekkere 12 jaar oude Glennfidich en een goede sigaar, uiteraard op het balkon want ik heb niks te zeggen thuis...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waren van plan 95-100km te fietsen, maar na een uurtje kwamen we in zo'n heftige hagel en regenbui terecht dat we compleet doorweekt en koud waren. Toen de regen 30-45 minuten onafgebroken bleef vallen toch maar besloten de trein terug te pakken en af te druipen (hihi).
Binnenkort maar een wind en waterdicht jack kopen.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
Ik heb meestal 2 whisky's 1 zekerheidje de Glennfiddich en 1 die ik nog niet heb eerder heb gehad, dus als je suggesties hebt...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niks mis mee, maar niet echt bijzonder ook
Dat zijn toch die flessen van 2 tientjes die zelfs bij de vomar liggen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:39 schreef Questular het volgende:
Geen bier, vanavond een lekkere 12 jaar oude Glennfidich en een goede sigaar, uiteraard op het balkon want ik heb niks te zeggen thuis...
Yup, maar voor een wegslurpwhisky wel prima.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:42 schreef muzas het volgende:
[..]
Dat zijn toch die flessen van 2 tientjes die zelfs bij de vomar liggen?
Budget en wat heb je al gehad/waar hou je van?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:41 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik heb meestal 2 whisky's 1 zekerheidje de Glennfiddich en 1 die ik nog niet heb eerder heb gehad, dus als je suggesties hebt...
Glenfarclas, alles van Glenfarclas. Met name de 105 (mits je hem koopt op drankgigant of drankdozijn want anders ben je 30 euro meer kwijt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:41 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik heb meestal 2 whisky's 1 zekerheidje de Glennfiddich en 1 die ik nog niet heb eerder heb gehad, dus als je suggesties hebt...
Oe, 30 euro.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:43 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Glenfarclas, alles van Glenfarclas. Met name de 105 (mits je hem koopt op drankgigant of drankdozijn want anders ben je 30 euro meer kwijt.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:41 schreef Fretwork het volgende:
Gisteren weer genoten van mijn tripel.Dit voorjaar met een vriend lus2 agr gereden. He-le dag regen. Begin tot eind. Achteraf een van de meest epische tochten van dit jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waren van plan 95-100km te fietsen, maar na een uurtje kwamen we in zo'n heftige hagel en regenbui terecht dat we compleet doorweekt en koud waren. Toen de regen 30-45 minuten onafgebroken bleef vallen toch maar besloten de trein terug te pakken en af te druipen (hihi).
Binnenkort maar een wind en waterdicht jack kopen.
Ben bereid om rond de 40/50 euro voor een fles te betalen, en ik ben bereid alles te proberen behalve whisky's die een te gerookte smaak hebben.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Budget en wat heb je al gehad/waar hou je van?
Gall en Gall 70clquote:
Zo ook bij mij. Eerste keer 150+. Regen, wind, hondenweer. Op een gegeven moment een soepje eten, regenjas uit (zo'n plastic ding). Wat een putlucht kwam er uit m'n craft toen zegquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:44 schreef muzas het volgende:
[..]
Dit voorjaar met een vriend lus2 agr gereden. He-le dag regen. Begin tot eind. Achteraf een van de meest epische tochten van dit jaar.
Deze heeft een huisgenoot, is ook verrekte lekker!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:45 schreef Questular het volgende:
[..]
Ben bereid om rond de 40/50 euro voor een fles te betalen, en ik ben bereid alles te proberen behalve whisky's die een te gerookte smaak hebben.
Ow shit mee je dat? Dan vind ik hem vanaf nu niet meer lekker....al lagen ze bij de kruidvatquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:42 schreef muzas het volgende:
[..]
Dat zijn toch die flessen van 2 tientjes die zelfs bij de vomar liggen?
Probeer een keer Japansquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:45 schreef Questular het volgende:
[..]
Ben bereid om rond de 40/50 euro voor een fles te betalen, en ik ben bereid alles te proberen behalve whisky's die een te gerookte smaak hebben.
Nice! Die moet ik op de kop tikken bij de slijter hierquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:49 schreef muzas het volgende:
En wiskie. Niks anders dan een ingrediënt.
[ afbeelding ]
Jammer, want dan zou ik je een van de lekkerste islays aanraden: laphroaig quarter cask.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:45 schreef Questular het volgende:
[..]
Heb jij als ervaringsdeskundige nog een tip om die verrotte er uit te krijgen? Ik heb r ook een lam gedraaid en voel maar weinig voor boren.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:48 schreef Oksel het volgende:
Ik draaide m'n bladboutjes Torcx (alu!) allemaal verrot. gare bende.
Goede tips!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Probeer een keer Japans
http://drankdozijn.nl/artikel/fles-suntory-yamazaki-12years-70cl
Auchentoshan triple wood vind ik ook heel lekker voor niet zo veel geld.
Dat kan toch?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:53 schreef Oksel het volgende:
Knut de 16 jarige doet alsof hij ergens wat vanaf weet, en smaak heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |