Tja maar anders zat je al in de Jupiler Leaguequote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee joh, ben alweer lekker bezig. In de beker ook Excelsior op Woudestein met 0-2 uitgeschakeld, dolletjes. Nu thuis tegen Heracles.
Topklasseploegjes zijn wel leuk om te doen moet ik zeggen.
Ach, eerste wedstrijd verloren en nu al 17 wedstrijden ongeslagen. Nu hopelijk wel in een seizoen naar de Juup.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja maar anders zat je al in de Jupiler League
Wel verbaasd dat bij jou je games zo vaak stuk gaan, ik heb daar deze versie nog geen last van gehad*klopt af*
Vorige game ging je toch ook in één seizoen naar de Juup?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, eerste wedstrijd verloren en nu al 17 wedstrijden ongeslagen. Nu hopelijk wel in een seizoen naar de Juup.
Nee, in twee seizoenen. Nederlaag tegen De Treffers die overigens gelijk kansloos degradeerden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vorige game ging je toch ook in één seizoen naar de Juup?
Ik ga misschien ook eens proberen, maar dan met die database dat de competities wat beter in elkaar zitten. Ook een Eredivisie met 20 ploegen dan en geen beloftenteams in de Juupquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, in twee seizoenen. Nederlaag tegen De Treffers die overigens gelijk kansloos degradeerden.
Had (dacht ik) mooie zeges op Den Bosch, RKC, Excelsior bijvoorbeeld. De meeste amateurploegjes degraderen dan gelijk weer.
Hoe doe je dat toch?quote:
Wondermiddeltje of wat.quote:
De Treffers spelen bij mij Europees voetbalquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, in twee seizoenen. Nederlaag tegen De Treffers die overigens gelijk kansloos degradeerden.
Had (dacht ik) mooie zeges op Den Bosch, RKC, Excelsior bijvoorbeeld. De meeste amateurploegjes degraderen dan gelijk weer.
Die logo'squote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:25 schreef mvdk_ het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Bayern München die verliest van Augsburg
Ik heb niks om mee te betalen op Steam.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon kopen joh, is het geld waard
gewoon in de winkel kopenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:32 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Ik heb niks om mee te betalen op Steam.
volgens mij hebben ze hem niet eens hier, maar ik wil ook niet nu naar de winkel gaan om FM14 te kopen terwijl ik het nu ook kan spelenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
gewoon in de winkel kopen
#oldschool
ik hoor je wel weer als je game kapot is danquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:34 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze hem niet eens hier, maar ik wil ook niet nu naar de winkel gaan om FM14 te kopen terwijl ik het nu ook kan spelen
vast wel, dan ga ik weer wat anders spelenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik hoor je wel weer als je game kapot is dan
Paypal is handigquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:32 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
http://www.kinguin.net/ca(...)r-2014-eu-steam-key/quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:32 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Ligt aan je spelers natuurlijk. Is je spits balvast?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Idee van de 4-5-1 Diamond, zoals ik het maar noem, is dit:
VL en VR: ondersteunend
VM: balafpakker of spelmaker
ML en MR: weet ik nog niet, moet nog tussen buitenste mid en vleugelspits kiezen
AMCL: 10 of VSM
AMCR: VSM of 10
S: DS of TM (support, kopballetje ontvangen en klaarleggen voor de 10)
De 2e tactiek een platte 4-5-1, waarschijnlijk wel vloeiend op hoog tempo counteren. Is lange bal spelen niet (veel) beter dan met korte tikjes naar voren gaan?
Een nummer 10 en een targetman, past dat een beetje bijelkaar?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gaat opzich wel lekker zo:
[ afbeelding ]
Team is Stranraer en wals in de voorbereiding alvast met 4-0, 3-0 en 5-0 over tegenstanders heen. Vooral de voorhoede is een genot om te volgenHeel veel tikkie takkie zodat de verdediging het echt niet meer snapt en dan schiet een van de 5 spelers (de ML en MR doen vrolijk mee) hem erin
Ze tikken aardig rond en scoren allebei hun goals in de voorbereiding, dus tot nu toe zeg ik jaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:29 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Een nummer 10 en een targetman, past dat een beetje bijelkaar?
ik zou zeggen 433.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:40 schreef DeHovenier het volgende:
Wat is de beste opstelling tegen een 3-5-2 opstelling> Ik speel tegen RM in de groepsfase CL.
Ik heb nu een 4-2-1-2-1 staan. 2x FB, 2x CD, 2x DMC, 1x MC op aanvallen (en dribbelen op 20), 2x AML/R (ook op aanvallen) en 1 spits als Complete Forward.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:11 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
ik zou zeggen 433.
met snelle omschakeling staan ze achterin 1 tegen 1.
maar er zijn misschien beter manieren.
Ik speel al jaren met een TM. Supersnelle poacher ernaast met een hoge stat op Off the Ballquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:12 schreef 44rdbei het volgende:
ik heb mijn 433 systeem beetje veranderd. speel nu met een TM in plaats van een hangende spits.
Lijkt wel of het hele team makkelijker voetbalt
ik speel liever geen counter voetbal, maar in de CL heb ik niet veel keus.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:17 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb nu een 4-2-1-2-1 staan. 2x FB, 2x CD, 2x DMC, 1x MC op aanvallen (en dribbelen op 20), 2x AML/R (ook op aanvallen) en 1 spits als Complete Forward.
En ik counter uiteraard. Zelfs thuis.
Ik ook niet daarom vraag ik het julliequote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:23 schreef DeHovenier het volgende:
1 t/m 5: geen idee
Zoveel ervaring heb ik nog niet.
Oké, ik denk dat ik dat ga proberen tegen VfB Stuttgartquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:24 schreef RetRy32 het volgende:
Ik zou feller in duels aanzetten gezien jouw verdedigers goede slidings hebben.
Ik zou meer dieptepasses aanzetten want extreem snelle wingerds, en ik zou Blaz op VS zetten en speler setting op veld breed houden.
ik zou het anders doen. Maar wat is goed en wat is fout?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:20 schreef mvdk_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1. Welke posities moet ik veranderen (bijv GroBkreutz en Bender naar achteren ofzo?)
2. Mijn mentaliteit is Standaard en vloeiendheid is Vloeiend. Is dat goed?
3. Wat moet ik veranderen aan type? Zoals bijv Lewandowski TM maken? Of Reus Vleugelspeler?
4. Waar moet ik in investeren qua posities?
5. Wat moet ik veranderen aan mijn tactiek?
nog nooit TM gebruikt, doe mij maar snelle technische jongens.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:18 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik speel al jaren met een TM. Supersnelle poacher ernaast met een hoge stat op Off the Ball
M'n opstelling:quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:24 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
ik speel liever geen counter voetbal, maar in de CL heb ik niet veel keus.
Laat je even weten hoeveel het geworden is ?
Ga je morgen naar de vuurwerkshow?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Scheveningen in d'n Juup.
Ik heb niet eens feller tackelen neergezet omdat ik wist dat er een paar spelers te vaak geel paktenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:52 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door mijn advies van feller tackelen![]()
Was het Durm?
Heb uiteindelijk Gundogan en Bender neergezet, Grosskreutz heeft daar maar 1 ster trouwens maar er is bijna niemand anders anders die ik kan opstellen. Misschien Kirch of Mkhitaryanquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:54 schreef RetRy32 het volgende:
Grosskreutz is trouwens beetje bagger op die positie.
Hoeveel sterren heeft hij?
Zet gewoon een veteraantje neer met hoge leiderschap.
Altijd brede selectie houden man, vooral met Dortmund zou je toch wel 3 of 4 transfervrije veteranen kunnen strikken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:57 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Heb uiteindelijk Gundogan en Bender neergezet, Grosskreutz heeft daar maar 1 ster trouwens maar er is bijna niemand anders anders die ik kan opstellen. Misschien Kirch of Mkhitaryan
Sahin en Kehl zijn geblesseerd
Ik heb eerlijk gezegd keihard gefaald op de transfermarkt in het begin. Ik heb Dudu gehaald voor 9.5m, die amper tot spelen toe komt, Klose voor 2.1m die nog geen goal heeft gescoord, Sadio Mané voor 4m die vorige wedstrijd een goal scoorde en een paar onbekende spelers transfervrij.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:59 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Altijd brede selectie houden man, vooral met Dortmund zou je toch wel 3 of 4 transfervrije veteranen kunnen strikken.
2-1 gewonnenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:24 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
ik speel liever geen counter voetbal, maar in de CL heb ik niet veel keus.
Laat je even weten hoeveel het geworden is ?
Spelers verhuren aan ze.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:26 schreef GlenSpey het volgende:
Wat is nou eigenlijk het nu van een sattelietclub? Ik heb er nu eentje namelijk, kost me 180k op jaarbasis en het levert me zo te zien geen drol op. Sattelietclubje zit in de Skrill premier en organiseert ieder jaar een oefenwedstrijd, waarbij alle inkomsten ook nog eens voor hen zijn...
Waarom zou ik een speler aan een club uit de skrill willen verhuren? Ik draai dan ook gewoon nog voor de volle 100% van de salariskosten op en de spelers leren er vaak niets omdat het niveau te laag is...quote:
Dan moet je een nieuwe satellietclub zoekenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:28 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Waarom zou ik een speler aan een club uit de skrill willen verhuren? Ik draai dan ook gewoon nog voor de volle 100% van de salariskosten op en de spelers leren er vaak niets omdat het niveau te laag is...
More like talenten wegkapen.quote:
Nooit gedaanquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:32 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
More like talenten wegkapen.
En daarmee bedoel ik 2 sterren negers van je zuid-afrikaanse club die je weer voor 500k verkoopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |